בנימין 2
-
הודעות
52 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
ספרו לנו עליכם
-
איזה רכב יש לך?
פורד פוקוס 2012 ידנית
צפיות אחרונות בפרופיל
צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.
הנקודות של בנימין 2
נהג חדש (2/14)
1
מוניטין
-
חותר להישאר עם שלי, גם כסף וגם הנאה, חושש מבעיות, אם אדע שאופציה אחרת אינה עלולה לבעיות כשלי, אשקול להחליף. ZVIT ענה שאין הבדל בין דיזל לבנזין, אני שואל זכור לי שבהזרקה עקיפה המצב שונה, נכון או לא?
-
במחשבה שניה, בבנזין בהזרקה עקיפה שיש בדגמים של טויוטה לדוגמא ובהיברידיות שלהם בפרט, וגם באאוטלנדר ועוד יפניות אולי, זה גם בעייתי?
-
תוכל לתת לי הסבר קטן
-
דאצ'יה לודג'י דיזל ידני 2019, אוהב את המנוע נותן עבודה למי שמכיר [ועם תכנת ניהול עוד יותר ] ואת הגיר האמיתי, וכמובן צריך 7 מקומות. אבל הנסיעות שלי השתנו רק כמה דקות בבוקר ובצהריים קילומטר בערך בשביל הילדים, אני לעצמי מתגלגל באופניים חשמליות, בטח יש עוד איזה נסיעה גדולה יותר בעיר, ובסופ"ש נסיעה חוץ לעיר, אז בעצם יש זמן לרגנרציה, אבל ברוב הנסיעות המנוע לא מגיע לטמפ' עבודה. להחליף זה ממש הוצאה גדולה, וגם עם איזה גיר רציף צווחני ומנוע צמא לטורים, או גיר צ'כי מהסס ושברירי. או סתם בעיות צרפתיות, [בלודג'י עם השורשים הצרפתיים יש כמעט רק שילדה מנוע וגיר ופלסטיק, חוץ מאוריאה שנתקלה וביטלתי] מה אומרים המומחים, כמה זה עלול לבעיות, רגע שכחתי לומר, טיפול כל 10 לא 15 דרישת יצרן
-
לך חיכיתי BUKI טנקיו
-
יש מישהו בבית? מישהו יודע לענות לי באופן ברור אם חייב ביטול DPF
-
ואם כבר פתחתי נושא, מישהו יודע ברור מתי צריך טיימינג במנוע שלי, מוסך אחד אמר לי 90 אחד אמר לי 120
-
שלום למומחים יש לי דאצ'יה לודג'י 19 דיזל. לפני חודשיים בערך, נדלקה נורת אוריאה, קצת סחבתי עם זה, ואז כשמילאתי זה לא השתנה, נשאר דולק, הלכתי לבחור שעשה לי ניהול מנוע ביטל את האוריאה ועל הדרך הוסיף לי כוח ממש כיף, חיים יפים אתמול פגשתי חבר מכונאי, אמר לי אם עשית ביטול אוריאה אתה חייב לבטל DPF עם הלחמות וסיפורים, אם לא ילך הטורבו
-
דאצ'יה לודג'י דיזל כולל נסיעות קצרות כמה זה רע
בנימין 2 פרסם הודעה בנושא של בנימין 2 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
-
אני רוצה לקנות לודג'י דיזל בא לי ידני וטורבו ואמין יחסית, וכמובן מתאים ל4 ילדים. ואני יכול למצוא בתקציב שלי 40/50 אש"ח הנסיעות שלי: א. פעם או פעמיים בינערוני, (אז אין בעיה מצד המסנן חלקיקים) ב. פעם או פעמיים 10דק' (5 כל צד) בעיר. ג. כמה פעמים בשבוע נסיעות קטנות לסופר או משהו אחר 2דק' נסיעה. ד. בשלושה חודשי חורף כמה נסיעות קטנות ביום, (בשאר השנה כשאני לבד אני מתנייד בסינית חשמלית "אופניים".) השאלות: א. האם נסיעות מסוג ב' שלי סבירות לדיזל כדי להגיע לטמפ' סבירה, ב. האם כמה נסיעות קטנות בשבוע משמעותיות כדי להזיק, (וזה לא רכב חדש) ג. האם חודשיים או שלושה בחורף שבהם יש לי כל יום 2 או 3 נסיעונות חוץ מהנסיעות הבינוניות, מזיק משמעותי. חשוב לציין שאני רוצה להחזיק אותו כמה שנים אולי 5 שנים. תודה
