Jump to content

elimalka

  • הודעות

    704
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של elimalka

משקיען

משקיען (5/14)

17

מוניטין

  1. מצטרף לשאלה. של איזה חברה המערכת שלך?
  2. לכאורה לא צריך להיות קשר. אבל יש התייחסות כלשהי. ככה נאמר לי בכל אופן.
  3. אני התקנתי ב Jgas. אז ראשית ביקשו שאשלח צילום רישיון רכב, לראות את הקוד מנוע, האם הוא מתאים. לגבי משמנת זה תלוי גם במנוע וגם בנסועה השנתית. אצלי לדוגמא אמרו שלא צריך. המערכת יודעת להזרים דלק כאשר צריך, תלוי עומס/סלד. מה שלא היה בעבר.
  4. היחידת מחשב יושבת על הוונטה? כמו שנאמר פה, תבדוק אצל חשמלאי נוסף. אם אין ברירה חפש מפירוק, או חדש תחליפי. הזמנתי פעם לגיסי וונטה עם מחשב וכו' לBMW בחצי מחיר מחו"ל, כולל מיסים והכל.
  5. במאזדה 3 שהייתה לי בעבר, הוצע לי גיר מפירוק בעלות של כ 2000 ש"ח. מה מיוחד בגיר של אולרנדו? שכנראה מותקן בעוד רכבים.
  6. כנס לחשמלאי רכב, אל תשחק עם מאוורר של קירור מנוע. כמו כן קירור יתר יגרום לצריכת דלק גבוהה יותר, ועבודה לא בטמפ' אופטימלית של המנוע.
  7. המאורר נועד לקרר את המדחס/גז, לכן אם המאורר לא נכנס לעבודה המדחס לא יכנס לעבודה. זה מה שאני מכיר. יש רכבים שיש 2 מאווררים, ויש רכבים עם מאורר משותף.
  8. נראה רכב שהוזנח. דיזל/בנזין? ק"מ? יד? בעלויות קודמות? מי שחושב ששברולט זה טיוטה
  9. האם יש דרך לבדוק באמצעות מחשב הרכב, על ידי בדיקת הנתונים בזמן אמת להבין מה המצב? דרך אגב, בעניין הקולר שמן, חייבו אותי גם על שמן מנוע 4 ליטר ו 4 ליטר נוזל קירור..... שמן המנוע הוחלף לפני 3 שבועות בטיפול אצלהם.... אני חושב לשלוח תלונה או משהו, מרגיש שעשקו אותי בעניין הזה...
  10. נראה לי שהוא נמצא במקום. ראה תמונה מצ"ב, מה דעתך
  11. אין לי כוונה לחזור אליו, מצד שני אני לא מוצא מוסך כללי, שמכיר את הרכב. שאלתי בפורום, ולא קיבלתי תשובה מאף אחד. אני מלוד. כל מוסך בטווח של עד 20 ק"מ נראה לי סביר. אשמח להצטרף לקבוצה שלכם, מאחר ומדובר באותו מנוע... מרכיב העבודה גם היה 520 ש"ח + מע"מ... את שאר הרווח הם גזרו בחלפים. (מאמין לפחות 30%).
×
×
  • תוכן חדש...