Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
[/right]

המצאת את זה או שיש לזה ביסוס כלשהו?

 

רבים מהנפגעים מהאופניים החשמליים הם ילדים ואנשים בגילאי פנסיה - כאלו שבאמת צועדים

על המדרכות ולא משתמשים בהן רק לצורך חצייה מהרכב לבית/משרד.

אני הייתי עד באופן אישי לרוכב אופניים חשמליים שחצה צומת באור אדום,

פגע בהולכת רגל מבוגרת שחצתה את מעבר החצייה שבקצה הצומת באור ירוק,

הפיל אותה על ראשה והביא לאישפוזה בבית החולים. הרוכב (וחברו המורכב)

תועדו במצלמת הרכב שלי (התאונה עצמה לא, הייתה משאית שהסתירה).

הגברת פונתה באמבולנס כאשר יורד דם מראשה וכשהיא לא מסוגלת אפילו

לקום בכוחות עצמה מהכביש. מה עם הנערים? ברחו מהמקום.

כמובן שכל החומר שהיה לי נמסר לתחנת המשטרה.

 

אם תתעניין מעט מול אגפי התנועה ובתי החולים, תגלה שתופעות של פציעה

מאופניים חשמליים (הן של הרוכב והן של הולכי רגל) קשה מאוד להגדיר כפי

שהגדרת "נדיר שבנדירים".

 

דיברנו על פגיעה ברכוש (רכבים) לא על פגיעה בבני אדם אז כל מה שרשמת לא רלוונטי.

ידוע שיש פציעות של הולכי רגל ואתה יכול לקרוא סטטיסטיקות (מן הסתם שלא תקרא, אתה ראית מקרה או 2 אז לדעתך זה נפוץ. חבל שזה לא עובד ככה) אם בא לך לקרוא כמה זה נפוץ או לא (פגיעות שהם מעבר לקלות).

  • תגובות 99
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איך המשפט "אני לא מכיר בן אדם אחד שניזוק מאופניים וזה נדיר שבנדירים" מתייחס

רק לרכוש ולא לנזק בגוף? אלא אם ב"בן אדם" הכוונה שלך לרכב, אם כך קטונתי מלנסות להבין את

שכתבת.

חבל שאתה קובע קביעות חד משמעיות על סמך מה שמתחולל בקופסה שלך בלבד.

פורסם (נערך)

לדעתי צריך לשנות את החוק שרק מי שיש לו רישיון לכלי ממונע כלשהו יכול לרכב על אופניים חשמליים.

ז"א מי שאין לו רישיון נהיגה- לא יכול.

ילדים בני 15-16 נוסעים על הכלי הזה, במהירות לא נמוכה (25 קמ"ש נשמע מעט אבל זה הרבה) ואין להם ראייה תעבורתית בשיט.

אדם בעל רישיון יודע להשתלב בתנועה, יודע להעריך מרחקים ומהירות וידע לרכב לפי חוקי התנועה.

הכלי הזה בראש וראשונה צריך להיות תחליף ירוק וזול לתחבורה ממונעת, ורק אחר כך, אולי, להיות "כלי דאווין" לפרחחים מטומטמים בני 16.

הכותב רוכב כ12 ק"מ כל יום על אופניים חשמליים.

חבל שכמו הרבה דברים במדינה הדפוקה שלנו, המיעוט הממושמע צריך להידפק בגלל הרוב המופרע.

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
איך המשפט "אני לא מכיר בן אדם אחד שניזוק מאופניים וזה נדיר שבנדירים" מתייחס

רק לרכוש ולא לנזק בגוף? אלא אם ב"בן אדם" הכוונה שלך לרכב, אם כך קטונתי מלנסות להבין את

שכתבת.

חבל שאתה קובע קביעות חד משמעיות על סמך מה שמתחולל בקופסה שלך בלבד.

