Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. גם אם הרכב עם 400 אלף זה לא אומר שהמסנן צריך להיסתם בכל רכב דיזל מודרני יש כמות עשן מסויימת שהמסנן יודע להתמודד איתה ואז שורף את החלקיקים ברגע שיש יותר מידי עשן אז הוא נסתם אם הוא נוסע רק בעיר 3 קילומטר ביום והוא עושה את זה הרבה זמן אז במקרה הזה זה באמת רק בעיה של מסנן בכל מקרה צריך לבדוק לעומק לא רק להחליף ישר חלקים
  2. יותר חשוב לבדוק למה הוא נסתם מלכתחילה מאשר רק להחליף
  3. אני מכרתי את של אחותי בגלל שהיא לא הייתה מעוניינת להתעסק בזה רק תבדוק שהאוטו אצלהם מספיק זמן אם לא זה יכול להיות סוחר
  4. תפתח מכסה מנוע ותסתכל על הכבל על הגיר נמצא מתחת למצבר
  5. תסתכל על הלוח שעונים ותראה אם הרכב באמת על מצב פארקינג או ניוטרל יש בדגם הזה מחלה של תותב פלסטיק על הכבל גיר יש להשיג את זה בחליפי או לקנות כבל קומפלט חדש
  6. מאיזה אזור אתה?
  7. היה לי פלואנס ידנית בתוך העיר צריכה ממוצעת של 1 ל 12 מחוץ לעיר רוב הזמן 1 ל 17 האוטומט איכשהו יותר חסכניות לא הייתי קונה עוד אחת לדעתי זה זבל
  8. עוד לא פירק לי גומיה בנתיים אבל עובד מדהים ומפרק את כל הלכלוך
  9. מסיר שומנים של סנט מוריץ עובד הכי טוב מכל התכשירים
  10. אצלי הייתי שם פילטר שמן וסולר רק מקוריים פילטר אוויר ומזגן mhale הכל מחול כמובן המחיר של פילטר שמן בארץ זה כמעט כפול 3 מאיביי
  11. S60 עם מנוע וגיר של פורד לא היו ממש אמינות והם עולות באזור ה 30 מ2014 הם גם יותר אמינות אבל המחיר יותר גבוהה
  12. אין לך מה לשפץ לא בגלל שזה לא ניתן לשיפוץ זה בגלל שרוב המוסכים לא יודעים לעשות ראש מנוע כמו שצריך וזה לא יחזיק להם עדיף מנוע קומפלט מפירוק עם אחריות 3 חודש זה מספיק לדעת אם המנוע תקין או לא
  13. לפרק את כל המתלה שם לוקח אולי שעה החלפה של רק זרוע אחת זה פחות עבודה
  14. פגשתי כמה אנשים עם 107/סי1/אייגו שהתלוננו שהמנוע אוכל שמן אין מה לעשות עם זה חוץ מהחלפת מנוע המנוע לא קשור לפיגו סיטרואן זה 3 צילינדר של טויוטה
  15. נסה לשחק עם הידית הילוכים ולראות אם זה מסדר את זה גיליתי שידית הילוכים החליפית שהותקנה בארץ שובקת ואז היא לוחצת טיפה על המוט והמפתח לא יוצא
  16. חייב פרונט בכל נגיעה בהגה זה בחיים לא יחזור למקום
  17. אם סקופ בוודאות היו יודעים אם זה מחשב או משהו אחר אבל יש מקרים שראיתי שרק אחרי שהדרייבר מתחמם נהיה זיוף במקרה הזה זה גם היה ברכב יפני בלי סקופ אין סיכוי לאבחן דברים ממש בעייתים
  18. אם זה ה2008 מהדגם החדש יכול להיות שיש בעיה במאורר
  19. המקורי ברנו זה TRW אבל יש איתם קטע הזמנתי לאחרונה זוג תפוחי משולש שלהם המקורי שמגיע על הרכב זה גם TRW אבל הם נראים שונה כאילו יש שני סדרות של ייצור לתפוח משולש הזה אם זה יחזיק אני ידע בעתיד
  20. איך הגיעו לזה שצריך להחליף? זה קרה אחרי שהחליפו לרכב טיימינג? המנוע 2200 והגלגל VVT שלו שונים משאר הדגמים כי הוא עובד בצורה שונה
  21. אל תשים משופץ
  22. תשלח שילדה בפרטי אני יוציא לך הוראות יצרן
  23. הגיעו שני ברגים באריזה כי אין צורך לפתוח בורג אחד פותחים רק את התחתון ומרימים את הקאליפר כלפי מעלה מאז ששמתי ברגים חליפיים בציריה והם נגזרו אחרי שבועיים ונתקעתי אני מעדיף להשאיר את המקורי המשומש
  24. תנסה לעשות ניקוי מצערת בתור התחלה זה משהו שאתה יכול לבצע לבד אחרי הניקוי תוציא את המינוס של המצבר לדקה ותחזיר תפתח סוויץ תחכה דקה ואז תניע זה אמור לעשות לבד כיול מחדש
×
×
  • תוכן חדש...