Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כנראה הטווינגו 96 שהיתה לי, כי גם החזקתי אותה הכי מעט זמן. תנוחת הישיבה היתה הזויה ובגלל הגודל המטורף של הדלת, החגורה תמיד היתה שורטת לי את הצוואר. כל כמה זמן היא היתה מתחממת ומאיימת להיתקע באמצע שום מקום (לא אשכח לך את הפדיחה בצומת הסירה) אבל נראה לי שדם פשוט לא טיפלו בה כמו שצריך לפני שקניתי אותה. עדיין, הייתי מת לאחת חדשה.

  • תגובות 227
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא נהגתי על הרבה רכבים אבל הגרועים שבהם היו:

דייהטסו yrv- רכב של אמא שלי שהיה פשוט משעמם שניסיתי להפוך למעניין בגלל קבלת רישיון הנהיגה.

סיטרואן c-15- רכב חלופי, שהיה פשוט מסוכן לנהיגה (שגרם לעניין רב שהגעתי לפניה מעל 20 קמ"ש בגלל עובי צמיגים של קורקינט) וספסל אחורי שהיה באמת מרגיש כמו ספסל מהגינה השכונתית.

פורסם

פיאט בראבו נת 97 מנוע 1.6 שנרכשה ממוסך שטיפלתי בו ברכבים, הרכב היה אחרי ראש מנוע והיה אמור להיות במצב טוב.

במהלך הבעלות שלי על הרכב נתקעתי לפחות 3 פעמים אם לא יותר כאשר הלך לי הגיר, הלך ראש מנוע, פעם אחת בכביש עם ירידות התפוצץ משהו בברקסים מאחורה וכל הנוזל בלמים נזל וזה רק חלק מהדברים שזכורים לי.

 

Sent from my MX5 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

ללא ספק פיאט אונו 89. (לזכותו של הרכב הוא היה בן 18 באותה תקופה)

 

נחסוך בתיאור כל התקלות וניתן את המענינות:

* כיבוי מנוע באופן ספונטני במהלך נסיעה, הגורם לא נמצא עד היום (קיבלתי מיומנות מדהימה להניעה רכב תוך כדי נסיעה בירושלים בלי שהנוסעים מרגישים בכלל)

* מצריך כ 3-7 דקות מלחמה כל בוקר להניע (מצד שני 3 נסיונות גניבה שלא צלחו, ופעם האחרונה המשטרה תפסה את הגנבים ברכב, וכן נסגר מחוסר עניין לציבור לאחר שהגשתי תלונה)

* חלקי פלסטיק שונים שנופלים במהלך הנסיעה, לאחר מספר חלקים הפסקתי להחליף אותם.

* מוט הילוכים נפל במהלך נסיעה יצר אפקט אור קולי מתחת לרכב כשהוא נגרר על הכביש.

* כל אדם עם מפתח פלדלת יכול לפתוח ולסגור את הרכב.

* לבסוף הרכב מת לאחר שהמנוע נפל תוך כדי נסיעה בכביש בין עירוני.

טסלה 3 2022

פורסם
* לבסוף הרכב מת לאחר שהמנוע נפל תוך כדי נסיעה בכביש בין עירוני.

 

נשמע כמו סצינה מסרט בורקס.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
נשמע כמו סצינה מסרט בורקס.

מישהו אולי זוכר מהיכן הסצנה שבה 4 אנשים קונים אוטו שבנוי משני חלקים קדמיים של שתי מכוניות, הנהגים יושבים בכיוון הפוך אחד לשני ומתווכחים לאיזה כיוון לנסוע או משהו דומה.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

הקטע עם הפיאט והמנועים הנשברים שנופלים זה נראה לי לא חדש, לבעלה של דודה שלי היה אותו רכב בדיוק, נסיעה מירושלים באחת הירידות הרכב פשוט כבה, רעשים מוזרים וניצוצות מהצדדים בזמן הנסיעה, עצר את הרכב בצד כדי לגלות שהמנוע שבור ומגרד את הרצפה מתחת לרכב

Opel Adam S 2017

פורסם

יש שניים שמתחרות על הבכורה, רנו 5 88 אוטומטית, וסיטרואן bx 92 שניהם האכילו אותי קש ומרורים, המנצחת הסיטרואן, הייתי יודע מתי אנחנו יוצאים לעבודה ולא מתי מגיעים,

תיאור קצר של חלק מהתקלות:

צמת חשמל מהסוויטש פעמיים הוחלפה.

