רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
יום בהיר אחד רואה מכתב מוצמד לדלת ביתי ע"י המעקלים. פותח ומגלה שניתנו לי 3 דוחות חניה ע"י עירית פ"ת ב-2013 בעירית כמובן שלחו אותי למשרד עו"ד (פרנקל קורן). משרד עו"ד שלחו מספרי מעקב של דואר רשום שנשלח אליי כנדרש בחוק בתוך שנה מרגע ביצוע העבירה (אגב למיטב ידיעתי חוקית הם חייבים להציג הודעות המשלוח המקוריות של המכתבים הרשומים ולא פלט ששלחו לי ....) בכל מקרה לעניינינו.... נכנס לאתר הדואר ומגלה ..... מידע על פריט דואר רשום: RR********123 דבר הדואר האמור התקבל למשלוח בתאריך 19/12/2013 באמצעות יחידת הדואר הראשית אשר בפתח תקוה. דבר הדואר האמור נמסר בחזרה לשולח בתאריך 26/12/2013 באמצעות יחידת הדואר הראשית אשר בפתח תקוה. מידע על פריט דואר רשום:…
הודעה אחרונה מאת feel, -
למשפחות שצריכות קצת יותר מקום, אבל לא רוצות מיניוואן בגודל מלא האפשרות היחידה פחות או יותר היא רכב פנאי, קרוסאובר או ג'יפון. לסיטרואן יש עכשיו הצעה אחרת - גרסת חמישה מושבים למיניוואן C4 פיקאסו משאירה את הרוחב והגובה, אבל מקצרת שני מושבים מהחבילה. ממדים, אבזור, מחיר ופרטים נוספים בידיעה כאן
הודעה אחרונה מאת עומר ינאי, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום, האם יש בפורום רוכש של הטיבולי? מחפש חוות דעת בתנאי אמת יום יומיים. בדגש על צריכת דלק תודה!
הודעה אחרונה מאת ceyal, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 28 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
אני נוסע המון בכביש ועדיין לא ראיתי את הפוקוס החדשה שזה מוזר. האם התחילו למכור אותה?
הודעה אחרונה מאת CRuzer669, -
-
- 12 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
תגידו כשיש באיביזה 1.2TSI זה רק ברמת גימור FR? או גם בגרסה הרגילה יש 1.2TSI?
הודעה אחרונה מאת yaron123456, -
- 5 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
מתלבט בין המכשיר הנ"ל לצ'יטה C50I . אשמח לשמוע המלצות, כמו כן מה פשר המחיר הגבוה של קרוב ל 3400 ש"ח עבורו?
הודעה אחרונה מאת banji man, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 24 תגובות
- 10.8 אלף צפיות
שלום לכולם בכלחודש נשברשיא חדש במסירת רכב חדש בארץ. אומנם נהיה צפוף על הכביש ...אבל רציתי לדעת אם יש נתון לגבי מספר הרכבים שיורדים מהכביש ?( תאונות, גנבות, או כל גורם אחר) תודה!
