Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שוב , השינוי המכאני המשמעותי שנעשה במתיחת פנים של האאוטלנדר זה החלפת תיבת ההילוכים. המנוע אותו דבר והפלטפורמה אותו דבר.

לפרופורציה , במתיחת פנים של הפיאט 500 יש 1900 שינויים.

יותר בכיוון של 19, לא הבנתי איפה הם עשו 1900 שינויים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 227
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יותר בכיוון של 19, לא הבנתי איפה הם עשו 1900 שינויים.

 

פיאט טוענים שעשו לא פחות מ1800 שינויים. לא 1900 אבל הרבה הרבה יותר מ19.

 

Sent from my Z1 using Tapatalk

פורסם

ביחס לרנו פלואנס,עכשיו חזרתי מרומניה שם שכרתי כזו ידנית למשך 5 ימים, אני נוטה להסכים שמדובר ברכב מאד בסיסי, גמלוני עם ידית הילוכים והעברת הילוכים מאד לא נעימות ומזגן חלש אך אי אפשר להתעלם מכך שמדובר ברכב מרווח מאד, עם תא מטען גדול (ובעיקר עמוק) וחסכוני למדי.

המנוע איננו חייתי אך גמיש באופן מפתיע.

 

רכב בסיסי לארצות מתפתחות

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
ללא ספק רנו פלואנס 1.6 בנזין - אין דבר אחד טוב ברכב הזה

 

^מחזק

 

מרווח.

נוחות נסיעה.

 

לא דברים בטלים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מרווח ונוחות זה מה שחסר בפלואנס?! דווקא בזה היא מצטיינת, ביחד עם תא מטען גדול מאד.

ה1.6 בנזין עם גיר אוטומט היא אכן עגלה מתה שצריכת הדלק שלה עומדת על 1:9 בממוצע.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אלפא רומאו 33 לא זוכר מאיזה שנה היא הייתה אבל תחילת שנות ה-90

פעמיים נשארה לי ידית ההילוכים ביד בכביש מהיר.

נפטרתי מהרכב כמו הרגל רע!

פורסם
אלפא רומאו 33 לא זוכר מאיזה שנה היא הייתה אבל תחילת שנות ה-90

פעמיים נשארה לי ידית ההילוכים ביד בכביש מהיר.

נפטרתי מהרכב כמו הרגל רע!

מזכיר לי שמישהו פעם סיפר לי שנסע עם פיז'ו 104 בירידה התלולה של כביש דורי בחיפה מהטכניון לכוון הצ'ק פוסט ונשאר עם ההגה ביד.

נס משמים שהוא הצליח להשתלט על האוטו כדי לספר לנו את הסיפור

פורסם
דייהו נובירה, גועל נפש.

 

לאוטו יש בלמים גרועים מאוד - בהשוואה לרכבים אחרים, זה פשוט בלמי צעצוע. בגלל הבלמים היו לי הרבה תאונות, שבזכותם החלפתי דלתות, טמבונים, שמשות, כרית אויר, יישרתי שילדה שהתעקמה ומכסה מנוע שהתעקם.

 

פעם ראשונה הלך ראש מנוע - נזק של 2,000 ש"ח.

 

פעם שניה הלך ראש מנוע - הלכתי לחברה, נזק של 7,000 ש"ח, כולל צינורות מים שהתפוצצו אחרי השיפוץ והוחלפו חינם בחברה.

 

פעם שלישית הלך ראש מנוע - טיפלתי בוואדי ג'וז, עלה 2500 ש"ח.

 

פעם ראשונה הלך גיר - שיפוץ גיר עלה 5000, כולל שיפוץ נוסף אחרי כמה שבועות.

 

פעם שניה הלך גיר - טיפלתי בוואדי ג'וז אצל ערבי מומחה, 2500 ש"ח שיפוץ.

 

רדיאטור הוחלף 4 פעמים, בכל פעם 800 ש"ח. בפעם האחרונה זה היה בוואדי ג'וז, שם עשיתי בבת אחת שיפוץ גיר, שיפוץ ראש מנוע והחלפת רדיאטור.

 

צמיגים הוחלפו לפחות 5 פעמים, בכל פעם 1000 ש"ח (אז לא ידעתי שצריך להשקיע בצמיגים טובים)

 

אגזוז הוחלף לפחות 4 פעמים, בכל פעם 500 ש"ח.

 

ידיות בדלתות הוחלפו שלוש פעמים, עקב קילוף הציפוי, כל ידית 100 ש"ח.

 

פקק מיכל המים הוחלף פעם אחת.

 

משולשים הוחלפו לפחות 4 פעמים - בכל פעם 400 ש"ח.

 

מזגן חימום עבר ניקוי פעמיים כי לא עבד, 200 ש"ח בכל פעם.

 

מזגן קירור הוחלף, בעלות 2000 ש"ח.

 

פאנל מזגן הוחלף, בעלות של 1000 ש"ח.

 

מרים שמשה הוחלף, בעלות של 300 ש"ח.

 

עולה מהאוטו ריח מסריח לא נורמלי, של דלק או שמן שרוף, לפעמים זה נכנס לתא הנוסעים.

 

האוטו צורך דלק בצורה מטורפת, בתוך העיר אולי 1:7, מחוץ לעיר הוא כנראה חסכוני.

 

האוטו לא סוחב בעליות, צריך להרביץ טוב בירידה כדי שיהיה שוונג בעליה.

 

מעל מהירות של 120 קמ"ש האוטו עושה רעש של מטוס ממריא.

