Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3749 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אשמח אם תגבה את מה שכתבת עם הוכחות, ולא כי אני לא מאמין לך, אבל זה לא מה שאני רואה ומכיר באירופה.

איפה ראית שמציינים הסטוריה מאוד בעייתית?

אגב, אף כתבה שם לא תשווה אותה לג׳יפונים למינהן אלא למתחרות האמיתיות שלה כמו סיניק, פורד סי מקס וכו.

 

רק כדי לשמח אותך :)

1. מה שכתבתי - זה התרשמות שלי מהרכב ודעתי על עתידו בישראל. הוא לא יהיה להיט.

2. כנס לאתר בריטי Carbuer ותקרא על הרכב בפרק reliability, תכנס לאתר גרמני TUV ותחפש שם סיטרואן. בכל מקור מוטורי רציני פרק "אמינות" של סיטרואן לא יהיה עם ציון גבוה. אני אומר שוב - זה לא משנה האם הדגם הזה אמין או לא. לסיטראן יש היסטוריה ארוכה של כישלונות בתחום אמינות וזה קשה לשנות בתודעה צרכנית.

3. לא חשוב, למה אתה משווה - לסניק, זפירה, מריווה או ליונדאי טוסון. הרכב בארץ מתחרה בסגמנט של קרוסאוברים זולים. ופה אין לו סיכוי. האם זה טוב או רע - לא יודע.

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אם היית לי אפשרות לליסינג מהעבודה הייתי לוקח את הפיקאסו בלי לחשוב. הוא טוב בכל פרמטר (חוץ מבטיחות) מהספורטאז. כרגע אני עם פוקוס 2006 ואחרי 8 שנים עם ביקור אחד במוסך שעלה לי 1000 שקל, שאני קורא בפורום שרשורים של בעלי 3008 עם מנוע דומה לפיקאסו ועם תקלות באלפי שקלים פעם בכמה חודשים, נשמע מפחיד להחזיק רכב כזה. אולי החום בארץ עולה לרכבים האלה משהו לא טוב.

 

זה לא אותו מנוע. ראשית המנוע הקודם הפיק 156 כ"ס ובתחילת הדרך סבל מבעיות שנפתרו בהמשך עם קיט מותחנים. אם אתה אומר שאתה רואה כאן שרשורים דומים של בעלי 3008, אתה וודאי רואה את התשובה הזו גם שם. שנית לפיקאסו ול-3008 לאחר מתיחת הפנים יש מנוע 1.6 ליטר אחר עם 165 כ"ס. אי אפשר להסיק מסקנות ממנוע אחד למנוע אחר.

פורסם
baget - לא ידעתי שאתה זה שקובע

לאחרונה במדינת ישראל את סגמנט הרכבים השונים.

ואם הייתה יודע זה היה עוזר לך בחיים?

מה הקשר לסגמנטים בכלל? קרוסאברים גונבים קונים משפחתיות בינוניות וגדולות - את זה גם לא ידעת? ותאמין לי או לא - אין לי שום קשר לזה. חלוקה לסגמנטים לא חשובה - חשוב מה אנשים מחפשים ברכב. כל הדיון הזה מיותר - אני נסעתי ברכב הזה ולא רואה בו שום דבר מיוחד ולא הייתי קונה. אתה חושב אחרת - קדימה, לסוכנות, יש תור ארוך.

פורסם
הבעיה של הדגם הזה עבור לקוחות רבים היא שהוא פשוט לא קרוסאובר בעיצובו גם אם הוא מיניוואן מאוד מיוחד למראה. הרי גם לפני הספורטאז' 1.6 המיניוואנים הקומפקטיים תומחרו ישירות מול הקרוסאוברים והם תמיד הפסידו במערכה למרות היתרונות הברורים שלהם כרכב למשפחה. זו תופעה כלל עולמית ואין סיבה שזה ישתנה בקרוב.

לדעתי הרכב הזה "אמור" להיות מתחרה ישיר למכוניות סדאן משפחתיות סטנדרטיות, ולא לקרוסאוברים/ ג'יפונים/ רכבי דאווין או השד יודע איך קוראים לקטגוריה הזאת.

