Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוי סובארו, למה להוליך שולל?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 113
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני בודק שלל רכבים, כאשר האימפרזה היא פוטנציאלית - לא משהו שאני ממש ממש רוצה או משהו שאני פשוט חייב לבדוק או שיהיה לי. היא פשוט עניינה אותי. בוא נאמר שלא עד כדי כך שאני אגש ליבואן ואנסה לתקן את העוולה ובכל זאת לראות את האוטו. מבחינתי אופציה שיכלה להיות ונפלה בגלל היבואן. אם נניח היו מייבאים פוקוס RS ארצה במחיר רציונאלי והיה קורה דבר כזה עם דלק, הייתי רודף אחרי היבואן כמה שצריך כי את הרכב הזה אני מאוד מאוד מאוד רוצה. הייתי נוסע גם לחיפה אם צריך.

מצד שני כשהרכב מעניין טיפה לא שווה לטרוח. למרות שיכול להיות שאם הייתי נוסע בו הייתי מתאהב ואומר - זה מה שאני חייב שיעמוד אצלי בחניה. הסיכוי לכך היה קיים, ואותו הם הפסידו. אבל שוב, מה זה משנה להם? סך הכל מחיר של שתי משפחתיות. הם מוכרים כאלה בכמויות. לא שווה להם להשקיע בי כחובב הגה וזה מובן לגמרי. קצת מזכיר לי את השרשור שרץ עכשיו באוף טופיק לגבי תודעת שירות.

פורסם

אחדד את זה

 

אם הכלה מוצאת חן בעיניך מה איכפת לי עם השדכן מכוער.

 

על מחדל שיווקי להפיל רכב, אתה מעניש את עצמך

 

כמובן שאם הרכב לא מעניין אותך , אז תמשיך לחפש משהו אחר.

 

אבל העובדה שנסעת במיוחד לראות אותו , מלמדת אחרת.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

פרנציפ הייתי מחפש לתבוע אותם. אצלי כבר למדתי שכל השיחות צריכות להיות מוקלטות אז אין בעיה בהוכחות. גועל נפש של התנהגות, זה שאנשים מקבלים את זה בשיוויון נפש וחלק עוד מאשים את הלקוח זו סיבה שמתנהגים אלינו כך.

פורסם

vpvi - על מה תתבע אותם? איך תכמת את הנזק? בכמה תזכה? איך בדיוק תוודא שזה ישתלם לך?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

נסיעות הלוך ושוב לפי 3.5 ש"ח לק"מ, עוגמת נפש, בזבוז הזמן היקר, עוגמת נפש ( האא כבר כתבתי ) זלזול, עוגמת נפש, שכ"ט עו"ד ועוד ועוד.

 

וכל זה כתביעה ייצוגית עבור אותם הרבים שבאו בדיוק למטרה הזו.

 

:lol::lol:

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
הייתי פונה לסובארו מגולל את הסיפור, אולי יצ'פרו אותך שרכב המבחן יגיע אליך ולא אתה אליו.

 

כמו שסבתא שלי היתה אומרת, לדברים טובים מתרגלים מהר.

 

תקשיב, אם אתה חושב שהצלחנו לקבוע סטנדרט חדש לכלל חברי הפורום, בזה שחבר פורום קיבל כפיצוי על עוגמת נפש, שירות פרימיום עם קצפת ודובדבנים, עכשיו זה יהפוך למנהג קבוע אצל כלל היבואנים, אתה מה-זה לא בכיוון...8)

 

זו ג'סטה אישית ממש מיוחדת, לא סטנדרט...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
פרנציפ הייתי מחפש לתבוע אותם.

 

תפסיק לכתוב שטויות.

 

תתבע!

עאלק...

 

כל אחד שראה איזו דרמה משפטית בחיים כבר ממליץ לתבוע, על עגמימות נפש ונזקים נפשיים עתידיים:roll:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

סמירו תעשה לעצמך טובה,

לך תנהג באסתי.

אם היא באמת אופציה, ולא סתם נחמד להגיד שהיא אופציה, לך תנהג.

אני לא מכיר אותה, אבל אני חושב שאחרי שתנהג בה - יש סיכוי שהיא תהפוך לאופציה מאוד רצינית.

לדעתי חבל יהיה למנוע זאת מעצמך.

 

לגבי מה שאירע, אני חושב שזה עוד סימפטום לתודעת השירות של יבואנים. כשאתה לא שולט/אוכף בעובדים שלך, בהכשרה שלהם, בהנחיות שלהם - זה מתבטא בדברים כאלו. זו דעתי על מה שקורה. מקווה שאני לא טועה, כי אם אני טועה וזו מדיניות מכוונת של למשוך כמה שיותר אנשים, אז מדובר במעשה מגעיל.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

רק חסר פה את הנציג של סובארו שיגיב תגובה בסגנון:

לצורך רכישת הרכב נא לפנות לטל'.... הם היחידים המוסמכים למכור.

פורסם

בשלב הזה, אני לא הייתי פוסל כבר רכב בגלל יבואן, כי זה פשוט היה משאיר אותי עם בערך אפשרות אחת לרכישה פוטנציאלית.

 

עם זאת, מעצבן ומקומם.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

אני לא הייתי נוסע לארוע לפני שנסיעת המבחן על 2 הרכבים היתה מתואמת מראש עם שעה מדוייקת.

אין דבר כזה לבוא לארוע ולעשות נסיעת מבחן לא מתואמת. יש הרבה אנשים שמחכים ואם אין תאום, אין נסיעת מבחן.


×
×
  • תוכן חדש...