-
הבעיה המתגלגלת של הגיר "הידני" של הפוקוס שלי
בנימין 2 פרסם הודעה בנושא של בנימין 2 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הרכב סוף 2011 כמו 2012 דור 3 סטיישן טרנד מנוע 1.6. 5 הילוכים. והנה הפרטים לפי vin. https://www.catcar.info/ford/?lang=en&vin=WFOLXXGCBLBS52022 -
זה התחיל לילה אחד לפני יותר משנה אני לוחץ קלאץ' וזה מרגיש על ריק ובאמת לא נכנס ההילוך, פעם שניה הצליח. בבוקר עליתי לירושלים למוסך בסוף העליות נתקע על חמישי. עצרתי בצד הזמנתי גרירה למוסך, אמר זה משאבת קלאץ' החליף קלאץ' [שבכלל לא היה מחליק] ומשאבה ושמן גיר. נוסע הביתה פותח מכסה מנוע, הגיר מלא שמן למעלה. חוזר אליו הוא טוען שזה יוצא מהנשם כי למטה יבש, אני אומר לו נשמה יוצא מהנשם כנראה מלאת שמן מכל הנשמה, מעלה תאוטו פותח פקק מילוי לא יוצא שמן, נשמה ככה ממלאים עד שנוזל מהפקק [הגיוני, לא...😔] עובר כמה ימים אני שם לב שאני לא יכול להכניס הילוך שני במהירות גבוהה יחסית כשבא לי ההאצה חזקה מרים טלפון הוא אומר לי ככה זה תקין קודם זה היה שחוק. [נשמע שיכול להיות הגיוני🤔]. ומאז לשלב הילוך נמוך במהירות גבוהה זה רק עם גז ביניים חזק. עבר כמה חודשים ופחות או יותר נגמר השמן [אחרי השטיפות שלי כמובן] הגיע החורף, ו... בבוקר אני מכניס לראשון מתגלגל קצת בא להעביר לשני, תקוע לא יוצא מראשון. מה זה??? ושוב מרים טלפון הוא אומר לא יודע מה להגיד עשיתי הכל תקין ושולח לי צילום של הזמנת שמן גיר מתאים לפוקוס ידני מהסוכן 75w90. אחרי לחץ מצידי הוא שולח לי נתקלתי בזה בעבר שהשמן לא מתאים למזג בארץ בוא עם 250 שקלונים אני יחליף לך שמן צמיגות 75 של סיטרואן יפתור את הבעיה, ואכן הבעיה נפתרה. אבל... נו אתם כבר יודעים... שוב שמן על הגיר. טוב בלעתי את זה, מה לעשות. אופס שכחתי לציין שבאמצע לא זוכר מתי הלכתי למוסך אחר, שישבו וחשבו ועמדו והתפלספו והחליטו שצריך להוציא רוב השמן מספיק משהו כמו ליטר. אחרי יום או יומיים לא עמדתי בלחץ שעוד מעט הגיר נחתך, החזרתי עם חבר. עוד כמה חודשים, נסיעה ארוכה בסוף הנסיעה פקקון ו... כשאני בא להכניס לשני זה תקוע לא יוצא משני, והמזג בכלל בכלל לא חורפי, ולאט לאט זה קרה עוד פעמים. עם זה וביחד עם עוד בעיה ששכחתי לכתוב שבכל שילוב של ראשון נכנס לי ריח מסריח דרך המזגן [גם כשכבר לא היה שמן על הגיר ועוד לפני הקלאץ' נזילונת בגיר למטה] הלכתי לעוד מוסך בודק מסתכל אומר לי זה המשאבה שבתוך הגיר ולכן נוזל ולכן נתקע לפעמים. אחרי כמה ימים מחזיר לי ומפתיע ואומר עשיתי שיפוץ גיר החלפתי גלגלי שיניים וצינורית שמן בתוך הגיר. אני מופתע😮 אבל אני כבר רוצה לסיים לא מתווכח עולה לאוטו מבולבל