רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
מתכנן לכתוב סיכום של לילה עם הדבר המעניין הזה, שווה להשקיע? ואם כן, מה מעניין אתכם לדעת?
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מחפש לקנות טסטר כזה, כמו שיש במכוני הבדיקה. מחפש מוצר איכותי. האם לקנות בארץ? להזמין באיביי? אשמח להמלצה על דגם. מה שמצאתי בינתיים: http://www.ebay.co.uk/itm/Prodig-Tech-Car-Paint-Layer-Meter-Thickness-Gauge-w-UV-Tester-Wired-Probe-Etui-/121560999246?hash=item1c4d99a54e:g:BrYAAOSwPhdU0NiX http://www.ebay.co.uk/itm/SR2842-Car-Paint-Coating-Thickness-Meter-Gauge-Tester-F-NF-1000-m-data-logging-/131444241040?hash=item1e9aaff290:g:kXwAAMXQydtTMnjc http://www.ebay.co.uk/itm/T4W-Paint-thickness-gauge-car-layer-coating-tester-meter-TW-7s-PRO-with-probe-/272162294817?hash=item3f5e230c21:g:cmcAAOSwu1VW4Arf תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת עמיחיamihai, -
- 3 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
ככה הרכב (מי שהיה בפרסום הקודם שלי על התלבטות בנוגע ללקיחת מונית ידע מה הדגם ) אבל בכל זאת נחדש את זה שוב יש לי מונית שאני מעוניין בה ולהפוך אותה לרכב רגיל - עדיין מתלבט האוטו הוא Kia Rio נפח 1500 (1498) וכוחות סוס 110 (6000 סל"ד) - מנוע סוג דיזל CRDI עבר 450,000 קילומטר שנת 2008 חשוב להגיד מונית עושה בבמוצע קרוב ל 70~80 אלף לשנה הוא עשה בשנה כ 55 אלף בערך זה מתחת לממוצע שזה לטובתי אז ככה האוטו עבר טיפולים במוסך קיה יפו כל השנים אך ורק שם וכל הטיפולים השוטפים היו לפני הזמן המקובל אצל היצרן לאוטו לא הוחלף חלקי מנוע עיקריים כמו ראש מנוע טורבו וכל אלה .. עכשיו אני רוצה לדעת על ירידת כוח של המנוע עם השנים כאילו ירידת הספק הכוחות סוס הוא א…
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
- 1 תגובות
- 624 צפיות
שלום לכולם, האם אתם יודעים אם בקיה בדגם זה הפנסים הם פנסי לד או פנסים רגילים? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת zivk, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 7.5 אלף צפיות
קניתי רכב (פיג'ו 206 XS 2006) והיא הגיעה בלי ספר לרכב, איך אני משיג או איפה אני קנה ספר לרכב?
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 25 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
טוב,אז למי שזוכר זאת לא הפעם הראשונה שאני עושה מסע שכזה אל היבשת הרחוקה להשכרת מכונית שרירים אמריקאית הפעם זה היה ממש ספונטני, בעודי יושב מעט בבר שבור לב אחרי פרידה לא קלה ,השתעשתי ברעיון שלטוס להתרענן קצת עם התחביב האהוב עלי, נכנסתי לדקה ה90 מעט שיכור והופתעתי לגלות כי טיסה ללוס אנג'לס כרגע עומדת על 660 דולר! בספונטניות שתויה למדי סגרתי כרטיס לי ולשותף,שכבר שנתיים אני חופר לו שהוא חייב לבוא איתי לסיבוב שכזה בחוף המערבי. למה החוף המערבי? 1.השכרת רכב מעניינים זולה יותר מאירופה 2.דלק,מלונות ואוכל זולים יותר מאירופה 3.מזג אויר מושלם (הרבה שמש 17-24 מעלות) אחרי שכבר שכרתי קורבט ,ומוסטנג GT בדור הקודם החלטתי הפעם ללכת על המוסטנג GT החדשה,לפי הביקורות היא …
הודעה אחרונה מאת nimnim, -
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי, לפני כמה ימים הייתי בסוכנות של סיאט וקבלתי הצעה על הסיאט לאון 1.8 FR בחבילת האיבזור היו אביזרים שלא ראיתי בעבר שקיימים ורציתי לשאול אם למישהו כאן יצא להשתמש או לשמוע על האיכות שלהן מכוון שהן בהתקנה מקומית 1. נווט וויז וסים כולל מצלמה אחורית - האם זה בא על המסך המקורי? או שמחליפים מערכת ? משהו שלא כל כך ייחסתי לו חשיבות בסוכנות ורק עכשיו שמתי לב (הרכב עוד לא הוזמן) 2. חיישן שירות דרכים - קראתי עליו אבל לא כל כך הבנתי אם עדיף לוותר על התענוג או לא המון תודה למי שיוכל לענות.
