Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
פיז'ו 207 סטיישן (השכרה). מי יכול להתחרות בגועל הזה?

 

יונדאי גץ "fun" (עלק) שכורה שהייתה לי במשך שבוע.

בהאצה היו לו רעידות של מטוס קרב סובייטי ממלה"ע 2, גם בפניות.

מעל 80 קמ"ש המנוע צעק "הצילו, אונס!!!" (אני חושב ששמעתי בבירור את המילים).

בנסיעה היו לו רעשים של מתכת דופקת במשהו, כמו באביר צבאי.

הגיר דפק והחליק.

השמשות היו צהובות, ובמאפרה היו בדלי סיגריות מכל סוג אפשרי.

המושב לא היה מתכוונן לגובה, לכן כל הזמן הרגשתי כאילו אני במיניוואן, מרוב שהמושב היה גבוה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 227
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ה fun הזה של הגץ מזכיר לי שבראשית שנות התשעים, כשאני ואבא חלקנו אונו 60s בלי מזגן, הוא היה מגדיר את רמת האבזור שלה כ״דיס-קומפורט״.

 

 

(למי שלא היה אז, קומפורט היא רמת האבזור הגבוהה דאז של האונו)

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

עוד לא אבל יש מצב שאני מקבל את השיקוץ הבא מהעבודה עוד מעט (לא ליסינג, אלא הוא נשאר על שמי...)

 

Chery QQ

 

19 קילומטר לליטר ומחיר חדש מהמפעל של 26500 ש"ח.

 

הנה פרסומת

http://www.youtube.com/watch?v=f03rBzMBLFY דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

והנה הוא בפעולה!

http://www.youtube.com/watch?v=xXjpmaSri-8 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

chery-iq-800-01.jpg

68779122_2-OPORTUNIDAD-CHERY-IQ-2010-11-FULL-EQUIPO-9000KM-SOLO-3050000-URGENTE-Santiago.jpg

פורסם

קיה מנטור שנת 2000 אוטומט.

רוב הנסיעה חיפשתי מקום לברכיים , גם אם מושכים את הכסא אחורה אין מקום לרגליים.

בנוסף הגיר האוטומט שלה לא מגיב , יותר נכון מ-0 ל100 ב-20 שניות + צריכת דלק של 1:10 עם מנוע 1500.

פורסם
מפונקים, עד שלא התנסיתם בדאצ'יה הרומניה לא תדעו אוטו גרוע מהו.

 

 

 

אני יכול להבין אותך :) כרומני שחווה את זה:roll:

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם
מאזדה לאנטיס 99. 50,000 ש"ח תיקונים ואחזקה ב 4 שנים.

לימון רציני.

 

 

לי יש לאנטיס 2001 (בנוסף לטנדר) ואני מרוצה ממנה עד השמים, קניתי אותה מאמא שלי והיא קנתה

אותה מהעבודה שלה, (כך שגם את ההיסטוריה של הרכב אני יודע) הרכב נמצא כיום על 250,000 ק"מ

ועדיין נוסע ברוך ה', צריך להחליף תושבות מנוע, אבל מעבר לכך, הכל מצויין באוטו,

 

כשמטפלים נכון ובזמן, אין סיבה שיצוצו תקלות,

 

(יש מצב ששלך הייתה ליסינג/השכרה/משטרה/חברה לשעבר??)

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

הבחירה שלי: טויוטה קורולה 2002 ידנית

כשראיתי אותה כחולה, ידנית, מגנזיום, ספויילר, מבריקה, יד1 חשבתי לעצמי מה יכול להיות רע?

מונע 1600 גיר ידני מכונית יפה על הנייר נשמע סבבה.

 

אז זהו שלא:

הגב נשבר לי בכל נסיעה חרא של מושבים

המנוע פשוט עצלן

גיר חרא - וגם התפעול מוזר ברמות כאילו יושב באלכסון לנהג

הכבישים והנסיעות לא נראו ארוכים מעולם כמו בנסיעה ברכב הזה

ואילת...עקיפות...עליות, רכב עמוס שלא נדע מצרות.

 

אחרי חצי שנה מיום הקניה נמכרה למשפחה מאושרת הבאה.

