רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,575 נושאים בפורום הזה
-
ערב טוב, הניחו שהאגדות המוטוריות היו חוזרות לחיים, בידיוק כמו ביום שיוצרו אי שם לפני 20 שנה, זהות מבחינה מכנית, וכמובן מבחינה טכנלוגית (המעט שהיתה) האם הייתם משלמים עליהן מחיר ששווה ערך לרכב חדש כיום? אני מתכוון למכוניות שהשאירו חותם בנןף הישראלי, שלהזכר בהם מעלה חיוך וגעגועים עזים, כמו למשל ה205 GTI, גולף GTI מהדגמים הראשונים, האונו טורבו האגדית, פיאט קופה, אלפא ספרינט (כמו זו של קרן אלפא רומיאו) ויסלחו לי פה ותיקי השבט, על שלא מניתי דגמים אפילו יותר מיוחדים, פשוט לא היתי קיים באותה תקופה. אשמח לשמוע אילו דגמים הייתם מחזרים לתחיית המתים, כמובן בהנחה שהייתם מוכנים לשלם עליהם מחיר מלא!!! ברוח התקופה. ברשותכם אני אתחיל הרכב הראשון שלי, לנסר 1993, היתה בבעלות המשפח…
הודעה אחרונה מאת Mech Morphix, -
חסימת צמתים 1 2
מאת d300- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
מה עושים כדי למנוע חסימת צמתים כמו בצילום המצורף, רמזור ירוק לצד שלי אבל הצומת עדיין חסומה.
הודעה אחרונה מאת TurboMan, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
פיג'ו 206 CC של ערס. מה זה הרצועה האדומה שהוא חיבר למטה - זה לא מתנפנף ודופק בנסיעה מהירה? איזה שטויות שערסים ממציאים. Sent from my m2 note using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת EliC25, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום חברים, קודם כל, מתנצל אם זה לא המקום הנכון, אם לא - אשמח אם תוכלו להעביר. לפני מס' שבועות חיפשתי מתנה ליום הולדתו של האח – קראתי כאן כמה פוסטים על אטרקציות מוטוריות באיטליה וכד' ומצאתי את המתנה המושלמת (מקווה שאעזור לכמה חבר'ה כאן על הדרך) - טיול מוטורי באיטליה והדובדבן שבקצפת - נסיעה על פרארי במחיר ריאלי. לאחר חיפושים רבים, נתקלתי בחברה בשם – Racing in Italy, יצרתי איתם קשר, ענה לי באדיבות בחור בשם אורן על כל השאלות (והיו לא מעט ), החלטנו על חבילה מתאימה עבורנו של כ-5 ימים הכוללת סיור מודרך באיטליה, איסוף מהמלון וכמובן, נסיעה במסלול מרוצים על פרארי / למבורגיני / Legend Cars ועוד.. ואטרקציות נוספות, כל שנשאר הוא לחכות למועד.. אז איך היה? …
הודעה אחרונה מאת Orenshibi, -
- 4 תגובות
- 867 צפיות
שימו לב לסרטון הזה : https://www.youtube.com/watch?v=kZU56yJbtU8 הרכב נכנס לחניה ברוורס , שמו לב לפרטים הקטנים : ברגע שנכנס לחניה השמש על פח הקדמי מוצל . גלישה ב 30 סמ כדי לתקן חניה - אין יכולת לראות את הרכב הבא משמאל ( רכב חונה עם סדין על החלון ככל הנראה לצל בשביל תינוק) רכב מגיע מצד שמאל במהירות ( חניה פנימית ) סיבה למהירות - ילד לגן והיסח דעת מרבית . מה דעתכם ?
