Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

על איזה יבואן מבין הבאים תמליץ, על פי תפיסתך את רמת השירות שלו?  

146 הצבעות

  1. 1. על איזה יבואן מבין הבאים תמליץ, על פי תפיסתך את רמת השירות שלו?

    • פורד
      14
    • קיה
      45
    • סוזוקי
      19
    • שברולט
      1
    • פיג'ו
      19
    • מרצדס
      23
    • טויוטה
      25


פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברים,

שאלת הסקר היא פשוטה מאוד:

על איזה יבואן מבין הבאים תמליץ על פי תפיסתך את רמת השירות שלו?

פורד

טויוטה

שברולט

פיג'ו

סוזוקי

מרצדס

קיה

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

יש לי ניסיון מעולה עם קיה ופורד, אבל אני לא יודע אם זה מוסך או יבואן.

בשביל לדייק ביבואן צריך לדגום לפחות 3-4 מוסכים/אולמות שונים ולראות איך השירות בהם.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

שימו לב, הסקר מתייחס לאופן של תפיסת השירות של היבואן.

הוא בכוונה לא מתייחס לניסיון אישי, שכמובן אינו מזיק כלל לצורך הידיעה.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

אבל אלו לא יבואנים, והרשימה פשוט מוזרה

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

הצבעתי סוזוקי, למרות שהסוזוקי היחידה שנהגתי בה היא האלטו של חברה שלי, רכב מזוויע לדעתי.

בכל מקרה מעולם לא שמעתי על בעיות של אנשים עם סוזוקי או עם יבואן סוזוקי. אין לי מושג אם הצבעתי בצדק או לא.

 

אני חושב שתפיסה שלנו לגבי יבואן או רמת השירות היא בעייתית. בסופו של דבר אני חושב שהסקר מנסה לבדוק מהי התדמית שאנחנו מחזיקים ביחס לאותו יבואן.

תשאל מישהו שקנה פורד פוקוס עם הגיר הכפול מצמדים. לא משנה מה היבואן עושה או עשה או יעשה הוא רק יקלל אותו.

כנ"ל כל לקוח אחר שנפל עם רכב של אחד היבואנים האלה.

זו הסיבה שבחרתי סוזוקי. לא זוכר שנתקלתי כאן בפורום בכותרת רעה על סוזוקי. הרכבים שלהם כנראה עושים את מה שמצפים מהם, ואם לא כנראה שהיבואן עושה מה שצריך כדי שלא נשמע על כך.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

מעולם לא נתקלתי במחסור בחלפים למיצובישי, דייהו או פורד.

 

אפשר להגיד שאם דלק מוטורס לא היו מחליטים להביא לכאן רק את מה שהולך בליסינג, הם היו בסדר.

 

כנ"ל כלמוביל.

 

לעומת זאת, להשיג חלפים לסיטרואן היה בעייתי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

יש סיבה כלשהי לכך שברשימה חסרים מספר יבואנים?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
הסקר מתייחס לאופן של תפיסת השירות של היבואן.

הוא בכוונה לא מתייחס לניסיון אישי

אם לא מניסיון אישי, אז לפי מה, לפי חוות הדעת של גולשי הפורום? טוקבקיסטים ב-ynet?

למה יבואנים אחרים לא ברשימה, זה סקר ממומן?

פורסם

הסקר הוא מרכיב אחד מתוך כמה מרכיבים לפרויקט תוכן מערכתי.

הוא בא לבחון את תפיסת המותג של החברים בפורום - לא את הניסיון האישי שלהם (ששוב, יכול לתרום לגיבוש דעה).

תפיסת השירות בהחלט יכולה להיות מושפעת מהשיח בפורום. כמו שהמלצות או חוות הדעת של אנשים על מכוניות מושפעת מהשיח בפורום או ברשת בכלל.

 

אלו היבואנים ברשימה, כי אלו המותגים והיבואנים שרלוונטיים לפעם הזו.

 

אני מעדיף לחשוב שהשאלה שלך לא באה ממקום מתריס, אלא כי אתה באמת רוצה לדעת - הסקר לא ממומן בידי אף אחד.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

המותגים לסקר נבחרו על פי קריטריונים שיוסברו עם פרסום הכתבה המלאה.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

כשאתם בוחרים לעשות משהו שיש לכם אג'נדה מאחוריו, אי אפשר להסתיר את הסיבה או לתת מידע חלקי ולצפות שכולם יענו בשמחה.

המותג שאני אבחר בו לא נמצא ברשימה, ובהחלט יש מקום להסביר למה הוא לא נמצא ברשימה. מעטה מסתורין לא עוזר כאן ולי אישית קצת מציק.

 

השאלה אם הסקר ממומן או לא היא לדעתי במקום, כי לאחרונה אני מרגיש שהפורום הופך להיות יותר ויותר במת הכנסה למנהלים, להכניס כסף כדי לתפעל את המקום זה מבורך אבל זה מתחיל להרגיש מעבר וזה קצת הורס מהחווית גלישה.

אבין לחלוטין אם ההודעה שלי תמחק, אני רק מקווה שלא יגיע היום שבו הפלטפורמה הזאת תהיה ממוסחרת לחלוטין.

פורסם

טוב,

נעשה כאן סדר.

אין מניעים נסתרים, אין כאן אג'נדה וגם לא מסתורין - או במילים אחרות - אויש תנוחי...

 

יש פרויקט מערכתי לא סודי, אבל בתהליכי הכנה שחלקם קשורים בשאלת הסקר. בפרויקט הזה אנחנו רוצים לבחון אספקט מסוים עליו נסוב הסקר. אני לא יכול לחשוף כרגע את הפרויקט ואני מקווה שברור למה כאשר משהו הוא בתהליך עבודה, אתה לא חושף אותו בשלמותו.

המטרה בסקר הזה היא לקבל מכם הגולשים תובנות לגבי תפיסת השירות של המותגים האלו - לא כל היבואנים אלא ספציפית על אלו.

הסבר לבחירה במותגים האלו יינתן בכתבה.

הסקר לא ממומן בשום פנים ואופן כמו כל התוכן המערכתי של המגזין. כשיש שיתוף פעולה מסחרי הוא מצוין בפירוש, זה לא המקרה.

לשמחתי כתיבה לפורום הזה לא מאפשר את זה, יש כאן אנשים מקצועיים, אינטיליגנטים וביקורתיים - וזה מעולה לי.

 

אף אחד לא ימחק את ההודעה שלך כי זה פורום ואתה מעביר ביקורת לגיטימית.

זה דיון שאפשר לנהל בשרשור אחר לגמרי, בוא נשאיר את זה הנוכחי בתחומי הסקר.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

×
×
  • תוכן חדש...