פורסם
עוד לא אבל יש מצב שאני מקבל את השיקוץ הבא מהעבודה עוד מעט (לא ליסינג, אלא הוא נשאר על שמי...)

 

Chery QQ

 

19 קילומטר לליטר ומחיר חדש מהמפעל של 26500 ש"ח.

 

הנה פרסומת

f03rBzMBLFY דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

והנה הוא בפעולה!

xXjpmaSri-8 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

 

מה שמיוחד ב-Chery זה שהרכבים שם נראים מיושנים ומשומשים כבר מרגע צאתם מהמפעל...

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

כלי הרכב שהיו לי לפי הסדר: רנו 5 (77); וספה 200 (74); וספה 180; אופנוע בנלי 654 (86); קטנוע סוזוקי פרונטיר (94); פיאט ריטמו (84); סובארו GL קופה (87); אופנוע ימאהה XJ600 דיוורז'ן (94); קוואסאקי ZZR600 (94); פיאט אונו 60 (90 -בעצם, ירושה מאשתי...); דייהטסו אפלאאוז (90); דייהטסו סיריון (06); דייהטסו גראן מוב (97); מאזדה לנטיס (99); כרגע יש ברשותי דייהטסו סיריון

(99) וסוזוקי ליאנה (05).

 

 

מביניהם הכי גרוע: ללא ספק, האופנוע, בנלי 654. חברה שלי בזמנו, הייתה דוחפת אותו בכל פעם, ביציאה ממועדונים...הקרבורטורים היו נסתמים בכל יומיים, לא הייתה הצתה אלקטרונית אלא פלטינות שיצאו מכיוון בכל שלושה ימים, המצבר היה פורק עצמו ללא סיבה, הסטרטר הלך, הבולמים גרועים, האלטרנטור היה מסיים חייו בכל כמה חודשים, האגזוזים היו תמיד מתפרקים ומתחוררים מעצמם, ועוד ועוד...

 

 

הרכב השני הגרוע: פיאט ריטמו. כל חודש היה נקרע כבל קלאצ', לא היה מזגן!! היה הגה ספורט, שלא ממש התאים, ולכןם בכל סיבוב הגה, היו חריקות מעצבנות... וגם, המנוע התחיל לעשן עשן לבן...

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

מגאן 96', אוטומט, 1600.

 

זה התחיל כשנתקעתי אצל חבר באמצע הלילה ולא יכולתי לחזור ברוורס על מנת לצאת מהחניה שלו ולכן הזעקתי את אבא ב-3:00 לפנות בוקר.

 

זה המשיך כשעמדתי ברמזור בצהרי יום חם טילים באמצע אוגוסט, הרמזור התחלף לירוק, לחצתי על הגז ואז קלטתי שאני מגיע ל-60 קמ"ש ואני עדיין על הראשון - הלך הגיר.

 

זה המשיך כשבאיזשהו שלב פניתי שמאלה לאנשהוא והרכב פשוט נכבה.

 

הגיע לשיא כשבוקר אחד התנעתי והלך גם ה-Drive.

 

 

בסופו של דבר נשארתי עם רכב שיש בו Neutral ו-Parking.

 

 

ועוד לא התחלתי לדבר על הדפיקה האימתנית בפגוש, על הקילופים ועל השפשופים.

פורסם

הרכב הכי גרוע שהיה ברשותנו-פיאט אונו 1.0 45 i.e ידנית, נקנתה ב94 ונמכרה ב97 עם הרבה קללות ו"איחולים" למי שהמציא את הרכב. נתקענו איתה כל כך הרבה פעמים שאמא שלי כבר היתה מתכננת את הנסיעות שלה בדרכים ראשיות כדי שהיא תוכל לעצור טרמפים בחזרה :lol:

הרכב עבר 20000 ק"מ ב3 שנים.

הוחלף אלטרנטור פעמיים, מסרק הגה, נעילה מרכזית. 4 החלפות פלאגים בשנה אחת , רדיאטור הוחלף פעם אחת יחד עם המאוורר והתרמוסטט עקב נזילה.

נראה לי שהמוסך של פיאט שופץ על חשבוננו :lol:

 

בסוף אמא העיפה את הנבלה הזו, שבמקומה באה פיאסטה youth 1.3 ששירתה אותנו נאמנה במשך 13 שנה.


×
×
  • תוכן חדש...