Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוי סובארו, למה להוליך שולל?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3702 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עבדתי בשירות טלפוני.

אני יודע איזו הדרכה יש.

 

מה שאני מצפה זה שכשמשלמים למישהו שיעשה שירות כלשהו, שלפחות ייוודאו שאותו אדם יידע לעשות את העבודה ויידע להגדיל ראש.

 

המינימום שאפשר לבקש זה שהן יידעו את הדגמים של סובארו ואת ההבדלים ביניהם. עדיין זה לא כל כך קשה, הרי יש להם איזה 5 דגמים בערך.

 

היום כל הבוקר התמודדתי עם שירותים טלפוניים של הראל (ששם גם עבדתי בשירות טלפוני), מגדל, לאומי קארד, כללית, מזרחי-טפחות ועוד כמה.

אם רק היו שם אנשים יותר חכמים, חצי מהזמן היה נחסך גם לי וגם להם.

 

הגישה שלי היא מתנשאת כי כלקוח אני סובל מפרחות וכי יצא לי לעבוד איתן אז אני מכיר מקרוב למה הכל קשה.

  • תגובות 113
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הציפיות שלך יוסי מאוד צודקות אבל לא חכמות.

מבין את הרעיון שלך- אני גם פתחתי פה שרשור חיפוש עובדים שהפך לפרובוקטיבי במיוחד מסתבר, כשחצי מהמגיבים שם היו בין הראשונים שסיננתי טלפונית עוד.

וכן הלאה וכן הלאה, היום אנשים לא מוכנים להתחיל מלמטה כדי לא להרגיש פראיירים.

הבנות האלה במוקדים הטלפוניים עובדות לרוב של חברת קבלן ולא של סובארו עצמן.

מסננים אותן על פי קול נשי, ולא על פי הפגנת ידע/שפה רהוטה .

זה גלגל שסובב סביב עצמו, ואף אחד לא יודע מה בא קודם... השכר הנמוך או העובד המתוסכל.

פורסם

היכולת שלך להאשים את הפרחות ולא את הבוסים שמעסיקים אותן היא פשוט מופלאה.

 

קרא מה כתב נהג מתחיל באידיש מדוברת

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא אמרתי שהן מתוסכלות ובגלל זה הן לא עושות את העבודה.

אמרתי שהן לא מסוגלות ללמוד את העבודה כמו שצריך ולהגדיל ראש.

 

זה לא קשור לשכר ולא קשור להכשרה שנותנים להן.

אי אפשר ללמד מישהו להיות חכם בקורס שניתן בחברה.

צריך להתחיל בגיל אפס.

פורסם

יוסי,

יאללה, תרגיע את הפאטוס.

 

לא מספיק שהפכת כל מוקדנית לפרחות, עכשיו הן עם פיגור שכלי?

 

תן לי לנחש, בטח יש לך גם מה להגיד על המוצא העדתי שלהן...

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אין קשר לפרחות וערסים. מדובר בעובדים ללא הכשרה מספיק מתאימה, זה הכל.

זה בערך כמו לתת למתדלק לבדוק לך שמן ומים.

חסרים אנשים טובים שלא מבינים כלום ברכב?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
ממש לא קשור למוצא עדתי, ואל תקשרו אותי לשום אמירה כזו.

 

כי להכליל את כל המוקדניות כפרחות ומונגולואידיות זה סבבה, רק חלילה, לא עדתי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

 

וישה, את המכוניות המשומשות אפשר למכור למדינות עולם שלישי .

 

לא אמרתי שהן מתוסכלות ובגלל זה הן לא עושות את העבודה.

אמרתי שהן לא מסוגלות ללמוד את העבודה כמו שצריך ולהגדיל ראש.

זה לא קשור לשכר ולא קשור להכשרה שנותנים להן.

אי אפשר ללמד מישהו להיות חכם בקורס שניתן בחברה.

צריך להתחיל בגיל אפס.

 

נכון צריך להתחיל בגיל אפס

 

יוסי אתה מתדרדר במורד בfull gas

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מה אתה רוצה מישה? זה אתה שמתלהם ומקשקש שטויות. אישתי מימנה את כל התואר שלה בתור מוקדנית במירס (היה פעם משהוא כזה) היא גם בסטטיסטיקה שלך?ף מופיעה כפרחה עם חצי מח?

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כי צריך להתחיל מזה מגיל אפס

 

אתה מחשיב עצמך כנאור ליברל , תוסיף לכאן עוד תארים ככל שתחפוץ,

 

אבל בתכלס

 

אתה ההיפוך של זה.

 

אבל אתה לא יוצא דופן ב ד.נ.א הזה

 

היא מנת חלקם של יהודים רבים שבאו מדרום / מרכז אמריקה וראו את האוכלוסיה מסביב כמפגרת , נחותה , ללא מנת משכל וכו' וכו'.

 

מקווה שהפעם תישאר בפורום.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא.

לא אמרתי שכל המוקדניות פרחות.

אני אומר שיש העדפה לפרחות ושבנוסף לא מלמדים אותן את העבודה.

 

אחת הסיבות שהפסקתי לעבוד במוקדים (גם כאלו ששילמו טוב) הייתה החומר האנושי.

רוב מי שעבד שם היו אנשים (גם גברים) לא ממש מבריקים ובלי שאיפות להתקדם או להשתפר.

 

ולעבוד במוקד במשרת סטודנט זה שונה.

כסטודנט אתה גם לומד במקביל וזה זמני.

אני מדבר על אנשים שאין להם שום שאיפה והם פשוט עובדים בזה בלי כוונות לעזוב (כמו במוקדים שבהם אני עבדתי בשנים האחרונות).

הסיבה שנכנסתי לזה הייתה כי רציתי להתקדם אבל בשביל לשרוד אסור להגדיל שם ראש ואסור לפקפק בהיגיון של העבודה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בגירה, להיות ערס או פרחה זה חוצה מגזרים, מגדרים ומוצא עדתי.

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...