Jump to content

B3A

  • הודעות

    93
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של B3A

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

4

מוניטין

  1. מה עשו לך בטיפול האחרון? Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
  2. תבדוק את הפילטר של המזגן ואם זה בעיה במדחס אז סיפור של כמה מאות שקלים אם משפצים, אם מחליפים זה כבר מגרד את האלפייה צפונה. Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
  3. כל משאבת מים בנויה אחרת אבל בתוך המשאבה יש כל מיני גומיות שעם הזמן נשחקות וגורמות לנוזל לברוח עד שהוא יוצא מהציר המרכזי. יכול להיות שיש למשאבה שלך אטם וזה יכול להיות הפיתרון הזול אבל צריך לבדוק את זה, אין לי ניסיון עם אלפות. Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
  4. תבדוק אם הנזילה באה מהמשאבת מים. Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
  5. התנעה של המנוע צורכת דלק נכון, לא יודע ביחס למה אבל בסדר נזרום עם הטענה הזאת. התנעה גורמת לשחיקה של המנוע - נכון ולא נכון, זה יותר נכון בהתנעה קרה, השמן סמיך, הנוזל קירור קר וכל המערכות בערך לא בטמפרטורה האידיאלית, *אבל* זה לא שתגיד לעצמך "הייתי צריך להתניע פחות" כשילך המנוע כי זה לא משהו מורגש וזה זניח מאוד. עכשיו כל היופי הוא כשהמנוע חם, תכבה ותדליק חופשי זה לא שוחק שום דבר בערך חוץ מהסטארטר והגלגל תנופה במידה מסוימת (שבדרך כלל לא הולכים בכלל אין מה לפחד) כשאתה עומד עם האוטו חצי שעה כל שבוע בים זה יותר גורם לשחיקה של המנוע וגם לטווח הארוך גם צריכת דלק גרועה בהשוואה למצב הקודם משום שהמנוע בעמידה צובר פיח וכשאתה עושה את זה באופן קבוע זה לא תורם לעסק הזה. לגבי צריכת הדלק אני לא חושב שזה משמעותי, מה שיותר משמעותי זה מה שכתבתי למעלה. אם יש לך רכב היברידי ופיספסתי את זה, אל תתייחס למה שכתבתי. Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
  6. לא כל כך מובן תחבר מחשב, זה יכול להיות גם חיישן טמפרטורה מלבד התרמוסטט Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
  7. מקווה בשבילך שלא כי זה סיפור לא פשוט, כמעט ולא יודעים להתעסק עם התיבה הזאת. לא סובל תיבות רציפות באופן אישי. Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
  8. בדקת את הפילטר? הטורים שעולים זה לגיטימי כי הפעלת את המדחס. Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
  9. החלפת מצבר, פלאגים, וניקית בית מצערת. אז הבעיה היחידה שעולה לי לראש זה תקלה בגיר. או (פחות סביר) טלטל עקום. Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
  10. טויוטה אקסייט נשמע לי האופציה המועדפת, אחריה קיה נירו. אחת מהסיבות זה הסוללה שתעזור לך לחסוך דלק בפקקים. והם מאובזרים טוב. Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
  11. לא מספיק אתה קונה אוטו חדש בכזה סכום אתה צריך גם להוציא אקסטרה בתחנת דלק? ועוד לא דיברתי על זה שאתה צריך לסחוט את הדוושה כדי להוציא מהאוטו הזה משהו. Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
  12. הסיבה היחידה שעולה לי לראש בגלל שאתה אומר כשהמנוע חם זה לא קורה היא אולי לא ביצעת הרבה זמן החלפת שמן? בהתנעה קרה השמן יותר סמיך וזה מקשה על ההתנעה. Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
  13. כמו מה לדוגמה? Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
  14. עם אותו המנוע והגיר, בהנחה שמטפלים באוטו כאילו הוא איטלקי ולא סוחטים את האוטו, כבר הרבה זמן שהשאלה הזאת רצה לי בראש, וממש מעניין אותי לשמוע את הדעות שלכם. (בכוונה הבאתי את הסוויפט לדוגמה כי בשנת 2015 הוא עם מנוע עם 4 צילינדרים ולא 3, ועם תיבה פלנטרית אמינה) Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
  15. מנוע מוגדש לרוב יהיה יותר מעניין לנהיגה ספורטיבית. עכשיו בנוגע למה שאמרת מה ההבדלים יהיו בין מנוע 3500 סמק ל2000 טורבו אז צריכת הדלק במנוע הרגיל תהיה יותר גבוהה מהמנוע טורבו. המנוע הרגיל יחיה הכי טוב בסל"ד גבוה יחסית למנוע טורבו שחי טוב גם בסל"ד הנמוך. במנוע אטמוספרי התגובה מדוושת הגז תהיה יותר מהירה משל הטורבו. מנוע מוגדש טורבו הוא יותר בעייתי מבחינת אמינות לטווח הארוך יחסית למנוע רגיל. אני אישית הייתי מעדיף מנוע אטמוספרי למרות החסרונות שלו. Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...