מי שיקנה אותו הם אנשים עם שכל שחושבים פרקטי ולא כאלה שמחפשים את השופוני

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
רק כדי לשמח אותך :)

1. מה שכתבתי - זה התרשמות שלי מהרכב ודעתי על עתידו בישראל. הוא לא יהיה להיט.

2. כנס לאתר בריטי Carbuer ותקרא על הרכב בפרק reliability, תכנס לאתר גרמני TUV ותחפש שם סיטרואן. בכל מקור מוטורי רציני פרק "אמינות" של סיטרואן לא יהיה עם ציון גבוה. אני אומר שוב - זה לא משנה האם הדגם הזה אמין או לא. לסיטראן יש היסטוריה ארוכה של כישלונות בתחום אמינות וזה קשה לשנות בתודעה צרכנית.

הם בהחלט מדברים על סיטרואן באופן כללי.

אגב הדור הקודם זכה בציונים גבוהים יחסית בסקרי JD Power. בכל אופן, אני לא חושב שלסיטרואן יש בעיה תדמיתית באנגליה, ממש לא.

לגבי הרכב שנסעת בו, הוא היה מצויד בגיר הרובוטי האדיוטי והמאוד לא נעים בעליל.

פורסם
הם בהחלט מדברים על סיטרואן באופן כללי.

אגב הדור הקודם זכה בציונים גבוהים יחסית בסקרי JD Power. בכל אופן, אני לא חושב שלסיטרואן יש בעיה תדמיתית באנגליה, ממש לא.

לגבי הרכב שנסעת בו, הוא היה מצויד בגיר הרובוטי האדיוטי והמאוד לא נעים בעליל.

 

הגיר באמת לא משהו, אבל התגברתי על זה -רוב הזמן העברתי הילוכים ידני. אני מבין שכאן נמכר דגם עם מנוע בנזין חזק וגיר יפני רגיל, אבל לא על זה דיברתי. אני לא ראתי ולא הרגשתי ברכב הזה שום דבר, שעושה אותו מיוחד ושווה קניה. אין לו יתרון על רכבים אחרים ברוב התחומים חוץ ממרווח מאחורה, שזה אולי גם חשוב. באותו חודש נסעתי 10 ימים על אוקטביה סטיישן וזה היה רכב שאהבתי מאוד.

בכל אופן, אין לי שום דבר נגד סיטרואן באופן כללי, אבל יש לי ספק אם לדגם הספיציפי הזה יש קלף נגד אחרים, כמו לגראן פיקסו או קקטוס.

פורסם

השאלה איך אתה הרגשת באוטו פחות רלבנטית לשאר, ודאי כך כשהמדובר להבנתי במנוע דיזל וגיר רובוטי, כשכאן בחנויות מנוע טורבו בנזין חזק וגיר פלנטרי. הבחינה הנכונה היא השוואתו למתחריו בקטגורית המחיר שלו ומבחינה זו נדמה לי שהוא ממוצב בכלל לא רע. מנוע טורבו חזק, גיר יפני פלנטרי, איבזור עשיר, מרחב ואיכסון ללא מתחרים, גם לבני אדם גם למטען וכן, גם מראה שדווקא בשל היותו חריג בשוק הזה של ג'יפונים שכבר מתחיל לצאת מהאף, הופך אותו לאנין יותר ואת נהגו למשהו קצת שונה מעוד כבשה בעדר הזה שפועה כל הזמן : סטטוס, סטטוס. יחד עם אלו אי אפשר להתעלם מהמוניטין הרעוע של המותג והשפעתו על המחיר בעתיד. מבחינה זו האוטו באמת הוא חיית ליסינג מהמעלה עליונה, קצת פחות כנראה לקונה הפרטי וחבל.

