Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לפני חצי שעה הייתי בטיילת בקרית חיים ו2 טוסטוסים נסעו שם בין הולכי הרגל.

ושם אין בעיית פקקים או חניה. זה הכל האנשים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 99
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אז זה תרבות נהיגה בעייתית באזור הזה. בתל אביב קטנועים לא שעושים שטויות כאלו.

שישמו שוטרים במקום למשך תקופה ותראה שאף אחד לא יחזור לעשות שטויות.

פורסם
תראו את התחום של הדו גלגלי עם אופנעים וקטנועים התחום סודר ונכון שביטוחים יחסית גבוהים לעומת תחום הרכבים אבל זה משקף את עלות הסיכון שחברת הביטוח לוקחת.

האם זה הוריד את כמות הקטנועים על הכבישים?לא.

השנה נכנסו תקנות שהקלו על רוכבים מקצועיים ועל כלים עם מערכות בטיחות גבוהות יותר.

לוקח זמן אבל הסדר נעשה וחלק מהרוכבים מחזיקים מכוניות לימים שאי אפשר לרכב.

ביטוח יוריד את החלק הבעייתי של הרוכבים ובאותו הזמן יממן את הפציעות שלהם.

כל עוד מחיר הביטוח יפוקח,לדעתי ביטוח כזה צריך להיות משווק ע"י הפול בלבד עקב שהוא מוסד בעל עמדה הניטרלית בתחום הביטוח.

 

נראה לי אתה ממש לא יודע על מה אתה מדבר.

בעקבות העלייה במחירי הביטוח ירדו מסירות הכלים בשנים שאח"כ בעשרות אחוזים למרות הגידול באוכלוסיה.

הענף קיבל מכה אנושה.

פורסם

אוקיי,אבקש נתונים אם תוכל.

לפי כמות האנשים שהולכת לשיעורי נהיגה לדו-גלגלי אצלנו בעיר חשבתי הפוך.

זה לא פגע בענף זה ייצב אותו כי בן אדם שלא יכול לשלם על הביטוח של טייפון 50סמ"ק שלא לדבר על אופנעים כבדים.

הוריד את האלו שלא יכלו לממן עלויות מינימליות,בטוח שיחפף ברמת האחזקה של הכלי ובדו-גלגלי צמיג באיכות ירודה שמתפוצץ שווה למוות.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

ממש לא נכון.

יש אנשים שהעדיפו לעבור לרכב בגלל המהלך הזה. כלומר, יש הבדל בין משתלם כלכלית לבין חוסר יכולת כלכלית.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

תסלחו לי אבל עם 5 אלף ש"ח בשנה כבדים על רוכב אופנוע.

במידה וניקח ביטוח חובה +צד ג' ברכב לא גניב שנעה בסביבות 2500 ש"ח נחלק ל12 חודשיים +אגרה ממוצעת לרכב ישן עממי שנעה בסביבות ה1000+- בשנה נקבל עלות של עלות ממוצעת חודשית של יבשה של 400 ש"ח לפני הדלק ועלויות אחזקה.

בקטנוע 250 סמ"ק עלות ביטוח חובה +צד ג' נעה עד 5אלף ש"ח אגרה של 300 ש"ח לשנה נחלק ל12 חודשים נקבל 450 ש"ח לחודש לפני דלק ועלויות אחזקה.

יוצא שאם מישהו לא יכול לשים 100 ש"ח( שזה 2 תדלוקים מלאים +- של קטנוע 250 סמ"ק) אין לו שום סיבה להשאר בתחום שבו רמת האחזקה מצריכה להיות הרבה מקצועית מאשר ברכב.

 

בכל מקרה עלויות של רישוי ואגרה וביטוח במידה והיו באופניים חשמליות ירחיקו את אלו שלא באמת יכולים לממן את התאונות שהם יכולים לגרום.

פורסם
תסלחו לי אבל עם 5 אלף ש"ח בשנה כבדים על רוכב אופנוע.