הודעה אחרונה מאת דודומגיק, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יש לי מצלמת רכב , לא זוכר את הדגם אבל מצלמה איכותית יחסית לפני זמן קצר נשבר לי החיבור החשמלי ( הכבל) למצת הסגריות ( הפין המרכזי שנכנס למצת התעקם ונשבר), הכבל המקורי שסופק עם המצלמה 5V 1A חיברתי כבל נוסף שהיה לי , זהה חיצונית אבל 5V O.5A - לא עובד ( האם בגלל שהוא לא דוחף מספיק זרם) USB חיברתי כבל נוסף שיש לי עם יציאת גם עכשו לא עובד האם באמת, אם הכבל לא מספק בדיוק אותו המתח ודוחף אותו אמפרז המצלמה לא תעבוד?
הודעה אחרונה מאת alechko01, -
- 25 תגובות
- 9.1 אלף צפיות
ערב טוב, אנו מתכננים נסיעה לצפון איטליה והיינו רוצים לשלב נהיגה במכונית על (פרארי/למבורגיני). איפה ניתן לשכור מכוניות כאלה לפי זמן שימוש?(מראנלו?) בנוסף, עד כמה שווה הביקור במפעל ובמוזיאון של פרארי במראנלו? בתודה מראש, ליהי
הודעה אחרונה מאת Orenshibi, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שאני מגיע למהירות 90-100 המד סלד עומד על 3K ויש כמובן רעש חזק של המנוע השאלה אם זה תקין ולמה זה ככה?
הודעה אחרונה מאת admtaynov13?, -
-
יניב יצא לשלושה ימי ויפאסנה במדבר עם דאצ'יה דאסטר 4X4 שקיבל את מנוע ה-1.2 ליטר טורבו בן 125 כ"ס. חשבנו שזה יעזור, אבל לא ממש הלך, צריך יותר מזה כדי להשתיק אותו... מה שכן קיבלנו זו כתבה ברוח הדאסטר - תכליתי, ישיר, בלי קוצ'י מוצ'י - האם ב-100 אלף שקלים מתקבלת אחת מעסקאות השטח הטובות בשוק הישראלי? את המסקנות שלו תוכלו לקרוא כאן
הודעה אחרונה מאת Ron Poh, -
שירותי גרירה
מאת פונפון2- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
האם ידוע לכם על חברה שניתן לעשות אצלה מנוי עצמאי לשירותי גרירה ומה שנכלל בהם, שמשות רכב חלופי? הכוונה לא דרך ביטוח מקיף, פשוט מנוי עצמאי.
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
עשיתי היום נסיעת מבחן על הפוקוס, ומשום מה היא הרגישה לי יותר חלשה מה האוקטביה עם 1.4 150 כ''ס מבחינת הנתונים זה נראה ששני המנועים אמורים לתת את אותה התוצאה , ועדיין , ה פוקוס הרגישה לי קצת עצלה יותר זה נראה שהטורבו נכנס לפעולה בסל"ד גבוה יותר מאשר ב TSI . זה רק אני ? או שזה באמת המצב ?
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
- 0 תגובות
- 651 צפיות
לקרוב משפחה יש ג'יפ והוא הבטיח לקחת את הילדים שלי (בת 3 ובן 6) לטיול קטן בדיונות באשדוד. הבטיח פעם אחת ולא קיים. הבטיח שוב (לשבת הקרובה 16.4.16). עקב אירוע מצער שקרה במשפחה שלו, אני חושב שלא יוכל לקחת אותם ואני מבין אותו. הבעיה שהילדים ממש מצפים לנסיעה הזו בג'יפ. לי יש רכב פרטי שלא יעבור בדיונות. האם יש פה מישהו שמתכוון להגיע מחר לדיונות עם ג'יפ ויכול לקחת אותנו (אותי ואת שני ילדיי) לנסיעה קצרה של כ 20 דקות? יש לי כיסא בטיחות ובוסטר לילדים. אני מוכן גם לשלם על הנסיעה הזו.
הודעה אחרונה מאת fixxxer, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 50 תגובות
- 9.2 אלף צפיות
יש הטוענים כי מרצדס יותר יפה מאאודי, ויש הטוענים כי אאודי יותר יפה ממרצדס. אז מי יותר יפה?! לדעתי העיצוב באאודי יותר יפה בגלל שזה עיצוב יותר משוחרר ויותר צעיר ממרצדס. כלומר העיצוב במרצדס זה עיצוב בוגר כזה וקשוח שמתאים לעשירים מבוגרים מעל גיל 60... באאודי יש משהו יותר קריספי. לדוגמא: השוואה-בין אאודי A6 לבין מרצדס E class ממחישה בדיוק את ההבדל העיצובי. האאודי נראית יותר טוב.