 

כשמוציאים דברים מהקשרם זה מאוד קל להתבלבל. הנה הציטוט המקורי:

"

כל נזק רכוש שנגרם לך ע"י רוכב כלשהוא אתה מוזמן לברר איתו או אם יש צורך לתבוע אותו בבימ"ש לתביעות קטנות בדיוק כמו שעושים לכל נזק אחר שמישהו גורם לך בחיים וזה לא מכוסה ע"י ביטוח (למרות שהסיכוי לנזק רכוש הוא פשוט אפסי וגם אם יהיה נזק הוא מאוד מאוד קטן. לפני 4-5 שנים ילד נכנס בי ב50-60 קמש כשאני פניתי לכיוון עלייה (הוא בא בירידה) האופניים הלכו קפוט לרכב הייתה שריטה אחת.).

ואיך תזהה את הרוכב? אם יש מספר רישוי יש סיכוי לזיהוי ואפילו לצילום. בלי מספר רישוי תראה רק את האבק שהוא משאיר לך, בודאי לא פיצוי.



אם הוא גרם לך איזהשהוא נזק לרכב שהוא ברמת השריטה ומעלה רוב הסיכויים שהוא פצוע ולא בורח לשום מקום. בכל מקרה זה עוד פעם לחפש בעיות איפה שאין. אני לא מכיר בן אדם אחד שניזוק מאופניים וזה נדיר שבנדירים."

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

במקום להתמודד עם העלייה (המבורכת) של הציבור בשימוש באופניים במקום ברכב ממונע בדמות הפלצת חוקים מפגרים ותקנות מטומטמות על ימין ועל שמאל, צריכים להשקיע בתשתיות שיתאימו למציאות החדשה הזאת.

לא צריך "להסדיר" כל דבר בהגבלות ובמדבקות.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ובאותו עניין: נתקלתי השבוע בילדים שהתקינו מנוע של מפוח עלים באופניים (וזה עובד), כמובן רכבו על המדרכה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
ובאותו עניין: נתקלתי השבוע בילדים שהתקינו מנוע של מפוח עלים באופניים (וזה עובד), כמובן רכבו על המדרכה.

 

כנראה משהו כזה:

http://www.motogarden.co.il/%D7%A7%D7%99%D7%98-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%A0%D7%A4%D7%97-80-%D7%A1%D7%9E%2522%D7%A7/p-200.htm#moreDetails

 

בגלל הרעש שהם עושים הם מוחרמים די מהר בדרך כלל.

פורסם

א. בעל האתר שמוכר את זה צריך להיקנס בסכום שיגרום לו לחשוב שנית על מכירת דברים כאלו.

ב.הסדרה שתכולל בתוכה עליות רישוי מצד הרוכשים תאפשר לממן דרכים יעודיות לאופניים(למרות שאני מאמין שהתקציב לזה קיים איפשהו כבר).

הבעיה במדינה שלנו שמיסוי בתחבורה אף פעם לא הולך לאן שצריך(מס בלו לדוגמה).

פורסם

הבעיה היא שהילדים פשוט לא יודעים את חוקי הדרך, או שלא אכפת להם עדיין בגיל הזה.

 

נהיה סיוט לנסוע בשכונה שלי, לא פעם ילדים באופניים חשמליים חתכו אותי על הכביש בלי להסתכל, נסעו מולי בכיכר כנגד כיוון התנועה בזמן שהם מסתכלים על הטלפון ולא על הכביש, כמובן שנוסעים בלי שום אור בלילה.

 

כבר היו מספר תאונות באיזור שלי, בחלק הילדים שברו עצמות ונזקקו לשיקום. זה לא מרתיע את חבריהם מלהמשיך לנסוע בכביש ללא יכולת להתמודד איתו.

 

צריך שתהיה לכלי הזה הגבלת גיל, צריך גם רישוי לפי דעתי.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

הסיפור נגמר באמצע שנות ה-70 כאשר הופיעו בשוק אופנועי 50 סמ"ק של הונדה, ג'ילרה ועוד כמה יצרנים שעמדו בכל התנאים הרשמיים, אבל היו הרבה יותר מהירים. גם אז לקח למדינה איזה זמן לעכל את התופעה, אבל התקנות עודכנו.

