Jump to content

gil1981

  • הודעות

    141
  • כאן מאז:

הנקודות של gil1981

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

1

מוניטין

  1. הי חברים, יצאתי אתמול מהעבודה ומצאתי שנהג/ת החליט לדפוק לי את הרכב וכמובן לא להשאיר פתק, מדובר ברכב מסוג מיצובשי ספייס סטאר 2014 שחורה. אשמח בבקשה להמלצה לפחח שיכול לתקן את הנזק, התמונות לא הכי ברורות אבל הטמבון מתחת לפנס יצא קצת מהמקום והפח מצד ימין (כנף) של הפנס התעקם פנימה, לפנס עצמו לא נגרם שום נזק תודה גיל
  2. בוקר טוב חברים, קניתי לפני שבוע לערך רכב מסוג מיצובשי ספייס סטאר 2014 המוכר לטענתו איבד את המפתח הראשי (זה עם השלט) ונתן לי רק את המפתח החלופי (ללא שלט). אני רוצה לשכפל אחד מטעמי ביטחון וגם מבחינת נוחות להיות עם שלט (יש ילד קטן ולא נוח לפתוח/לסגור רכב עם המפתח שהוא על הידיים) כאשר דיברתי עם 2-3 מקומות שמתעסקים בשכפול אמרו לי שניתן לשכפל רק מפתח ולא שלט אם אין את המקורי (ולצערי אין לי) האם מישהו מכיר בבקשה מקום שיכול להוציא מחדש שלט לרכב (לא חובה מקורי) וגם לשכפל מפתח חדש? תודה על העזרה גיל
  3. שלום חברים, רכשתי לפני מספר ימים רכב מיצבושי ספייס סטאר 2014 האוטו שחור (לא מטאלי) ויפה מאוד בעיניי לפחות הבעלים הקודמים לא השקיע ברכב בלשון המעטה וספק כמה שטף אותו שלא לדבר על פוליש, עכשיו אני רוצה לעשות פעם ראשונה פוליש איכותי וגם ללמוד איך לעשות זאת באופן עצמאי מאחד מחברי הפורום שעושים פה עבודות מדהימות אני גר ברמת השרון ונייד בכל אזור המרכז בייחוד סביב נס ציונה - רחובות תודה גיל
  4. שלום חברים, אשמח להתייעצות קצרה, אני מתעניין ברכישת רכב יד שנייה משנתון יחסית מתקדם, אולם בעל הרכב היה כן אומר לי כי הרכב עבר תאונה קטנה "נשיקה" שגרמה לשקע בטמבון הקדמי והחלפת פנס אני בהחלט רוצה את הרכב ואשמח לדעת מנסיונכם כמה אני צריך להוריד על זה? תודה גיל
  5. שלום חברים, אני מחפש כעת רכב חדש/יד 2 עד 60000 ₪ חייב להיות בן שנה עד שנתיים וחצי, אין לי בעיה עם רכב ידני אבל עדיפות לאוטומט (נוסע עם ילד קטן וידני דורש יותר ריכוז), אני יודע שאפשר להביא גם רכב חדש בתקציב הזה בסגנון ספארק, I10 ודומיו, אבל כואב הלב על איבוד כל כך הרבה כסף איך שהרכב עולה לכביש נוסע מעט מאוד, סביב 150 ק"מ בשבוע הרוב בתוך עיר, כך שחשוב חסכוני אבל גם נוח כי אני אדם יחסית גבוה (1.90) לכן אני שוקל לחפש לכיוון שנה שנתיים על הכביש, משמע עדיין באחריות יצרן, אבל כבר ספג את ההורדה הראשונה הכבדה של המחירון אשמח להמלצות מה לרכוש, ואם יש עצות למגרש מומלץ בשמחה תודה גיל
  6. בוקר טוב חברים, הרבה שנים טיפלתי במוסך בנס ציונה אך הוא נסגר יש לי פיאט פנדה רובוטית 2007 ואני צריך לבצע טיפול שוטף והכנה לחורף אשמח להמלצות (אין צורך במורשה אבל מישהו אמין) אם מישהו מכיר בבקשה תודה גיל
  7. שלום רב חברים, שמי גיל ויש לי נושא שאשמח להתייעץ אתכם, יש ברשותי פיאט פנדה 2007 גיר רובוטי אני מודע לזה שנסיעה עם מזגן ובפקקים משפיעה על צריכת הדלק אבל יש לי הרגשה שמדובר במשהו מעבר, אני אסביר: בדקתי בחודש וחצי האחרון בו תידלקתי בממוצע 30 ליטר (כמעט מיכל מלא) וצריכת הדלק שלי עומדת על 1-12 אני נוסע בבוקר מנס ציונה לת"א בפקק (מגזן בעוצמה 1), ואחר הצהריים מת"א לרעננה בפקק (מזגן בעוצמה 2-3), וחזרה בשעות הערב המאוחרות סביב 8-9 בערב לנס ציונה (מזגן בעוצמה 1-2). אני נוסע לבד ברכב וממש לא מתפרע מבחינת גז, יש לציין כי לפני הקיץ (הרבה פחות מזגן) הצריכה הייתה סביב 1-16 בממוצע (שגם פה אני לא בטוח שזה סביר כי ידוע שפנדה מסוגלת גם להגיע ל 18). האם מדובר בפקקים ומזגן נטו או מעבר לפי דעתכם?
  8. תודה אז ההמלצה לגשת לבדוק האם יש חוסר בגז?
  9. אלעד שלום, האם זה משהו שניתן להחליף לבד? כי ההרגשה שלי שאם אכנס למוסך בנידון לא בהכרח אצא עם כמה עשרות שקלים תודה גיל
  10. שלום רב חברים, יש ברשותי פיאט פנדה רובוטית משנת 2007. במהלך השבועיים האחרונים (במיוחד בשרב הכבד שהיה) המזגן לא הצליח להוציא אוויר קר (למרות שפעל בשיא העוצמה) ולצערי נצלתי לאיטי ברכב בנסיעה ארוכה. לא נראה לי שהלך שנגמר הגז כי שאני מניע את הרכב בשעת בוקר מוקדמת המזגן פועל, לא הכי איכותי אבל בוודאות פועל. אני מניח שכנראה פילטר האוויר סיים את תפקידו, אשמח לדעת לפי נסיונכם עלות החלפה או שאפשר לבד? תודה גיל
  11. יש בפיאט פנדה גיר רובוטי שאם אין בעיה ומתרגלים הוא נחשב ל"אוטומט"
  12. שלום, אתה תמיד יכול לשקול גם את הפיאט פנדה, רכב נוח, מרווח מאוד חסכוני ובתקציב שלך תמצא סביב 2006-2007 בקלות
  13. אם אתה הולך על האופציה הראשונה לדעתי גם תוסיף את האפשרות של פיאט פנדה
  14. תודה חבר האם יש עוד הצעות מלבד בראבו או 206? גיל
  15. תודה אשמח לשמוע חוות דעתם של מי שמכיר את האלפא הבנתי שהדגם הבסיסי מה שנקרא הוא 147 עם גיר סלספיד לפי מה שקראתי מדובר בחווית נהיגה הכי טובה שיש אבל זה גם רכב שאי אפשר לדעת מה תקבל אם הוא לא טופל ב 100% מה אתם חושבים?
×
×
  • תוכן חדש...