Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מבין את הויכוחים הדמגוגיים האלו על "גם הולכי רגל נהרגים".

לי אישית נורא בא להגיע לעבודה בקארט 2 פעימות. אז למה לא בעצם?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • תגובות 99
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הסיכוי ממש לא קלוש, בעתיד המכוניות יצאו ממרכזי הערים. במקום בירוקרטיה מפגרת שרק תסבך לכולם את החיים, תשתיות שמתאימות למציאות הן הפיתרון הטוב ביותר.

הוצאת הרכב מחוץ למרכזי הערים תתאפשר כשתהיה תחבורה ציבורית יעילה, איכותית, שפעילה בכל ימות השבוע ובכל השעות.

בנתיים אני לא רואה שום סיבה להעדיף את התחבורה הציבורית על הרכב הפרטי שלי.

כנראה שאם הייתי חי במדינה שיש בה תחבורה ציבורית מפותחת, במקום להחזיק שני רכבים כמשפחה, היינו מחזיקים רכב אחד שהיה משמש בעיקר לנסיעות פנאי ולטיולים בסופי שבוע. ללימודים ולעבודה היינו מגיעים בתחבורה ציבורית ולא ברכב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
מארק, כנראה שלא הבנת את זה, אני לא מתווכח איתך, אני מסכים איתך!

ציינתי שאומנם יש הרבה מאוד ילדים שרוכבים על אופניים חשמליים ויש לטפל בהם אבל אסור לשכוח את המבוגרים שעושים מה שבזין שלהם על אותם כלים.

 

אדם מעל גיל 18 שעובר על החוק יותר קל לטפל בו,בשביל יש לנו משטרה.

אם אתה בן 25 ואתה חושב שלהיכנס לצומת כאשר הרמזור אצלך אדום זה רעיון טוב אז מקומך לא על הכביש בלי שום קשר לכלי שאתה נוהג בו.

אבל לאדם כזה אפשר לשלול רישיון נהיגה(של רכב) להביא נקודות ולשלוח לנהיגה מונעת.

פורסם

ובכל זאת שכאני רואה רוכב על אופניים חשמליים אני יודע שהוא הולך להתפרע ולא משנה מה הגיל שלו. נחש מה, אני צודק ב-99% מהפעמים.

אז כנראה שלמרות שיש מה לאנשים מבוגרים לסכן, כביכול למשל על אישתו של פרנקוס לשיטתך אין אכיפה, הם עדיין עושים את זה.

פורסם

כמו שאני מבין אותך הבעיה שלך היא שיש אנשים מבוגרים שרוכבים לא לפי חוקיי התנועה.

תפנה לגורמים באזורך שיטפלו בה.

יותר מכן אתה יכול לשים מצלמה ברכב ולהביא את העבירות שלהם למשטרה מה שהם ייבחרו לעשות איתם זה כבר מחוץ לידיים שלך.

אני מבין שהמשטרה והפקחים העירוניים לא עושים את עובדתם על הצד הטוב ביותר שם(וברוב בארץ) כל מה שנותר לנו לקוות שהממשלה תקצה יותר תקציבים לאכיפת החוקים.

פורסם

הבעיה שלי היא שכמעט כל מי שעולה על אופניים חשמליים נוסע איך שהוא רוצה ועושה מה שהוא רוצה ללא דין, ילדים ומבוגרים כאחד.

יש לי מצלמה ברכב ואני מוכן להקדיש את הזמן לשלוח את כל הסרטונים של העבריינים למשטרה אבל אין איך לזהות אותם ולכן אין איך להגיע אליהם. גם כשיש איך להגיע לעבריין על-ידי מספר רכב לא עושים לא כלום אז אתה באמת חושב שמישהו יעשה משהו לילד בן 15 שרוכב על המדרכה-כביש-מעבר חציה-כביש-מדרכה-זקנה-כביש? אתה תמים.

פורסם

בחייאת דינאק אני לא מבין את המדינה הזאת לפעמים זה כל כך קל לטיפול.

לוקחים 20 שוטרים\פקחים שמים אותם על המדרכות בתל אביב איפה שיש את עיקר הבלאגן, כל מי שנוסע על המדרכה, במקום - אם הוא מעל 16 קנס, אם הוא מתחת החרמה. יום אח"כ אותו דבר באשקלון, יום אח"כ עיר אחרת... קצת YNET לכל העניין הזה, חודש חודשיים ככה, יום יום, לא נראה לי אף אחד יעיז בכלל לנסוע על מדרכות יותר וכל הילדים מתחת ל16 לא יעיזו לנסוע בכלל.

העיריות\משטרה יכסו את כל העלויות וירוויחו כנראה יותר מהעלויות על הקנסות (אפשר גם למכור את האופניים המוחרמות) וזהו. באמת שאני לא מבין מה כל כך קשה בזה.

99% מהבעיה זה אלה שנוסעים על המדרכות, אלה שעושים שטויות בכביש מסכנים בעיקר את עצמם ודרווין ישלם להם כגמולם.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
הוצאת הרכב מחוץ למרכזי הערים תתאפשר כשתהיה תחבורה ציבורית יעילה, איכותית, שפעילה בכל ימות השבוע ובכל השעות.

בנתיים אני לא רואה שום סיבה להעדיף את התחבורה הציבורית על הרכב הפרטי שלי.

