Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא יודע למה אבל לפי חלק מהרכבים שצויינו פה- או שחלק מהמגיבים פשוט מגזימים או שהם לא ממש נסעו בהרבה רכבים (כאילו ראבק, מאזדה 3 זה הרכב הכי גרוע שמישהו נסע בו?...סחטיין, יש לו סטנדרטים מאוד גבוהים).

 

הייתה לי פיאט מריאה שנת 97 בתור רכב ראשון. הייתה יותר אמינה מהמאזדה ההיא.

נהגתי על פוקוס, לאנסר 05, לאנסר 08, המאזדיינת, כמה דגמי קנגו, ברלינגו, GMC (לא הייתה שלי, אבל מתקרבת לתואר) שנת 95, ועוד כמה שאני לא זוכר.

 

ה-GMC היה פשוט מחורבן, הכיסא היה תקוע במקום, כך שהיה לי קשה אפילו להיכנס לרכב כדי לנהוג, דפיקות בגיר, רכב קרוב למת-כולל ריח של גופות והכל היה דביק כאילו הרגו 5 זומבים בפנים ואף פעם לא ניקו. תודה לאל הוא לא היה שלי אלא מהעבודה האחרונה, והייתי צריך לסבול אותו לעיתים רחוקות. וזו לא הסיבה שלא הכנסתי אותו לרשימה. הוא היה יותר נסבל בעיניי מהמאזדה ההיא.

 

בנוגע למאזדה, חפש מה כתבתי כבר בעבר. אין לי כח לחזור על הכל. מאזדה 3 שנת 2005 היא הרכב הכי מחורבן שהיה לי, ואני לא אקנה שוב מאזדה כל עוד אני חי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • תגובות 227
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מזדה לנטיס 323 דור ראשון אם אני לא טועה (שנת 96-98 לא יודע בדיוק) הגה עשוי מגומי רך וגמיש, כל האוטו מרגיש גרוע ולא נוח לגב. תוסיפו לזה את זה שהאוטו גם היה די במצב גרוע (רכב חלופי). כל פעם שנכנסתי אליו צחקתי המון.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

רנו אקספרס.

 

עשיתי הכול לפי הספר. רכב עם קילומטראז' נמוך יחסית, ללא תאונות, אני יד שנייה בלבד, מטופל במוסך רנו, ספר טיפולים סטנדרטי, בדיקה במכון ידוע,..והכול כשר למיהדרין..

 

תוך חצי שנה מהרכישה, הרכב ידע בעצמו את הדרך למוסך..

סירבתי להשלים עם הברור מאליו, ובכל פעם שיננתי לעצמי "זהו התיקון האחרון, זה חד-פעמי,..",..

 

מה ששבר אותי- בוקר אחד באיילון, ב- 80-90קמש,...לקחו לי מספר שניות ארוכות..ארוכות, להבין, שחיבורי תושבות כסא הנהג לשילדה פשוט נקרעו ממקומן, והכיסא משייט לו להנאתו, קדימה ואחורה עם כיוון הנסיעה..

 

חבר קישר אותי לבעל מגרש "המשחזר" מכוניות עבור חברות ביטוח, שהסכים לרכוש את הרכב ממני בכ- 50% מערכו במחירון,..

אין לי דרך להביע במילים את הוקרת התודה שחשתי לבעל המגרש..

פורסם
לדעתי דיון מיותר וסוטה לחלוטין מכוונתו המקורית של פותח הדיון. הדיון שואל מה הרכב הכי גרוע שהיה לכם (כלומר גרוע בגלל תכנון לקוי), לא הרכב הכי לא אמין שהיה לכם.

 

קצת פלפל לא יזיק , אחרת כל הדיון יעסוק בדיונים על טעם וריח....מה שכן מומלץ להרחיב מה לא אהבנו ברכב, למעט התקלות

 

אולי גם יפריך קצת את הסטיגמה שעדיין לא מעט "מבינים" משתמשים בה , "תקנה יפני , הכי אמין , טיפולים זולים וגם שומר על הערך" (אני לא מדבר על חברי הפורום, אלא על כאלה שלא מבינים חצי דבר ברכבים, אבל עדיין משננים את המשפט וכשמביאים להם משהו שהוא לא יפני , זה הופך אוטומטי ל"לא אמין" , גם אם מדובר ברכב דנדש מהיבואן).

