Jump to content

עומרעומר

  • פרסום הודעות

    22
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות עומרעומר

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. היי חברים, ניסיתי לחפש בשירשורים לפני הפוסט, אבל לא ממש הצלחתי למצוא משהו ספציפי. קניתי רכב יד שניה (סיאט איביזה לבנה) ויש עליה קצת שריטות ושיפשופים שטוחים. קראתי על הרב מוצרים שלא מומלץ להשתמש בהם, אבל אשמח לפירוט באיזה מוצרי פוליש כן כדאי להשתמש. עקב ההוצאה הכספית של הרכב (ופשטות השריטות) אני מעדיף לנסות בעצמי ולא לגשת כרגע למקום מקצועי. תודה
  2. אם כבר הזכרת את זה, אז חשוב לי רק להבהיר שבאמת, כבר באותו היום שכתבתי את הפוסט, יצרו איתי קשר ממוסך גבע וניסו לסייע לי טלפונית. זאת כמובן אחרי שכבר הייתי אצלם בפעם השנייה, חיברו לסורק תקלות וניסו איך שאפשר למצוא את הבעיה- אך ללא הועיל (לא נרשמה שום תקלה במחשב, מוזר). תודה בכל מקרה. אנסה ללכת אליהם שוב ונגווה לטוב.
  3. השמן הוחלף במהלך הטיפול (197,000), ולפני כן כשהחליפו את השסתומים (134,000). לפי התחושה שלי מאז ההחלפה המעברים בגיר קצת חלקים יותר, אבל עם זה הגיעה התופעה המעצבנת הזאת. סתם תהייה- עצם העובדה שהגיר לא מגיב לטיפטרוניק או למצב שלג (גם לא בצג) לא מעידה על זה שהבעיה היא אלקטרונית/חשמלית? מרגיש כאילו משהו במחשב שם לא לגמרי מתפקד (לא מבין בזה בשום צורה כמובן).
  4. אני בטח אצא קצת שוקיסט, אבל יכול להיות שהבולם בכלל לא שבור והרעש נבע רק מהצינור שהתעוות? שיחקתי איתו, ניסיתי ליישר והרעש (אני כמעט בטוח) נעלם. לפני שאני יוצא בריקודים, אמרתי שאשאל פה אם בכלל זה יכול להיות, ואם הצינור השה יכול להתכווצץ' כשהבולם עדיין ישר. תודה
  5. חידוד- התקלה מתרחשת רק אחרי נסיעה ארוכה, ואז כמו שציינתי- ההילוכים לא סדירים, והטיפטרוניק ומצב שלג לא מגיבים. ברגע שמדומם מנוע למשך כמה זמן הבעיה נעלמת. למישהו יש רעיון אולי? 😕
  6. תודה על התשובה המהירה. אתה יודע מה הסדר גודל של עניין כזה?
  7. אהלן, לקחתי הבוקר את עת הרכב לטיול באיזור קצת קופצני (שומדבר רציני מידי, אבל שעה-שעתיים של קצת אבנים, בורות קטנים וכורכר). עכשיו כשעשיתי נסיעה הבחנתי ברעשים לא טובים שמגיעים מהחלק האחורי הימני של הרכב, כנראה באיזור המתלים. כשהצצתי ליד הגלגל הימני-אחורי ראיתי את הצינור העקום הזה..לפני שאני לוקח למוסך- יכול להיות שזה קשור?
  8. אהלן, לפני כ-1000 ק״מ לקחתי את הרכב לטיפול 200,000 במוסך גבע. במסגרת הטיפול בוצעו כמה החלפות לא זולות, וכן החלפה של שמן גיר. יצאתי לי מהמוסך ונסעתי כמה מאות ק״מ, עד שפתאום נדלקה נורת service והרכב החל למשוך הילוכים (מעביר רק באיזור ה-4k), הטיפטרוניק לא עבד כלל וגם לא נורת השלג (שאמורה להחליף אוטומטי להילוך 2 ממה שזכור לי). לקחתי את הרכב שוב למוסך, אך לאחר בדיקה מקיפה הם לא מצאו שום קוד תקלה (לא שסתומים ולא כלום). עברו להם עוד שבוע וכ-200-300 ק״מ ללא הבעיה, עד שהיום שוב פעם, לאחר נסיעה ממושכת, הופיעה התקלה, אך הפעם ללא נורת שירות. אלו הדברים ששמתי לב אליהם: 1) זה קורה רק לאחר נסיעה ממושכת
