Jump to content

שלומי55

  • הודעות

    268
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי שלומי55

  1. דבר אחד אני יכול לומר בוודאות,לי יש רנו לוגאן 2011, ועדיין עם גומיות ציריות מקוריות, כך שמה שהכי מיסתבר, ששמו תחליפי לא איכותי
  2. יש מוצר שניקרא:כרית משענת גב לרכב, שממש עוזר,
  3. אתה מדבר על החיישני רוורס? אם כך כניראה, אחד מהם תקול,
  4. יש לך גם עם המסך מובנה, https://he.aliexpress.com/item/8-DVD-GPS-AUX-BT/32833226518.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.441.1d2e3c00fAKplw https://he.aliexpress.com/item/Seicane-8-1-2din-9-GPS-2-Jinxiang/32959263017.html?spm=a2g16.10010108.1000014.5.56f27eb82jVr2L&pvid=118d93bb-610c-406a-98c1-48026be1b6fa&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.13338.128357.000000000000000&scm-url=1007.13338.128357.000000000000000&scm_id=1007.13338.128357.000000000000000
  5. מניסיון שלי, זה סיכון של 50\50 כשאני הזמנתי פנסי לד אחוריים כאלו בסגנון, לא היו בעיות,מה שכן, אני מכיר כמה שזה ניתקע ולא שיחררו את זה,
  6. אפשר קישור לאתר שלו? תודה
  7. השיטה הכי טובה, שאתה תהייה בתוך הרכב, וחבר יהיה עם צינור מים בחוץ, ואז תראה בדיוק מאיפה נכנסים מים
  8. ברוב המכוניות צריך להרים קצת את הרכב, ככה שג'ק מספיק בהחלט, וזה בהחלט אחת העבודות הכי פשוטות במכונאות
  9. למה זה אמור לשמש בסופו של דבר? יש לי גם מקום להכניס כרטיס סים, זה בשביל זה, או בשביל הWIFI?
  10. קניתי מולטימדיה לרכב, ויש 2 כניסות ל2 אנטנות שהבנתי שזה G4, האם זה חשוב לחבר אותן? ואם כן איפה ממקמים אותם, ויש גם אנטנת GPS כדאי לחבר, או שזה מיותר, בגלל שיש היום וייז?
  11. אני גם קניתי, תחליפי מאיביי ממוכר מטורקיה לרנו לוגאן, היה על הפנים , ממש היה זז קשה, מקווה שאצלך יצא יותר מוצלח, ממש נישמח אם תעדכן אותנו
  12. בכל המכוניות שהיו לי עד כה, שמתי שנפ, החזיקו לי יותר מ5 שנים, יש לציין שהייתי בודק מים אחת לחודש,שזה גם תורם להארכת חיי המצבר
  13. אם יהיה לך תשובה, אשמח שתעדכן
  14. מחפש רדיו דיסק עם דיסק, אם זה סתם חברה, מוכן לשלם 50. אם זה מותג אז יותר, אם יש למישהו וזה סתם עומד לו בבית, תשלחו הודעה, אני מאזור ירושלים
  15. קניתי גם כזה לפני כמה זמן, יש גם יותר פשוט, אבל הוא יכול להישבר, הוא עשה תעבודה ***תעבודה = את העבודה *** חלקית, זאת אומרת הוא התחיל להוציא את השקע בחוץ, אבל הדבק חם שקיבלתי עם זה, לא כ"כ מחזיק,ואז הוא לא השלים את העבודה, זה ניראה יותר טוב ממקודם, אבל לא מושלם, ניסיתי גם עם נרות דבק אחרים, אותו דבר, אולי יש סוגי דבק יותר טובים... שיהיה בהצלחה
  16. הרצועה מקורית של יונדאי, ואני לא מוצא שום תאריך, היא ניראת במצב מעולה
  17. שלום לפני 5 שנים, קניתי רצועת טיימינג מקורית לאקסנט, בסוף לא השתמשתי בה, והיא ישבה אצלי בבית מאז, אפשר להישתמש בה עכשיו או שלא כדאי להיסתכן?
  18. באיזה רכב מדובר?
  19. כל המערכות הנ"ל שציינת, ללא BT, אתה חייב להעלות את התקציב ל1000+
  20. רצוי מאוד להחליף את המשאבת מים כשעושים טיימינג, על עבודה כזאת לוקחים לפחות 500 שקל, גם אם תחליף רק את המשאבה, זה אותו עלות, כי צריך לפרק טיימינג,
  21. כשמחליפים טיימיניג , רצוי מאוד להחליף משאבת מים, רוב העלות של הטיימינג זה העבודה ולכן חבל שלא להחליף גם את המשאבה , מה שכן לגבי המים, שלא ישימו לך סתם מים ירוקים אלא מים שמותאמים למנוע הזה, קשה מאוד להשיג,אני הצלחתי להשיג רק במוסכים של קרסו, במיוחד במנועי רנו , חום מנוע זה דבר רגיש... שיהיה בהצלחה
  22. רק צריך לשים לב, שמדובר על ה620 שזו מערכת ללא זיהוי תמרורים והולכי רגל, רוב המתקינים רוצים על ה630 שזו המערכת שאם כבר שמים אז ברור שעדיף אותה, מחיר בסביבות 2500, אני מצאתי מקום שעשה לי את ה630 במחיר 2100, כי היה חסר לו ה620
  23. אין מילים, פשוט תענוג לראות עבודה כזאת,תודה רבה על השיתוף
×
×
  • תוכן חדש...