Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כנראה הסברתי לא נכון.

מה שהתכוונתי הוא שהמנוע שלהם הוא לא מסוג BlueHDi אלא מדגם ישן יותר. מכיוון שכך אז אין להם את המדבקה שיש ל-C4 פיקאסו דיזל שנמכרים לציבור הרחב.

אני לא יודע למה הכיתוב eHDi מתייחס. על פי מה שכתוב כאן זאת מערכת שהם קוראים לה מיקרו היברידית.

 

אולי נציג לובינסקי בפורום יכול להסביר את העניין.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

הבנתי אותך.

המיקרו היברדית זה כולה שם יפה למערכת עצור-סע מבית היוצר של בוש. זו מערכת שהקבל והמצבר שלה נטען בין היתר ע"י שאיבת כח בלימה.

לפעמים ניתן להרגיש איך היא נטענת במעין רעידות קצרות כשמאיטים לאדום.

כל הפיקאסו החדשות מצויידות במערכת הזו.

אבל כאמור מי שמצוייד בה יסומן עם מדבקה מתאימה...

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

לפי המבחן אם אני מבין נכון. הרכב נוח לילדים פחות לנהג ,יש לו מנוע חזק ביותר אבל היגוי בעיתי.

חבל שאין התיחסות לצריכת דלק בשיוט/בעיר

פורסם

לא היגוי בעייתי, אלא היגוי חסר משוב (די סטנדרטי היום לאור השימוש בהגאים חשמליים) וניהוג בטוח אך לא מרגש. בקיצור, מכונית משפחתית מאד יעילה אשר לא מתיימרת להציע ניהוג ספורטיבי.

בתמחור הנוכחי שלה, זאת אחת הרכישות המעניינות ביותר. בהנחה שהם פתרו את מחלות הילדות של מנוע ה1.6 המטורבת, זאת קנייה מעולה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

למי שמוכן לסטות קצת מהעדר



ולשקול מכונית קצת שונה.

להלן מבחן דרך נוסף לסיטרואן C4 פיקאסו.

 

כתבתו של גאי רוטקופ מאתר הרכב אוטו.

 

http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-33325-%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%90%D7%9F-C4-%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%90%D7%A1%D7%95-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%9D-1.aspx

פורסם (נערך)
הלינק מביא אותי לכתבה ממעריב משום מה..

 

למי שמוכן לסטות קצת מהעדר



ולשקול מכונית קצת שונה.



להלן מבחן דרך נוסף לסיטרואן C4 פיקאסו.

 

כתבתו של גאי רוטקופ מאתר הרכב אוטו.

 

http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-33325-%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%90%D7%9F-C4-%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%90%D7%A1%D7%95-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%9D-1.aspx

עריכה אחרונה על ידי eyalkar
פורסם

אני זוכר שהצמידו מחיר ל-1.6 דיזל רובוטית - עמד על 165,000 שקלים לפרטי.

מה שמעניין הוא שהדגם הזה הוא בעל חמישה מושבים אבל עם המרכב הארוך - מה שמנסה לרמוז שזה דגם שיובא בעיקר לשימוש למוניות (כל המוניות שהיו על בסיס מיניואן קומפקטי כמו פולקסוואגן טוראן ופיקאסו) באו עם חמישה מקומות.

 

בכל זאת כיום יש כמה וכמה דגמי דיזל שנמכרים למוניות, אבל לא מצויין המחיר שלהם לפרטי - בעיקר בדגמי מרצדס - אתמול אפילו יצא לי לראות מונית מרצדס סיטאן (גרסת מרצדס לרנו קנגו) שאפילו היתה עם המרכב הארוך שלא נמכר גם ע"י קרסו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לובינסקי הביאו למוניות רכב יחודי. גראנד פיקאסו ארוך 5 מקומות דיזל 115 כ"ס דגם comfort אחריות מורחבת ובמחיר ללא תחרות . אולי אפילו ידני. הרכב לא נמכר לפרטי וגם מחירו לא פורסם. הייתי מהמר על 120 אש"ח . אמינות מצויינת של המנוע וצריכת דלק מצויינת.


×
×
  • תוכן חדש...