 

בחלק מהמדינות, לאופנועים עד 50 סמ"ק עדיין לא נדרש רישוי, ביטוח, רישוי נהג, או תיעוד בעלות, ואפשרות לרכב מגיל 16.

 

מה שקורה זה שהתחום פרוץ לגמרי, והציבור שעולה על הכלים האלה, הוא בעל אפס מודעות לחוקי התנועה והסביבה בכביש. בקיצור כמו אופניים חשמליים בישראל, רק הרבה יותר גרוע, כי לכלים האלה יש יותר כח.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
הבעיה היא שהילדים פשוט לא יודעים את חוקי הדרך, או שלא אכפת להם עדיין בגיל הזה.

 

נהיה סיוט לנסוע בשכונה שלי, לא פעם ילדים באופניים חשמליים חתכו אותי על הכביש בלי להסתכל, נסעו מולי בכיכר כנגד כיוון התנועה בזמן שהם מסתכלים על הטלפון ולא על הכביש, כמובן שנוסעים בלי שום אור בלילה.

 

כבר היו מספר תאונות באיזור שלי, בחלק הילדים שברו עצמות ונזקקו לשיקום. זה לא מרתיע את חבריהם מלהמשיך לנסוע בכביש ללא יכולת להתמודד איתו.

 

צריך שתהיה לכלי הזה הגבלת גיל, צריך גם רישוי לפי דעתי.

 

יש הגבלת גיל כבר מזמן - גיל 14, זה לא מפריע לילדים בני 9 לנסוע על האופניים החשמליים. מישהו באמת מאמין שאי פעם תהיה אכיפה רצינית ? הרי זו מדינת ישראבלוף , אפשר להעלות את גיל הנסיעה גם ל 99 והילדים עדיין ימשיכו לרכב. וכשמבינים את הנקודה הזו אני לא מצליח להבין איך רוצים להוריד ילדים מהמדרכה לכבישים, כשברור שעל הכביש יהיו הרבה יותר הרוגים ופצועים קשה יותר.

פורסם
יש הגבלת גיל כבר מזמן - גיל 14, זה לא מפריע לילדים בני 9 לנסוע על האופניים החשמליים. מישהו באמת מאמין שאי פעם תהיה אכיפה רצינית ? הרי זו מדינת ישראבלוף , אפשר להעלות את גיל הנסיעה גם ל 99 והילדים עדיין ימשיכו לרכב. וכשמבינים את הנקודה הזו אני לא מצליח להבין איך רוצים להוריד ילדים מהמדרכה לכבישים, כשברור שעל הכביש יהיו הרבה יותר הרוגים ופצועים קשה יותר.

 

ובגלל זה צריך רישוי, סימן זיהוי לכלי.

 

ילד שלא יסכים לעצור לבדיקה של שוטר, האבא שעל שמו האופניים יקבל קנס יפה מאוד וכך הפריצות הזאת תפסק.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

רישוי וסימון ובידוק וכל הקשקושים האלה שווים לישבן כשמדובר בקטינים עם...אופניים. זה לא רכב עם מספר שלדה שעובר טסט כל שנה ויש עליו איזשהו פיקוח. להקים גוף שמפקח על פאקינג אופניים זה פשוט בדיחה.

צריך שבילים יעודיים לאופניים זהו. כמו שיש כביש למכוניות ומדרכה להולכי רגל.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
ובגלל זה צריך רישוי, סימן זיהוי לכלי.

 

ילד שלא יסכים לעצור לבדיקה של שוטר, האבא שעל שמו האופניים יקבל קנס יפה מאוד וכך הפריצות הזאת תפסק.

 

לא הייתה אכיפה עד עכשיו (חוץ מאיזה מבצע וחצי - עשו קצת רעש בעיתון ואז הכל נשכח) אז למה אתה חושב שמשהו ישתנה ? כי שינו את החוק ? אם לא אכפו את החוק הקודם למה שיאכפו את החוק החדש ?

 

אתה באמת מצליח לדמיין שוטרים רודפים אחרי ילדים על אופניים ? או אפילו נמצאים ברחובות כדי לאכוף את החוק הזה ?

אני לא.


×
×
  • תוכן חדש...