הודעה אחרונה מאת petit nicolas, -
-
שלום לכולם , זאת פעם ראשונה שאני נותן חוות דעת על רכב אז מקווה שתהנו לאחר נהיגה על רכבי אודי (שנת 2001+2004 מנועי 1800+מנוע 2000) קיבלתי לא מזמן רכב מהעבודה מסוג יונדאי i25 מנוע 1400 ארבעה הילוכים טיפטרוניק ורציתי לדווח ולשתף אותכם חברי הפורום היקרים בחויית הנהיגה ברכב לאחר 2500 ק"מ שעשיתי עם הרכב+נסיעה לאילת . אז ככה אתחיל מסקירה כללית על הרכב מבפנים ומבחוץ. פנים וחוץ הרכב: הרכב עצמו הוא יפה למראה מקדימה מרשים מאוד ומאחורה טיפה צר ולא פרופורציונאלי אבל בצורה נסבלת,תא המטען של הרכב גדול כ 465 ליטר ככה שמי שקיבל רכב מקבוצה B וצריך רכב גדול לדעתי הוא המועדף דלתות הרכב כמו נייר וקצת פחד שלא תיתלש הדלת . פנים הרכב מאוד נעים למראה למרות שכל הרכב מאיר בצ…
הודעה אחרונה מאת israelwww, -
- 12 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היום הייתי בקורס נהיגה מתקדמת באלטרנתיבי שהיה מאוד ממצה ומלמד אבל השיא שלו היה בחצי שעת ג׳ימייקאנה שהוספה לקורס בתוספת תשלום סימלית. מעבר לזה שזה היה כיף בצורה בלתי רגילה החלטתי שאני רוצה להתחיל להשתתף בתחרויות בשביל ההנאה (לא בקטע מקצועי- תחרותי). הבנתי מהמדריך (אסף) שצריך להוציא רשיון לתחרויות ורציתי לשאול מה הפרוצדורה והאם יש עוד דברים שצריך לעשות? ברגע שיש לי רשיון כזה אני פשוט מחפש אירועי ג׳ימייקאנה, משלם על השתתפות ומגיע או שיש להם עוד תנאים?
הודעה אחרונה מאת Menashe123, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם אשמח לדעת על איזה דגם של ה208 האוטו היה המצבע (אקסס?)?, ואיזה איבזור במדוייק התקבל (מולטימדיה מלאה? מגנזיום? מוביילאי? וויז וחבילת גלישה?)? הוזמן רכב חדש לפני חודש בעלות 93000 ש"ח ושבוע שעבר הועבר הכסף במלואו ופתאום התברר שבמבצע היה ניתן לקבל הדגם הנחות אבל עם תוספות איבזור שמקבילה לדגם המפואר. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת koraldon, -
-
-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
סיכום שנה ו49000 ק"מ עם קיה פיקנטו אוטו' וקצת על המחליפה. במסגרת החלפה כללית של האוטומובילים אצלי בבית הוחלפה האורלנדו בטויוטה והגיע תורה של הפיקנטו להשתדרג. פיקנטו – 1.25 ליטר אוטו' ליסינג עם איבזור סטנדרטי ומוביילאי כתוספת. לחיוב – לדעתי הסופר מיני הטובה ביותר (זה הפיקנטו השניה שלי הראשונה הייתה ידנית פרטית), מאובזר בצורה טובה, מרווחת יחסית לגודלה (אני 1.99 וישבתי סביר בהחלט ברכב), סוחבת היטב גם במהירויות של שיפוט מהיר (לא שנסעתי חלילה...), לא מתרסקת יתר על המידה, מזגן מקרר היטב, אמינות מוחלטת למרות התנאים הקשים שעברו על הרכב. צריכת דלק ממוצעת לתקופה 1\14. לשלילה – תא מטען קטן מאוד, רועשת יחסית במהירויות גבוהות (המצב לא הרבה יותר טוב באחרות), איכות צליל ברד…
הודעה אחרונה מאת urileshem, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 102 תגובות
- 14.8 אלף צפיות
רכשנו השבוע את הרכב המדובר. פולו GTI שנת 2014 שעשתה 26,000 ק״מ. הדעות חלוקות בנוגע לגיר המדובר. יש פה חבר׳ה שיכולים להרגיע אותי ? שיש להם את הגיר כבר שנים ללא תקלות? או לחילופין, עצות איך כדאי להתנהג איתו כדי לשמור עליו כמה שיותר. תודה
