Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3749 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הפיקאסו הוא הרכב הראשון בארץ שקיבל את הפלטפורמה החדשה.

 

והמנוע הוא בתקן יורו 6 עם 165 כ"ס - 156 כ"ס זה במנועים הישנים.

 

חן חן. טוב לדעת.

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הפיקאסו מותאמת יותר להסעת ילדים.

לפני כ-3 שנים התלבטנו בין ה-3008 וה-5008 (את הפיקאסו הקודמת לא רציתי בגלל הגיר הרובוטי). הגעתי לאולם התצוגה עם שני הגדולים, אחד בן 7 והשני בן 11. כשהושבתי את הקטן במושב האחורי הוא לא ראה כמעט כלום החוצה. סף החלון גבוה יחסית וילדים נמוכים יתקשו לראות דרכה החוצה.

לי זה הפריע ולכן בחרנו ב-5008 למרות שמהרבה בחינות אחרות ה-3008 מצאה חן בעייני יותר.

מעבר לכך, בפיקאסו המושב האחורי מחולק למושבים נפרדים וגם זה עדיף, במידה ונדרשים להוביל 5 נפשות, על תצורת ספסל.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

מעניין באם רוחב הסיטרואן C4 פיקאסו ומבנה המושב האחורי

המחולק למושבים נפרדים מאפשר ישיבה מרווחת ל- 3 נוסעים בוגרים.

זאת בשונה ממרבית המכוניות המוגדרות בארצנו כמשפחתיות/ג'יפונים

שבהם במבחני הרכב מציינים שהמושב האחורי מתאים ל- 2 מבוגרים או 3 ילדים.

פורסם

השאלה ששאלתי התכוונה להאם יש הבדל בין הרכבים מכנית?

או שמדובר באותו רכב עם מושבים טובים יותר?

 

עוד שאלה - האם יש בסיטרואן את הhud? די התרגלתי אליו, יהיה מאוד קשה להסתדר בלעדיו.

Peugeot  5008 2023 

פורסם

בדיוק אתמול קראתי ב"ידיעות אחרונות" מבחן דרכים מחמיא מאוד (קיבל ציון מושלם), מקווה שזה בסדר לצרף את הכתבה.

אין ספק שמשהו טוב עובר על לובינסקי לאחרונה, כל הכבוד, שרק ימשיכו ככה.

נראה כמו להיט פוטנציאלי בהנחה שישראל ישראלי יתגבר על מחסום הצרפתית.uploadfromtaptalk1456957007299.jpg

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם (נערך)

הדגם לא חדש בארצנו רק התמחור השתפר. קניתי כזה ומרוצה מאד. הרכב חסכוני מאד ואפילו שקט יחסית למנוע דיזל. 900 קמ לתדלוק . הגיר האוטומטי כמו ב 5008 של aisin משתלב מעולה. פשוט לא רציתי רובוטי למרות שיש כאלה שמסתדרים איתו. המון כח. גרסת ה comfort pk הגיעה אלי עם 5 מקומות אבל קניתי עוד שני כסאות לתא מטען (מצאתי ב ₪1200 לכסא וחגורה) . מושבי בד . אין את ה HUD כמו ב 5008 . יש מסך לבן מונוכרומטי על הדשבורד במרכז, כמיטב המסורת של c4 הקטנות עוד משנת 2005 . זו אכן תצוגה פחות מוצלחת. העין צריכה לשנות פוקוס. ההגה מאד רך ומנותק חשמלית. גם שלושה מבוגרים יכולים לשבת בכיף בשורה 2 .

עדיין זו פשוט חבילה מנצחת למוביל ילדים ובמחיר ללא תחרות בטח אם משווים ל smax . משהו טוב קורה בלובינסקי בשנה האחרונה.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם (נערך)

המרכב גם הוא אינו חדש. זה עדיין emp2 פשוט הזיחו את מיקום הגלגלים לקצוות. בגרסת הבנזין זה אותו מרכב ומנוע (פרינס thp156 ) שקיים ב 308 וב 5008 כבר שנים עם שינוי קלים בעיקר בתוכנה ככה שיתן בסוף 165 סוסים.כחבילה,הפיקאסו הזה בהחלט עדיף לדעתי על פני ה 308sw אבל זו רק דעתי. הוא פשוט יותר גבוה, מרווח ואוורירי . אין היום פתרונות לשלושה זעטוטים במחיר כזה. גם לא סניק קצרה.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

אני חושב שאתה מבלבל. גם לנו יש את הגראנד פיקאסו שהגיע במקור עם 5 מקומות ולא 7 (או 5+2). רק שבמקרה שלנו (ואולי גם שלך) מדובר במרכב הארוך של 4.6 מטר ואילו כאן מדובר על גרסה שקצרה בכ-15 ס"מ וללא אפשרות להוספת 2 מושבים מאחור.

הבדל חיצוני נוסף, מלבד האורך, הוא העדר המסילות על הגג שיש בגראנד פיקאסו.

 

איך שלא יהיה מדובר ברכב מוצלח מאוד, שגם לטעמי הוא המוביל המשפחתי הכי טוב שיש כיום בארץ, בגזרת המחיר שלו (למי שנותן עדיפות לנוחות המשפחה).

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

אני דווקא הייתי משווה אתצ הרכב לא לקורולה אלא לפלואנס ט"ד או למגאן סטיישו ט"ד שאז גם שם יש ערך מוסף בדמות חסכון משמעותי בדלק, ושוב אולי הם לא נראים "סקסיים" כמו הC4 אבל נותנים יתרון משמעותי בצריכת דלק גם בנסיעה עירונית.

פורסם

אחת ההצעות הטובות ביותר שקיימות בשוק הרכב לסגמנט המשפחתי.

 

לטעמי האישי מדובר גם על ההצעה הטובה ביותר כיום עם מנוע טורבו 165 כ"ס, רכב מאובזר , מרווח , גבוהה שזה נקודת זכות עבורו אצל אוכלוסיה אשר מחפשת רכבשקל להיכנס ולצאת ממנו.

למי שמחפש תחליף שימושי לרכב פוזה כמו הטוסון \ ספורטאז מדובר לטעמיעל אופציה עדיף הרבה יותר.

נקודת התורפה הוא הלוגו בחזית, הבורות והדעות הקדומות בתחום הרכב בארץיכולות להיות לו לרועץ.

אני ממתין בקוצר רוח להגעת הסניק החדש לארץ , מלחמת המחירים והרףשמציבה הפיקאסו יהיה מאתגר לקראסו עם הסניק החדשה שאגב נראית מעולה .

 

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 


×
×
  • תוכן חדש...