הודעה אחרונה מאת Tricepz, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 10.9 אלף צפיות
נגיד שבינואר 2017 צריך לשלם עבור התקופה ינואר-דצמבר 2017 אבל אני לא אשלם ואני לא אשתמש ברכב. האם זה אומר שבינואר 2018 אני אצטרך לשלם רק עבור ינואר-דצמבר 2018? או שאני אצטרך לשלם גם עבור 2017 וגם עבור 2018? אני לא מצליח להבין האם תשלום חידוש רישיון רכב זה משהו שבעלים של רכב צריך לעשות רק אם הוא משתמש ברכב או שזה פשוט משהו שצריך לשלם. נגיד שאני לא אשתמש ברכב 5 שנים ולא אשלם 5 שנים - יום אחד אני אצטרך לשלם עבור כל ה5 שנים האלה?
הודעה אחרונה מאת גולן30, -
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 8.1 אלף צפיות
שלום רב, איפה ניתן לרכוש כרית/תושבת (בד"כ מדמוי עור) לסקודה ראפיד 2013 בארץ/חו"ל? אודה לעונים
הודעה אחרונה מאת kissos, -
שלום חברים אני מגיע לגרמניה בעוד כשלושה שבועות, ואני זקוק לעזרתכם בארגון נכון של מעבר בין יעדים. אלו הם היעדים - - מוזאון bmw, mercedes, audi, porsche, volkswagen. - השכרת רכב מהיר לנהיגה באוטובאן. - קורס נהיגה מתקדמת בנורבורגרינג. הקורס חייב להיות היעד האחרון ולא במקביל לשאר. מכיוון שאני לא מתמצא כלל בגרמניה, אשמח לשמוע מהמנוסים איך הכי מומלץ לעבור בין היעדים השונים כך שלא אצטרך לחזור על אותה הדרך פעמיים. כמו כן אני צריך המלצה על מקום בו אוכל להשכיר רכב שמסוגל לעבור את קו ה-300 קמש לכמה שעות לנהיגה באוטובאן, לבחור בן 24. בנוסף, אני מסתובב עם לא מעט ציוד איתי, האם כדאי לי להשכיר רכב לכל זמן השהות? או להתנייד בתחבורה ציבורית? חשוב לי לציין שאני לא מחפש…
הודעה אחרונה מאת Guy30, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם מחפש מקום אמין לבדוק אופל אסטרה טורבו דיזל 2002 בבאר שבע מחר עדיפות למכונאי אמין וישר שגם מכיר את הדגם היטב בלית ברירה אתפשר על מכון בדיקה אמין ומקצועי [שלא ימלא את הדף בכסת"ח אבל כן יבדוק כיאות את המכלולים המרכזיים מנוע / גיר / שילדה / טורבו / מזרקים / משאבת סולר] אשמח מאוד לקבל המלצות מהירות בברכה
הודעה אחרונה מאת BigMak, -
-
קניתי לפני כשנה פלוס רכב מסוג יונדאי אקסנט 2006. השקעתי ברכב לפחות 4500 אלף על בלאי (צינורות, שסתומים , רצועת טיימינג, רצועה שמאלית משהו, עוד חלק למניעת נקישות ימין ושמאל, טיפול 10000 ועוד...) ואפילו 2 תושבות מקוריות !!! שהיו שחוקות. אחרי שנשמתי מעט לרווחה, המזגן שבק חיים!!! הלכתי למוסך מומלץ ומורשה למיזוג אוויר שטען שהאייד משהו כזה (רדיאטור פנימי שקשור למזגן) התפוצץ!!! עלות הסיפור 1500 שח פחות או יותר!!! מתלבטת מה לעשות, אני הוצאתי המון על הרכב שהוא מאוד ישן 2006 , וכל הזמן אני מוצאת את עצמי ממשיכה להוציא על בלאי טבעי. השאלה היא אם למכור את הרכב לחברת טרייד אין (שוק פרטי יהיה בעייתי למכור ויקח זמן במיוחד שכרגע המזגן נדפק), או לתקן את הנזק ולהתפלל שזאת ההוצאה האחרונה שלי …
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
בעודי משוטט לי באתרי ה-0 ק"מ, אני נתקל לפעמים בעסקאות שלטעמי לפחות הם מדהימות. היום ראיתי את הסובארו B4 מנוע 2.5 ב-135 אלף ש"ח. מחיר שמתקרב מאוד למשפחתית מהיבואן. חשבתי לי - שאם אני הייתי מחפש היום רכב חדש - אין לי ספק שהייתי מעדיף לקבל יותר עבור הכסף שלי. מצד שני - עדיין מרבית האנשים רוכשים את הרכבים אצל היבואן. אז נכון שיש דגמים שבהם ההנחה שתקבלו לא גבוהה כמו ב-B4. אבל תמיד יש לפחות איזה רכב אחד או שנים שמוצעים במחיר מצויין. מה אתם הייתם עושים? 0 ק"מ או חדש מיבואן? ולמה?
