Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לי יש לאנטיס 2001 (בנוסף לטנדר) ואני מרוצה ממנה עד השמים, קניתי אותה מאמא שלי והיא קנתה

אותה מהעבודה שלה, (כך שגם את ההיסטוריה של הרכב אני יודע) הרכב נמצא כיום על 250,000 ק"מ

ועדיין נוסע ברוך ה', צריך להחליף תושבות מנוע, אבל מעבר לכך, הכל מצויין באוטו,

 

כשמטפלים נכון ובזמן, אין סיבה שיצוצו תקלות,

 

(יש מצב ששלך הייתה ליסינג/השכרה/משטרה/חברה לשעבר??)

 

ברור לי שהרכב כשלעצמו הוא רכב טוב. דיברתי על המכונית הספציפית שהיתה לי שנקנתה ע"י "חבר" מכונאי שבפועל סידר עבודה לעצמו.

לא נורא. לומדים.

  • תגובות 227
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
נתקלתי בשרשור הזה, אבל הוא ישן ולא מצאתי סיבה להקפיץ אותו.

 

אז כמו שאומרת הכותרת? מה היה הרכב הזה? לא רק מבחינת אמינות אלא גם מבחינת הנאה מהרכב או אבזור.

 

לי עד היום היו:

 

סיטרואן ZX 1.8 ידנית

טויוטה סטראלט ידנית

סיטרואן קסרה אוט'

פיזו 307 אוט'

 

הכי נהנתי מה-ZX

 

אבל בתואר הרכב המחורבן ביותר זה היה ללא ספק הטויוטה סטארלט. רכב שהיה די זריז וחמוד לנהיגה, אבל אבזור לא היה קיים, והאמינות... אוי האמינות! הרכב היה אצלי שנה שמתוכם חצי שנה הוא בילה במוסך מושבת, ובחצי שנה הקודמת בילה אחת לשבועיים בלהכנס למוסך, ומדי פעם גם להתקע על הכביש.

 

 

לי זו הייתה מכונית שקיבלתי מחברת הביטוח, שבוע הספיק לי לשנוא את היצרן והדגם לנצח.

היונדאי גטס GL

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה לא היה שלי אלא של מקום העבודה. סוזוקי ג'ימני אוטומטי חרוש עם 200K ומשהו ק"מ בשעון וצ'קלקה כתומה:-)

(אני מתייחס לרכב הספציפי הזה בלבד. ידוע לי שיש כאלו שמורים ולא רעים בכלל)

אי אפשר לנסוע בכביש ברכב הזה במהירות של מעל ל80 קמ"ש בלי להסתכן בהתהפכות. הסיבובים צריך להגיע למהירות אפסית כדי להרגיש בטוח. יציבות של חד אופן.

כל בור קטן או פס האטה אתה מרגיש כאילו הרכב נשבר, בייחד עם השיניים שלך.

הגה שרוטט ורועד כמו השפתיים של יאסר עראפת, זה כמו להחזיק איזה נחש שמתפרע לך ביד.

גיר אוטומטי שמזכיר לך שהוא שם ועובד כל פעם כשהוא מחליף הילוך - מכה חזקה כאילו דרסת סוס.

הכיסאות שם היו כ"כ לא מותאמים לבן אנוש, עדיף כבר לשבת על ספסל עץ של בית כנסת.

המזגן היה מוציא אויר פושר אבל רק בלילה. ביום חם הרכב היה מתמלא אדים על החלונות אבל בלי קור. עדיף היה לנסוע עם חלונות פתוחים. אם כבר מדברים על חלונות, ברכב היה שכלול מיוחד - חתיכת עץ שתוקעת את החלון במקום. כדי לפתוח חלונות צריך להוציא אותה והחלון נופל, וכדי לסגור את החלון בחורף משתמשים בלדרמן (לא כלול)...

צריכת דלק של קדילאק אל דוראדו, עם ביצועים של קלנועית בעליות של חיפה. גם בנהיגה רגועה ביותר הרכב לא הצליח לעבור את ה1 ל9. אם הדלק היה על חשבוני הייתי צריך למכור את שתי הכליות.

 

כל זה, אבל מה, בשטח - עולם אחר. נתקעתי איתו בבוץ עד הדלתות באיזה שדה בלילה בחורף, ואז נזכרתי שיש הנעה כפולה. כמו כלום יצא משם הח*א הקטן הזה, זורק בוץ לכל עבר :twisted:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הרכב הגרוע מבחינתי הוא דייהו לאנוס 2001 של אבא שלי.

