Jump to content

יוסיסופר

  • הודעות

    633
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי יוסיסופר

  1. שלום רב. יש בכוונתי לרכוש עבור בני ניסאן נוט עם גיר רציף. אשמח לחוות דעת-יתרונות וחסרונות של גיר רציף בכלל ובניסאן נוט בפרט. תודה.
  2. תודה רבה למה הכל כל כך מסובך אצל הצרפתים?.
  3. אולי לא הבנתי נכון. האם יש מספר תקנים ל 5w-30?. אני הולך לתחנת דלק של פז לכן אשמח להמלצתך. האם התקן שהמלצת-b7 12297 מופיע על האריזה?. תודה.
  4. כיוון שלא מצאתי את השמן בתחנת הדלק התקשרתי למוסך המרכזי שמטפל ברכב ואמרו לי כך. עד לא מזמן היו משתמשים בשמן 0w30 ועכשיו עברו ל 5w30 שמן שיעצתם לי לא להשתמש. היכן כן ניתן להשיג שמן מתאים ושל איזה חברה הכי מומלץ למרות שהתקן הוא אחיד. תודה.
  5. שלום. איזה שמן מנוע צריך עבור פג'ו 208 שנת 2017, מנוע 1200 טורבו. תודה.
  6. היתה לי חוויה לא נעימה עם רהיטי מקס-כל העור התייבש, תבעתי אותו והוא שילם.
  7. עם מכשיר אחר עבד היטב ויש גם מקום פנוי. יש ברכב מכשיר טלפון מוטורולה שלא פעיל.
  8. תודה, ניסיתי ולא עזר, כנראה שמשהו עם המכשיר טלפון שלי לא תקין, כי הוא לא נותן מסך של מספרים להכנסת קוד, ואומר שהקוד שגוי, אגב מדובר בטלפון מסוג +lenovo 850a, יש למישהו הכרה עם המכשיר הזה?. תודה.
  9. יש לי בעיה עם הבלוטוס, מדובר במכשיר רדיו זהה בכל המגאן, אני עושה הכל לפי ההנחיות עד הרגע שהמכשיר נותן לי מספר בן ארבע ספרות (כנראה הקוד), אבל אין לי (או אני לא יודע) אפשרות להקליד את המספרים (לא נפתח מסך עבור מספרים). אודה לעזרה.
  10. שלום רב. האם רכב מיושן משנת 2010 מחוייב בשווי שימוש כרכב חדש?. תודה.
  11. אני רכשתי שני ארגזים של יקבי ירושליים שמספקים ינות טובים למדי דרך ינות ביתן, מחיר לארגז עם 8 בקבוקים 140 ש'ח. מחפש מיקבים אחרים גם.
  12. למיטב הבנתי שנה שעברה היתה שנת שמיטה, ועקב כך יין נמכר במחיר מאד זול, גם ינות טובים ומשובחים. יש למישהו מושג כיצד מגיעים למקומות שמוכרים שם יין כזה?.
  13. שלום רב. קבלתי את ההמלצה לרכוש פג'ו 208 (בהשוואה לניסאן מיקרה). היתי בסוכנות בחיפה, הציעו לי עסקת טרייד אין לרנו מגאן 2008 שברשותי. המחירון של המגאן יצחק לוי הוא 26000 ש'ח, בסוכנות מציעים הרבה הרבה פחות. יש מישהו שיכול לומר לי מה הערך האמיתי של המגאן?, כולם אומרים שהמחיר מחירון לא ריאלילשוק. תודה.
  14. אני צריך לפנות אל הנתבע?, צריך לכתוב לו?. היה פסק דין שהגיע בדואר.
  15. סע לאחת מחנויות מצמן את מרוץ שהם היבואנים של ספשלייזד, תבדוק אם יש להם יד שניה מטרייד אין, תקבל אופניים מטופלות ובמחיר טוב, הדגם המוצע לך הוא די מיושן.
  16. תודה, היום עשיתי סיור רכבים והיתי גם אצל קראסו, ראיתי רנו קליאו 1200 אוטומט טורבו E6-LIFEMC2, קצת יותר יקרה מה-208, מישהו מכיר את הרכב הזה ויכול לתת חוות דעת והשוואה ל-208?.
  17. תודה, באיזה פרמטרים 208 עדיפה?, ומה יתרונות של האיביזה?, מטריד אותי עניין שלוש הצילינדרים.
  18. מתלבט בן פז'ו 208 2016, לבין ניסאן מיקרה 2016, אודה להארות בנושא, אשמח לרעיונות גם לרכב אחר בסגנון בסביבות 85000 ש'ח גיר אוטומט.
  19. למכירה רנו מגאן 2008 מהדגם המפואר (EXPRESION), מטופלת ומתוחזקת ובמצב מעולה 127000 ק'מ. לפרטים 0523203794-בצפון הארץ.
  20. שלום לכולם. בקרת הנסיעה (המסך שבו רשום מספר ק'מ וכ') ברכב אינה דולקת יותר. האם יש שם מנורה שצריך להחליף?. תודה.
  21. היכן נמצאת בדיוק משאבת הדלק במגאן 2008?. תודה.
  22. מכונה מקצועית bezzera bz-99 מעולה ולאחר שיפוץ ומטחנה גרינטה של נובנ סימונלי, כולל ידית בודדת וידית כפולה, כולל דוחסן, מחיר 3200 ש'ח. 0523203794
  23. מוסך שני קריית אתא.
  24. תודה רבה.
×
×
  • תוכן חדש...