הודעה אחרונה מאת tomer321, -
-
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, לפני מספר שבועות מכרתי את הרכב הישן שלי שהיה מבוטח בביטוח צד ג׳ ב-3 שנים האחרונות, ללא תביעות. במהלך החודש הקרוב אני מתכנן לרכוש רכב חדש, אותו ארצה לבטח בביטוח מקיף. האם העובדה שבמשך חודש-חודשיים לא היה ביטוח רכב בתוקף על שמי תפגע ברצף הביטוחי ותמנע ממני לקבל הנחת העדר תביעות עבור הרכב החדש? תודה, שגיא.
הודעה אחרונה מאת GhostBuster, -
שנים של תמחור גבוה ביחס למתחרות והתרחקות ממכירות לציי רכב, קנו למותג "הונדה" מעמד איתן בשוק הפרטי. הלקוחות התרגלו לשלם פרמיה עבור השם ה"נחשב" גם ביחס ליפניות האחרות וסביב המותג התגבש גרעין קשה של לקוחות נאמנים. על פי נתוני המכירות גם HRV החדש נהנה מאותה הילה וזוכה לביקושים ערים, אבל האם יש הצדקה של ממש למחיר הגבוה בכ-10,000 שקלים ואף יותר מהמקובל בקבוצתו? מה מסתתר מאחורי ה-H בחזית? יצאנו לבחון אותו ואת המסקנות שלנו תוכלו לקרוא כאן
הודעה אחרונה מאת ledirf, -
אני דיפלומט / קונסול וגם עשיר, לכן מותר לי לחנות על המדרכה ולחסום לכולם את המעבר 1 2 3
מאת 116_Veloce- 3 עוקבים
- 43 תגובות
- 8.2 אלף צפיות
אתמול בשעות הערב המוקדמות בחיפה עברתי באיזור ככר ספר, ומתחת לבית הקפה "תות" בכניסה לרח' יותם עמדה לה ב.מ.וו 750iL חדשה ונוצצת, על המדרכה תוך שהיא חוסמת את כל המעבר להולכי רגל (שלא לדבר על עגלות ילדים וכו'). מספר הרכב CC 91.251.54 - ניסיתי להבין לפי הצבעים לאיזו מדינה שייך רכב השגרירות / קונסוליה אבל אינני בטוח (אולי פולין?). דיווחתי מיד למשטרה - המשטרה כמובן לא יצאה מגדרה במיוחד כשמדובר ברכב דיפלומטי אבל הם כן התקשרו אלי 20 דקות אח"כ ושאלו אם הרכב עדיין שם. אני כבר לא הייתי שם. אני לא מוכן לעבור על זה בשתיקה, נמאס לי ממזמן כבר מאנשים בעלי ממון / מעמד עם רכבי יוקרה שמרשים לעצמם לחנות איפה שהם רוצים תוך כדי שהם מפריעים לכולם. אני נאלצתי לרדת לכביש ולסכן את עצמי בת…
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
http://www.themarker.com/dynamo/1.2881556 כרגיל, טויוטה מובילה. אחריה מאזדה ואז יונדאי. כנראה שהיפניות וטויוטה ברשות ימשיכות להיות המובילות בארץ למרות אלו שאוהבים להגיד כמה הן פחמנוע. ומשהו שיש פה ויכוח עליו תמיד , הם טוענים שרכב יפני שמיוצר באירופה אמין פחות. אני מאמין להם.
