Jump to content

ליפיגו

  • פרסום הודעות

    269
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

27 נייטרלי

אודות ליפיגו

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    431,1,4,20,471

צפיות אחרונות בפרופיל

3,155 צפו בפרופיל
  1. ליפיגו

    רשמית: טסלה בישראל

    בארה"ב יש מחסור מקומי בדלק. עניין של צינור ששותק, אולי האקרים אולי סיפורים אחרים. אקיצר כשאפר לקנות אז אוגרים.. כנראה שלבעל הטסלה הזה יש גם אוטו פרימיטיבי בבית 😉
  2. ליפיגו

    רשמית: טסלה בישראל

    מבחינה טכנית, הבעיה הגדולה עם AI בנהיגה היא ריבוי פרמטרים. הסיבה העיקרית היא כמובן עירוב בין נהגים אנושיים ו"נהג" AI. נהג אנושי יתפרץ לכביש, לא יאותת, יעקוף מימין, יצמד לך לפגוש, יבלום כמו חיה, יזגזג כמו מופרע, יעשה לך 'פריציפ'.. לו היינו צריכים AI שיתפקד כנהג, אך ורק בסביבת AI, הבעיה נעדת פשוטה בסדר גודל אחד לפחות. כולי תיקווה שהמחוקק לא יוציא בשלב כלשהו את הגורם הבעייתי, הנהג האנושי, מהמשוואה.
  3. זכותן.. וזכותך (וטובתך) לדפדף הלאה אחר כבוד.
  4. ליפיגו

    רשמית: טסלה בישראל

    לא נעים לי לחדש לך אבל proceeds זה תקבולים, לא רווחים earnings. הדוח מראה שטסלה מחזיקה בפוזיציית ענק על ביטקוין. מהיכן הטימטום הזה לחשוב שיש למישהו שם אינטרס לרסק לו את השער? כמה "גאון" אפשר להיות. אתה חושב שאתה מדבר כאן עם ילדים? כן.. כי הגירסא "הסטנדרטית" היא פשוט חילזון ..
  5. ליפיגו

    רשמית: טסלה בישראל

    1. כתבתי על זה. 2. סעיף 2 הוא לא נכון. זו ספקולציה. טסלה טוענת שהיא עדיין מחזיקה בפוזיציה - ככל שזה לא יקרה, היא מחוייבת לדווח. 3. בכל מקרה, ערך הביטקוין היום משמעותית יותר גבוה מערך הביטקוין ביום ההכרזה על הכניסה לפוזיציה (פברואר) כך שאין כל אחיזה לתיאוריה.
  6. ליפיגו

    רשמית: טסלה בישראל

    כן, "ההמרה" תתבצע מיידית. מדוע המרכאות? כיוון שאין דבר כזה "המרה". הבנק שלך\טסלה יבצע עיסקת מט"ח, קרי ירכוש דולרים לפי שער ההמרה של EUR\USD, יקח את הקומיסיון שלו והכל טוב ודי צפוי. גם "להמיר" ביטקוין, זה למכור ביטקוין תמורת דולרים. העמלה לא כל כך גבוהה במונחים של רכב $10 - 20$ כיום, אבל יכולה לקחת טיפה יותר זמן. אם הרשת עמוסה, או המוכר רוצה "עומק" של אישורים לטרנזקציה (נאמר 10 רמות אישורים), או אם אתה מתקמצן על הקומיסיון (Fees).. כל הקטע הוא שזה לא באמת "ביטקוין". העיסקה בפועל נערכת בדולרים וכפי שכתבת, לא משנה לטסלה אם המקור הוא חשבון יורו, או ביטקוין לא "
  7. מן הסתם אתה סמכות לנושא, הרבה יותר אמינה ממני. בעבר הרומנטי שלי יש נסיון מועט עם נשים מהז'אנר, והן דווקא היו 'רוחנקיות' ו 'רומנטיות' שהתלהבו יותר מזה שאני פותח להן את הדלת מאשר גודל האוטו (רובר קטנה בשעתו)..
  8. זה כי אתה (כרגע אתה מייצג את כל הגברים מרוסיה..) חושב שזה "נשי" אן שהנשים חושבות שזה "נשי" (כלומר ינפנפו אותך)?
  9. ליפיגו

    רשמית: טסלה בישראל

    במילים אחרות: אני רוצה לקנות משהו בביטקוין, אני חייב להמיר לדולרים (או לגדר) ברגע ההזמנה - במילים אחרות החשבונית יוצאת במקור בדולרים... זה שלילי חזק אם אתה שואל בעלי ביטקוין .. יוצא בעצם שביטקוין מבחינת טסלה זה במקרה הטוב מערכת סליקה (כמו ויזה).. לדעתי, בדיוק על מנת להימנע מהעבודה בעיניים הזו הם נאלצו להתקפל, ככל שבכלל היתה להם כוונה מלכתחילה.
  10. @vadim6385 גם ה i20 עדכנית ממשת סבבה ( הרבה יותר מהסוויפט. הרבה. ) היום "סופר מיני" זה רכב ממש לא קטן. ישבתי בסוכנות ב i20 החדשה במושב האחורי, ממש לא רע ואני לא בחור קטן.
  11. מנוף הלחץ היחיד שעדיין נותר לי על אשתי הוא שאני מגיע לערב שמארגנת העבודה שלה בגרביים וסנדלים.
  12. אני (גבר) נוהג בפיג'ו 108. אשתי נוהגת בסקודה קודיאק. חבל שלא קראתי את השרשור הזה בזמן..
  13. ליפיגו

    רשמית: טסלה בישראל

    קצת סדר (סדר להבנתי) .. 1. טסלה רכשה ביטקוין להשקעה, בערך של כ מליארד וחצי דולר. היא עדיין מחזיקה בפוזיציה. ככל הנראה זו הכתובת: 3MMZmbKm9ZbM2VwqcVpG98thDP5JAhgVvb וע"פ מצב הבלוקצ'יין הם עדיין הבעלים של המטבעות https://explorer.bitcoin.com/btc/address/3MMZmbKm9ZbM2VwqcVpG98thDP5JAhgVvb 2. יכול להיות שיש לטסלה אג'נדה ירוקה.. ויכול להיות שבגלל שרשויות המס לא מאפשרים להגיש דוחות בביטקוין, אז ברגע הפקת מסמך כמו הזמנה\חשבונית\קבלה צריכים לסגור מחיר דולרי בספרים.. וזה קצת בעיה במטבע שה volatility (תנודתיות) השבועי שלו יכול להגיע ל 20% כשהרווח השולי שלך מרכב הוא פחות
  14. ליפיגו

    רשמית: טסלה בישראל

    די די כבר עם השטויות. זו חברה ציבורית ענקית שעומדת בביקורות דוחות כמו כולם. המכירות צומחות בעשרות אחוזים של שנה וזה כל הסיפור.
  15. ליפיגו

    רשמית: טסלה בישראל

    טסלה מציגה רווחים, לא בפעם הראשונה ולא נעליים. בשלושת הרבעונים הראשונים של 2020 היא הרוויחה מעל התחזיות. הרבעון האחרון של 2020 - שיא הקורונה, הציג הפסד (כחזוי). היא חזרה להרוויח מעבר לתחזיות (הכל במונחים של רווח למניה) ב 2021. לכשתשוחרר המשאית הקלה (או איך שלא אומרים track בעברית), והמשאיות הכבדות הצפי הוא לעוד גידול נאה.
×
×
  • תוכן חדש...