רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,574 נושאים בפורום הזה
-
- 21 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום לכולם, הפעם האחרונה שכתבתי לכם היה בשלהי 2009 כשעוד עמדה לי בחניה רנו קליאו ספורט מלוקקת, שנת 2001 (תמונתה עדיין ליד שם המשתמש). תקופה יפה יש לומר, שהעניקה לנהיגה ערך מוסף של הנאה. וכך חלפו להם 7 שנים- התחתנו, התמחנו, התרבנו והתרחבנו, נסענו על שברולט ומאזדה (שאלוהים ישכיח לי את התקופה מזכרוני) , ובעיקר השקענו בהכל מלבד אהבתי האמיתית לרכבים. יש לומר שעוד לפני שלל הרכבים "המהנים" והקליאו הזכורה לציון, היתה בבעלותי סיאט איביזה טורבו 2001 (בצבע אדום- יחידה במינה) שגם נסעה יפה בקו ישר וזה... (ישר אל המוסך). וכך רצה השם ואשתי ורכשתי לעצמי סקודה סופרב TSI סוף שנת 2013 (הדגם חדש/ישן). מוכרח לציין שנעזרתי בפוסטים שהעלתם בפורום טרם גיבוש ההחלטה והבחירה ברכ…
הודעה אחרונה מאת Achtung, -
להלן חודש מרץ. בחודש קודם, נשמטה השורה הראשונה בקשר ל-A1, הפעם היא מופיעה. Cars-Mar-2016.pdf
הודעה אחרונה מאת JaIgor, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
רנו פלואנס דיזל 2013 אוטומטית רובוטית, בנהיגה סבירה מאוד של ירושלים מעלה אדומים כל יום הלוך חזור לפי התמונה באמת נשאר לי 220 קילומטר ?!
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
היי מדובר על פיגו 206 1.4 אוטומט שנת 2002 הרכב תקין לגמרי אבל עדיין קיים בי החשש והספק האם ישרוד נסיעה לאילת. מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת Pavlik, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 28 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לחברים, שאלת הסקר היא פשוטה מאוד: על איזה יבואן מבין הבאים תמליץ על פי תפיסתך את רמת השירות שלו? פורד טויוטה שברולט פיג'ו סוזוקי מרצדס קיה
הודעה אחרונה מאת Night Driver, -
-
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 6 אלף צפיות
אז לאחרונה רכשתי פיגו 308 ולא ממש רציתי לזרוק עליה את כל הסכום במזומן אלא לשלם את הרכב בתשלומים. זאת אומרת לקחת הלוואה/מימון. בהתחלה הלכתי לסוכנויות טרייד אין ולכל הטרייד מובילים למיניהם וכמעט כולם עובדים עם מימון ישיר. הציעו לי הלוואות עם ריביות שערותיות למצב השוק היום של מעל ל-8% ריבית ותוך כדי שאני מעקם פרצוף הסוכן מנסה לערבב אותי שזה בין הנמוכים כיום. שלא נדבר על העובדה שהם משעבדים את הרכב ואם תרצה למכור אותו זה "סלט" רציני! אחרי זה המשכתי לסוכניות הליסינג למיניהם (שלמה סיקסט, אלבר וכו) ולהם יש הלוואות דרך הבנקים. נשמע כבר יותר טוב.. אז זהו שלא! 12% אחוז ריבית על סכום של 45000ש"ח מה שנקרא "שוד לאור היום" ביקשתי לדעת איזה בנק נותן כאלה תנאים "טובים" אך הם התחמ…
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