הודעה אחרונה מאת eitama, -
-
"לא כולל מע"מ" 1 2 3 4 6
מאת MichaelCohen-
- אחראי פורום
- 6 עוקבים
- 77 תגובות
- 10.6 אלף צפיות
למי לא יצא לגשת למוסך או לחנות חלפים, לקבל שירות, הצעת מחיר ופיתאום ברגע התשלום מודיעים לו שזה "לא כולל מע"מ", ובום, המחיר קופץ בשנייה. מרגיז אותי כלכך, כל תחום הרכב בארץ פשוט "לא כולל מע"מ", למדו דרך להוציא מאיתנו עוד כמה שקלים, שלא רצינו להוציא מלכתחילה, מי החליט שעל כל עסקה שקשורה לרכב שלי, אני חייב להוסיף מע"מ לא כולל במחיר שהציעו לי בהתחלה, למה לא נותנים לנו מחיר מלא כולל הכל כדי שנוכל להחליט כבר מההתחלה, כמעט ולא יוצא לי להיתקל בזה בחוץ, רק בדברים שקשורים ברכב שלי, אני מרגיש מרומה כל פעם מחדש, זה רק אצלי ההרגשה הזאתי? אני התחלתי לבקש מראש מחיר מלא כולל כל ה"חמוצים", אבל אני נתקל בזה הרבה פעמים בשיחות עם חברים, פשוט לוקחים לנו כסף. למה זה אמור לע…
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מבחינת צריכת דלק. בנסיעה של 50 ק"מ, עדיף לנסוע עוד 10 ק"מ בדרך הארוכה ולעבור בשלושה רמזורים או בדרך הקצרה אבל לעבור ב15 רמזורים? או באופן כללי עד כמה עצירה מוחלטת והאצה מחדש עד להילוך אחרון צורכת יותר דלק מאשר נסיעה קבועה בהילוך אחרון?
הודעה אחרונה מאת ezuf, -
אחרי ששבוע שעבר התשתי אותכם עם כ-1100 מילים אני מבטיח שהפעם זה יהיה קצר יותר, הרי בעצם מדובר, בגדול, על אותו הרכב. כשהחזרתי את הקקטוס בשבוע שעבר לסניף לובינסקי בירושלים ביקשתי לתאם נסיעה גם על גרסת הדיזל. השבוע לובינסקי שוב היו נחמדים אלי וקיבלתי את הרכב מרביעי אחה"צ ועד חמישי בבוקר. גם הפעם לא אכנס לתאור הרכב עצמו היות וזה כבר נעשה כאן במבחן הרשמי ונראה לי מיותר לחזור על זה. גם הפעם מדובר בהתרשמות מהתנהלות יומיומית עם הרכב בתוספת סיבוב קצר ממבשרת לשער הגיא על כביש מס' 1 ובחזרה דרך כביש 395 (מאשתאול לכיכר הסטף וחזרה למבשרת). מי שלא יודע אז גרסת הדיזל של הקקטוס מיובאת לארץ מזה כחודשיים. הגרסה הזאת מצטרפת לגרסת הבנזין האטמוספרית, שנמצאת בארץ כשנה ולגרסת הטורבו בנז…
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
יש כאן הרבה דיונים על הנחיצות של בדיקות הרישוי השנתיות, אריק נותן כאן את נקודת המבט שלו.
הודעה אחרונה מאת martines, -
- 13 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אתמול יצא לי לראות מוביל ועליו כמה סקודות אוקטביה וניסאן מיקרה בעלות לוחיות אירופאיות, לא הצלחתי לראות את האותיות הקטנות בישביל להבין מאיזה מדינה הן ,אבל מעניין מאוד מה הן עושות פה? הן לא היו אחרי תאונה או משהו, אבל גם לא חדשות, היתי אומר די מאובקות. הייתכן שמישהו משקיע זמן וכסף בשביל לעשות יבוא אישי לניסאן מיקרה?
הודעה אחרונה מאת stio, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 29 תגובות
- 7.4 אלף צפיות
בחניה משותפת של הבניין זרוק רכב 20 + שלא עשה טסט 3+ שנים .רכב נמצא בחניון משותף וטופס מקום שמוגדר כמקום של מכבי אש. מה ניתן לעשות כדי להעיף אותו משם ?
