Jump to content

יוסיסופר

  • הודעות

    633
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי יוסיסופר

  1. לא מתיימר להיות טכנולוג מזון ואף לא קרוב לזה. הוסבר לי בעבר שבחלבון יש מטען חשמלי מסויים שבזמן עירבולו הוא לוכד את מולקולות האוויר ויוצר את הקצף. וכאשר שאלתי את השאלה המתבקשת ומה עם השומן?, הוסבר לי שאין קשר, וההסבר היה שבחלבון של ביצה אין כמעט שומנים ולמרות זאת הוא מקציף היטב. לא יודע לגבי יחס השומן והחלבון, אבל אני יודע בוודאות שהחלב יוצא מהרפתות בכ-3.5% שומן, ומוציאים ממנו שומן לצורך הפקת שמנת חמאה וכיוצא בזה, ובחלבון לא נוגעים כלל. מבחינת הקצפה לקפה, אני מצליח להקציף חלב דל שומן ללא בעיה, הקצף יוצא קרמי יותר, ואף טעים יותר לטעמי.
  2. אעזור קצת מידיעותי ונסיוני. אם כבר החלטת ללכת על מכונת קפסולות (דבר שאני אישית נגד בגלל בעיית טריות) אז. קפסולות זולות תחלפיות שנמכרות היום, הרבה פחות טעימות מהמקור, וגם כמות הקפה שבתוכן כנראה קטנה יותר. הקפסולות של נספרסו לטעמי הכי טעימות במסגרת מגבלת הקפסולות, וגם יש להם מגוון תערובות גדול יותר. תמיד, אבל תמיד תשתמש במים נטולי אבן, או מים מטופלים, זכור האבנית היא האוייב הגדול ביותר של כל מכונה, בפרט למכונה עם מחליף חום (קפסולות), ולכן מים מינרלים הם הכי גרועים למכונת קפה-הרבה סידן. אין קשר בין אחוז השומן בחלב לרמת הקצף, הקצף נוצר מהפרוטאינים ולא מהשומן. הכי כיף זה מכונה מקצועית וקליה עצמית של התערובות שלך, אבל בשביל זה אתה צריך להיות משוגע. תהנה.
  3. יוסיסופר

    הסושיה שלי!

