Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיצובישי אטראז' - שחיקת בלמים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3698 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכנסתי לשרשור הזה כי יש לי בניסאן נוט בדיוק אותה בעיה.

אני נהג מאוד מנוסה, משתדל להאט בירידות בעיקר עם לחצן od off. ורגל קלה מאוד על הברקס.

רפידות מחזיקות אצלי 20 אלף מקסימום, וצלחות 30 אלף.

ברכב הקודם שהיה גיר רגיל, לא ידעתי מה זה להחליף ברקסים אולי פעם ב100 אלף.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מנסיון אני יכול לומר לך שהתופעה שאתה מתאר מוכרת וידועה גם עם קיה ריו 2012 ידנית (מונית) .

גם לי סיפרו סיפורים שזה בגלל שאני נהג מונית ....לוחץ באינטנסיביות...רפידות ירוקות , ועוד אלף קשקושים ,כאילו אין לי נסיון עם רכבים אחרים (רשיון נהיגה משנת 1984 לספירה).

עד שהחלפתי לרפידות וצלחות לא מקוריות (עם הפחדות שלא כדאי בגלל יהיו לי שריקות ...עיוותים ושאר רעידות).

מצטער שבזבזתי ים של כסף על מוסך מורשה יבואן.

היום אני מחליף רפידות כל 40000 ק"מ (במקום 15000) וצלחות בילום מחזיקות כבר יותר מ-70000 (במקום 40000).

בקיצור ,כנראה שמדובר במגמה.

שנה לרפידות איכותיות מתוצרת אחרת ותיווכח .גם יעלה פחות וגם יחזיק יותר.

 

 

בברכה

מוטי

פורסם

מעניין שלי היה ניסיון הפוך עם הליאנה בליסינג שהיתה לאשתי. רפידות וצלחות בילום חלופיות שהחזיקו מעמד חצי שנה ופחות מ-10,000 ק"מ. אחרי שחברת הליסינג נאלצה לשלם פעמיים על החלופיות נשלחתי אחר כבוד למוסך מורשה יבואן והותקנו צלחות ורפידות מקוריות, והרכב חזר להתנהג יפה.

 

ד"א - עד כמה שאני זוכר ב-SX4 הרפידות הקדמיות הראשונות החזיקו מעמד 18,000 ק"מ, בסויפט הגעתי ל-32,000 ובינתיים אין ציוץ. למותר לציין שמדובר באותו נהג (אני) ובאותם כבישים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מעניין שלי היה ניסיון הפוך עם הליאנה בליסינג שהיתה לאשתי. רפידות וצלחות בילום חלופיות שהחזיקו מעמד חצי שנה ופחות מ-10,000 ק"מ. אחרי שחברת הליסינג נאלצה לשלם פעמיים על החלופיות נשלחתי אחר כבוד למוסך מורשה יבואן והותקנו צלחות ורפידות מקוריות, והרכב חזר להתנהג יפה.

 

ד"א - עד כמה שאני זוכר ב-SX4 הרפידות הקדמיות הראשונות החזיקו מעמד 18,000 ק"מ, בסויפט הגעתי ל-32,000 ובינתיים אין ציוץ. למותר לציין שמדובר באותו נהג (אני) ובאותם כבישים.

 

אני מדבר על חליפי איכותי או אפילו ברמה בינונית .חברות ליסינג עם הסדרי מוסכים ....נו טוף ,זה ברור.

 

 

בברכה

מוטי


×
×
  • תוכן חדש...