ואופטימי. ומה קרה... כמובן שמן על הגיר... אבל חוץ מזה הפתעה חדשה בין שלישי לרביעי תחת עומס חריקה בלתי מוסברת. חוזר אליו מפרק שוב מסדר מחזיר לי אני יוצא לנסיעת עומס, נו נו זה הסתדר כמעט לגמרי, אין לי כח לריב על זה ביייייי. והשמן שנוזל מה עם זה? אין לי כח לריב על זה וזה כבר היה לפני דיייייי. אז מה הפיתרון? אולי אני ינסה במוסך מורשה, מגיע אחרי כמה שעות מחזירים לי את האוטו. מדדנו שמן כמות תקינה והשמן בתקן. והנזילה כנראה זה הנשם, צריך להחליף, אוקיי אני עונה, אבל אין בארץ ואף פעם לא היה צריך לפתוח מק"ט ועכשיו חגים, עוד חודשיים לפחות. טוב אני רגיל להיכנע עם הגיר הזה וכבר אמרתי ביי ודי. אבל לא ביי ולא די. אחרי יומיים אני קרוב לבית אחרי עצירה אני מנסה להכניס ראשון, לא נכנס לגמרי רק אחרי כמה פעמים. מה יהיה?🙃 עוד יום אני יוצא בלילה, אחרי כמה דק' בכביש מהיר אני משלב לניוטרל לפני ככר בא להתחיל נסיעה מנסה לשלב הילוך ולא הולך, תקוע על ניוטרל. מתגלגל לשול וכבר לא יודע מה לחשוב🙄 בצהריים הוא מגיע [ההוא ששיפץ] מניע ו... נוסע הכל טוב שולח לי סרטון מנצח, ואני לעומתו נראה לך שעבדתי עליך בשביל להישאר תקוע באמצע הכביש. והוא תכלס' הכל טוב מה אני יעשה. ומה אני יעשה???. עוד יומיים שוב בהאטה מנסה לחזור לראשון והוא מסרב הפעם אני גם שולח לו סרטון 🤪 בנתיים הגיר לאט לאט מתרכך ואני מצליח להתחיל נסיעה עם שני. ומאז עבר כמה ימים נסעתי כמה פעמים עם היתכנות להיתקעות ועם גיר שקשה לו מעברים, לא בא לו לרדת מחמישי לשלישי בשביל האצה מיד רק אחרי כמה נסיונות. ובנתיים עם מכונאי שלא בדיוק יודע מה הבעיה. בנתיים נסיתי להזמין נשם כי זה הצעד שאני יכול לעשות, מצאתי באיביי מתאים לגיר שלי https://www.ebay.co.uk/itm/393529320960?mkevt=1&mkcid=1&mkrid=710-53481-19255-0&campid=5338722076&customid=&toolid=10050 אבל אין משלוחים לארץ.😆 ניסיתי להזמין מהחברה שמן מקורי [אולי זה יעזור🤫] רק דרך מרכזי השרות ענתה לי. טוב נסיתי דרך החנות חלפים בעיר... בנתיים מחכה. אז אם יש לך או אולי לך... הסבר והבנה ואתה לא סתם מתלמד מצוי זה קצת יעזור לי. או אם יש לך מכון גיר מומלץ מאוד מאוד, זה גם אולי יעזור לי.
-
אז בעצם אין עניין ליצרן רכבים ב2021 לייצר רכב אמין לטוח ארוך כי היום קונים לשנתיים. יותר הגיוני לי שיצרן מת לייצר רכב אמין לשנים כי זה קובע את המיתוג שלו. אבל אולי היום אמינות לטווח ארוך זה לא הנושא אצל אנשים אפילו לא בשביל איך להסתכל על היצרן.
-
אני לא יודע גרמנית שוטף, אתה רוצה אתה תדבר ונתחלק במה שאתה אומר חזרנו לדיון למה בכל זאת אנשים קונים אבל מסתבר מאוד שיש הרבה שלא קונים בגלל זה
-
אתה מעלה את המחיר בכמה אלפים או מרויח כמה אלפים בודדים פחות אבל מוכר עוד מכוניות . כנראה זה יכסה ומסתמא הרבה יותר. ובלי כאב ראש ותביעות יצוגיות במחשבה שניה אולי הם רוצים שיקנו חלפים ושיטפלו