האוטו אומנם שמור יד שנייה עם 115 אלף ק"מ אבל האוטו לא מוכן לעצור לא משנה כמה תלחץ על הברקס

בנסיעה יש תחושה של ריחוף וכאילו אין קשר ולו הקטן ביותר בין הרכב לכביש.

ולקינוח -לאחר נסיעה יחסית ממושכת הגב מתחיל לכאוב ואתה לא מבין מה חטאת בחיים ש"זכית" לנהוג בדבר הזה.

גם ישן כמו תינוק לא אומר שהבנאדם ישן עם טיטול ועשה בו צרכים.

פורסם
לי היו המכוניות האלו,פיאט 128 ספורט 1976 שהפסדתי עליה משכורת של שנת קבע,דהיטסו שרייד 84 ,פיאט אונו 1000 חדשה 1992חסכונית מאוד עד שההיתימכה קלות את לוח השעונים לבדוק שמחוג הדלק פועל,מזדה 323אף 93,פיאסטה 84 עקב רכישת דירה,סיטרואן97 חדשה אחלה אוטו,הונדה סיוויק קופה גיר רגיל 95 מעולה,פגו 205 95,טויוטה קורולה 93 אפס תקלות,היו לי גם 3 איפרזה טורבו האחרונה שנת 2005 (שנאלצתי למכור)שהן היו מהנות לנהיגה ואמינות מאוד ממש כייף,עכשיו אני נוהג על לנסר 2005 רכב טוב ואמין אבל כלי תחבורה מנקודה א ל ב,שורה תחתונה הפיאט קרעה אותי בכסף.

 

אחרי פסיק, לוחצים על רווח...

אני צריך טיפות עיניים

כבר חתמתי...

פורסם
אחרי פסיק, לוחצים על רווח...

אני צריך טיפות עיניים

 

גדול , , , , , , ,

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

פורסם
הבחירה שלי: טויוטה קורולה 2002 ידנית

כשראיתי אותה כחולה, ידנית, מגנזיום, ספויילר, מבריקה, יד1 חשבתי לעצמי מה יכול להיות רע?

מונע 1600 גיר ידני מכונית יפה על הנייר נשמע סבבה.

 

אז זהו שלא:

הגב נשבר לי בכל נסיעה חרא של מושבים

המנוע פשוט עצלן

גיר חרא - וגם התפעול מוזר ברמות כאילו יושב באלכסון לנהג

הכבישים והנסיעות לא נראו ארוכים מעולם כמו בנסיעה ברכב הזה

ואילת...עקיפות...עליות, רכב עמוס שלא נדע מצרות.

 

אחרי חצי שנה מיום הקניה נמכרה למשפחה מאושרת הבאה.

 

אוקיי, קצת תמוה לי העניין הזה, שכן הקורולות של פעם והידניות כמובן, הרבה יותר חזקות מהמון מנועי 2000 או 1800 של היום ושל פעם. רמז, על פי מידע שאני יודע-היא לקחה קאמרי.

מה שבטוח עליות ומושבים זה ידוע, אוטו צפוף ועגלה בעליות, לגבי השאר ציינתי כבר את הכל כנראה שאתה לא מסתפק פחות מפרארי.

פורסם

חברים, אתם חלשים.עד שלא נהגתם אחד כזה, אתם לא מכירים את אחד האיומים ביותר... Peugeot J5 (כמובן שהתמונה להלן היא לא של הרכב האמור, אבל תדמיינו אותו בצבע בז' מזעזע ובלי טאסות):

 

peugeot__j5___double_cab___5_seater___tuv_6_2013___1990_1_lgw.jpg

 

אי שם ב-1993, גיסי הקים חברת תפאורות ובמות, ואני כיוצא צבא טרי, הלכתי לעבוד איתו. הפיג'ו הזה נראה כמו רעיון טוב, נכון? גדול וחזק, סוחב הכל+חמישה אנשים בניחותא.

 

אבל מה, ההגה, אוי ההגה... היה לו הגה כח מהמקוריים שבתעשייה, זאת אומרת שצריכים הרבה כח כדי לסובב אותו. למי שלא יודע, הרכב הוא הנעה קדמית, שזה נחמד מאד ביונדאי גטס או איזה קורולה, אבל לא ברכב עבודה ענק שכזה. ההגה הזה גרם לתחושת נימול שהתחלפה בשיתוק (!) ביד ימין של גיסי, מה שהעביר אלי את מטלות הנהיגה. זה היה מחריד, פשוט מחריד.