הודעה אחרונה מאת CRuzer669, -
-
תמיד אני שם לב לתופעה הזו, ותמיד זה מרתיח לי את הדם. חוצפה ישראלית במיטבה. יש פקק, לטוב ולרע יש פקק. כביש החוף לדוגמא, בית ינאי, לכיוון דרום, יש פקק, רכבים יוצאים ימינה, עולים על המחלף, ויורדים ישר, אל אותו הפקק 10-15 מכוניות קדימה. לב המפרץ קבוע בבוקר יש פקקים לכיוון חיפה, מוניות ורכבים פרטיים נכנסים לכביש השירות עוקפים מימין, 50 מטר כולה, ומשתלבים (בכח או ב"בקשה" מהנהג שהם עוקפים) חזרה לאותו הנתיב. עוקף קריות מחיפה לכיוון קרית אתא, קבוע יש פקקון של כמה דקות בפנייה ימינה לכיוון ק.אתא. אנשים ממשיכים בנתיב השמאלי עד סוף ואז בסוף משתלבים לפנייה ימינה, כשעדיין יש קו מקוקו) יש חוק נגד זה דבר כזה בכלל ? הרי אם זה לא קו לבן, הנהג "מבקש" מהנהג שאותו הוא …
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
- 2 תגובות
- 543 צפיות
חבר מהעבודה ביקש לשאול אם למישהו מאזור פתח תקווה יש 2 בוקים להשאלה?
הודעה אחרונה מאת mark_Avn, -
- 1 תגובות
- 654 צפיות
אני רוצה לקנות מצלמה לאוטו, משהו זול יחסית לא צריכה להיות איכות מהממת. העיקר שיהיה loop משמע שיתחיל לצלם מחדש אחרי שנגמרת הקלטת, רמקול ושיצלם רק כשהאוטו מתניע ופועל. עדיף שיתאים ל SD/TF Card עם 32 ג'יגה. יש המלצות מסוימות? איכן לקנות? מה המחירים הצפויים? כמה זמן בערך זה מצלם עד שזה מתחיל למחוק?
הודעה אחרונה מאת GhostBuster, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אהלן חברים הרבה זמן לא הייתי פה הייתי משתמש באנדרואיד אז הייתה לי את התוכנה torque הידועה והפשוטה ועברתי כעת לאייפון. יש לכם תוכנה שאתם ממליצים לעבוד איתה ? לבדוק טמפ מנוע תקלות וכו.
הודעה אחרונה מאת viper83, -
-
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
מה השתנה במתיחת פנים האחרונה שהייתה לרכב ועד כמה זה משמעותי?
הודעה אחרונה מאת Acfit, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 19 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
סקודה ראפיד ספייסבק סקאוט-ליין זה שם ארוך מאוד למכונית לא גדולה במיוחד, היא מוסיפה לתצורת הסטיישן-האצ'בק של הראפיד 1.5 ס"מ לגובה ואבזור, אבל למי היא בעצם מיועדת? נקמיצ'י נסע, בחן, חשב וחזר עם שאלות במקום תשובות. המבחן המלא כאן
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
-
- אחראי פורום
- 38 תגובות
- 5 אלף צפיות
רציתי לשאול ולקבל את חוות דעתכם לגבי הרכב הנ"ל. Evo10 שנת 2010 , איך השוק שלהם?
