שלום לכולם,
ברשותי פג'ו 407, דגם מנוע 3FY (2.2L) שנת 2008.
הרכב איתי מיומו הראשון, מטופל היטב לפי הוראות יצרן כמו שעון. ובניגוד לסטיגמות על אחיו הזרוקים היום במגרשי הגרוטאות, אני מאוד נהנה ממנו ומעולם לא עשה היו לי בעיות מיוחדות.
עד אתמול.
משיחות עם מספר מוסכים מורשים (וזה שכרגע האוטו נמצא אצלו ופירק את הטיימינג) התברר שהתקלקל גלגל היניקה של הטיימינג.
עד כאן הכל אחלה.. עד הרגע שניסינו להשיג את החלק.
מסתבר שהחלק לא קיים בארץ בשום מקום ועלות החלק לפני משלוח מחו"ל הוא 5000 שח.
כולם כולל כולם נתנו לי את אותם סדרי הגודל במחיר.
שאלתי:
1. האם התופעה מוכרת למישהו?
2. האם מישהו מכיר דרך אחרת להשיג את החלק? אולי מפירוק? (רכבי 407 עם מנוע 2200 די נדירים בארץ למיטב הבנתי, והחלק קיים רק במנועי 2200)
3. מכון שיודע לשפץ את החלק בארץ?
רב תודות לעוזרים!!