Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהחלט. הברדק בארץ בתחום הזה בלתי נסבל. מישהו צריך לשלם תמורת הנזקים והטיפול הרפואי של הרוכבים ונפגעיהם.

אדון מודלה - שאלה לי אליך: האם אתה מוותר על תשלום תמורת תמקון הרכב שלך כאשר רכב אחר פוגע בו? מי צריך, לדעתך, לשלם תמורת טיפול בילד שלך, שנפגע מופניים חשמליים? מי צריך לשלם משכורת לפצוע שנפגע על ידי אופניים חשמליים ומושבת מעבודה כמה חודשים כיון שרגלו נשברה?

ד"א - הדבר נכון גם לגבי אופניים מונעים בכוח שרירים. נניח שרוכב פוגע בך מאחור, שובר פנס ברכב שלך. האם אתה מוכן לשלם 1000 ש"ח תמורת הנזק שגרמו לך? קצת מחשבה לא תזיק לפני הצהרות כשלך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 99
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

כל הטיפולים הרפואיים בארץ מכוסים ע"י הקופות חולים בכל תאונה שהיא למעט רכב מנועי שמחוייב בביטוח ע"י חוק הפלת"ד (וגם אז אגב, קודם כל יטפלו כמובן בהמשך אולי מי שהיה בלי ביטוח יקבל חשבון).

זה אומר שבכל תאונה של אופניים או אופניים חשמליים אתה וילדיך מכוסים רפואית 100%.

כל נזק רכוש שנגרם לך ע"י רוכב כלשהוא אתה מוזמן לברר איתו או אם יש צורך לתבוע אותו בבימ"ש לתביעות קטנות בדיוק כמו שעושים לכל נזק אחר שמישהו גורם לך בחיים וזה לא מכוסה ע"י ביטוח (למרות שהסיכוי לנזק רכוש הוא פשוט אפסי וגם אם יהיה נזק הוא מאוד מאוד קטן. לפני 4-5 שנים ילד נכנס בי ב50-60 קמש כשאני פניתי לכיוון עלייה (הוא בא בירידה) האופניים הלכו קפוט לרכב הייתה שריטה אחת.).

בקשר לאובדן עבודה, יש ימי מחלה ויש ביטוח לאומי ויש תאונות עבודה ויש ביטוח תאונות אישיות וכו'.

 

אז בוא נגיד את האמת, בתכל'ס הכל מכוסה למעט דבר אחד שזה הפיצויים הגבוהים שמקבלים בתאונות דרכים על "כאב וסבל".

פיצוי שאין לו אח ורע בשום מקום בעולם אבל כאן פשוט התרגלנו אליו אז כל דבר אחר נראה לנו בזוי.

עריכה אחרונה על ידי mudale222
פורסם

הצעד המתבקש זה להכניס את מס בקניית האופניים ותשלום של אגרה שנתית כמו בקטנוע חשמלי וגם באותה הזדמנות לעשות בדיקה שהאופניים לא משופרות.

לגבי ביטוח זה בעייתי כי ביטוח למוצרים כאלה הוא בעייתי משני סיבות לפחות:

א.פציעה של רוכב אופניים בתאונת דרכים חמורה יותר משל אדם שנוהג ברכב.

ב.המוצר הזה גניב בצורה לא נורמלית.

ג.כל ביטוח של תאונות אישיות מכסה תאונות דרכים.

 

המס ואגרה יכולים לספק סוג קרן לנפגעים.

פורסם
המטרה היא לא למנוע מאנשים את האפשרות לתחבורה ירוקה אלא להסדיר אותה על מנת שהאנשים הנכונים יוכלו להשתמש.

ברגע שאתה מסדיר אתה מאפשר לרשויות האכיפה לדאוג לצרכיי הציבור(הנהגים והולכי הרגל).

אומנם אף פעם לא נהיה דנמרק אבל לא חייב להיות העולם מהסרט "מקס הזועם".

מי שרוצה תחבורה ירוקה שיעשה רישיון לאופנוע, ישלם ביטוח וייקנה קטנוע חשמלי.

מי שלא יודע מה עושים עם רכב ממנוע שירכב על שבילים עם אופניים רגילים.

http://www.blitzmotors.co.il/

 

5963_4185.png

אייל

פורסם
החרמות. הסמכות כבר ניתנה לפקחים רק צריך להתחיל עבודה. אחרי שבוע של אכיפה רצינית שום ילד לא יעיז לנסוע על כלי באלפי שקלים שיכולים להחרים לו בשנייה.