 

נו, אז מה עם הכח? תשכחו מזה, מדובר בדיזל מהדורות הישנים. בואו נגיד שאת הרשיון לא היה סיכוי שהייתי מאבד, ובזמן שעוד הייתי מזנק מצומת כפ"ס על כביש 4 צפונה, אלו שמסביבי כבר היו בצומת רעננה-צפון... איזו בושה. חלק מזה היה סירובה של דוושת הקלאץ' לרדת, איזה שרירים פיתחתי ברגל שמאל.

 

טוב, לפחות אמין? איפה, כבר הפסקנו לספור את הפעמים שהוא נתקע בצידי הדרכים, כל פעם משהו אחר.

 

אבל מה, בכל זאת אני זוכר אותו לטובה, כי בשלב מסויים הוא נהיה הרכב ששימש אותי לנסיעות הפרטיות (שזה מגוכח בפני עצמו), מה גם שהייתי לוקח חיילים טרמפים, והם תמיד שמחו לראות את הפיג'ו עוצר בטרמפיאדה, כי הם ידעו שיהיה להם מקום ונוח בדרך הבייתה. לא אשכח איך ששוטרים עצרו אותי לביקורת מאחורי פ"ת ליד כפר סירקין, והודיעו לי שאור דרך קדמי ימני שרוף. מצאתי כמה נורות שלא התאימו, כמובן, אז השוטר אמר: "רגע, שים אורות גבוהים- הנה, הם דולקים. טוב, סע ככה ואל תוריד אורות!".

 

חוץ מזה, הייתי נותן גז וחולם שאני נוהג בפיג'ו אחר של 1993:

 

4554625372_dfdc69dbd1_z.jpg

פורסם

אני? יונדאי גטס ללא ספק. גם אונו 91 הייתה יותר טובה ממנה.

אבא שלי צועק לי מרחוק ז'יגולי וואז 2104 (ולא זה לא שנתון).

תמונה להמחשה: (מתוך autoweek.ru)

vaz-2104-2006-wagon-1057193080_600.jpg

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

דייהטסו סופר רייסר כשרק הוצאנו רישיון אני ובן דוד שלי הייתה לו דייהטסו סופר רייסר.

אוטו מחורבן עם גיר דפוק היית סוחט את הדוושה שומע רעש חזק מהמנוע וכלום האוטו לא זז.

האידיוטים האלו עשו לה ביטוח מקיף ומישהו עשה לאבא שלו טובה ונכנס בו בדלת אבא שלו קפץ מהכסא נהג לכסא הנוסע

ולמזלו יצא ללא פגע הרכב הורד מהכביש ואני הפסדתי 30 שקלים על טרמפ לבן דוד שלי לפירוקייה לקחת את הרדיו דיסק

והרמקולים שלה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

דייהו סופר רייסר, לא דייהטסו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
חברים, אתם חלשים.עד שלא נהגתם אחד כזה, אתם לא מכירים את אחד האיומים ביותר... Peugeot J5

 

גם אצלנו היה אחד כזה ואכן אני מזדהה עם תחושת הגסות. צריך להיות רמבו קטן כדי לנהוג בו, הכל חזק, קשה, כבד...

אבל מבחינת אמינות דווקא אצלנו הוא היה מעולה, ממש סובארו - כלום לא התקלקל בו למרות הזנחה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

הרכב האחרון שהיה לנו לפני תקופת הסאאבים הייתה סובארו אימפרזה גראנד לאונה

רכב פשוט עגלה שפשוט לא יאומן.

למזלנו הוא נגנב ונמצא בערערה לאחר שבועיים כשכל הגחון שלו היה דפוק אחרי שעבר התעללות עוד יותר גדולה חח(אפילו הגנב התייאש ממנו נראה לי חח)

 

המזגן כ"כ חלש והמנוע בכלל לא סוחב.

 

נ.ב

אחלה כינוי מצאת לעצמך(hell yeah)

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם

הרכב הגרוע ביותר שהיה לי אי פעם זה פסאט 2006: צפוף, ארגונומיקה לוקה בחסר, מתלים קשיחים כאילו זה מינימום פורמולה 1 ואחזקה מטורפת במוסך. ולא אשכח גם את ההגה הלא מתקשר וגיר "חכם" שעל 60 שם הילוך 6 כדי שהרכב לא יסחוב (אנשים יגידו יש מצב ספורט, זה סך הכל מצב שמקלקל את חווית הנהיגה, הופך אותה ללא חלקה מבחינת תפעול גיר, מעלה טורים ומבטל הילוך 6, כך שמצב רגיל זה הרועה במיעוטו). כניראה פשוט היו לי מכוניות טובות יותר לפני זה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...