Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוי סובארו, למה להוליך שולל?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 113
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מיאטה ND. מתכנן בעוד 3-4 שנים להגדיל תקציב ולרכוש קאיימן, בינתיים להתרגל להנעה אחורית וליהנות מקצת גג פתוח מהמיאטה. מה גם שהמחיר זול ביחס למה שתכננתי כך שזה אחלה חיסכון. רק צריך לעשות נסיעת מבחן לראות אם יש מחסור בכוח וגם יש לי נסיעה בa45 כך שאם זו לא תטריף אותי והכוח במאזדה לא יהווה בעיה - זה יהיה הרכב.

פורסם

יאללה זריז, שתספיק לעשות הרצה עד שישי הבא :lol:

אביה, אם אני אקנה וולבו זה כמו של סלואורייד, ואז אני מתקין לה מגן חזירים וזרקור והופך אותה לניידת תנועה אמריקאית.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

הייתה הרשמה בכניסה לאירוע? יכול להיות שהנציגים מקבלים תשלום / בונוס על כל אחד שהם רושמים ומגיע

.We apologise for the inconvenience

פורסם

מצטער לומר את זה בבוטות אבל זה מה שקורה כשלוקחים פרחות ושמים אותן לעבוד במשהו שהן לא מבינות בו.

הן לא מבינות במוצר ואין להן את ההכשרה המספיקה בשביל זה.

 

לצערנו זה קורה בכל התחומים (קופות חולים, דואר, בנקים וכו') ואצל כל היבואנים.

פורסם

למה פרחות?

 

אולי הפרח הוא מי שהדריך אותן ונתן להן מידע לא אמין, אותו הם "מכרו" הלאה בחן ובמתיקות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מה קדם למה

 

שכר הוגן או עובד גרוע

 

שלם כמו שצריך תדריך את עובדיך כמו שצריך תקבל כוח אדם טוב.

 

תשלם פרחי תקבל פרחה

 

שלם טוב תקבל פרח :angel:

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

you pay peanuts you get monkeys.

 

לקוח לא צריך לקבל הצהרה נוטריונית לגבי נוכחות הרכב בו הוא מתעניין באירוע, אמרו לו פעמיים שהרכב ישנו והרכב לא היה, זה פאק.

 

זה שהנציגים שמעו "אימפרזה" והיו בטוחים שהיא ישנה, מבלי לשים לב להבדל הקטן בין אמפרזה רגילה ל-STI זה לא מקצועי to say the least.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
מתי אנשים יפסיקו ליפול בשטות הזאת של ה"ימי מכירות"...?

אנשים שרוצים רכב מיוחד לא יכולים ללכת לאירוע שבו כל הנציגים עובדים בשיטת ספיד דייטינג. הם רוצים לתקתק הזמנות, מה אתה חופר להם עכשיו על מכוניות ספורט? בזמן הזה הם יכלו לסגור 4 אימפרזות.

אתה רוצה שיתחסו אליך כמו אל בנאדם ולא כמו אל ארנק עם שיניים, לך לאולם תצוגה ושב עם נציג.

אתה טועה , לפחות במקרה שלי. ביום מכירות של סובארו דצמבר 2013 , יצאתי עם הזמנה ל BRZ חדשה במחיר של 200,000 ש"ח

לאחר שעשיתי נסיעת מבחן .

כולל חבילת מולטימדיה.

פורסם
מיאטה ND. מתכנן בעוד 3-4 שנים להגדיל תקציב ולרכוש קאיימן, בינתיים להתרגל להנעה אחורית וליהנות מקצת גג פתוח מהמיאטה. מה גם שהמחיר זול ביחס למה שתכננתי כך שזה אחלה חיסכון. רק צריך לעשות נסיעת מבחן לראות אם יש מחסור בכוח וגם יש לי נסיעה בa45 כך שאם זו לא תטריף אותי והכוח במאזדה לא יהווה בעיה - זה יהיה הרכב.

 

אם יש אפשרות כלכלית לרכוש את קאיימן, מה גם שהמחיר שלה ירד בהרבה בהשוואה לדור הקודם והביצועים עלו משמעותית וגם העיצוב רק השתבח, אז זה no brainer לדעתי. זה רכב החלומות שלי.

פורסם

יוסי,איזה הדרכה יש למוקדניות טלפוניות?

גישה מתנשאת ומסריחה יש לך.

 

מה רצית שיביאו מהנדסות רכב?

 

בנות מקארספורום?

 

הפרחה הזאת בת של מישהו, אחות של מישהו וכן הלאה.


×
×
  • תוכן חדש...