הודעה אחרונה מאת Cerebral Cortex, -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום רב, יש לי רכב מושבת שאני לא נוסע בו, רציתי לדעת אם ואיך לקבל החזר יחסי על הסכום. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת ay115, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אורלנדו 2012 דיזל – סיכום חצי שנה ו8000 ק"מ. ידענו שהרכב יהיה איתנו כנראה תקופה קצרה (ולא ידענו עד כמה קצרה) ולכן לא נצבר לנו הרבה נסיון אם הרכב, אבל לטובת השרשורים של: מחפשים רכב 7 מקומות חסכוני ומרווח הנה סיכום קצר ותמציתי: נקנה לפני כחצי שנה מיד ראשונה פרטית (דבר שהשתלם במכירה) עם 82000 ק"מ בערך שמור ומטופל במוסכי היבואן בלבד, בכמעט מחירון משוקלל מלא (כן למרות שזה שברולט). הרכב אורלנדו דיזל 2012 לחיוב - עם 163 סוסים בריאים ביותר, מה שאומר שהרכב סוחב היטב גם כשהוא מלא והמזגן דולק, מזלזל בעליות ופשוט משייט, צריכת דלק ממוצעת (בנהיגה שפויה ולא בזבזנית) לאורך כל התקופה הייתה 1/13.3, הרכב שקט ונוח מאוד עם שורת מושבים שלישית ראויה למאכל אדם ממוצע ולא תינוקות …
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
היי כמה שאלות לגבי מנועי בנזין ודיזל: 1. למה מנוע דיזל חסכוני יותר בדלק? 2. למה מנוע דיזל פוגע בביצועים לעומת מנוע בנזין? 3. למה מנועי דיזל רועשים יותר וקולניים יותר ממנועי בנזין? 4. למה מנועי דיזל מזהמים יותר ממנועי בנזין אם הם יותר חסכוניים בדלק? 5. למה מנועי דיזל יותר אמינים ממנועי בנזין? 6. מדיבור קצרצר עם דוד שלי שהוא מורה נהיגה על מדוע הרכב שלו דיזל הוא הסביר לי שברכבי דיזל הקלאץ' יותר סלחני ויותר גמיש מאשר רכבי בנזין , למה? סליחה על החפירה ותודה על התשובות אשמח אם תענו לי על השאלות לפי הסדר.
הודעה אחרונה מאת yehuda-k, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 24 תגובות
- 17.3 אלף צפיות
אהלן, קבעתי בדיקה לרכב עם מישהו מחר בבוקר, ואני תוהה לגבי דרך התשלום, מאחר ואין סניף בנק קרוב למכון הבדיקה. אם אני מוציא מראש שיק בנקאי על הסכום שסוכם, ומביא אותי איתי לבדיקה, ונניח הבדיקה לא יוצאת כמו שציפינו, אני יכול להשאיר את השיק אצלי ולבקש מהבנק שיבטל אותו?
הודעה אחרונה מאת איילצבי, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 801 צפיות
היי בעוד כחודש וחצי אני טס לרומא לחמישה ימים ורציתי לדעת אם יש שם באזור איזה שהם דברים מעניינים ליראות בתחום הרכב... בדקתי כבר אם אפשר לקחת טיול יום למפעל של פרארי או למבורגיני אבל זה יוצא רחוק מידי אז אשמח להצעות
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם, אתחיל מהשאלה הראשונה ולאחר מכן אתן את חוות דעתי לגבי כבישי האגרה באיטליה. לפני כשבוע נסעתי לאיטליה וקרתה פאדיחה קטנה מצד חברת ההשכרה. הגעתי לשדה התעופה וגיליתי שאין לי רכב שממתין לי, למרות שהיה אישור הזמנה בכתב ובמייל וחברת ההשכרה רנטל קארס עשו חתיכת פאדיחה ולא אישרו מול חברת ההשכרה את הרכב וכך יצא שחיכיתי בשדה 4 שעות ללא שום רכב. האם ניתן לתבוע ולבקש פיצוי על היום שנשרף לי ( הייתי אמור לנסוע ממילאנו לעשות סקי בקורמאייר איטליה וכמובן שפספסתי יום שלם מהטיול). הדבר השני שאני רוצה לדבר עליו הוא כבישי אגרה היקרים באיטליה, האם יש דרך לעקוף אותם (שואל לפעם הבאה). הגעתי למצב שאני נוסע שעתיים ממילאנו לצפון ומשלם על כביש האגרה 36 יורו לכל כיוון, האם המחיר ה…
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 859 צפיות
שלום, הרכב שלי בן עשר שנים, והוא היה בחניה אצל ההורים שלי בשנה האחרונה (התנעתי פעם בשבוע). הוא עובד בסדר, אבל לפני חודש הייתי אמור לשלם את הרשיון ולא חידשתי אותו, וכמובן שלכן גם לא העברתי טסט. אני רוצה למכור את הרכב, האם אני יכול למכור אותו במצב הזה ושהקונה יעביר אותו את הטסט? אני יכול למכור אותו לסוחר?
