Jump to content

Westin

  • פרסום הודעות

    34
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

3 נייטרלי

אודות Westin

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. שים לב שאמורה להגיע בקרוב לארץ יאריס קרוס. לפי הפרסומים הרכב עמוס במערכות בטיחות מתקדמות.
  2. הי. בסוזוקי ויטארה / קרוסאובר - בקרת השיוט האדפטיבית היא עד לעצירה מלאה (0 ק"מ) + זחילה בפקקים? אשמח לדעת "מניסיון", המפרטים מבלבלים. תודה!
  3. חייב להגיד שהנתונים שראיתי רצו על מאות כלי רכב, מדגם גדול
  4. שתיהן חסכוניות אבל מנתונים שראיתי צריכת הדלק בפועל באיוניק עדיפה ב 2-3 קמ/ליטר על הקורולה שתי נקודות נוספות: - אם ה CVT של הקורולה החדשה מתנהגת כמו זו בקורולה 2014 (שהייתה לי) - אז בעיני זה חיסרון שצריך להילקח בחשבון. אני לא מכיר את התיבה הדו-מצמדית של איוניק - הקורולה נמוכה. יצא לך להשוות מרווח גחון של השתיים?
  5. שתיהן חסכוניות אבל מנתונים שראיתי צריכת הדלק בפועל באיוניק עדיפה ב 2-3 קמ/ליטר על הקורולה
  6. היי. מבקש המלצה למוסך יונדאי מורשה ובעיקר אמין. הרכב עדיין באחריות. מחפש או באזור הרצליה / כפ"ס או בקריות.. תודה רבה
  7. יונדאי אלנטרה הדגם מ 2019. שיוט - אפקטיבית זוחל מעל 10 קמ"ש, מתחת לזה הבקרה מתבטלת. נתיב - מתקן ודי באגרסיביות, אין לי למה להשוות אבל לא הייתי אומר שיש שמירה על מרכז הנתיב.
  8. בשמחה. במערכת של הרכב שנקראת "קונקטד קאר", המערכת המובנית של היבואן (יונדאי אלנטרה 2020), באזור ההגדרות.
  9. סוגר את הדיון שפתחתי, ואולי יסייע לאחרים: מצלמה - למרות שבדקתי כנראה פספסתי, היה כיסוי פלסטי דק על העדשה. תסירו אותו 😃. האיכות עדיין לא מדהימה אבל סבירה מאוד. וייז קופץ - בהגדרות המערכת יש לבטל אופציה של GPS אוטומטי.
  10. האם המצלמה האחורית היא מקורית? כן מקורית לגבי יתר השאלות, מדובר ב WAZE מובנה במערכת (כמו באיוניק)..
  11. הי, הרכב יונדאי אלנטרה ומותקנת בו קונקטד קאר, 2 שאלות למי שיודע, - איכות התמונה שמגיעה מהמצלמה האחורית על הפנים. האם יש דרך לתקן מתוך המערכת? האם היבואנית לוקחת אחריות על כך? -אחרי שמפעילים את ה WAZE די קשה להיפטר ממנו, כל פעם האפליקציה חוזרת, ומפריעה למשל להאזנה למוזיקה. יש איזה טיפ לפתרון? תודה!
  12. לגבי דגם 2013: חסרונות - מנוע חלש, רעש כביש מחריש אוזניים, גיר מסרס ומעצבן (גרוע אף יותר מזה שבקורולה המקבילה, 2013), שום אביזר בטיחות אקטיבית, מחירי טיפולים במורשה לא זולים. יתרונות - מושבים נוחים, נוחות נסיעה טובה, יציבה (בזכות מנוע הבוקסר האופקי). אלו התקלות בשנה בה החזקתי ברכב: 1. החלפת משולשים אחרי כ 75 אלף ק"מ. 2. תקלה בגיר שטופלה במסגרת האחריות (מזל שהיא ל 5 שנים). היות שהייתה אצלי זמן קצר, לא יודע להגיד כמה מתוך "האשמה" בתקלות נופלת על 2 הבעלים הקודמים שאולי לא תחזקו כמו שצריך. בגדול רכב מאכזב.
  13. יתקנו אותי אם אני טועה, אבל יונדאי אלנטרה מתוחת פנים ומשולשת פנסים (מודל 2019, וגם מודל 2020) היא המכונית היפנית/קוריאנית הזולה ביותר עם בקרת שיוט אדפטיבית (שאינה עוצרת אך מאטה עד לכמעט עצירה, כ 10 קמ"ש). בנוסף האלנטרה ממשיכה להציע שילוב מסורתי/מיושן של מנוע אטמוספרי 1.6 (127 כ"ס) עם תיבת 6 הילוכים נעימה. מנסיעת מבחן (קצרה מדי) השילוב מרגיש מוצלח. אגב, במודל 2020 האמריקני האלנטרה מוצעת עם גיר רציף, CVT מבית יונדאי. אז אולי היא לא מהוקצעת כמו השלישייה שהצעת, אבל קנייה שלה תשאיר לך עודף בכיס..
  14. מניסיון של כמה נסיעות ברכב (רמת גימור דיינמיק), הרכב זז מהר, בטח במצב ספורט, בזכות השילוב של רכב קטן, מנוע 1.5 ליטר ותיבה אוטו' קלאסית בעלת 6 הילוכים. ממש לא הייתי דואג מבעיות סחיבה בקסטל. בעיה שכן קיימת היא צפיפות במושב האחורי אבל זה כבר תלוי בצרכים שלך.
  15. אוקיי. אז אם זה המחיר ל 2015, ואם בטיחות מדורגת במקום גבוה כפי שרשמת (2), אז ב 2016 יש קורולות TSS עם בלימה אוטו', סטייה מנתיב ועוד כמה פיצ'רים מעולם הבטיחות. ראיתי שגם ב SUN יש (לפי icar), שזו רמת הגימור בליסינג. כמובן שעם האמינות של קורולה קיבלת מענה די חזק ל 2 הדרישות הגבוהות שלך. מחיר? תעדכן אם תלך על הכיוון.
×
×
  • תוכן חדש...