אעזור קצת מידיעותי ונסיוני.
אם כבר החלטת ללכת על מכונת קפסולות (דבר שאני אישית נגד בגלל בעיית טריות) אז.
קפסולות זולות תחלפיות שנמכרות היום, הרבה פחות טעימות מהמקור, וגם כמות הקפה שבתוכן כנראה קטנה יותר.
הקפסולות של נספרסו לטעמי הכי טעימות במסגרת מגבלת הקפסולות, וגם יש להם מגוון תערובות גדול יותר.
תמיד, אבל תמיד תשתמש במים נטולי אבן, או מים מטופלים, זכור האבנית היא האוייב הגדול ביותר של כל מכונה, בפרט למכונה עם מחליף חום (קפסולות), ולכן מים מינרלים הם הכי גרועים למכונת קפה-הרבה סידן.
אין קשר בין אחוז השומן בחלב לרמת הקצף, הקצף נוצר מהפרוטאינים ולא מהשומן.
הכי כיף זה מכונה מקצועית וקליה עצמית של התערובות שלך, אבל בשביל זה אתה צריך להיות משוגע.
תהנה.