פורסם (נערך)

יש טבלאות באתר הגרמני לאורך שנים לגבי אמינות . הבעיה היא ששם הגיר ידני והמנוע לרוב דיזל. בתוך אותו יצרן ייתכנו הבדלים משמעותיים לאורך השנים. לפיקאסו 11% תקלה אם אני לא טועה בשנתיים הראשונות . לזאפירה לדוגמא 8.4% וכו. שוב לא תמיד רלוונטי לארץ.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

למרות שדובר פה בפורום רבות על הפיג'ו 3008 והבעיות שלה אני בספק אם מישהו באירופה נתקל בבעיות הנ"ל . מעט מאד אירופאים ירכשו את דגם הבנזין ובאירופה תנאי מזג האויר בדרכ נקיים וקרים יותר מה שמאפשר מרווח טיפולים נאה ועדיין להשאר בתחום התקין. אז היו להם כמה חמסינים. והיה להם גם גשם בינהם. אין בארץ מודד אמין לאמינות רכבים. אין שיתוף מידע.

פורסם

לובינסקי עשו טעות שלא נתנו 5 שנים אחריות על הרכב. כי להחזיק את הרכב רק ל 3 שנים צפוי ליהיות דיי יקר בגלל אובדן ערך גדול.

פורסם (נערך)

מה שמעניין הוא שלובינסקי מכרו עשרות (אם לא מאות) מוניות כאלה אבל לא ראיתי עליהן את לוגו ה eHDI . הייתכן שכל המוניות הללו בנזין ?!

דרך אגב נהגי מוניות מאד רגישים למחיר ותקלות . לא היו נוגעים בכזה רכב אם היה להם חשש לגבי האמינות . יום השבתה במוסך שווה לנהג מונית הרבה לקוחות. מה שאני רואה שנהגי מוניות קונים הרבה זה את השקודות דיזל, קאיה דיזל לסוגיו ואת הפיקאסו.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

לא הייתי בונה על זה. גם נהגי מוניות לוקחים החלטות גרועות לפעמים בגלל תופעת העדר או תחושה של "אני יודע הכי טוב". מה שבטוח אתה לא יכול לומר על סיטרואן בארץ זה שמדובר בעסקה טובה. שחיטת שווי הרכב והקושי למכור זו עובדה קיימת. ואם כבר מתייחסים לאינדיקציות חיצוניות, אז מפתיע לגלות שפריים-ליס מקבוצת לובינסקי לא תמיד מוכנים להיכנס לעסקת ליסינג על כל סיטרואן, ולפעמים דורשים מחיר גבוה ביחס לרכב דומה קוריאני או יפני. זה כי הם חטיבת רווח נטולת סנטימנטים.

פורסם
מה שמעניין הוא שלובינסקי מכרו עשרות (אם לא מאות) מוניות כאלה אבל לא ראיתי עליהן את לוגו ה eHDI . הייתכן שכל המוניות הללו בנזין ?!

דרך אגב נהגי מוניות מאד רגישים למחיר ותקלות . לא היו נוגעים בכזה רכב אם היה להם חשש לגבי האמינות . יום השבתה במוסך שווה לנהג מונית הרבה לקוחות. מה שאני רואה שנהגי מוניות קונים הרבה זה את השקודות דיזל, קאיה דיזל לסוגיו ואת הפיקאסו.

 

הכיתוב החסר על הפיקאסו של נהגי המוניות הוא לא eHDi אלא BlueHDi.

לפי העמוד האחרון במפרט המופיע באתר של לובינסקי מדובר על גרסת מנוע דיזל אחרת מזו הנמכרת לציבור (הספק של 115 כ"ס) וגם כולל גיר רובוטי ולא את הגיר הפלנטרי של אייסין (כתוב גיר אלקטרוני, שבלובינסקית זה שם קוד לרובוטי). זה כנראה מנוע מסדרה ישנה יותר (הציון הירוק שלו הוא 14).

לפי נתוני המכירות שמפורסמים כאן באתר מידי חודש נראה שאת המנוע הזה מחליף מנוע BlueHDi בהספק של 120 כ"ס.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם (נערך)

אם טענתך נכונה אז חסרה להם המדבקה מאחור של BlueHDI . המנוע הכחול 2.0 נמכר פה עם 150 סוסים ורק עם גיר פלנטרי יפני.

המנוע 1.6 eHDI נמכר 115 סוסים ועם גיר רובוטי. עדיין רק דגם הבנזין מגיע ללא מדבקה.

איך זה מסתדר ?

עריכה אחרונה על ידי save

×
×
  • תוכן חדש...