הודעה אחרונה מאת Avia, -
-
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
אני נוהג כבר כמה שנים טובות על רכב שעבר אצלנו במשפחה , הרכב היה שייך לאבא שלי ואני רכשתי אותו , אך הוחלט שלא להעביר בעלות , כדי לא להעביר "סתם" עוד "יד". הביטוח עד היום היה על שם בעל הרכב - אבא שלי. היום אני מעוניין לרכוש רכב חדש ,וכמובן לרשום אותו על שמי . רק מה ? ,בגלל שעד היום הביטוח והרכב הקודמים שלי היה רשום על שם אבא שלי , אין לי העדר תביעות שרשום על שמי . התוצאה ? , הצעת מחיר ביטוח עבור הרכב החדש במחיר של 16K! (נבדק בWOBI ובעוד סוכניות) המחיר אם היה לי העדר תביעות ? 5.6K. נאמר לי שהפתרון עבורי הוא להוסיף את אבא שלי כבעליים לרכב ביחד איתי ולהמשיך את הפוליסה על שמו . יש לכם עוד פיתרונות ? תודה רבה .
הודעה אחרונה מאת winnerm, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 912 צפיות
היי אנשים, האם יש מקום שמרכז טיפים כלליים שאנשים בדרך כלל לא יודעים בכל מה שקשור לרכב? למשל: על הצמיגים רשום תאריך הייצור שלהם בפנצריות מילוי האוויר הוא חינם אסור להחנות בניגוד לכיוון התנועה וכו'.. יש מקום כזה? תודה!
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 6 אלף צפיות
ערב טוב, מדובר בטויוטה לנד קרוזר ארות שנת 2008 דגם STD עם חמישה מקומות ישיבה. אני מעוניין להוסיף שורה שלישית ברכב כמו ברוב הרכבים המקבילים. הבנתי שחלקם הגיעו עם 7 מקומות וחלקם עם 8. אשמח לדעת האם אתם מכירים מקום שיודע לעשות את כל התהליך כולל האישור ברשיון, עם מושבים מקוריים מפירוק ויחבר לי אותם. ברכב יש כבר הכנה לחגורות לשורה שלישית. תודה. עדיפות לאיזור ירושלים אבל גם באר שבע והמרכז באים בחשבון. תודה
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
דו"ח המסירות הרבעוני הראשון של 2016 פורסם זה מכבר, אבל המספרים הגדולים שהוא מציג הם דבר נחמד מאוד לנופף בו - אבל לא באמת סיפור מעניין. הסיפור המעניין נמצא במבט על הנתונים האלו מזווית מעט שונה, בכתבה שאנחנו מפרסמים כאן, בפעם הראשונה אנחנו לא מתייחסים רק למי מכר הכי הרבה - אלא בעיקר ביחס לשינוי שעבר מהשנה שעברה. אז מי הייתה הפתעת הרבעון? האם מרצדס מצמצמת פער כדי איום על אודי בפרימיום? מה קורה עם ניסאן ומה עשתה סוזוקי למכשירי תנועה? הכל בכתבה כאן
הודעה אחרונה מאת קרמבו, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 975 צפיות
הנ"ל עם מנוע 0.9 טורבו 3 צילינדרים התיבה חד מצמדית 5 הילוכים. המחיר 76990 ש"ח ניתן לשריין רכב, לבחור צבע ולשלם מקדמה של 2000 ש"ח דרך אתר האינטרנט כדי להיות מהראשונים שיקבלו את הרכב מהמשלוח שיגיע אחרי פסח.
הודעה אחרונה מאת פבל, -
-
טופס מסירת רכב
מאת lior3- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 6 אלף צפיות
היי , מחפש את טופס מסירת הרכב שבחור מהפורום פה הכין , עשיתי חיפוש אך לא מצאתי. אבקש בהזדמנות זו לדעת איזה פרטים צריך לבדוק במיוחד בעת מסירת רכב. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת orankohn, -
- 7 תגובות
- 2 אלף צפיות
ראיתי תוכנית בערוץ דיסקברי על נהגים שנוהגים במשאיות הענקיות האלה בכבישים אבל גם לאורך מאות קילומטרים בכבישים עם עבירות מאוד קשה. רציתי לשאול למה הם נוהגים במשאיות כביש ולא במשאיות שמיועדות לנהיגה בשטח? למשל כמו גוררות טנקים בצהל. אני חושב שקימים בעולם סמיטרילרים 6*4, 6*6, 8*8....
