Jump to content

בנימין 2

  • הודעות

    29
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    פורד פוקוס 2012 ידנית

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של בנימין 2

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מה שעורר אותי לחשוב שיש בעיה זה שחל שינוי פעם זה לא היה, ולמרות שהמנוע תמיד לא היה בטמפרטורה קבועה. וגם שאני לא שומע רכבים סביבי שהמאוורר צועק בקיצור האם זה שהמאוורר עובד הרבה במהירות הגבוהה יותר מהרגיל זה מצביע על בעיה
  2. תודה על התגובות כשכתבתי מים התכוונתי נוזל קירור שיש מספיק. לגבי החלפה לא ידוע לי על החלפה מאז שהוא אצלי 20,000 ק"מ. מה כדאי להחליף נוזל כל תקופה ? ולגבי מה שכתב viper83 לבדוק מערכת קירור, אם אני הולך למוסך הוא יכול לבדוק מה מצב המערכת?
  3. הרכב שלי פוקוס 2012, (ידני)בתקופה האחרונה הרבה פעמים המאוורר עובד חזק זאת אומרת שיש רעש חזק של המאוורר והרבה פעמים . ואפי' במנוע מכובה, ואני יודע שככה זה בפוקוס שעובד קצת גם אחרי שמכבים מנוע, אבל זה עובד הרבה ואפי' אחרי כמה דק' אם פתחתי את האוטו זה נדלק שוב. בקיצור זה ברמה חריגה. השאלה האם זה אומר שהמנוע מתחיל לכיוון הסוף. חשוב לציין שאני מעביד אותו קשה, טורים 4/5 זה ברגיל. וגם שהוא כבר עם 200,000. אבל מטופל טוב.
  4. הוא מתכוין לCHR היה אותו בטורבו 1.2
  5. זה המגניב פה שהאוטו שלי כולו זה פוקוס 1600 אטמוספרי ידני 2012 ושמו אותו בדיונים ביחד עם ברז. אבל האמת בגלל שאין לי טורבו (אני יודע שגם לברז אין טורבו, אבל בכל זאת...) וזה כל כך חסר לי. אז כדי לי להיות ממש עגלה אני נותן לו לעבוד. בעצם אני צריך לעבוד בגלל זה😙 אולי בלילה אני יחלום על טסלה ידנית🥰
  6. צודק טעיתי יש לי דור 3. אבל אני ממש לא מבין אותו איך הוא חושב על אופציה לקנות דור 1 זה ממש ישן. ואגב אני ראיתי פעם פרסום ביד 2 עמ פוקוס ידני דור 2
  7. לי יש פוקוס ידנית דור 2. אני לא מבין למה כתבת פוקוס דור 1. דור 2 בהחלט בתקציב. רק שאין הרבה וצריך סבלנות.
  8. בדיוק עכשיו ניסיתי את מה שהוא כתב לי לשלב בגז ביניים ואז אני מצליח לשלב הילוצ נמוך במהירות גבוהה (ואגב זה ממש קשה להתרגל לזה אחרי שאני רגיל צמה שהמורה לימד לעזוב גז עד אחרי שילוב ההילוך) ואני פשוט לא מבין מי זה שיושב לי שם בפנים בתוך הידית ואמר לי לא נותן לשלב תעשה משהו, ואם אני עושה גז סרק הוא אומר סבבה אני אתן לך. הרי זה סך הכל מנוף שאני מזיז בידיים. והרי אני עם רגל על הקלאץ’ עד הריצפה אז בעצם זה מנותק לגמרי, אז למה זה לא כמו שאני מחליף כשמנוע מכובה. ואני גם לא מבין מה זה קשור לזה שהמצמד הקודם היה די שחוק. זה לא הגלגלי שיניים זה כולו מצמד שמפריד.
  9. אני לא מבין מעבר לשיא המומנט אני לא מקבל כח יותר מאשר פחות משיא המומנט? בדקתי נתונים וראיתי ששיא ההספק אצלי מגיע ב6 + זה לא אומר שיש תוספת כח מעבר לשיא המומנטשהוא ב4 בערך ? וחוץ מזה אם אני רוצה לשמור על טורים בשיא המומנט אני חייב לסחוב עם ההילוך מעבר כי בההעברה של ההילוך יש איבוד כח. וחוץ מזה לפעמים בעקיפה אין זמן להעביר הילוך ועדיף לסחוב עם ההילוך גך אם באמת היה לי יותר כח אם הייתי מעביר להילוך גבוה יותר כי בעקיפה לפעמיך כל שניאה חשובה
  10. תודה על ההסבר. אני אבדוק את זה שוב כי יכול מהיות שזה לא נותן לי גם בסלד יותר נמוך. כי לפי מה שניסיתי היום יכול להיות שהבעיה שזה לא נותן לי להעביר 2 הילוכים פחות זה נותן רק אחד פחות. מה הכוונה גז ביניים, שתוך כדי העברת הילוך אני נותן גז בקטנה ?
  11. חזרתי אליו הוא אומר לי במצמד שלך אין מה לכוין זה פשוט לשיך וזהו. ובדק שמן גיר. אבל תכלס’ אני מבין ממך שאין מנגנון כזה שלא נותן להכניס הילוך נמוך במהירות גבוהה.
  12. החלפתי קלאץ’ ומשאבה לפני פחות מחודש ולאחרונה אני שם לב שאני לא יכול לשלב הילוך נמוך במהירות גבוהה. פשוט הידית קשה מאוד ולא נותנת להכניס הילוך נמוך. למשל רציתי האצה חזקה בכביש מהיר ובאתי להוריד ל3 (ושהסלד יעלה ל6) וזה לא נתן, או הפוך רציתי האטה חזקה להוריד להילוך 2 בערך 60/70 קמש וזה לא נותן. האם יכול להיות שיש מנגנון שלא נותן את זה. ואם כן איך זה שעד שהחלפתי קלאץ’ ומשאבה הייתי יכול להכניס הילוכים איך שהיה בא לי.
×
×
  • תוכן חדש...