Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני דווקא הייתי משווה אתצ הרכב לא לקורולה אלא לפלואנס ט"ד או למגאן סטיישו ט"ד שאז גם שם יש ערך מוסף בדמות חסכון משמעותי בדלק, ושוב אולי הם לא נראים "סקסיים" כמו הC4 אבל נותנים יתרון משמעותי בצריכת דלק גם בנסיעה עירונית.

 

אני לא הייתי משווה את הרכב למשפחתית קונבנציונלית, אלא לקרוסאוברים הזולים כמו ספורטאז'. יש לדגם הזה את כל היתרונות שיש לרכב פנאי כמו ישבה גבוהה, מרחב פנימי, נראות וכו' כשבנוסף, הוא גורף נקודות זכות בגלל הביצועים הזריזים, צריכת הדלק החסכונית יחסית והמושב האחורי שמתאים ל-3 מושבי בטיחות.

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אל דאגה. שום סיטרואן שכזו לא תעביר אף ישראלי ׳מבין׳ שמחפש פוזה של ׳ג׳יפ׳. מעניין ככל שיהיה, זו עדיין ׳סיטרואן שמתקלקלת ולא אמינה׳ והעיצוב שלה לטעם רבים מוזר ושונה מידי (ניסיתי לבדוק על אישתי ובנותיי..). מאמין שתצליח דווקא כמכונית ליסינג יותר מפרטית.

נראה בקרוב...

פורסם

חשבתי לקנות את הפיקאסו כרכב ל 3 ילדים אבל האמינות מפחידה אותי. כנראה אקנה בסוף ספורטאז למרות שהפיקאסו נראה הרבה יותר טוב.

פורסם

rlevari + refaelhe - היגיע הזמן שתוציאו מראשכם את חוסר הידע

בכך שלדעתכם רכבים "צרפתיים" מראים חוסר אמינות.

 

נכון שהמכונית היפניות בשנות ה- 80-90 סובארו/מיצובישי,

היו אמינות יותר מהרכבים האירופאים הצרפתיים - פיג'ו/סיטרואן/רנו.

אך כיום אין הבדל כלל באמינות הרכבים בהקשר למקום היצור.

במיוחד שמרבית המכוניות שמקור מוצאם מיפן/קוריאה -

בכלל מיוצרות במדינות אירופה לדוגמא: (טיוטה קורולה/קייה ספורטאג'/יונדאי טוסון)

ודגמי החברות: קייה ויונדאי וטיוטה נוספים המיוצרים לשיווק בישראל ולמדינות אירופה.

פורסם

האמת העצובה היא שלמרות שאין באמת שום בסיס להשוואה בין האוטו הזה למתחריו מהמזרח, ודאי הספורטאז' 1.6 המאוד פופולארי, הסיכוי שיגרד ולו קמצוץ ממכירות זה האחרון, אינו גבוה במיוחד. וזה למרות שכאן כאמור מדובר בהרבה יותר כח, הרבה יותר מרחב פנימי עם שלושה מושבים נפרדים מאחור שלכולם איסופיקס משלהם ואפשרויות כיוונון מגוונות, תא מטען ענק, איכויות נסיעה וניהוג כנראה עדיפות ( לפחות לפי מה שאני קורא ) חלונות ענקיים ביחס, מראה משובב נפש ( לטעמי כמובן ) ואיבזור די מרשים. ועדיין בכל אלו אין די בכדי לנתץ את התדמית העלובה ההנילווית כמעט באופן בלתי נמנע לתוצרת הזו, בעוד לקוריאניות תדמית חסינה הרמטית, גם מתקלות, גם ובנובע מירידת ערך מזערית. וגם אם אני ואולי עוד מישהו סבורים שאין לענין הזה בסיס במציאות, אין בזה די כנראה.

פורסם

רועי צודק, ואני רק אוסיף שאין מדובר אך בתדמית האמינות אלא גם במראה ה"ג'יפ". מכיר אני (גם אם פחות מוקיר) מספר ליסינגאים עם ספורטאז'. אין סיכוי שהם (או נשותיהם לצורך העניין) יסכימו לפיקאסו מקסימה שכזו, אף שהיא מתאימה יותר לצרכים באופן אובייקטיבי. היא הרי לא ג'יפ. וזה - מבלי לגרוע מזכויותיו של הספורטאז, פשוט הוא שנכנס חזק לליסינג והיונדאי פחות.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אם היית לי אפשרות לליסינג מהעבודה הייתי לוקח את הפיקאסו בלי לחשוב. הוא טוב בכל פרמטר (חוץ מבטיחות) מהספורטאז. כרגע אני עם פוקוס 2006 ואחרי 8 שנים עם ביקור אחד במוסך שעלה לי 1000 שקל, שאני קורא בפורום שרשורים של בעלי 3008 עם מנוע דומה לפיקאסו ועם תקלות באלפי שקלים פעם בכמה חודשים, נשמע מפחיד להחזיק רכב כזה. אולי החום בארץ עולה לרכבים האלה משהו לא טוב.