במידה וניקח ביטוח חובה +צד ג' ברכב לא גניב שנעה בסביבות 2500 ש"ח נחלק ל12 חודשיים +אגרה ממוצעת לרכב ישן עממי שנעה בסביבות ה1000+- בשנה נקבל עלות של עלות ממוצעת חודשית של יבשה של 400 ש"ח לפני הדלק ועלויות אחזקה.

בקטנוע 250 סמ"ק עלות ביטוח חובה +צד ג' נעה עד 5אלף ש"ח אגרה של 300 ש"ח לשנה נחלק ל12 חודשים נקבל 450 ש"ח לחודש לפני דלק ועלויות אחזקה.

יוצא שאם מישהו לא יכול לשים 100 ש"ח( שזה 2 תדלוקים מלאים +- של קטנוע 250 סמ"ק) אין לו שום סיבה להשאר בתחום שבו רמת האחזקה מצריכה להיות הרבה מקצועית מאשר ברכב.

 

בכל מקרה עלויות של רישוי ואגרה וביטוח במידה והיו באופניים חשמליות ירחיקו את אלו שלא באמת יכולים לממן את התאונות שהם יכולים לגרום.

 

זה לא עובד ככה.

יש הרבה יתרונות שמוותרים עליהם מיידית ברגע שעוברים לדו"ג כמו הסיכון שעולה בעשרות מונים, הנוחות, המוזיקה, גשם\רוח\קור\חום, בגא'ז, היכולת להסיע יותר מבן אדם אחד וכו'...

אז כל עוד המחיר מאוד זול אנשים יהיו מוכנים לסבול הרבה בשביל לחסוך עוד כמה שקלים.. ברגע שבאת והרעת עוד פרמטר בצורה דרסטית (וזה הפרמטר הכי חשוב), היחס עלות תועלת נדפק ומלא אנשים עזבו את התחום.

פורסם

בגישה הזאת אפשר להגיד שכל בן אדם שואף להחזיק שברולט סוואנה(על מנת להביא ספה מאיקאה פעם ב5 שנים)

 

עדיין מדובר בחיסכון יחסית גדול של דו-גלגלי מול רכב לפחות לאנשים שעובדים בתל אביב למרכזים בהם יש בעיית חנייה.

אני לדוגמא עברתי לקטנוע עקב עבודתי בתל אביב בתקופה הזאת הצלחתי לחסוך כסף עקב צריכת הדלק שהפכה מ1:14 ברכב ל1:30 בקטנוע.

במידה והייתי עובד במקום בו שעות הגעה והיציאה שלי לא היו נכנסות לשעות העומס בעיית חנייה לא הייתי עוזב את הרכב הייתי פשוט מחליף עם הזמן לרכב יותר חסכוני ולא לקטנוע.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ובכל זאת הערים פקוקות ומפוצצות במכוניות. מה הוכחת בזה? אתה בעצמך כותב שעברת לקטנוע כי אין לך ממש ברירה מבחינת חניה. אם היית יכול, היית ממשיך להחזיק רכב שיזהם יותר ויתפוס יותר מקום ברחוב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

נכון זה המחיר שהייתי מוכן לשלם במידה והייתי עובד במקום כזה.

ולכן כל מי שרוצה להרגיש ירוק או לחסוך כסף ובאותו הזמן לנסוע על אופניים חשמליות שהיהי מוכן לשלם את עלות שתבוא עם זה.

בענייני תחבורה אני אגואיסט (קודם כל אני אחריי זה כל שאר העולם).

 

הבעיה שלנו של איכות הסביבה אצלנו הרבה יותר גדולה מכלי רכב ממנועים ע"י נפט.

קח לדוגמא את האנרגיה סולארית שבגרמניה נמצאת במצב יותר מבארץ(אבסורד).

גז טבעי בשפע ואף אחד מיובאני המכוניות לא מציעה מכוניות על גז טבעי.

זה רק ההתחלה.


×
×
  • תוכן חדש...