SEAT LEON TSI 1.2 2012

פורסם

הרכב הכי גרוע שהיה לי הוא: מאזדה לאנטיס שנת 97 אוטומטית, גיר גרוע מנוע גמור(מרימים הידראוליים), ועוד שלל של הפתעות לא נעימות.

 

פורסם

פיאט פונטו HGT שהייתה אמנם מאוד מהירה PTP תחת ידיי, אך בשבוע אחד התפוצץ המנוע (מיד לאחר ההנעה בחניון...) ובשבוע אחרי שהיא חזרה הלך המחשב (והיה רק אחד בארץ, אצל סמל"ת שרצו בתחילה 9K)...

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

שרייד 98 ידנית 1.3 , האוטו הראשון שלי ועדיין שלי בניגוד לכל השאר פה :-(

אין שום דבר טוב באוטו הזה חוץ מאמינות,צריכת דלק,מנוע חזק (זאת גם הסיבה שקניתי אותו)

לכל אלה שיחשבו "חחח מנוע חזק" כן מנוע חזק 86 כ"ס (היום כנראה כבר פחות) אבל הביצועים לא רעים בכלל יחסית לרכב בן 14

פורסם

אצלי זה היה הפולו הכחולה שהייתה לי,פה עשיתי את אמא של הטעויות,כפול שלוש - קניתי מהתלהבות חיצונית,בלי בדיקה,וממגרש של סוחר!

 

אבל היישור קו (קלאץ',תושבת גיר,ארבעה צמיגים חדשים,3/4 אגזוז,שיפוץ מנגנון חלון חשמלי קדמי [נהג]) בסך 5K לימד אותי אחלה לקח שבעולם :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
מזדה

כל פעם שנכנסתי אליו צחקתי המון.

 

מאזדה. אתה צחקת. אני בכיתי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

scaled.php?server=7&filename=dscn1959jpg.jpg&res=landing

 

 

לא רק אתה, תאמין לי שלא רק אתה (יצא לי לעבוד עם הרכב הנ"ל - שותף חרא!)

 

 

 

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

דייהטסו טריוס MK2.

 

רכב כל כך משעמם , איטי , רועש , גיר מעצבן , זללן דלק (1 ל8.5) איבזור דליל ביותר.

 

אין לי מושג איך הרכב הזה היה להיט מכירות. גועל נפש בתצורת 4X4 או במילים אחרות יודנאי גטס מוגבהת.

 
 

 

 
 
פורסם

קיה ספיה 96.

מושבים של אסירים בצפון קוריאה דוושה כבדה כמו לבנה ומנוע שסוחב יותר טוב כשהוא מכובה.

הרכב רעד כאילו מתפוצצים סקאדים בתא המנוע (גם אחרי תושבות חדשות). פלסטיקה נוראית ורועשת.

לסיכום ראשי התיבות אומרים הכול Korean Industrial Accident

פורסם

אין לי פז"מ מטורף על רכבים

אבל בכל מקרה

יש לי דילמה בין הדייהסטו YRV של אח שלי

לבין הסוזוקי ליאנה של חמותי

וזו דילמה די קשה כי הדייהטסו היה מתפרק בבאמפרים - היית שומע שקשוקי מתכת.

והסוזוקי אוי הסוזוקי , בעלייה של 443 מכביש אחד היית מתחיל עם 100 ומסיים עם קצת פחות מ70, הביקורים התכופים במוסך, העובדה שהרכב שנת 2006 ב2009 הלך לו המנוע.

הדילמה הקשה נפתרה אין ספק, הסוזוקי לוקחת, עכשיו אני אוסיף משהו קטן, אני ואשתי שמנו לב שתמיד שבועיים אחרי טיפול במוסך (מורשה כמובן) אנחנו חוזרים למוסך ,פעם זה המצת, פעם הרדיאטור וכו' וכו'.

לפחות חמותי השכילה להבין מה שאנחנו כבר ידענו, סוזוקי אתה קונה רק אם אתה קונה אופנוע.

Peugeot  5008 2023 


×
×
  • תוכן חדש...