 

ומה הבעיה עם זה?

 

אם כלי שעולה יותר מהגלקסי של אמא והאוטו של אבא, יוכל להיות מוחרם בשניה, אז גם יפסיקו לקנות את זה, ויפסיקו להסתובב כאן ברחובות כנופיות של מלאכי הגיהנום דמיקולו.

 

אני בעד גם להביא מגרסת ברזל ניידת, ולערוך במרכזי ערים מופעי ראווה של גריסת אופניים חשמליים שהוחרמו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
ומה הבעיה עם זה?

 

אם כלי שעולה יותר מהגלקסי של אמא והאוטו של אבא, יוכל להיות מוחרם בשניה, אז גם יפסיקו לקנות את זה, ויפסיקו להסתובב כאן ברחובות כנופיות של מלאכי הגיהנום דמיקולו.

 

אני בעד גם להביא מגרסת ברזל ניידת, ולערוך במרכזי ערים מופעי ראווה של גריסת אופניים חשמליים שהוחרמו.

 

למה אתה מחפש בעיות איפה שאין? :)

אין עם זה בעיה וזה אפילו חיובי. אין צורך במופעי רחוב כי יש מופעי YNET - זה מגיע קצת יותר טוב לקהל היעד.

פורסם (נערך)
כל הטיפולים הרפואיים בארץ מכוסים ע"י הקופות חולים בכל תאונה שהיא למעט רכב מנועי שמחוייב בביטוח ע"י חוק הפלת"ד (וגם אז אגב, קודם כל יטפלו כמובן בהמשך אולי מי שהיה בלי ביטוח יקבל חשבון). ומי משלם לקופת חולים? המיסים שלנו. אזת תעלה אותם כדי לשלם תמורת נזקי האופניים החשמליים.

זה אומר שבכל תאונה של אופניים או אופניים חשמליים אתה וילדיך מכוסים רפואית 100%. וההכנסת שאני מפסיד בזמן שאני מאושפז\רתוק לבית?

כל נזק רכוש שנגרם לך ע"י רוכב כלשהוא אתה מוזמן לברר איתו או אם יש צורך לתבוע אותו בבימ"ש לתביעות קטנות בדיוק כמו שעושים לכל נזק אחר שמישהו גורם לך בחיים וזה לא מכוסה ע"י ביטוח (למרות שהסיכוי לנזק רכוש הוא פשוט אפסי וגם אם יהיה נזק הוא מאוד מאוד קטן. לפני 4-5 שנים ילד נכנס בי ב50-60 קמש כשאני פניתי לכיוון עלייה (הוא בא בירידה) האופניים הלכו קפוט לרכב הייתה שריטה אחת.). ואיך תזהה את הרוכב? אם יש מספר רישוי יש סיכוי לזיהוי ואפילו לצילום. בלי מספר רישוי תראה רק את האבק שהוא משאיר לך, בודאי לא פיצוי.

בקשר לאובדן עבודה, יש ימי מחלה ויש ביטוח לאומי ויש תאונות עבודה ויש ביטוח תאונות אישיות וכו'. שוב - על חשבון הציבור. בבקשה להעלות את דמי בט"ל. ויש הרבה אנשים שאין להם ימי מחלה - תאונה כזו ועסק קטן קורס. ולגבי שכירים רבין דמי המחלה מכסים את השכר באופן חלקי מאד, וביטוחים למיניהם מתחילים לשלם רק אחרי שבועיים עד חודש ולתקופה מוגבלת.

 

אז בוא נגיד את האמת, בתכל'ס הכל מכוסה למעט דבר אחד שזה הפיצויים הגבוהים שמקבלים בתאונות דרכים על "כאב וסבל".

פיצוי שאין לו אח ורע בשום מקום בעולם אתה מוזמן לבדוק מה קורה בכל העולם המערבי אבל כאן פשוט התרגלנו אליו אז כל דבר אחר נראה לנו בזוי.

בכחול

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כל הטיפולים הרפואיים בארץ מכוסים ע"י הקופות חולים בכל תאונה שהיא למעט רכב מנועי שמחוייב בביטוח ע"י חוק הפלת"ד (וגם אז אגב, קודם כל יטפלו כמובן בהמשך אולי מי שהיה בלי ביטוח יקבל חשבון).