מסכים איתך שהתח"צ פה על הפנים וגם אני לא מתכוון לוותר על הרכב בקרוב, אבל להקשות על אלה שכבר וויתרו על הרכב ועברו לאופניים זה לא הפיתרון. זה עוד צעד אחורה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
א.

ברור שצריך להעניש את ההורים אבל אתה תכניס את האבא של ילד בן 14 למאסר בגלל שהילד שלו ערס מפגר?

כן

האבא הוא הסיבה שהילד ערס מפגר. לערסים מפגרים יוצאים בד"כ ערסים מפרגים ולחנונים אשכנזים יוצאים לרוב חנונים אשכנזים.

אז אולי לא מאסר אבל קנסות כספיים בהחלט כן.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
מסכים איתך שהתח"צ פה על הפנים וגם אני לא מתכוון לוותר על הרכב בקרוב, אבל להקשות על אלה שכבר וויתרו על הרכב ועברו לאופניים זה לא הפיתרון. זה עוד צעד אחורה.

אף אחד לא ביקש לוותר על האופניים החשמליים. ביקשו רק להכניס סדר, ובלי סדר שום דבר לא יתקדם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

עם יותר מדי סדר בדמות משרד רישוי לאופניים וביטוחי חובה כמו שהוצע פה, הציבור יוותר על התענוג מחמת הכאב-ראש.

יד המדינה לא צריכה להיות בכל דבר. שימו לב שאת העניין קבעה ועדת הכלכלה. מי הולך להרוויח מכל המהלך הזה?

חוץ מענישה של מפגרים שמשתוללים, המשאבים והכסף צריכים ללכת לפיתוח תשתיות ולא לפקידי-פקידים.

זה כמו עם תאונות בין כלי רכב לרכבות. אפשר לחוקק מליון חוקים ולתת קנסות כבדים, אבל אנשים ימשיכו למות עד שלא יקימו הפרדות מפלסיות.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לא צריך שום משרד רישוי לאופניים.

מה לעשות - יש כאן כלי חדש שמדינה עדיין לא הגדירה, ובעקר לא אוכפת את התקנות שהיא עצמה קבעה (באמצעות ועדת הכלכלה). כל עוד הכלים האלה משתוללים בדרכים, נהוגים בידי ילדים חסרי כל הבנה למעשיהם, מדובר במתכון לאסונות.

סה"כ אשמח מאד אם הציבור יוותר על התענוג. יותר נכון, שהציבור שלא יוותר על התענוג ינהג כמו בני אדם. מי שרוצה להשתולל שיחפש מקום פרטי, לא כביש ומדרכה ציבוריים.

מי ירויח מהעניין? קרוב לודאי שאף אחד לא. אולי חברות הביטוח, אם הביטוח יתומחר בצורה לא סבירה. מצד שני, היום כולנו משלמים על הנזקים במקום שהמזיקים ישלמו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תראו את התחום של הדו גלגלי עם אופנעים וקטנועים התחום סודר ונכון שביטוחים יחסית גבוהים לעומת תחום הרכבים אבל זה משקף את עלות הסיכון שחברת הביטוח לוקחת.

האם זה הוריד את כמות הקטנועים על הכבישים?לא.

השנה נכנסו תקנות שהקלו על רוכבים מקצועיים ועל כלים עם מערכות בטיחות גבוהות יותר.

לוקח זמן אבל הסדר נעשה וחלק מהרוכבים מחזיקים מכוניות לימים שאי אפשר לרכב.

ביטוח יוריד את החלק הבעייתי של הרוכבים ובאותו הזמן יממן את הפציעות שלהם.

כל עוד מחיר הביטוח יפוקח,לדעתי ביטוח כזה צריך להיות משווק ע"י הפול בלבד עקב שהוא מוסד בעל עמדה הניטרלית בתחום הביטוח.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אין לי נתונים על מספר הקטנועים לפני ואחרי אבל אני מכיר כמה אנשים שעברו למכוניות בגלל זה.

השאלה החשובה היא, האם זה עזר במשהו להפחית את כמות התאונות?

ספריאל, אם המדינה לא אוכפת את העניין עכשיו, מה מבטיח לך שאחרי כל התקנות והחוקים האלה היא כן תתחיל באכיפה?

מי שרוצה להשתולל ואין לו מקום (ושכל) יעשה את זה במקומות ציבוריים, בדיוק כמו הטוסטוסים שנוסעים על המדרכה ובמעברי חציה והערסים במכוניות שמשתוללים בכביש. רישיון זה לא מה שיעצור אותו. לעומת זאת את האזרח הנורמלי שרוצה לחסוך כסף זה ירתיע.

צריך אכיפה, לא צריך שהמדינה תדחף את היד עמוק יותר לכיסי האזרחים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

אני נוהג על דו גלגלי ועובד בתל אביב ולא ראיתי הרבה טוסטוסים שנוסעים על המדרכה על מנת לעקוף פקק.

כן עליתי על מדרכה בשביל לחנות אבל בחיים לא נסעתי על המדרכה יותר מעשרה מטרים.

והייתי באזור יצחק שדה עם הקטנוע.

ממה שידוע לי החוק אומר שאסור שהקטנוע היהי מונע בזמן שהוא עובר במעבר חצייה(לא שניסיתי).

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn

×
×
  • תוכן חדש...