לרנו קפצ'ור דיזל יש הצעה שונה מאוד בנוף הג'יפונים/קרוסאוברים הקטנים - שילוב של מנוע דיזל ותיבת הילוכים אוטומטית. הוא מגיע ברמת אבזור אחת ומכוון למרבים לנהוג ואולי גם למורים לנהיגה שמעוניינים במנוע דיזל. שלחנו את חבר הפורום רוני, שנוהג בגרסת הבנזין לחוות דעה על ההצעה של רנו. את המסקנות שלו תוכלו לקרוא כאן
הודעה אחרונה מאת Ahbarony, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 634 צפיות
היי , מחפש מכון לבדיקת רכבים בנתניה שעובד יותר מאוחר מהרגיל. אני אגיע אליו בסביבות 18:00 בערב. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת tscr, -
בעלי מאזדה 6 08 ומעלה להתאגד! פגם ביצור כתם דבק בדשבורד - יוגש מכתב לדלק מוטורס 1 2
מאת Guest car4fun- 2 עוקבים
- 28 תגובות
- 8.2 אלף צפיות
למי שפספס,בעקבות השרשור הנל: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=502606&page=2 בעלי 6 יקרים, המון רכבי מאזדה 6 משנתונים 08 ומעלה סובלים מבעיה חמורה שחברת דלק מוטורס כנראה לא מתייחסת אליה בכובד משקל. ובצדק, כיוון שאין תלונות מאיש. מדובר על פגם בייצור בצורה של כתם דביק במכסה הדשבורד הימני (צד נוסע) שמתפתח בדגמי ה 6 במשך הזמן. חברת דלק מוטורס והמוסכים המורשים מודעים לבעיה ולחומרתה. אך אינם מזדרזים לתקן אותה, ולבצע קריאת "ריקול" לתיקון הפגם בייצור לכל הרכבים הסובלים מהבעיה. מסתבר שגם אם "דלק" אישרו את החלפת החלק, לאחר הגשת טופס "רצון טוב" וצילום הפגם ע"י המורשה, עדיין יהיה עלינו לחכות חודשים עד להחלפת החלק!! דבר שמקומם אותי נורא, בעיקר כי מד…
הודעה אחרונה מאת נהג_חדש, -
איביזה שנת 2012-2013 FR וסיאט איביזה שנת 2014 FR - עדיפות למי שהיה סיאט בשנתונים האלו
מאת yaron123456- 0 תגובות
- 749 צפיות
היי, ידוע לכם האם יש הבדל גדול (כגון: עדכונים, שדרוגים, שינויים, תוספות ועוד) בין הדגמים של סיאט איביזה FR , ידני, 1.2TSI, 3 דלתות שינויים פנים וחוץ הרכב? כלומר, שנת 2012-2013 האם יש משהו שונה בחוץ או בפנים מאשר שנת 2014 שיצאה שנתיים / שנה לאחר מכן? האם ידוע לכם על שינויים שדרוגים וכו' אנא לעדכן. אני עם תקציב קצת מוגבל בכסף ולכן החלטתי לרדת בשנה מ-2014 ואולי ללכת על "מציאה" של 2012 או 2013 אך רציתי לדעת אם הדגמים הם אותו הדבר חוץ ופנים.
הודעה אחרונה מאת yaron123456, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום! לאחרונה פירקתי את הטלפון הקבוע שישב ברכב ונשארה לי הכרית שעליה הוא ישב, אני מנסה למצוא תושבת שתתאים לטלפון lg g4 ותשב על הכרית הזאת (תושבת עם ברגים הכוונה). אחרי חיפוש באינטרנט ובכמה חנויות ברחבי העיר קצת התייאשתי וקיוויתי שמישהו פה יוכל לעזור תודה [emoji4]
הודעה אחרונה מאת Elad Shany, -
- 4 תגובות
- 952 צפיות
שלום לכולם , בדקתי באתר וולנטיין על הדגם הנוכחי , ורשום שהוא הכי חדיש ומעודכן להיום. האם מישהו מכיר והתנסה? אשמח לחוות דעת לפני קנייה. האם זה שווה את מחיר הקנייה שנא בין 2K ל3 ?
