שלום חברים,
אני מחפש כעת רכב חדש/יד 2 עד 60000 ₪
חייב להיות בן שנה עד שנתיים וחצי, אין לי בעיה עם רכב ידני אבל עדיפות לאוטומט (נוסע עם ילד קטן וידני דורש יותר ריכוז), אני יודע שאפשר להביא גם רכב חדש בתקציב הזה בסגנון ספארק, I10 ודומיו, אבל כואב הלב על איבוד כל כך הרבה כסף איך שהרכב עולה לכביש
נוסע מעט מאוד, סביב 150 ק"מ בשבוע הרוב בתוך עיר, כך שחשוב חסכוני אבל גם נוח כי אני אדם יחסית גבוה (1.90)
לכן אני שוקל לחפש לכיוון שנה שנתיים על הכביש, משמע עדיין באחריות יצרן, אבל כבר ספג את ההורדה הראשונה הכבדה של המחירון
אשמח להמלצות מה לרכוש, ואם יש עצות למגרש מומלץ בשמחה
תודה
גיל