    פרנג'ליקו רמת ישי, אני מניח שגם בשאר חנויות הרשת הסושי טוב, המלצה, לא להזמין משלוחים מאבד מהאיכויות שלו, רק לשבת ולהזמין טרי.
  4. לכל קניון יש מנהלת הקניון, תתלונן על מנת שאחרים לא יפגעו.
  5. חג שמח, הרבה הרבה בריאות, ושבשנה הבאה הכל יהיה מאחוריכם.
  6. אכן הזוי אבל אמיתי. הרכב נוסע באופן קבוע, חיפשתי בחניה קן נמלים ולא מצאתי-אולי בחניה של העבודה, לקחתי היום את הרכב לרחיצה מקווה שיעזור.
  7. איך לכל הרוחות נכנסו לשם?, איך נפתרים מהם?, הצילו, בהפעלת המאוורר כל החולצה שלי והריפוד התמלאו בנמלים. תודה.
  8. יש לי את המנגל הזה רק יותר קטן, רכשתי אותו לפני 10 שנים ומחזיק היטב, אצלי הרשתות מברזל ואין שום בעיה, רק לנקות לאחר ולפני השימוש, חיסרון גדול, הרגליות קצת לא נוחות לפירוק ומגושמות, אבל אם אתה משאיר אותו במקום קבוע אז מעולה. אגב, היצרן של המנגל הזה זה מסגריית בירותי בקריית השמונה טלפון 046940087, דבר איתם אולי תצליח להשיג מחיר טוב יותר (לא יודע אם הם עושים משלוחים).
  9. תוך כדי כתיבה, אני מקבל הודעה שכל הכרטיסים לגילמור נמכרו, 10 הופעות מתוכננות באצטדיונים באירופה הכל נגמר, שיט.
  10. השמועה אומרת שדויד גילמור יוצא בסיבוב הופעות חדש שמתחיל בקרואטיה ומסתיים בלונדון,אני ממתין לפרטים. הכי הכי שווה למי שאוהב גיטריסט סולו אמיתי עם נשמה.
  11. המצת נראה נורמלי לחלוטין, זה לא אומר שניתן להשתמש בו שוב, אבל מעיד שאין שריפת שמן מנוע, או שריפה מיותרת של דלק, ככה זה נראה גם אצלי אחרי 30000 ק'מ.
  12. מוסך שני בקריית אתא, שמעתי עליו דברים טובים, אשמח אם תדווח במידה ותחליט ללכת אליו. http://www.shanicar.co.il/
  13. יש לי מנוי יותר מ-20 שנה, מידי פעם נכנס לחשבון 11 שקלים.
  14. תדרוש ממנו החזר, במידה ולא יחזיר תתבע אותו, תקבל הרבה יותר מסך הפיצויי פיטורין וגם אותם.
  15. אם כל לך על לוי יצחק-כפר בייאליק, מקצועי, אמין וישר מאוד. http://levi-itshak.zapages.co.il/
  16. לא חושב שהעץ נגוע, הנמלים בנו שם קן חמים ונעים, תבדוק במשתלה אם יש חומר שאפשר להוסיף למי ההשקיה, או לחילופין אם מדובר בעציץ אז אפשר להוציא את השיח לטפל ולהחזירו למקומו. יש גם חומר גרגירי שמפזרים על הקן, הוא מאוד יעיל אבל מאוד רעיל שים לב.
  17. חפש באתר מדרג. לפני שמזמינים מדביר ולשלם הרבה כסף, כדאי לחפש את המקור שממנו מגיעים הנמלים ולטפל שם, עקוב אחרי השיירה ותגיע למחבוא שלהם ואז תציף את האיזור (לפעמים כמה) עד לחיסול מוחלט.
  18. בדרך כלל מדובר במידות סטנדרט, בכל פרסום בזאפ או במקום אחר כתוב מידות המכשיר ומידות החיתוך בשיש. מנסיון של השבוע האחרון לגבי כיריים, אל תתפתה לכיריים זולים יבוא מתורכיה וכדומה, לך על המחירים הבינוניים. אלקטרולוקס יש עכשיו מבצעים טובים, חפש ברשת. לגבי כיריים, ממליץ מאוד לבדוק את עוצמת האש, שהקטן לא יהיה חזק מידי(שורף את האורז ובישולים עדינים), ושהאש החזקה תהיה מספיק חזקה להרתחות מהירות של מים לפסטה וכדומה-להבת ווק. בהצלחה.
  19. תבדוק בזאפ, יש שם מידע רב, אין לי ספק שתמצא את מה שאתה מחפש. יש לי תובנה מאוד חשובה בנושא רכישת מוצרי חשמל (ומוצרים בכלל), קנה רק דרךהאינטרנט ולא ישירות מחנות, ולא רק בגלל המחירים אלה בגלל בעיות איכות. אם רכשת מוצר בחנות, הגעת הביתה ומצאת פגם לך תרדוף אחריהם, אם רכשת דרך האינטרנט (או כל מכר מרחוק), יש לך זכות להחזיר תוך 7 ימים בלי להתנצל על זה שהמוצר שרכשת פגום.
  20. במושבה כנרת יש כמה נחמדים ומחירים שונים, כמובן שבעונה המחירים יקרים יותר. הקש בגוגל צימרים במושבה כנרת ותבחר, להמליץ אפשר על הרבה, כל אחד מחפש משהו אחר בצימר. תהנו.
  21. לצערי אני נתקל בהם מידי יום, למדתי להתעלם מהם וגם אם אגרסיביים במיוחד, שיענישו את עצמם על הטיפשות שלהם.
  22. תביא בחשבון שרוב הנקודות שצברת בהנדסת תעשיה, לא יוכרו לך בהנדסה אזרחית (חוץ מחדוות ופיזיקות אולי), כך שהשלמת התואר בהנדסה אזרחית יקח לך כמעט אותו הזמן שהשקעת בתואר הראשון (אולי סימסטר אחד פחות). לך על מערכות מידע, זה העתיד.
  23. יוסיסופר

    מכונת גלידה

    מכונה מעולה ואיכותית, רק כדאי לברר למה הם מוכרים, בדרך כלל אנשים מתלהבים בהתחלה ואחר כך המכונה שוכבת במזווה, אם כך המצב, ואת לא מתכוונת להשכיב את המכונה במזווה אז לכי על זה.
  24. לגילאים הללו כל מזרון גום אוויר יתאים להם,ולזמן רב, תדאג רק שמדובר בחברה טובה, ורצוי שיהיה בהם חומרים אנטי אלרגנים.
  25. חברת הזרע נחשבת לחברה הטובה ביותר לשרותים חקלאיים...
×
×
  • תוכן חדש...