הודעה אחרונה מאת pasat04, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 4 אלף צפיות
אחרי 20 שנות ייצור, סקודה אוקטביה יכולה להסתכל אחורה בסיפוק, יותר מ-5 מיליון אוקטביות, כולל כמה גרסאות חמות שהן הזיקוק של "זאב בעור טקסי" אז הנה עוד כמה דברים מעניינים על האוקטביה: - פירוש השם "אוקטביה" בליטינת הוא – השמיני. לציון העובדה שאוקטביה המקורית מ-1959 הייתה הדגם השמיני ב"עידן המודרני" של סקודה שהחל ב-1933. - היקף הייצור הראשוני של מפעל סקודה במלאדה צ'כיה עמד על 90 אלף מכוניות בשנה וצמח ל-350 אלף מכוניות בשנה, מה שהפך את החברה לגדולה ביותר בצ'כיה בתחום התעשייה. - אוקטביה מיוצרת גם במפעלים שונים סביב העולם בסין, הודו, רוסיה, סלובקיה, קזחסטן ועוד - ב-2002 סקודה ייצרה 100 מכוניות רפליקה של גרסת ה-WRC של אוקטביה VRS שנבדלו מה-VRS בכך שהגיעו א…
הודעה אחרונה מאת RK, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
היי, ראיתי כתבה מהאתר הזה בעבר על השדרוגים שהתרחשו בi20 ב2012. לעומת זאת, אני רואה את המחירון ביד 2 ואני רואה שהמחירון של רכב Instyle (הישן יותר) גבוה ב5 אלף מהדגם insight (החדש יותר) למרות שהוא הרבה יותר מאובזר . כל זה לפי יד 2. מישהו יכול להסביר לי מדוע? תודה.
הודעה אחרונה מאת gild, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
רכב שנקנה לפני 15 שנה ע"י עולה חדש ורשום ברישיון רכב "ינהג בעל הרכב או בן זוגו", לאן פונים כדי למחוק את השורה הזאת?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 0 תגובות
- 809 צפיות
בוקר טוב חברים, קניתי לפני שבוע לערך רכב מסוג מיצובשי ספייס סטאר 2014 המוכר לטענתו איבד את המפתח הראשי (זה עם השלט) ונתן לי רק את המפתח החלופי (ללא שלט). אני רוצה לשכפל אחד מטעמי ביטחון וגם מבחינת נוחות להיות עם שלט (יש ילד קטן ולא נוח לפתוח/לסגור רכב עם המפתח שהוא על הידיים) כאשר דיברתי עם 2-3 מקומות שמתעסקים בשכפול אמרו לי שניתן לשכפל רק מפתח ולא שלט אם אין את המקורי (ולצערי אין לי) האם מישהו מכיר בבקשה מקום שיכול להוציא מחדש שלט לרכב (לא חובה מקורי) וגם לשכפל מפתח חדש? תודה על העזרה גיל
הודעה אחרונה מאת gil1981, -
- 1 תגובות
- 691 צפיות
http://blog.caranddriver.com/new-spin-mazda-files-patent-for-new-gen-rotary-engine-heres-what-it-tells-us/
הודעה אחרונה מאת shayy, -
רוני אהרוניבוץ
מאת Raul-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני יחסית חדש בפורומי רכב. למעשה זו הפעם הראשונה בפורום זה. לפני כן ביקרתי בפורום של אתר NETCAR. אבל מה שרציתי לכתוב עליו הפעם הוא תופעה שנתקלתי בפורום ההוא ואני מקווה שלא קיימת בפורום הזה. בפורום של נטקאר/רוני אהרונוביץ כל אחד יכול לכתוב מה שבא לו, ההודעות מתפרסמות מייד, אבל כעבור זמן מה הוא קורא את ההודעות ואם זה מתאים לו הוא משאיר אותן ואם לא אז הוא פשוט מוחק אותן מהפורום (כאילו לא נכתבו). נגיד אם זה היה קורה פעם אחת, נגיד עקב העלבה, נגיד עקב השמצה, אבל לא. זה קורה כל הזמן, לי זה קרה פעמים ובשירשור שקראתי היו עוד שתי הודעת (לא שלי) שנמחקו. חיפשתי ברשת ולא ראיתי התייחסות קודמת לנושא ולכן החלטתי לכתוב את הפוסט הזה, כדי שאנשים יידעו איך רוני אהרונוביץ מנהל את הא…
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
אוטובוס נוסע באלכסון 1 2
מאת roeibf-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