ומי משלם לקופת חולים? המיסים שלנו. אזת תעלה אותם כדי לשלם תמורת נזקי האופניים החשמליים.



נו באמת... זה דמגוגיה בגרוש.. אין לזה שום השפעה על מיסים שלנו וזה טיפה בים.

זה אומר שבכל תאונה של אופניים או אופניים חשמליים אתה וילדיך מכוסים רפואית 100%.

וההכנסת שאני מפסיד בזמן שאני מאושפז\רתוק לבית?

עניתי למטה

כל נזק רכוש שנגרם לך ע"י רוכב כלשהוא אתה מוזמן לברר איתו או אם יש צורך לתבוע אותו בבימ"ש לתביעות קטנות בדיוק כמו שעושים לכל נזק אחר שמישהו גורם לך בחיים וזה לא מכוסה ע"י ביטוח (למרות שהסיכוי לנזק רכוש הוא פשוט אפסי וגם אם יהיה נזק הוא מאוד מאוד קטן. לפני 4-5 שנים ילד נכנס בי ב50-60 קמש כשאני פניתי לכיוון עלייה (הוא בא בירידה) האופניים הלכו קפוט לרכב הייתה שריטה אחת.).

ואיך תזהה את הרוכב? אם יש מספר רישוי יש סיכוי לזיהוי ואפילו לצילום. בלי מספר רישוי תראה רק את האבק שהוא משאיר לך, בודאי לא פיצוי.

אם הוא גרם לך איזהשהוא נזק לרכב שהוא ברמת השריטה ומעלה רוב הסיכויים שהוא פצוע ולא בורח לשום מקום. בכל מקרה זה עוד פעם לחפש בעיות איפה שאין. אני לא מכיר בן אדם אחד שניזוק מאופניים וזה נדיר שבנדירים.

בקשר לאובדן עבודה, יש ימי מחלה ויש ביטוח לאומי ויש תאונות עבודה ויש ביטוח תאונות אישיות וכו'. שוב -

על חשבון הציבור. בבקשה להעלות את דמי בט"ל. ויש הרבה אנשים שאין להם ימי מחלה - תאונה כזו ועסק קטן קורס. ולגבי שכירים רבין דמי המחלה מכסים את השכר באופן חלקי מאד, וביטוחים למיניהם מתחילים לשלם רק אחרי שבועיים עד חודש ולתקופה מוגבלת.

זאת בהחלט בעיה. בדיוק כמו כל תאונה אחרת. רק בשביל להכניס דברים לפורפורציה כן? אנחנו מדברים ב2014 על 18 אנשים שנפצעו ברמה בינונית ומעלה והוצרכו לאישפוז. מתוכם אנחנו יודעים ש90% זה רוכבים שכידוע לא מעניינים אותך, זה אומר שמדובר באולי 2 אנשים בכל הארץ בשנה..... רק להבין עד כמה ניפחו את כל הסיפור.

אז בוא נגיד את האמת, בתכל'ס הכל מכוסה למעט דבר אחד שזה הפיצויים הגבוהים שמקבלים בתאונות דרכים על "כאב וסבל".



פיצוי שאין לו אח ורע בשום מקום בעולם

אתה מוזמן לבדוק מה קורה בכל העולם המערבי

אבל כאן פשוט התרגלנו אליו אז כל דבר אחר נראה לנו בזוי. ק

אני לא אתחיל לבדוק בכל העולם אבל בארה"ב אני יודע בוודאות שהביטוח הסטנדרטי לאופנועים לא כולל הפסדי שכר ואוגמת נפש וכאב אלא במקרה הטוב כיסוי רפואי מלא.

 

בירוק נזלת

פורסם

שיעשו מה שהם רוצים, רק שירדו מהמדרכות. אז לא יהיו 91-97% נפגעים מקרב הרוכבים אלא 100% והולכי הרגל יוכלו שוב ללכת בבטחה על המדרכה בלי לפחד שערס בן 12 יכנס בהם ב50 קמ"ש תוך כדי סימוס באייפון 6S שקנה לו האבא הערס שלו.

פורסם
אני בעד גם להביא מגרסת ברזל ניידת, ולערוך במרכזי ערים מופעי ראווה של גריסת אופניים חשמליים שהוחרמו.

ומיד אחרי זה טקס הלקאת נוסעים במהירות מופרזת בכיכר המדינה.