פורסם
rlevari + refaelhe - היגיע הזמן שתוציאו מראשכם את חוסר הידע

בכך שלדעתכם רכבים "צרפתיים" מראים חוסר אמינות.

 

נכון שהמכונית היפניות בשנות ה- 80-90 סובארו/מיצובישי,

היו אמינות יותר מהרכבים האירופאים הצרפתיים - פיג'ו/סיטרואן/רנו.

אך כיום אין הבדל כלל באמינות הרכבים בהקשר למקום היצור.

במיוחד שמרבית המכוניות שמקור מוצאם מיפן/קוריאה -

בכלל מיוצרות במדינות אירופה לדוגמא: (טיוטה קורולה/קייה ספורטאג'/יונדאי טוסון)

ודגמי החברות: קייה ויונדאי וטיוטה נוספים המיוצרים לשיווק בישראל ולמדינות אירופה.

 

כנראה ולא הבנת את דבריי. שים למילים במרכאות. זה שאתה אני ועוד כמה אנשים חושבים שהמכונית טובה והצרפתיות של היום לא נופלות באמינות משום מכונית אירופאית אחרת לא אומר שאנשים שכלי הרכב בשבילם הוא כלי תחבורה חושבים באופן זהה. ומה לעשות, ראה כמה היום קונים סניק או פיקאסו וכמה ספורטאז׳ או i35.

אני עדיין חושב, וכל הסקרים הכי נחשבים מראים שרכבים יפניים יותר אמינים מהאירופאיים. אבל זה כבר לפוסט אחר...

פורסם
rlevari + refaelhe - היגיע הזמן שתוציאו מראשכם את חוסר הידע

בכך שלדעתכם רכבים "צרפתיים" מראים חוסר אמינות.

 

נכון שהמכונית היפניות בשנות ה- 80-90 סובארו/מיצובישי,

היו אמינות יותר מהרכבים האירופאים הצרפתיים - פיג'ו/סיטרואן/רנו.

אך כיום אין הבדל כלל באמינות הרכבים בהקשר למקום היצור.

במיוחד שמרבית המכוניות שמקור מוצאם מיפן/קוריאה -

בכלל מיוצרות במדינות אירופה לדוגמא: (טיוטה קורולה/קייה ספורטאג'/יונדאי טוסון)

ודגמי החברות: קייה ויונדאי וטיוטה נוספים המיוצרים לשיווק בישראל ולמדינות אירופה.

 

כאן אני לא מסכים, קורולה, I35, ספורטאז' וכו' יגלו אמינות טובה יותר מאשר ה3008 לדוגמא עם מנוע הטורבו הלא בשל,

יש מצב ואכן מנועי הטורבו החדשים של רנו אמינים כבר.

אבל ככל ישראל ישראלי שהחלק העיקרי שמעניין אותו זה לא להגיע למוסך ימצא את המבוקשו בצורה יותר טובה (כנראה) בקורולה.

פורסם
rlevari + refaelhe - היגיע הזמן שתוציאו מראשכם את חוסר הידע

בכך שלדעתכם רכבים "צרפתיים" מראים חוסר אמינות.

 

איזה רכבים החזקת?

 

אני החזקתי 5 צרפתיות. מטפל כמו שצריך. יש לסטיגמה בסיס בהחלט. רכבים צרפתיים פחות אמינים משמעותית - וזה מניסיון ולא משמועות. אבל - יש להם יתרונות אחרים. למרות שאתמול במוסך ה-307 של אשתי כ"כ עצבנה אותי - יחסי אהבה שנאה.

פורסם

לשאלתך aa123 -

איזה רכבים החזקת?



 

רכבים איטלקיים: אלפא ג'ולייטה תלתן ירוק, פיאט 127.

רכבים צרפתיים: סיטרואן BX, פיגו' 206, פיגו 207.

רכבים יפניים: סובארו (שונים), מיצובישי סופר לאנסר (2X).

 

חלק מהרכבים עדין נמצאים ברשותי או בני משפחתי (עוברים רישוי פעמיים בשנה).