  9. בעקבות בעיית מזגן פניתי לחשמליית רכב באיזור. הטיפול שבוצע: החלפת פילטר מזגן, מילוי גז ותיקון של כפתור עוצמה שלא הצליח להגיע לרמה 4. המחיר היה 600 שקל, כשהמילוי גז 150, המסנן 100 וכל השאר- עבודה. בכנות, הרגיש לי שעוקצים אותי ורציתי לשאול לדעתכם. תודה מראש לעוזרים
  10. אהלן חברים, 1) עברתי על הפורום ולא ככ הצלחתי לקבל תשובה חד משמעית- האם ברכב הנ"ל אני נדרש להחליף שמן גיר, ובמידה וכן- כל כמה זמן? (לפני 60k הוחלפו שסתומים+שמן). 2) קלטתי עכשיו שיש טיפטוף בתחתית הרכב, איפשהו במרכז יחסית בזמן שאני מפעיל מזגן. כשהגברתי לעצמה הגבוהה היה נראה שהוא מתחזק, וכשהחלשתי הוא הפסיק. בנוסף, המזגן כבר הרבה זמן מאוד חלש ולא מקרר היטב. צריך להדאיג העניין? תודה רבה מראש.
  11. אהלן, יש ברשותי את סיטרואן C4 2006 כבר שנה, שעד עכשיו תפקדה מצויין. בשבועיים האחרונים התחילו לצוץ קצת בעיות חשמל, ואחרי החלפת מצבר שלא הועילה, החלפתי אתמול את האלטרנטור והבעיות נפתרו. למרות זאת, אף על פי שהרכב היה מניע בנגיעה לפני כן, נכון לעכשיו כשאני מניע אותו בבוקר הוא מתאמץ קצת יותר, ונכבה מיד. בהנעה השניה הוא כבר מניע בנגיעה, וככה גם שאר ההנעות (כל עוד המנוע חם). חשוב לציין שלא נשמע שמה שמפריע לו זה כוח במצבר, נשמע שהוא מתפקד טוב אבל לוקח לו יותר זמן להניע (4-5 שניות) ואז הוא נכבה. אשמח לדעת אם לדעתכם יש קשר בין התופעה לאלטרנטור ההרוס, ומה אפשר לעשות בעניין. ת
  12. אהלן חברים כמה ימים כבר שנדלקת לסירוגין נורת service ונכבית לאחר כמה דק. כל פעם שהיא נדלקת נשמע שהמדחס מזגן מקרטע והמזגן מפסיק לקרר, לא יודע אם קשור. בנוסף, עצרתי את הרכב קודם ופתאום נדלקו נורות abs וכריות אוויר, ההגה לא זז והרכב לא הניע (עשה קולות של מצבר מת). אחרי כמה דק ניסיתי שוב והוא הצליח להניע, אבל נשמע שהמצבר ממש חלש (למרות שהוא חדש יחסית ולא עושה שום בעיות). יש לי מחר נסיעה ארוכה צפונה ואני חושש לעלות ככה על הכביש. אשמח לדעת מה דעתכם על העניין.
  13. עדכון: אז חזרתי למוסך לפני כמה ימים, הוא נסע איתי ברכב ואמר שלדעתו זה ב-100% עניין של גיר, ולא של תושבת תחתונה. לדבריו אם זה כן התושבת- הוא כמובן יחליף לי לתושבת מקורית בלי עלות עבודה (במסגרת האחריות). השאלה שלי היא אם לדעתכם, מהדברים שתיארתי, זה באמת נשמע כמו עניין של גיר ולא של תושבת. אני לא ככ יודע מה לעשות הלאה..מצד אחד אני מאוד סומך על הבחור (מבחינת אמינות, מבחינה מקצועית אין לי מספיק ניסיון איתו), ומצד שני הוחלפה תושבת ועדיין יש דפיקה בכל פעם שמוריד את הרגל מהגז. תודה מראש לעוזרים
×
×
  • תוכן חדש...