אחר כך כריתת ידי גנבים.

חלוקת ממתקים.

שבועת אמונים למפלגה. תוך כדי נפנוף דגלים אדומים.

תשלום שכר צנוע לקהל, ורישום דוחו"ת למי שלא הגיע לאירוע.

 

תוציאו את המדינה מהוריד, לא צריך בשביל כל דבר את המדינה, הבירוקרטיה שלה והשחיתות של המנגנונים שלה.

נראה לי נתמודד יפה בכוחות עצמנו עם השריטות שפעם ב ייגרמו מאופניים. מקסימום בעזרת בית משפט.

פורסם

אם הוא גרם לך איזהשהוא נזק לרכב שהוא ברמת השריטה ומעלה רוב הסיכויים שהוא פצוע ולא בורח לשום מקום. בכל מקרה זה עוד פעם לחפש בעיות איפה שאין. אני לא מכיר בן אדם אחד שניזוק מאופניים וזה נדיר שבנדירים.

המצאת את זה או שיש לזה ביסוס כלשהו?

 

רבים מהנפגעים מהאופניים החשמליים הם ילדים ואנשים בגילאי פנסיה - כאלו שבאמת צועדים

על המדרכות ולא משתמשים בהן רק לצורך חצייה מהרכב לבית/משרד.

אני הייתי עד באופן אישי לרוכב אופניים חשמליים שחצה צומת באור אדום,

פגע בהולכת רגל מבוגרת שחצתה את מעבר החצייה שבקצה הצומת באור ירוק,

הפיל אותה על ראשה והביא לאישפוזה בבית החולים. הרוכב (וחברו המורכב)

תועדו במצלמת הרכב שלי (התאונה עצמה לא, הייתה משאית שהסתירה).

הגברת פונתה באמבולנס כאשר יורד דם מראשה וכשהיא לא מסוגלת אפילו

לקום בכוחות עצמה מהכביש. מה עם הנערים? ברחו מהמקום.

כמובן שכל החומר שהיה לי נמסר לתחנת המשטרה.

 

אם תתעניין מעט מול אגפי התנועה ובתי החולים, תגלה שתופעות של פציעה

מאופניים חשמליים (הן של הרוכב והן של הולכי רגל) קשה מאוד להגדיר כפי

שהגדרת "נדיר שבנדירים".

פורסם
מקווה שמדובר בצעד ראשון לקראת דרישת רישוי של הרכב ושל הרוכב.

 

אבל אני פסימי. ישראל.

 

שכחו שפעם היה רישוי לאופניים ... לפני 50 שנה, אף אחד לא באמת התייחס ברצינות לחוק הזה, הנסיונות לאכוף אותו נגמרו בבריחה של הילדים והנוער, די מהר הוא בוטל כי לא היה בו שום טעם. יש חוקים שאי אפשר לעמוד בהם וראוי שלא יחוקקו.

פורסם
שכחו שפעם היה רישוי לאופניים ... לפני 50 שנה, אף אחד לא באמת התייחס ברצינות לחוק הזה, הנסיונות לאכוף אותו נגמרו בבריחה של הילדים והנוער, די מהר הוא בוטל כי לא היה בו שום טעם. יש חוקים שאי אפשר לעמוד בהם וראוי שלא יחוקקו.

 

באותם ימים היה "טוסטוס" - שרשמית נקרא "אופניים עם מנוע עזר" (מזכיר משהו מודרני? גם האופניים החשמליים קרויים בשם זה בתקנות התעבורה המעודכנות). זה היה יצור כלאים שנראה כמו אופניים בעלי שלדה עבה במיוחד ועם פדלים, אבל היה גם מנוע בנזין קטן (עד 50 סמ"ק). הכלי דרש רישוי מלא, כולל רישוי הנהג, שאפשר היה לקבל מגיל 16. ישה מצא פעם את תקנות התעבורה המקוריות מ-1961, אני מניח שאפשר למצוא שם את הסעיף הרלוונטי.

 

הסיפור נגמר באמצע שנות ה-70 כאשר הופיעו בשוק אופנועי 50 סמ"ק של הונדה, ג'ילרה ועוד כמה יצרנים שעמדו בכל התנאים הרשמיים, אבל היו הרבה יותר מהירים. גם אז לקח למדינה איזה זמן לעכל את התופעה, אבל התקנות עודכנו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...