אהלן כולם ראיתי אתמול מחזה מוזר: אוטובוס וולבו B12B ממוגן ירי של חל"פ בנימין נוסע באלכסון. מישהו נתקל בזה? המחזה התרחש בכביש 60 מכיוון צ. גבעת אסף לי-ם. סתם מעניינת התופעה
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
לא לחרב את השרשור בבקשה ( עברית ממש תקנית ) תודה ל car_me שמספק לנו נתונים חודשיים מא(ע)לפים. מסירות ינואר מרץ 2016 מיטו 170 כ"ס 30 יחידות ה A1 עם 192 כ"ס 11 יחידות ה A3 עם 180 כ"ס 111 יחידות ג'ולייטה 170 כ"ס 82 יחידות התלתן 240 כ"ס 24 יחידות מיני קופרS עם 192 כ"ס 46 יחידות פולו GTI עם 192 כ"ס 73 יחידות 208 GTI עם 208 כ"ס 24 יחידות סה"כ 401 יחידות זה מעל 130 לחודש וציונה עם 180 כ"ס 10 יחידות . מי חסר בחגיגה ? רנו כנראה שיושבים שם אנשים "שמבינים"
הודעה אחרונה מאת farkash7, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
לאור מזג האויר הסגרירי שלווה בערפל הפעם יצאתי לנהיגה יחד עם שני חברים בעלי AMG ועוד פורשה אחת שהצטרפה אלינו (בעצם 2 פורשה אבל אחת מהן סגרה את השיירה ונסעה בקצב שלה). זו הפורשה שסגרה את השיירה שלנו, מדהימה! שימו לב ללוחית הרישוי תמונה אחרונה באדיבות חבר שלי בעל ה-SLK55 שבמהלך ארוחת הבוקר קיבל שיחת טלפון ששיגרה אותו לבית החולים כדי לבשר לנו שעתיים לאחר מכן על לידת התאומות שלו. בתום הארוחה נפרדנו לשלום ובדיוק קיבלתי שיחת טלפון מאישתי שבישרה לי שאינה מרגישה טוב, חברי עזבו את החניון ואני סיימתי את השיחה ומיהרתי לביתי. דקת נסיעה מהחניון הגעתי לזה: …
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
- 0 תגובות
- 658 צפיות
יש פה אנשים שעשו קורס נהיגה מונעת באזור מרכז? קיבלתי זימון לפני כחודשיים אני מנסה להרשם במוקד אומרים שיחזרו אלי (כל יום כבר שלושה ימים!!!) וכמובן שלא חוזרים ובאתר אין שום אופציה של הרשמה איך אני נרשם לשטות הזאת?! תודה מראש
הודעה אחרונה מאת .ferrari, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 733 צפיות
התייעצות לקנית רכב (חשבתי אם זה יותר מתאים לפה או לפיה והחלטתי שלפה כי זה התייעצות לגבי סוג הרכב בכללי, יש מצב שטעיתי).. אז כ"כ אני מחפש רכב שיהיה כייף לנהוג בו בכביש אבל חייב שיתאים גם קצת לדרכי עפר. אנחנו מחפשים עכשיו איזה מיני (אחרי שהיה לנו פורסטר ❤), הכיוון שלנו הוא יותר ישן 'ברזל על ברזל' בלי פלסטיקים מיותרים חח חשבתי על 205 (GTI או לא) או משהו בסגנון, יש למישהו רעיונות כיוון משהו כזה? יש תקציב לקניה וישור קו אבל אני לא רוצה כול שבוע להחליף ציריה או משהו. סליחה אל אי הברירות ותודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת NINJMNKY, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 24 תגובות
- 9.7 אלף צפיות
חבר שלי שלח לי את התמונה. הוא נסע על כביש מהיר ופתאום הרגיש איבוד שליטה ורעש חזק. מדובר על xv חדש בן חודש. האם הצמיג היה פגום? האם צמיג על רכב חדש מכוסה האחריות ?
הודעה אחרונה מאת ERT239, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1 אלף צפיות
ב1/2 קיבלתי רכב חדש מהסוכנות,פיקנטו ספורט. מאז היום הראשון הקורה מצד ימין מקרקשת,כנראה כתוצאה של התקנה מקומית של מישהו עם ידיים שמאליות. זה מגיע לרמה בלתי נסבלת של נסיעה בפקק/דרך עירונית מעט משובשת/טורים נמוכים,ממש שומעים קרקושים חזקים כמו זבוב. לא יכול לסבול את המצב הזה יותר,אפשר ללכת לסוכנות שיסדרו את המצב,או שינפנפו אותי משם?