הודעה אחרונה מאת nimnim, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
הערב קיבלתי למייל פרסום על מבצע של פורד ו"בהצדעה". מה שמעניין זה שבפרסום מוצגת פיאסטה 1.0(גם ידנית וגם אוטומטית). לפי הפרסום זה במלאי. ללא פירוט על טיב המנוע. בדקתי באתר של פורד, שם עדיין מופיע מנוע 1.6/1.25 לפיאסטה. האם יכול להיות שהחל שיווק הפיאסטה אקובוסט בארץ סופסוף? או שאולי מדובר בטעות? http://site9244382.92.kidumplus.co.il/?v=1
הודעה אחרונה מאת gal_shirin, -
-
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם , אני מעוניין לרכוש רכב מהסוכנות הנ"ל (TRADE HALL). מישהוא מכיר / שמע / עשה עסקה דרכם ויכל לתת חוות דעת ? תודה.
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
הדור החדש של הונדה ג'אז ממשיך להיות אלטרנטיבה מרווחת למיני משפחתית בזכות תכנון פנימי חכם על מטראז' מצומצם חיצונית. בנוסף בדור החדש היא מציעה מלוא החופן מערכות בטיחות מתקדמות ומאוד לא אופייניות לסגמנט שלה, מנוע חסכוני ואפילו תמחור חדש ואטרקטיבי מבעבר שמציב אותה בתחרות ישירה עם מכוניות סופר-מיני. איך כל זה בפועל? המבחן המלא כאן
הודעה אחרונה מאת asafasraf, -
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4776264,00.html לדעתי צעד מבורך. רוכבי האופניים יחייבו להדביק מדבקה (בגודל של 6X5 ס"מ) שתכלול: א.שם היצרן. ב.הודעה על הגבלת גיל הרכיבה. ג.מספר סידורי. ד.משקלו ומשקל מרבי של הרוכב. ה.הספק ומהירות מרבית ולחץ אוויר בצמיגים. לא מאמין שהיהי אכיפה אבל נראה. זה רק אצלנו זה גורם לכזה בלגן או בכל העולם ככה?
הודעה אחרונה מאת mark_Avn, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אילו מכוניות מאיצות הכי מהר מ0-100? בתקציב של עד 20K. תודה
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
שלום לחברי הפורום. אז איפה זה בידיוק יוצא נס הרים המפורסם. אני יודע שזה בהרי ירושלים. יש מסלול מסויים ? מסעדה טובה מומלצת לקינוח ? רוצה לחנוך את ה 208 gti שבוע הבא
הודעה אחרונה מאת fish, -
- 5 תגובות
- 8 אלף צפיות
אהלן חברים אני מתלבט לגבי שימוש ברכב בהשכרת ארוכת טווח או ליסינג תפעולי מה היתרונות והחסרונות , האם למישהו יש המלצות או ניסיון בעבר או בהווה האם יש העדפה לחברה מסויימת בכל אחת מהאפשרויות?
הודעה אחרונה מאת Pitt, -
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן, יש למישהו המלצה למורה נהיגה טוב בנתניה? אני רוצה לעבור מהמורה שלי למה הוא חרא (מי שראה אשכול אחרון שלי פה יבין) אני צריך מורה שאוכל לשלם לו מהפקדון הצבאי. תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היום בבוקר נסעתי לטיול נהיגה בנס הרים וכשחזרתי, בעליות לירושלים הרכב שלי שבק חיים ונאלצתי להזמין גרר. תכננתי לנסוע לעשות קורס נהיגה מתקדמת (דריפטים) באלטרנתיבי ביום שני ועכשיו אין לי רכב מתאים לעשות איתו את זה. רציתי להתייעץ איתכם, האם יהיה כדאי לעשות את הקורס עם רכב מסוג מאזדה 3 החדשה (מנוע 2000) או עם סיאט איביזה 1.0T? אני שואל כי ידוע לי ששני הרכבים האלה ממש לא מכויילים ספורטיבית ולכן אני תוהה אם ניתן יהיה לבצע איתם אימוני החלקות. במידה והרכבים האלה לא מתאימים, האם הם מעמידים רכבים משלהם? אני יודע שיש ברשותם מיאטות וכו' אבל אני יודע שהרכבים האלו מזניקים את מחירי הקורסים לסביבות 1300+ לשעתיים וזה כבר מעל ליכולת הכלכלית שלי בתור חייל.