איזה פלסטיק בידית הגיר שאחרי על השחרור הוחלף 3 פעמים.

5 בומבות.

שזירה של כל צנרת הברקסים.

מדחס.

מערכת קירור.

כל ידיות האיתות ברכב,

צמיגים -זה לא טרויאלי הרכב הגיע עם מידה מיוחדת שרק הbx השתמשה בה והמחיר בהתאם.

ועוד ועוד, באיזהו שלב שגריר הציאו לי לממן חלקית רכב אחר (-: כי נמאס להם לגרור אתו.

פורסם (נערך)

דייהו נובירה, גועל נפש.

 

לאוטו יש בלמים גרועים מאוד - בהשוואה לרכבים אחרים, זה פשוט בלמי צעצוע. בגלל הבלמים היו לי הרבה תאונות, שבזכותם החלפתי דלתות, טמבונים, שמשות, כרית אויר, יישרתי שילדה שהתעקמה ומכסה מנוע שהתעקם.

 

פעם ראשונה הלך ראש מנוע - נזק של 2,000 ש"ח.

 

פעם שניה הלך ראש מנוע - הלכתי לחברה, נזק של 7,000 ש"ח, כולל צינורות מים שהתפוצצו אחרי השיפוץ והוחלפו חינם בחברה.

 

פעם שלישית הלך ראש מנוע - טיפלתי בוואדי ג'וז, עלה 2500 ש"ח.

 

פעם ראשונה הלך גיר - שיפוץ גיר עלה 5000, כולל שיפוץ נוסף אחרי כמה שבועות.

 

פעם שניה הלך גיר - טיפלתי בוואדי ג'וז אצל ערבי מומחה, 2500 ש"ח שיפוץ.

 

רדיאטור הוחלף 4 פעמים, בכל פעם 800 ש"ח. בפעם האחרונה זה היה בוואדי ג'וז, שם עשיתי בבת אחת שיפוץ גיר, שיפוץ ראש מנוע והחלפת רדיאטור.

 

צמיגים הוחלפו לפחות 5 פעמים, בכל פעם 1000 ש"ח (אז לא ידעתי שצריך להשקיע בצמיגים טובים)

 

אגזוז הוחלף לפחות 4 פעמים, בכל פעם 500 ש"ח.

 

ידיות בדלתות הוחלפו שלוש פעמים, עקב קילוף הציפוי, כל ידית 100 ש"ח.

 

פקק מיכל המים הוחלף פעם אחת.

 

משולשים הוחלפו לפחות 4 פעמים - בכל פעם 400 ש"ח.

 

מזגן חימום עבר ניקוי פעמיים כי לא עבד, 200 ש"ח בכל פעם.

 

מזגן קירור הוחלף, בעלות 2000 ש"ח.

 

פאנל מזגן הוחלף, בעלות של 1000 ש"ח.

 

מרים שמשה הוחלף, בעלות של 300 ש"ח.

 

עולה מהאוטו ריח מסריח לא נורמלי, של דלק או שמן שרוף, לפעמים זה נכנס לתא הנוסעים.

 

האוטו צורך דלק בצורה מטורפת, בתוך העיר אולי 1:7, מחוץ לעיר הוא כנראה חסכוני.

 

האוטו לא סוחב בעליות, צריך להרביץ טוב בירידה כדי שיהיה שוונג בעליה.

 

מעל מהירות של 120 קמ"ש האוטו עושה רעש של מטוס ממריא.

