היי
לא נעזרתי במדריך,פשוט קניתי דבק שמורכב משני חומרים,מערבבים אותם למקשה אחת ,(מחנות טמבור,דבק חזק לפלסטיק)
מרחתי את הדבק על הסדק במיכל(כמובן לאחר ניקויי וייבוש), כדי שיישאר מהודק הדבקתי עליו גם סרט הדבקה חזק והשארתי לייבוש, למחרת מילאתי נוזל לוישרים ולא היתה נזילה.
בזמנו זה היה רכב מיצובישי לנסר 2005,המיכל נמצא מעל גלגל ימין
בהצלחה