Jump to content

Kenworth Man

  • פרסום הודעות

    1,813
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות Kenworth Man

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    תקוע איפה שהוא בשנות ה60
  • תחביבים
    משאיות, רכבי שטח, מוזיקה,
  • מקצוע
    נהג משאית שמגדל Kenwoorth לשעבר.
  1. שלום לכולם. אני מחפש רכב fun . ומה יותר fun מג'אנק אמריקאי שהיה יכול להיות כוכב בסרטי סוג ב' של שנות ה70 הדרישות: רשיון בר תוקף הנעה אחורית או כפולה עדיפות לGM בודי לא משנה המצב העיקר לא ריקבון מחפיר גם לא משנה סוג הבודי. אך עדיפות לקבריולט לטובת כלוב התהפכות מניע. נוסע. גם אם צריך עבודה קטנה עליו זה בסדר. אבל בבקשה. רק ג'אנק, אל תציעו רכב שיכאב הלב אם יעשה דברים בסגנון טרופי-טראק, (מודה ומתוודה, חשבתי על סונמה 90S אך אני מעדיף רכב נוסעים) אשמח להצעות, תודה
  2. אם בארץ היו מחזיקים כבאיות כאלו הייתי מדבר עם המנהל בנק ומשקיע:
  3. אצלי זו מערכת הזרקה TBI - זה גם נמצא באיזור המצערת?
  4. פריק -קבעתי שהלך הממיר מומנט כי הייתה נזילת שמן קטנה בגיר, פחדתי ששמתי לב אליה מאוחר מידי ומיד אח"כ הגיחה התקלה, - יכול להיות שזה כבל קיקדאון, אך שוב, רשמתי במודעה שאני מחפש אנשים שיודעים לדבר עם אמריקאיות, פריק - ברשותך עוד שאלה, האם ניתן למתוח כבל קיקדאון באמצעים ביתיים? אם כן, איך? קובי, היכן אני יכול למצוא גירים לבהמה כזאת בגרושים? אני מחפש האמת את הגיר 700 עם האוברדרייב (הילוך רביעי) אך לא אמנע מלשפץ את שלי, כי עדיין, עדיפות אחרונה זה להחליף גיר, גם אם אני 3 הילוכים, אשמח לקבל יותר פרטים, ולהדרים עד סגולה עם האוטו זה כנראה לא יעשה, - אני מפחד מנסיע
  5. שלום, כידוע יש לי כרגע GMC SIERRA K2500 1987 4X4, הלך לי הממיר מומנט בגיר (ניחוש כי הוא מושך הרבה את ההילוך הראשון עד שהוא מגיע לשני ושלישי - ממש עד מהירות מפגרת) ברכב מורכב גיר TH350. גיר טוב, לא חזיר כמו ה400 אבל בהחלט עושה את עבודתו נאמנה, איני מעוניין להחליפו, ברשותכם, אני מעוניין לדעת כמה יעלה שיפוץ גיר כזה, ואצל מי הכי מומלץ לעשות? מחפש מוכני גירים באיזור זכרון-חדרה-נתניה שיודעים לדבר עם מכוניות אמריקאיות אמיתיות וישנות, אשמח לקבל אינפורמציה ממי שמכיר את הנושא, תודה מראש לכל העונים, שבוע טוב ושקט.
  6. המיקום המדובר הוא איזור שכם. הניסאן ווינר סבבה, ישבת פעם בטנדר יפני מאחור? לגבי המרצדס, לא בא בחשבון, (אחלה יצרן, אבל לא רוצה שיחשבו שאני מונית פלסטינית בטעות (על כל המשתמע מכך) וגם התחזוקה של מרצדס יותר יקרה מתחזוקה של SUV משנות ה90) אני בוחר ממוגן ירי (אולי זה נשמע מוגזם) אבל הכל למען ילדים בעתיד, לא אסכן את חייהם, בשירותי הצבאי יצא לי לחטוף לרכב (הצבאי) בקת"בים, אבנים, מכונות כביסה, וברזלים, לא רוצה לקחת סיכון על חשבון האישה והצאצאים, זכוכיות ופלטות מיגון חובה, מיגון גחון נשקל גם הוא, לכן SUV, אני מכיר פחות או יותר במה מדובר, מגן חזירים מצינורות 3 צול גם יהיה
  7. תודה לכל העונים, לפי מה שהבנתי ממוגן אמיתי לא אוכל לקנות, חשבתי לקנות רכב עם שלדת סולם נפרדת מהמרכב, סרן אחורי חי, וקפיצי עלים (לטובת המשקל, כדי להתמודד עם התוספת פשוט מוסיפים עלה או שניים בכל סט) חשבתי על רכבים ישנים יחסית מקטגורית ה"mini SUV" השיקולים הם: פורד אקספלורר 1996/7 GMC ג'ימי 1988 - 1996 טויוטה פור-ראנר 1994 - 1996 על הטויוטה הכי פחות בא לי, (עדיין מזכיר לי את ימי העבדות שלי אצל קבלן עם טנדר טויוטה) אבל בכל אופן אשמח לשמוע לדעתכם, קחו בחשבון שזה תוספת של טון וחצי למשקל, לכן חשוב מנוע חזק (V6) שלדה חסונה, ומתלי עלים מאחור (איפה שרוב ת