 

כך שיש לי ניסיון רב לאורך שנים בביקורים במוסכים:

יבואן / מורשי יבואן / מורשי משרד התחבורה.

פורסם (נערך)

רנו 5, סיטרואן ZX וולקן, קסארה, 307, קליאו ספורט ו 306GTI-6.

ה-307 וה-306 עדיין אצלי.

 

כמובן שאלו רק צרפתיות. היו לי אמריקאית (שריטה שלי), ויפניות. היפניות אמינות, חוץ מהונדה סיוויק 97 ודיהטסו סיריון 1.0 2001 שאיכזבו מאוד. האמריקאית הפתיעה לטובה.

 

הרנו 5 הייתה הכי אמינה. ה-GTI גם מראה אמינות טובה יחסית אך לא מושלמת (החלפתי סליל הצתה, מנוע מגבים, שיפצתי סרן אחורי. יש עדיין כמה דברים קטנים ונקודתיים שצריך לסדר).

 

ה-307 והקסארה - לצערי אני מאוכזב (למרות שמדובר באחלה מכוניות אם נוציא את עניין האמינות מהמשוואה). אין לי כוח לפרט. הקליאו ספורט אמינה אם מטפלים בה בכפפות של משי. קריעת רצועת אביזרים שהייתה אצלי הסתיימה לא טוב ודרשה שיפוץ ראש מנוע. חוץ מזה היו עוד תקלות אבל לא משמעותיות. הוולקן - אהבתי מאוד, אבל אמינה היא ממש לא הייתה (ועוד קניתי אקזמפלר שמור במיוחד!!), והשקעתי כסף רב כדי ליישר קו.

 

מה שרלוונטי לשרשור הן הקסארה וה-307, כי השאר ספורטיביות. הרנו 5 מכונית פשוטה ולא ממוחשבת, לא נראה לי רלוונטי.

עריכה אחרונה על ידי aa123
פורסם

הבעיה של הדגם הזה עבור לקוחות רבים היא שהוא פשוט לא קרוסאובר בעיצובו גם אם הוא מיניוואן מאוד מיוחד למראה. הרי גם לפני הספורטאז' 1.6 המיניוואנים הקומפקטיים תומחרו ישירות מול הקרוסאוברים והם תמיד הפסידו במערכה למרות היתרונות הברורים שלהם כרכב למשפחה. זו תופעה כלל עולמית ואין סיבה שזה ישתנה בקרוב.

פורסם

נסעתי ברכב הזה בגרסה טורבו-דיזל עם גיר רובוטי כשבוע בחו"ל. אני לא רואה שום יתרון משמעותי ברכב ה זה מול קרוסאובר עממי - הוא מרווח, נכון, אבל לא משהו מרשים במיוחד. נהיגה בו מאוד שגרתית, הוא באופן כללי לא מצטיין בשום תחום. ואם לגראן-פיקסו לפחות יש יתרון של 7 מקומות. לגרסה הזאת גם את זה אין. כך שאני צופה למכירות חלשות ביותר.

לגבי אמינות של סיטרואן - אני לא חושב שרק ישראלים נדבקו בסטיגמה של אמינות גרועה. גם באירופה סיטרואן לא מצליחה. בביקורות רכב בחו"ל כאחד היתרונות המעטים של הדגם הזה מציינים שהוא זול מאחרים (ובארץ לא) ומציינים היסטוריה בעייתית מאוד בעקר בתחום החשמל ואלקטרוניקה.

אבל מי שלהיות מעל העדר ולחנות בגאווה בין הספורטז'ים מהשהו שונה - זה בדיוק הרכב.

פורסם

לגבי אמינות של סיטרואן - אני לא חושב שרק ישראלים נדבקו בסטיגמה של אמינות גרועה. גם באירופה סיטרואן לא מצליחה. בביקורות רכב בחו"ל כאחד היתרונות המעטים של הדגם הזה מציינים שהוא זול מאחרים (ובארץ לא) ומציינים היסטוריה בעייתית מאוד בעקר בתחום החשמל ואלקטרוניקה.

אשמח אם תגבה את מה שכתבת עם הוכחות, ולא כי אני לא מאמין לך, אבל זה לא מה שאני רואה ומכיר באירופה.

איפה ראית שמציינים הסטוריה מאוד בעייתית?

אגב, אף כתבה שם לא תשווה אותה לג׳יפונים למינהן אלא למתחרות האמיתיות שלה כמו סיניק, פורד סי מקס וכו.


×
×
  • תוכן חדש...