הודעה אחרונה מאת ישה, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
יונדאי i20 2013 אוטומט בראשון לציון
הודעה אחרונה מאת lze22, -
הסופר מיני של פיג'ו כבר ממש לא חדשה, אבל היא עדיין נראית טוב, איכותית ונעימה לנסיעה וגם לנהיגה. הפעם במסגרת סדרת הכתבות של "סובב מותג" בפיג'ו אנו נוהגים ב-208. הרשמים כאן
הודעה אחרונה מאת bagira, -
ובכן, קודם כל, שלום, חדש פה. הייתי קורא פה לא מעט אך כאורח, עכשיו נרשמתי. אני נורא מתעניין ברכבים וכל מה שמסביב. לא יודע כמה שאלו את השאלה הזו או עד כמה טחנו אותה, אך משהו שמעניין אותי. אם איני טועה, המדינה לוקחת מס נורא גבוה על רכבים חדשים בארץ ששמעתי שהחוק קיים משנות הצנע של ה50'. אך היום השנה היא 2016 ורכבים חדשים הם נורא יקרים. האם יהיה איזה שהוא שינוי בעניין הזה בעתיד הקרוב או שכל חיי אצטרך לשרוד עם רכבים שנמצאות 10-15 שנים על הכביש בלי להנות מרכב מעט חדש כי זה יקר מידי? תודה.
הודעה אחרונה מאת Squizen, -
- 0 תגובות
- 589 צפיות
היי, אני לא מבינה יותר מדי ברכבים. יש לי ניסאן אלמרה שנת 98' שאני רוצה למכור ולשדרג את עצמי עם רכב אחר. אני מעדיפה רכב בגודל סופר-מיני יד שניה עם קילומטראז' נמוך וכ-3-4 שנים על הכביש. חשבתי על הדגמים הבאים: - סוזוקי SX4 (הדגם המפואר GLX) - טויוטה יאריס היברידית / רגילה - הונדה ג'אז היברידית - ניסאן מיקרה אשמח לחוות דעתכם, במיוחד לגבי אמינות, מחיר (רכישה, טיפולים ותחזוקה), ובטיחות. תודה!
הודעה אחרונה מאת עעיי, -
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 688 צפיות
האם זאת נוסחא קבועה של אחוז מסוים לפי הזנק שביצעת? או משהו שרירותי? והאם גם ביטוח חובה וצד ג מתייקרים?
הודעה אחרונה מאת cfir71,
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 283 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- 98civic
- daniel.asu
- meir_gi
- ArikC
- DC10
- `Infinity
- אלי55
- גולדן191
- 318i
- M H
- Stavik
- discoTD5
- om2
- tan tan
- borsood
- poune
- גרנד פריקס
- llaavvii
- Aviv943
- RedLabel
- Itzik-b
- BoazB11
- haranza
- פיזיקאי שימושי
- davemustaine87
- yoav911gt2
- Liquidator
- Igalz
- Alberrto
- Or05230
- אביתר א.
- redroze
- Avia
- yossiaviel
- Nakamichi
- gpro
- נתנאל - Net
- arice
- avargel
- DareDevil
- פריג'י
- chezik
- topop
- SurfHigh
- לירון .ה.
- flytomars
- Night Driver
- שביט
- Giant_TA
- menir1
- אהרן ג
