Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי קונה את הדיזל אם היה מתומחר כמו הבנזין. לקנות את המנוע הבנזין נראה לי כמו הימור שאני לא רוצה לקחת.

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

http://new.citroen.co.il/wp-content/uploads/2016/02/MifratC4Picasso170216B-1.pdf

 

הרגע ראיתי את המפרט והוא אכן נראה מאוד מאוד עשיר ומפתה!

הדבר היחיד שחסר לי מידע לגביו הוא המנועים שמוצעים בארץ -

מנוע דיזל שנראה חסכוני עם 120 כ"ס - האם זה מנוע חלש? 0-100 ב11 שניות....

מנוע בנזין מרשים עם 165 כ"ס - 0-100 ב8 שניות? ואוו

השאלה שלי - האם למישהו יש מידע על המנועים האלה?

 

אני לקוח טויוטה מאז ומעולם ותמיד מטפל במוסכים מורשים (יש לי טויוטה קורולה 2007) ומעבר לטיפול פעם בשנה הרכב לא רואה מוסך, אני חושב להתחדש (שקלתי את הקורולה החדשה או האוונסיס) - אבל הסיטרואן הזו מאוד מפתה, במיוחד עם האבזור העשיר והביצועים...

אין לי ניסיון כל עם סיטרואן והמוסכים שלהם בארץ - אשמח לשמוע דברים לכאן או לכאן...

פורסם

יש מידע אבל אני קורא על הקורולה שלך והמסקנה היא שיש לך סוס מנצח. מה זה בכלל משנה כמות האבזור ותאוצת רמזורים...

פורסם

קצת מביכה בדלותה הכתבה הזו מדה מרקר, כל שאפשר ללמוד ממנה הוא שלאוטו שלושה מקומות מלאים מאחור, צריכת בנזין שלא דומה למה שמצהיר היצרן ( מה שנכון לגבי מרבית המכוניות כידוע ), שהוא מלא מוזרויות, חלקן מטרידות ושהמנוע שלו חזק יחסית. אז אפילו בירחונים ייעודיים למשפחות עם שלשה ילדים, היו מצפים גם לשמוע אם הוא נוח ושקט בנסיעה למשל, אם הבאגאז' שלו מכיל גם שלוש עגלות או לא, אם הראות החוצה סבירה או לא וזה כאמור בירחונים למשפחות בנות חמש, אז מה יגידו הקוראים בדה מרקר שחלקם לפחות אולי רוצה לדעת איך הוא בסיבובים למשל.

פורסם (נערך)
יש מידע אבל אני קורא על הקורולה שלך והמסקנה היא שיש לך סוס מנצח. מה זה בכלל משנה כמות האבזור ותאוצת רמזורים...

 

איזו מן תגובה זו? "שרפת" את הבן אדם רק בגלל שיש לו קורולה?

 

ברוך הבא לפורום, ארז.

 

אני דווקא מעריך את הרצון לחדש ולצאת לרעות בשדות זרים, גם אם הקורולה היתה אמינה להפליא(וכנראה שהיא היתה).

 

דעות על מוסכים ועל שירות תשמע לכאן ולשם. ממליץ לך לגשת ולבצע נסיעת מבחן בפיקסו.

 

קורולה או אוונסיס, כנראה שכבר לא תקנה.

 

נ.ב-מצטרף לרועי5 בביקורת על הכתבה הדלוחה. יש היום מן בון טון כזה אצל מספר כתבים, שהתחיל אצל יואב קווה; איך לכתוב על רכב בכמה שפחות מלים, גם אם הכתבה לוקה בחוסר מידע בולט. העיקר השורה התחתונה, כי התפיסה גורסת שלאנשים אין היום סבלנות לקרוא טקסטים באורך בינוני ומעלה בין כה וכה.

עריכה אחרונה על ידי 504L

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

צריכת דלק 1 ל 10. הפוקוס 2006 שלי עם צריכת דלק יותר טובה. משהו מוזר במיבחן.

אני חושב שאני אלך לראות את הרכב. מהמבחנים קשה להבין אם הרכב טוב. תא המטען על נייר לא גדול במיוחד(530 ליטר) ללא הזזת המושבים קדימה. יכול ליהיות שהפזו 308 סטיישן היא אלטרנטיבה יותר טובה וזולה


×
×
  • תוכן חדש...