Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוי סובארו, למה להוליך שולל?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יוסי, בוא תעשה לעצמך טובה תפסיק את הדיון הזה שמוציא אותך ממש רע!

 

 

אני אומר שיש העדפה לפרחות ושבנוסף לא מלמדים אותן את העבודה.

לא אמרת שלא מלמדים, אמרת ששיכלית ומנטליות הן לא מסוגלות ללמוד את העבודה.

 

 

הסיבה שנכנסתי לזה הייתה כי רציתי להתקדם אבל בשביל לשרוד אסור להגדיל שם ראש ואסור לפקפק בהיגיון של העבודה.

אם אסור (לדבריך) להגדיל ראש, למה אתה בא אליהן בטענות שהן לא מגדילות ראש?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 113
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מנסיון של ניהול של 30 בנות כאלה במוקד טכני, במקרה שלי רובן היו מקסימות!אינטלגנטיות, ואף סטודנטיות .

מכיוון שלא מודדים אדם בתעודות- היו מדהימות, והן בכלל נתנו תפעול למוקד לילה של שרות טכני לרכבים .

 

אגב, 22 מתוך ה30 היו סטודנטיות , 4 אמהות חד הוריות, ועוד 4 בנות צעירות אחרי צבא ששילבו את זה עם תחנת דלק.

 

תאר לעצמך יוסי שמישהו היה מכליל אותך כשעבדת שם, או יותר גרוע מכך... נניח אח של מישהי,שרוצה לצאת עם יוסי - אבל אח שלה אומר לה שהוא כנראה בחור בלי שאיפות .

 

בכל אופן, מקווה שהבנת את טעותך.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בואו נסכם שאי אפשר לצפות מאדם (לא משנה אם זה גבר או אישה) בשכר מינימום ללא ידע מעמיק ואולי גם חסר זיקה לתחום הרכב, שיוכל להעניק שרות איכותי ללקוח חובב רכב, כזה שלא מעוניין לקנות אימפרזה של עמישראל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

זה שהנציגים שמעו "אימפרזה" והיו בטוחים שהיא ישנה, מבלי לשים לב להבדל הקטן בין אמפרזה רגילה ל-STI זה לא מקצועי to say the least.

 

ה-STI הנוכחית היא לא אימפרזה. היא תת דגם של ה-WRX.

 

על אף המראה הדומה, אימפרזה ו-WRX חולקות ביניהן רק את הגג והדלתות הקדמיות מבחינת המרכב.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

לדעתי, אי אפשר לצפות מעובד שמקבל שכר מינימום לשום הגדלת ראש או עשייה של מעבר. למה? כי עצם השכר שהוא מקבל אומר לו שהמעסיק מחשיב אותו כאדם בעל הכישורים הנמוכים ביותר שמגיע לו הכי פחות שאפשר מבחינה חוקית.

 

Sent from my Huawei Mate 7 using tapatalk

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

פורסם
לא.

לא אמרתי שכל המוקדניות פרחות.

אני אומר שיש העדפה לפרחות ושבנוסף לא מלמדים אותן את העבודה.

 

אחת הסיבות שהפסקתי לעבוד במוקדים (גם כאלו ששילמו טוב) הייתה החומר האנושי.

רוב מי שעבד שם היו אנשים (גם גברים) לא ממש מבריקים ובלי שאיפות להתקדם או להשתפר.

 

ולעבוד במוקד במשרת סטודנט זה שונה.

כסטודנט אתה גם לומד במקביל וזה זמני.

אני מדבר על אנשים שאין להם שום שאיפה והם פשוט עובדים בזה בלי כוונות לעזוב (כמו במוקדים שבהם אני עבדתי בשנים האחרונות).

הסיבה שנכנסתי לזה הייתה כי רציתי להתקדם אבל בשביל לשרוד אסור להגדיל שם ראש ואסור לפקפק בהיגיון של העבודה.

 

לא צריכה להיות העדפה מיוחדת, גם ללא יד מכוונת התוצאה תהיה כזו. אם במקום עבודה מסוים נשארים אנשים ללא שאיפות ואלה עם השאיפות עוזבים, הרי שכעבור זמן מה רוב האנשים שעובדים שם יהיו ללא שאיפות.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
ה-STI הנוכחית היא לא אימפרזה. היא תת דגם של ה-WRX.

 

על אף המראה הדומה, אימפרזה ו-WRX חולקות ביניהן רק את הגג והדלתות הקדמיות מבחינת המרכב.

 

בדיוק, ואתה מצפה ממושית בן שבב, נציגת השירות במיקור חוץ, להבין את זה? "ממממשה, יש על הקו מישהו שואל אם איזה דגם של סוברו יהיה באירוע, נכון שכל הדגמים יהיו?" - "כן כפרה" - "שומע אין בעיה כל הדגמים יהיו, תבוא".

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

גלשנו הצידה אבל מה זה הצידה. אני אישית לא מצפה מאף מוקדנית כלום - בין אם היא סטודנטית לפיזיקה ובין אם זה היה בחירה בין זה לבין להמשיך למשטרה מהשח״מ. מה שאני כן מצפה זה שלא יוליכו אותי שולל.

פורסם

אני לא מבין איך אתם מגינים פה על שיטת המצליח הזאת.

המוקדנית, בלי קשר למי היא בחייה הפרטיים, היא הפנים של סמל"ת וסובארו מול הלקוחות. מבחינתי כשנציג של חברה מתחייב בפני על משהו בטלפון, משמע מנכ"ל החברה התחייב בפני.

גם בתור מוקדן טלפוני נזהרתי לא להתחייב בפני אנשים על שום דבר שלא הייתי בטוח בו, גם אם זה אומר להחזיק את השיחה ולברר מול הממונים עלי.

 

כמי שהיה בחייו משני צידי הטלפון, אני כן מצפה לקבל מידע אמיתי ולא שקרים, ולא אכפת לי אם הפאק הוא של הפקידה, של האחמ"ש שלה שנתן הוראה להזמין כמה שיותר אנשים לאירוע המכירות, לממונה עליו או למנכ"ל מותג סובארו בארץ, שבזבזו זמן ודלק של אדם לשווא.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

לא חושב שהיה פה מי שהגן על סובארו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מיצינו את תובנות העדר לגבי איכות כח האדם במוקדי השירות.

כולנו רוצים פיזיקאי גרעין שיתפעל לנו תקלות בטלפון, אבל רוצים לשלם שניים וחצי ש"ח לחודש עבור השירות...

 

 

Smiro - נשאיר פתוח בציפייה לעדכון ממך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אתמול עודכנתי ע"י חברי כי הוא ביצע נסיעת מבחן ב-3008. הפעם לא הטריחו אותו פעם נוספת לסוכנות אלא הרכב הגיע עם נציג עד לפתח ביתו.

 

!

 

הייתי פונה לסובארו מגולל את הסיפור, אולי יצ'פרו אותך שרכב המבחן יגיע אליך ולא אתה אליו.

 

כמו שסבתא שלי היתה אומרת, לדברים טובים מתרגלים מהר.

 

תקשיב, אם אתה חושב שהצלחנו לקבוע סטנדרט חדש לכלל חברי הפורום, בזה שחבר פורום קיבל כפיצוי על עוגמת נפש, שירות פרימיום עם קצפת ודובדבנים, עכשיו זה יהפוך למנהג קבוע אצל כלל היבואנים, אתה מה-זה לא בכיוון...8)

 

זו ג'סטה אישית ממש מיוחדת, לא סטנדרט...

 

הסבתא צודקת

 

יאללה סמירו מה קורה?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...