 

בסיבובי פרסה האוטו משמיע חריקות.

 

הגיר האוטומטי עושה בעיות במעברים בין ההילוכים, כנראה עומד למות, לא הייתי משתמש בהילוך D אלא מוריד ומעלה הילוכים כמו גיר ידני.

 

האוטו לא מניע לפעמים בגלל בעיות באזעקה, הייתי מהדליק את האזעקה ומכבה שוב, ואז מניע (יש אימבולייזר בתוך המפתח).

 

האוטו אוכל שמן בצורה מטורפת, יש נזילות שמן, כל חודשיים הלך גלון שמן בממוצע.

 

עולים אדים של שמן מתחת למנוע.

 

לפעמים כשהכנסתי לפארקינג, האוטו נתקע על סיבובי מנוע גבוהים (3) והשמיע רעש של מטוס ממריא. הייתי הולך למוסך והוא משמן שם כמה חלקים, וזה מסתדר איכשהו.

 

ובאופן כללי, התחושה היא של נסיעה בעגלה, ושל אוטו שכל רגע עומד להתפרק באמצע הנסיעה.

 

לקראת הסוף, גם משאבת דלק עשתה בעיות והשביתה את הרכב לעיתים קרובות.

 

(את כל זה כתבתי בעבר, כשהרכב היה עדיין אצלי, כן כן, תוך כדי לקיחת סיכון רציני שאנשים יקראו את זה ולא ירצו לקנות את הרכב המסריח הזה. בסופו של דבר נמצא מי שקנה ב-4K. ברוך שפטרנו)

עריכה אחרונה על ידי outlander

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

אתה קולט שרק מהפרוט שרשמת הוצאת 35700 ש"ח על הרכב (בלי לחשב את עלות השמן והטיפולים השוטפים, רק תקלות), לא חשבת לזרוק את הרכב לים אחרי שהגעת לתיקונים בשווי 15-20 אלף?

בכל אופן, תסתכל כל הצד החיובי, לפחות שילמת למישהו על טיסות לחו"ל/שכר דירה/השכלה לילדים וכו'...

ח"ח על הנעת גלגלי השיניים של הכלכלה הישראלית.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

מונדאו 2002 ..

 

כל שבועיים היה צריך מוסך, אין חלק שלא הלך בו. (כולל גיר ומנוע)

 

אגיד שהוא באמת היה רכב נפלא כשהוא עבד, אבל 50% מהזמן הוא לא עבד.

 

וגם כשהוא עבד, כלום חוץ מגיר מנוע והגה לא עבדו בו

פורסם

אבל לרשותה של המונדאו יאמר שיש לי גם שנת 2007 (שזה אותו מודל),

 

שניהם עשו אותו מספר קילומטרים (50 אלף) באותו זמן (שנתיים) וה-2007 מפגינה אמינות מושלמת בינתיים.

פורסם

היתה לי במשפחה רנו 19 האצב'ק כסופה 1.4 80 כ''ס שנת 92, בעיות חשמל אין סופיות, בבוקר שמתחילים לנוע האוטו היה תמיד מקפץ כמו שיכור.

הלך כבל קלאץ באמצע נסיעה מחוץ לעיר ונזקקה לגרר.

צינור חימום התפוצץ.

צירייה שהחליטה גם כן באמצע נסיעה לקפוץ ממקומה ולהתאבד (במזל לא נגרמה תאונה).

הדשבורד היה סדוק כמו אזור ים המלח וכפתורים נפלו ממקומם שלבסוף הצריך החלפה של דשבורד בעלות 3000 אלף ש''ח.

ועוד הרבה תקלות שכבר לא זוכר.. אבל מה שהפליא זה המנוע, אף פעם לא עשה בעיה ב8 שנים שהיינו איתו.

הרנו הזו נגרטה לפני 5 שנים ברוך שפוטרנו .

 

 


×
×
  • תוכן חדש...