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, הפכתי את כל האינטרנט בשביל להוציא קצת מידע אבל לא כ"כ צלח לי העיניין , מקווה שהחברים פה בפורום יצליחו לעזור. אני כרגע עומד לפני קניית גולף חדשה 2016 מהסוכנות(יש להם מחר יום מכירות). שמעתי "שמועות" שב-2016 יוצא דור חדש עם כל מיני שידרוגים של אסטתיקה בעיקר ומסך יותר גדול וכו.. רציתי לדעת איפה אני יכול לראות מה יצא ב-2016 בתערוכה ? מה ההבדלים בין 2016 הישן (אלה שלא נמכרו ושנארו בארץ) לדגם החדש.. אובד עצות תודה תודה תודה.
הודעה אחרונה מאת dr6633, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, שמתי לב לרכב של השכן שהגיע עם שמשה קדמית מנופצת כליל. השמשה כולה מנופצת לשברים ונכנסה פנימה. אין סימן לחור או לחדירה של עצם כולשהו לתוך הרכב. יכול להיות שמדובר בשמשה ממוגנת? תודה
הודעה אחרונה מאת m1011409, -
הזמן עובר מהר, ככה זה כשנהנים. אולי קלישאה, אבל המשפט הנ"ל ממש קולע מבחינתי. אז נכון, בסך הכל מדובר בחודשיים, ונכון אני עדיין "נהג חדש" איתה ועוד לא הכרתי אותה לעומק, אבל לכל מערכת יחסית יש התחלה. איך הכרנו: נפגשנו לפני כ-9 חודשים משיטוטים באינטרנט. הופה, רכב מעניין אמרתי לעצמי. מעניין מה ההורים יגידו. טוב נו, הגיע הזמן להפעיל את הקסמים שלי, גם ככה הם רוצים למכור רכב אחד ולהתחדש באחד מהניילונים (כהרגלם). טיול לצפון, אמא משוכנעת שהרכב מעולה, אבא סולד, אחי מתנדנד. הולכים לסוכנות - אבא מתאהב ומתבאס בו זמנית. "איך רכב כזה ייכנס לחניה שלנו? אני מרחם עליו"."צהובה? נכון שהיא פצצה?" ואבא זורם "מדהימה. אבל, אנחנו גרים בבת ים, וזה ימשוך אנשים כמו זבובים לח*א". כתומה בחניון, …
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
- 6 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
פיג'ו 508 אקטיב היא בסופו של דבר משפחתית גדולה שדי נחבאת אל הכלים ולא בצדק. אם כי מחיר תחרותי היה כנראה מעניק לה את מקום מרכזי ראוי יותר הסקירה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
- 4 תגובות
- 962 צפיות
שלום לכולם, אני יודע שלא ממולץ לעשות בדיקה לרכב בשעות ערב בגלל שפחות רואים את הפרטים הקטנים. מפה אני רוצה לשאול 2 שאלות: 1. אם אני יעשה את הבדיקה במקום עם הרבה תאורה? 2. מכירים מקום כזה באזור ראשון או יבנה? אני רוצה לראות איזה רכב, אני בעל הרכב לא מצליחים למצוא זמן ששנינו יכולים בזמן אור.
הודעה אחרונה מאת איילצבי,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 14 אנונימיים, 289 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- santiago
- itaimoto
- גולדן191
- Alberrto
- BoazB11
- ישיר
- Jeka88
- gollu
- nir eli
- הרקוליטו
- bogib
- meny5
- quizlette85117701
- GTאי
- baer
- gadik6
- עמרי לייט
- rev-Match
- parnuk
- teyal
- פאר האורה
- shahar188
- FireStar
- הכהן הגדול
- urich
- BioS
- Bennik
- ArikC
- Pavlik
- David32
- asix
- איציק נ.
- RBRB
- david3692
- natco
- Night Driver
- Tal7
- ישראל פוש
- fishmanl
- דרדס אבא
- stx
- pasat04
- Amitbak
- yoni162
- motior
- דוד495
- amit_a
- thema832
- alechko01
- Aviady001
- פינדר
- oferg22