הודעה אחרונה מאת ג'וני בוי, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הי, איזה אוטו חסכוני בדלק (אוטומט) ידוע לכם, עד 20K? אשמח לכמה שמות / דוגמאות מי הכי חסכוני שאתם מכירים? תודה
הודעה אחרונה מאת EliC25, -
-
שלום יש טרקטורון כלשהו שניתן לסוע איתו בכביש? אני לא מדבר על rzr אלא על טרטורון ואיך הולך ההרחקה של טרקטורון ? כול כמה זמן דורש טיפולים?
הודעה אחרונה מאת Giladben.zaken, -
- 0 תגובות
- 873 צפיות
במעבר חד למדי אשתי בחרה להחליף את הפוקוס טיטניום שהייתה לנו באוריס. היינו מרוצים מאוד מהפוקוס:מנוע חביב,אחיזה והתנהגות מצויינים ולא הייתה לי שום בעיה עם התיבה,האבזור היה טוב והחסרון של מרווח במושב האחורי לא הפריע כי רוב הזמן זה היה רכב לנסיעות של האישה לבד. סה"כ 60000 קמ עברו ללא שום תקלה פרט למצבר שנפח נשמתו. אז חיפשנו ושוטטנו בין האולמות תצוגה,אני רציתי מזדה 3 2000 ולבסוף האישה הכריעה:נלך עם העדר ונקנה פעם אחת טויוטה-לא הגיוני שכולם רוצים טויוטה וטועים. כבר בשלב הקניה הבחנתי בעוצמת המותג:באולם התצוגה אין את היחס בו אתה מתקבל באולם של דלק מוטורס. הכי בולט זה שאין הנחות ואין מבצעים ובכלל אם לא מתאים לך טויוטה אז תלך לקנות משהו אחר בסוכנות ממול.... שלב קבלת הרכב כל…
הודעה אחרונה מאת ניצן א, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
לפי המסתמן משרד התחבורה יחייב בקרוב בעלי רכבי דיזל מסחריים משנת ייצור עד 2005 להתקין מערכת לוכד חלקיקים ל"הפחתת הזיהום". מעבר לעלות שעלולה להגיע עד 8,000 ש"ח יש טענה שהמערכת המאולצת תפגע באמינות המכנית שלא לדבר על הביצועים. היות שהתקנה נוגעת לכלי רכב מסחריים הרי עקב תקנות עבר הגזרה תקפה גם על כלי רכב פרטיים בפועל מסגנון טנדרים יפאניים (טויוטה פיק אפ, איסוזו וכו'), ג'יפים גדולים - טרופר, פראדו, דיסקברי וכו'. העיקר שאיכות הסביבה בראש מעייניו של כבוד השר כץ. מעניין מי המקורב שיזכה במכרז ליבוא והתקנת המערכת...
הודעה אחרונה מאת igalr, -
-
מי מחובר 55 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 304 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- פיגו107שנת2010
- מ.צ
- Pavlik
- flytomars
- Camaro 92
- אליהו שבת
- Tal7
- Liquidator
- קוסקוס
- superb
- Style
- ברווז
- Ragnar
- `Infinity
- Ohad91
- dorosen
- לירון .ה.
- Gavrik
- Arielz2405
- יוני3227
- שחר 1
- Shay Shd Dave
- natco
- Supertigre
- Zorly
- Night Driver
- SurfHigh
- פריג'י
- guy.a
- urich
- shlomiko
- mikk
- epiphone
- MIHAEL
- gpro
- DanielGangsta
- David32
- Itzik-b
- PYA
- menir1
- garicho
- orsh99
- צוק
- amosbmw
- Ronenbb
- om2
- itaysamurai
- גור אדם
- fatboy1340
- gpm11
- QV1750
- davemustaine87
- ldti
- lanosforce
- Igalz