הודעה אחרונה מאת koka, -
- 4 תגובות
- 827 צפיות
בסוף כל יום עבודה, אני עולה על איילון דרום במחלף רוקח. עד לפני בערך שבועיים, אם הייתי יוצא מהעבודה לפני 19:00, כמובן שהפקקים היו בלתי נסבלים. אבל החל מ-20:00 המצב היה סביר, ובסביבות 20:30 - אפילו די פנוי. גם אם היה קצת עומס, היה משתחרר אחרי ההלכה או השלום. פתאום בשבועיים האחרונים, הפקקים הקיצוניים נמשכים עד שעות לא הגיוניות. גם ב 20:30, 21:00 וצפונה בקושי משהו זז בכלל, וככה זה כל יום. ועכשיו העומס גם מגיע לפחות עד חולון, אם לא יותר. למישהו יש מושג מה נסגר ? האם חסמו פתאום את כל שאר הנתיבים דרומה בגוש דן ? אולי זה בכלל שעון הקיץ כי כולנו הפכנו לציפורים ואנחנו פועלים לפי השמש ? או שהתחילו לחלק כסף במחלף יוספטל ? אולי המידע לא יעזור הרבה, אבל משום מ…
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום, בעוד שבועיים יהיה לי בדיוק שנתיים רישיון. קיבלתי לדואר רישיון נייר חדש ובוא הוסרה הגבלת נהג חדש. שילמתי את הרישיון בסופר-פארם והוא תקף עכשיו. האם אני לא נהג חדש יותר על כל מגבלותיו? תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 200 תגובות
- 29.2 אלף צפיות
חבר בעל סקודה יטי התייעץ איתי וביקש את עזרתי במציאת מחליפה. השיחה התחילה בכך ששאלתי למה דחוף לו להחליף את היטי בן השנתיים. הוא ענה שזה אמנם לא בוער, אבל האחריות הגיעה לקיצה ואחרי 2 החלפות מצמדים רק בשנה האחרונה, הוא לא ממש מעוניין להחזיק ברכב כשהוא מחוץ לאחריות. בעבר זכורים לי ניסיונותיו להוכיח לי ש-DSG7 זה גיר מעולה וכל הבלאגן סביב הגיר מנופח ולא פרופורציונלי. אבל, המציאות מגיעה אל כולם, וגם אליו. נזרקו כל מיני אפשרויות באוויר: סובארו XV, רנו מגאן או סניק, תמתין לג'וליה, קיה סיד סטיישן, ולבסוף הגענו לפיג'ו 3008 או סיטרואן C4 פיקאסו החדשה (5 מקומות). שמנו פעמינו לסוכנות לובינסקי (פיג'ו-סיטרואן) במפרץ חיפה. חבר אחר רכש שם 208 דיזל לאחרונה, אז אמנם היחס ל…
הודעה אחרונה מאת ישה, -
-
מי מחובר 54 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 383 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- IsraCar
- avargel
- אור1111
- KipodYam
- hunter22
- PASHUT
- גרנד פריקס
- sanekt17
- לומד לתקן
- blackpolo
- matan_mil
- Yuvalino
- carsgo
- orsh99
- יובל .מ.
- SlowRide
- zaf
- לירון .ה.
- פריג'י
- Night Driver
- גולדן191
- שחר 1
- פינדר
- ברווז
- efraimc
- RedLabel
- הצילינדר השישה עשר
- Shay Shd Dave
- David32
- Rongaflugen
- fatboy1340
- SniR89
- .r.i.
- פיני חד
- flytomars
- Shay_u
- Fazer
- sagi_11
- memilavi
- שי
- M H
- chrono
- razi_pazi
- ניקו פ.
- מיץ פטל
- mikk
- דובצע
- דאבל קלאצ
- falou
- natco
- david1986
- yuvk
- פיזיקאי שימושי
- yossiaviel
