ניפון בהחלט טובים. אם חשוב לך ה-GPS במחיר נמוך קח את המכשיר
שהציעו לך מעליי, מכשיר טוב.
אם אתה מעוניין בשניהם זה בינתיים המכשיר הכי זול שאני מצאתי...
http://www.hanizoz.co.il/newStore/store/viewItem.asp?idProduct=15345
אבל אולי ימצאו לך במחירים יותר טובים.
המלצה שלי: קח משהו סביר במחיר סביר ואל תרכוש משהו זול.
חוץ מזה יש לך את אתר יד 2 שאתה יכול לחפש שם, לפעמים
יש שם מציאות.
אפוקסי ישבר לאחר כמה נסיעות אביתר, איך אתה מתכוון
לעשות זאת בטבילה?
בכל אופן נסה בחברה הזאת אולי תמצא משהו...
http://www.topcolor.co.il/default.asp?iId=LEEHE
איזה דגם אזעקה זו, יש אולי קונקטור ניתוק בתא מכסה המנוע או מפתח קטן המנטרל (אם יש לך).
בכל אופן אם זה לא עוזר, נסה לבצע ניתוק של קוטב המינוס של המצבר למשך 15-30 דקות ולאחר מכן תחזיר,
גש לחשמלאי רכב שיפתור לך את הבעיה.
בהצלחה.
תסגנן מכתב המסביר את מצבכם הרפואי של משפחתכם בצירוף מסמכים רפואיים וצילום ת.ז השייך לאמך כמובן ושלח אותו לכתובת :
ליחידה לטיפול במוגבלי ניידות במרכז עדכון ובקרה
תיבת דואר 72 חולון
מיקוד 58100
זה הגורם המטפל של משרד התחבורה אשר יוכל לעזור לך להוציא תו חניה, אני מאמין שעם קצת מאמץ ועם קצת רצון תתקבל הבקשה שלך, אין לך מה להפסיד.
בהצלחה.
גם אני התקנתי לבחור ברכב מסוג כמו שלך וכמו שהציעו כאן חתוך את הכאבל מתח בערך כ-15 ס"מ חבר אותו לסטלבנד ודחוף אותו בלחץ מבחוץ כלפי פנים, לי זה עבד בכל אופן בהתקנה.
בהצלחה.
אל תהיה כל כך בטוח בזה, בגלל הגיל המבוגר משרד התחבורה חושב לעצמו שהיא איננה זקוקה לרכב חדש, הם אינם מבינים את פשר העינין גם ביטוח לאומי, יש להם עסק ביותר צעירים שבגילאים כאלה כבר הם אומרים לעצמם שלא שווה להם להשקיע את כספם אבל זה ממש לא נכון.