Jump to content

mottid65

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי mottid65

  1. ברשותי סובארו אאוטבק 2011 התאורה מאוד חלשה החלפתי נורות וספק כח של הפנסים ועדיין התאורה מאוד חלשה עובד עצות מה לעשות הפנסים מאוד יקרים להחלפה אשמח לעזרה
×
×
  • תוכן חדש...