Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי אחת כזו לפני חודש בירושלים ולא הבנתי מה אני רואה ולא מצאתי שום מידע באתר של היבואן. נראית מצויין במציאות, המתחרה הישירה היא הגולף ספורטוואן

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עם 55 סוסים פחות, עשרת אלפים שקלים יותר, כנראה פחות איבזור ופחות ורסטיליות וללא ספק עיצוב בנאלי ביחס ( זה האחרון כמובן תלוי טעם ), קשה לראות בספורטוואן מתחרה ישירה.

פורסם
רועי צודק. היתרון היחיד של הפולקסווגן היא היותה פולקסווגן.

אצל זה חיסרון.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

דיזל עם 30 קג"מ מומנט זה יאמי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

בדרך כלל הדיזלים מתומחרים יותר יקר בתירוץ של המס הירוק , חדי עין יראו שהפעם המקרה הפוך, האם נראה דיזל זול יותר מבנזין ?

בספק רב, לדעתי לובינסקי יביאו את הרכב רק בצבע לבן יתקעו לו מחיר של 160 אלף שמי שקונה כמונית עולה לו כחצי מחיר והנה פרת מזומנים בלי בעיות.

ימים יגידו אם טעיתי בחישובי, הסי4 דיזל גרסה רגילה רובוטית עולה 160.

אני עוד הייתי צנוע.

פורסם

מחיר מעולה, אבזור נהדר והאוטו נראה מצויין.

משהו טוב עובר על לובינסקי

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

מישהו שמבין צרפתית יכול לבדוק באתר סיטרואן הצרפתי מה המחירים של הדיזל מול הבנזין באוטומט כמובן?

פורסם

יש לי סניק (שמתומחרת יותר גבוה אבל מעשית נמכרה באותו מחיר, ואפילו פחות בסוף חייה), ואין לי מושג מה עדיף במשפחתית רגילה, המיניואן הרבה יותר נוח, הרבה יותר מרווח, ויש לה שלושה מושבים אמיתיים, מנוע יותר חזק, ההבדל הוא צריכת דלק קצת יותר גבוהה.

לדעתי אם עולים מסופר מיני, הבחריה צריכה להיות זו.

פורסם

היי, אני שוקל מאד ברצינות לרכוש את הרכב הנ״ל . נראית כחבילה מאד משתלמת למשפחה. האם מישהו כבר התנסה ברכב ויכול לחוות דעה לגבי נוחות נסיעה, האם היא שקטה, איך המזגן ובכלל...

הדבר היחידי שדי מרתיע אותי זה האמינות והסחירות. תודה.

פורסם

נתוני הביצועים של הפיקאסו C4 טובים מן המקובל



במרבית הרכבים בקטגוריית המשפחתיות והמיניוואנים.

מרחב הפנים מאפשר ישיבה נוחה של 5 מבוגרים

או לחילופין מאפשר התקנת שלושה בוסטרים לילדים.

הרכב ברמת אבזור מרשימה כפי שמופיע בתחילת השרשור ב- #6.


×
×
  • תוכן חדש...