  8. שלום. יש מצב שבקרוב אעבור לאיו"ש, ועלה הצורך בכלי ממוגן. לשאלותי: מהיכן ניתן לרכוש רכב כזה? האם היתר נהיגה צבאי על ממוגנים יקל על קבלת הרישיון ורכישת הרכב? מה הפרוצדורה לקניה של רכב כזה? (אם אפשרית בכלל) האם אזרח יכול לקנות ממכרז דיפנדר "דויד" לשימוש פרטי? מה האופציות האחרות לממוגן במידה וזה לא אפשרי (חשוב עם הינע 4X4)? (בתמונות אחד עם לוחית אזרחית) תודה מראש
  9. ראם: צודק, בקאבינה פועל מתח של 12 וולט, זה נכון! אבל אני בספק אם הזרם הוא יותר מ20A - גם תחשוב שמשאיות של היום זה לא משאיות של פעם, אני מניח ומשער לעצמי שמאחרי המשאיות החדישות עומדים כמה CPU וים רכיבים אלקטרונים שעלולים להדפק מכל מיני נפילות מתח שהמצבר יוצר, לכן עדיף לקחת חשמל ישירות מהמצבר של המשאית ולא דרך הממיר מתח בקאבינה,
  10. הייתרון של האמריקאיות הישנות הוא שהן על 12 וולט ענק אחד, לעניינינו, בתור בעל משאית לשעבר, כדי לא לקחת סיכון חשבתי לחבר אלטרנטור של AC DELCO למנוע ולבנות מערכת חשמל נפרדת, אבל מכיוון שלאמא שלי לא קוראים שרי אריסון ולאבא שלי לא קוראים ביל גיץ, ואני מזיע כמו חמור על הפרנסה שלי, ומשלם המון על המחלה שלי, החלטתי לראות מה העניינים בכל החשמלציה. בדקתי עם רב-מודד, וכן! המצבר הראשון מוציא 13.7 וולט על 105 אמפר... אל תחבר את המגבר על המינוס של האוטו, כי המינוס של האוטו הוא 24V והמצבר הראשון לא מחובר לגוף הרכב, הוא משתרשר למצבר השני, כשאתה מתקין את המגבר, עדיף לך גם כדי למנוע סיכו
  11. משיח בדרך??? לכאלו, בתור REDNECK אני עונה במטאל רצחני שלפעמים גורם להם ברוב טיפשותם לחצות צמתים באדם, לסגור חלונות, לקלל, לעשות תנועות מגונות, וכ'ו, אבל תודה לאל, בבאר שבע התחילו לעשות סדר, כך שלפחות שם אני יכול לחזור לקאנטרי/רוק הנעים שלי הים תיכונית, מזרחית, דיכאון, שירי דיכדוך וסכסוך, חאפלות, רביבו וכ'ו וכ'ו וכ'ו....
  12. שלום, התגלגל לידי מכשיר הJVC הנ"ל, ברשותכם, אני מעוניין לדעת איך אני מפעיל לו את הבלוטוס, ואת הAUX (הבנתי שיש, רק אני חמור לא מוצא,) בתודה, K.W.M
  13. אצלי עשיתי יחד עם הסוויץ', אור אדום, מתאים לאופי השטני משהו של הרכב שלי, אצל חבר עשיתי לד מחליף צבעים עם בקרה בשלט, (יכול לקבוע צבע, יכול להתחלף, לקבוע את מהירות החילוף, וכ'ו, ים פונקציות) בכל אופן, תחווט את זה בצורה אסטטית, כי לי יצא כבר לראות מכוניות אשר יעוררו חשד כמכוניות תופת,
  14. מסכנות הפרייבטים שלכם! סוחבות יותר מהיילקס של קבלן ריצוף, אבל באיזשהו מובן שאני "מקנא" בכם, שאתם אשכרה משקיעים במה שאתם אוהבים! תענוג לראות פרוייקטים כאלו, - רק שאלה, דברים בסדר גודל כזה לא כדאי לעשות על רכבים מהסוג הזה: בכל זאת, בנויים לעבוד קשה, מסוגלים לקחת הרבה יותר משקל, - 70 קילו? הצחקתם אותם, ולא חייב דווקא וואנדורה, אני שואל בכללי על רכבי עבודה שיש להם סוסים וומנט, גם מבחינת מקום, ניתן להכניס בהם יותר, לדעתי זה יותר פרקטי למי שרוצה וואטים של עגורן, בכל אופן, כל הכבוד לכם על ההשקעה!
×
×
  • תוכן חדש...