Jump to content

B3A

  • פרסום הודעות

    81
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

אודות B3A

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. כמו מה לדוגמה? Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
  2. עם אותו המנוע והגיר, בהנחה שמטפלים באוטו כאילו הוא איטלקי ולא סוחטים את האוטו, כבר הרבה זמן שהשאלה הזאת רצה לי בראש, וממש מעניין אותי לשמוע את הדעות שלכם. (בכוונה הבאתי את הסוויפט לדוגמה כי בשנת 2015 הוא עם מנוע עם 4 צילינדרים ולא 3, ועם תיבה פלנטרית אמינה) Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
  3. מנוע מוגדש לרוב יהיה יותר מעניין לנהיגה ספורטיבית. עכשיו בנוגע למה שאמרת מה ההבדלים יהיו בין מנוע 3500 סמק ל2000 טורבו אז צריכת הדלק במנוע הרגיל תהיה יותר גבוהה מהמנוע טורבו. המנוע הרגיל יחיה הכי טוב בסל"ד גבוה יחסית למנוע טורבו שחי טוב גם בסל"ד הנמוך. במנוע אטמוספרי התגובה מדוושת הגז תהיה יותר מהירה משל הטורבו. מנוע מוגדש טורבו הוא יותר בעייתי מבחינת אמינות לטווח הארוך יחסית למנוע רגיל. אני אישית הייתי מעדיף מנוע אטמוספרי למרות החסרונות שלו. Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
  4. הייתי הולך על האאוטבק Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
  5. הרכב שלך יסע עוד הרבה שנים עם ק"מ כזה, אם אתה לא מתכנו להחליף רכב בקרוב אז בהחלט תשים Sent from my Pixel 3a using Tapatalk אתה קצת מנותק חבר, אין להרבה אנשים עץ של כסף בבית. הרכב עולה בקושי 5 אלף שקל למה לשים בו רכיב שעולה כמו הרכב ועוד עם הסיכון של הגניבה שאני מאמין שייגנב תוך שבוע. Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
  6. אם זה שתי האופציות היחידות הייתי הולך על הרנו Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
  7. אתה מתבלבל ביני לבין פות"ש הם מנסרים את זה, ברגים לא מרתיעים אותם Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
  8. אני לא רואה טווח רחוק באימפרזה 2004 ולא שווה לשים ממיר מקורי שעולה יותר מהרכב עצמו, שלא לדבר על זה שיכולים לגנוב את זה שוב. לא הוצע שום דבר, פשוט הגיעו בני דודים וגנבו אותו ב3 לפנות בוקר. Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
  9. אני משער בקילומטר פחות, לליטר כמובן היה 1 ל10 כרגע 1 ל9-8, עם רגל כבדה אני מלטף את ה7.
  10. איזה צרות הוא יכול לעשות? אני התקנתי חליפי וחוץ מזה שהוא אוכל טיפה יותר אין שום דבר חריג Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
  11. אני אגיד לך את האמת, הדיון הזה הלך למקומות אחרים אבל מה שאני יכול להגיד לך חד משמעית זה שכנראה במידה מסוימת הצרפתיות כן פחות אמינות מיפניות. בדיוק שאלתי חבר מכונאי (שעבד על פיגו וסיטרואן) על הרכב שציינתי הוא אמר לי שזה אחד הרכבים המשתלמים שיש אבל הוא אומר שהם בנויות יותר לצרפת ולישראל הוא פחות מתאים (טורבואים שהולכים ב90 אלף, ראשי מנוע וכו), את זה שההנדסה של פיגו בתא המנוע לא נוחה למכונאים ובגלל זה עושים עבודות חאפריות. מהניסיון האישי יש לי יפנית מהעשור הראשון ולא עשתה בעיות מהרגע הראשון אבל חווית הנהיגה היא באמת ירודה. בקיצור מה שאני בא להגיד זה שכנראה הרכב הבא שלי יהיה יפני אבל מי יודע, אולי
  12. מוזר מאוד, כי ה3008 מבוסס על אותו מנוע וגיר Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
  13. אני רואה את זה הרבה לאחרונה, אנשים עדיין לא רוצים להכיל את זה שהצרפתיים כבר התגברו על בעיות האמינות שלהם. למשל פיג'ו 208 שנת 2017, זריז ומהנה לנהיגה, גיר אמין מאוד, מנוע שזכה בהרבה פרסים, טוב בצריכת דלק, נוח, נראה יפה מאוד (למרות שזה עניין של טעם). למרות כל הנתונים האלה הרכב הזה נמכר במחירון נמוך מאוד יחסית לשנתון שלו, ואני שואל למה? האם באמת קיימות כל כך הרבה בעיות אמינות למרות השיפור שהם עשו או שישראלים פשוט ניזונים מסטיגמות ומה שמדליק אותם זה טויוטה? Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
  14. 1. תומכת באנדרואיד אוטו 2. אין לי ניסיון עם שברולט אבל אני לא חושב שתהיה בעיה עם המנוע הזה, הבעיה היחידה שאני צופה שתהיה לאורך זמן זה הטורבו. 3. תיבת 6 הילוכים פלנטרית לא תעשה צרות וכן היא מעבירה חלק. Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
  15. תבדוק אם לא חסר במקרה שמן גיר, אם לא חסר כנראה הבעיה היא אלקטרונית כיאה לרכב צרפתי Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...