Jump to content

mottid65

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של mottid65

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. ברשותי סובארו אאוטבק 2011 התאורה מאוד חלשה החלפתי נורות וספק כח של הפנסים ועדיין התאורה מאוד חלשה עובד עצות מה לעשות הפנסים מאוד יקרים להחלפה אשמח לעזרה
×
×
  • תוכן חדש...