 

בסיבובי פרסה האוטו משמיע חריקות.

 

הגיר האוטומטי עושה בעיות במעברים בין ההילוכים, כנראה עומד למות, לא הייתי משתמש בהילוך D אלא מוריד ומעלה הילוכים כמו גיר ידני.

 

האוטו לא מניע לפעמים בגלל בעיות באזעקה, הייתי מהדליק את האזעקה ומכבה שוב, ואז מניע (יש אימבולייזר בתוך המפתח).

 

האוטו אוכל שמן בצורה מטורפת, יש נזילות שמן, כל חודשיים הלך גלון שמן בממוצע.

 

עולים אדים של שמן מתחת למנוע.

 

לפעמים כשהכנסתי לפארקינג, האוטו נתקע על סיבובי מנוע גבוהים (3) והשמיע רעש של מטוס ממריא. הייתי הולך למוסך והוא משמן שם כמה חלקים, וזה מסתדר איכשהו.

 

ובאופן כללי, התחושה היא של נסיעה בעגלה, ושל אוטו שכל רגע עומד להתפרק באמצע הנסיעה.

 

לקראת הסוף, גם משאבת דלק עשתה בעיות והשביתה את הרכב לעיתים קרובות.

 

(את כל זה כתבתי בעבר, כשהרכב היה עדיין אצלי, כן כן, תוך כדי לקיחת סיכון רציני שאנשים יקראו את זה ולא ירצו לקנות את הרכב המסריח הזה. בסופו של דבר נמצא מי שקנה ב-4K. ברוך שפטרנו)

 

הולי שיט

Opel Adam S 2017

פורסם

Fat bastard ,

יש לי תחושה שאתה מטפל במוסכים הלא נכונים .

 

יותר קונה רכבים שהרכיבו אותם במפעלים שבהם יום שני מתמזג עם יום שישי [emoji35]

 

בסך הכל היה שם ויכוח עקרוני האם כדאי לקנות רכב זבל בשקל וחצי ומידי פעם לבקר במוסך ולהוציא כמה אלפים, או מלכתחילה להשקיע סכום ענק ברכב חדש ולהנות מהשקט.

 

ברוך ה' שעכשיו אני לא תפרן כמו שהייתי אז, ויש לי את היכולת לקנות רכב חדש ואמין ולהנות מהשקט הנפשי ולא לראות מוסך אפילו בחלום. אבל לאנשים תפרנים זאת דילמה לא פשוטה.

 

אכן דילמה לא פשוטה. מצד אחד יותר זול לעשות גיר במונדאו פעם בשנה, במקום להחליף רכב, מצד שני לנסוע למוסך פעם עם פוקוס ופעם עם מונדאו (חסר פיאסטה להשלמת אוסף הגרוטאות) גם מעצבן.

 

אולי ברכב הבא ככה אעשה - אקנה רכב חדש או קרוב לחדש, ואגיע לטיפול פעם בשנה במוסך יבואן וזהו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

עדיין חבר, יש לי תחושה שהמוסכים גוררים אותך להוצאות.

 

יש לי במשפחה הרבה רכבים ישנים,כמות תקלות כזאת לא ראיתי.

 

** אין יפניות אצלינו.

פורסם
הבחירה שלי: טויוטה קורולה 2002 ידנית

כשראיתי אותה כחולה, ידנית, מגנזיום, ספויילר, מבריקה, יד1 חשבתי לעצמי מה יכול להיות רע?

מונע 1600 גיר ידני מכונית יפה על הנייר נשמע סבבה.

 

אז זהו שלא:

הגב נשבר לי בכל נסיעה חרא של מושבים

המנוע פשוט עצלן

גיר חרא - וגם התפעול מוזר ברמות כאילו יושב באלכסון לנהג

הכבישים והנסיעות לא נראו ארוכים מעולם כמו בנסיעה ברכב הזה

ואילת...עקיפות...עליות, רכב עמוס שלא נדע מצרות.

 

אחרי חצי שנה מיום הקניה נמכרה למשפחה מאושרת הבאה.

 

 

לא רוצה סתם לפתוח את הנושא, אבל הקורולות האלו מאוד זריזות בגיר ידני, הקורולה שלי עצמה עושה 10 ל100 וכמעט 200 קמ"ש. גם באוטומטית היא הייתה אחת המהירות לזמנה בקטגורייה (כמובן שהיום לא כל כך תקף עם הספקים מטורפים שיש כבר למשפחתיות).

 

אני חושב שאתה מגזים.

 

האוטו שלך עושה 9.5 ל100.

פורסם

גולף 2003 1.6 הלך לי הגיר, הלך לי מנוע. הקרטר שמן נשבר שעלתי על באמפר (במהירות סבירה) ועוד תיקונים.

 

יכולתי לקנות פנטהוז במגדלי U בכסף של התיקונים

אנשם שמשווצים בזה שיש להם כבלים באוטו ומנפנפים

בזה בצידי הדרך

פורסם

טויוטה קורולה RUNX מודל 2003.

 

פעמיים בוצה במנוע(מן הסתם לא נתתי אפילו לנורה להידלק ישר העמדתי את האוטו שהתחיל להישמע שונה והזמנתי גרר) וממיר קטליטי שנפח נשמתו ב85 אלף קילומטר - הקורולה 2003-2004 רכבים בעייתים בטירוף ועדיין ימכרו כנראה במחירים גבוהים בטירוף ללא הצדקה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019


×
×
  • תוכן חדש...