Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
באופן כללי רכב ישן עולה הרבה כסף. כמעט כמו רכב חדש בהרבה.

 

יש לך רכב בן 10, סביר להניח שיש בו המון מכלולים רקובים. כרגע חובה לתקן את המזגן כי אחרת אי אפשר למכור את הרכב.

 

אני גם הייתי במצבך עד לפני 6 שנים, נסעתי ברכבים ישנים ושחוקים, רק זזתי ממוסך למוסך. חישוב זריז העלה כי אני מוציא בממוצע 500 שקל בחודש.

 

לקחתי הלוואה שההחזר החודשי שלה הוא 500 ש"ח, והוספתי עוד מעט כסף ורכשתי רכב אחר.

 

במקרה שלך, האקסנט שווה בערך 10K. רכבים דומים בני 3 מחברות השכרה נמכרים סביבות 50K. תעשי את החשבון שלך ותראי שהרבה יותר משתלם להחזיק רכב חדיש יותר בהחזר חודשי קבוע למשך 5 שנים - מאשר להחזיק רכב קשיש ומתפורר, ולממן את המוסכים תוך תסכול מתמשך ובזבוז שעות עבודה יקרות בכל פעם שמופיעה תקלה.

 

החישובים שלך מטעים ואינם נכונים .

טיפולים לרכב הם דבר שבשגרה ,וגם ברכב בן 4 שנים יכול מדחס או כל רכיב אחר להחזיר את נשמתו לבורא .

אם נקח בחשבון עלויות ריבית על לקיחת הלוואה ל -5 שנים ,בתוספת של ירידת ערך בכל שנה של רכב חדיש יותר ,בתוספת עלות של צורך בביטוח יקר יותר (מקיף ) ,זה יעבור את אותם 4500 שקלים שהושקעו ברכב .

לא ברור בכמה נרכש הרכב ובלי שום קשר , כל רכב אחר שירכש יצטרך לעבור יישור קו למען השקט הנפשי.

כל עוד לא מדובר ברכיבים קריטיים כמו מנוע ו/או גיר , אני אמליץ להשאר עם הרכב ,אלא אם כן ,יש לפותחת השרשור כסף נזיל ,ללא לקיחת הלוואות ,לרכישת רכב אחר ,כשיש לקחת בחשבון עלויות יקרות יותר של ביטוח מקיף לדוגמה .

 

בברכה

מוטי

פורסם

אני לא יודע איך אף אחד לא כתב את זה עדיין.

אבל אם את חושבת שרכב מהשנים 2006/7/8 נטול תקלות ובלאי את טועה ובגדול. השנתונים הללו רחוקים מלהיות "חדשים"

ובקלות את יכולה ליפול על "לימון" אמיתי!

יישור קו פשוט ושגרתי יכול לעלות לך כמה אלפים. סתם דוגמאות? מצבר, צמיגים, ציריות, אלטרנטור, בלמים, רכיבי שילדה (בולמים משולשים ושאר ירקות)

יש לך רכב שכבר השקעת בו. תקני את המזגן וסעי לשלום:)

פורסם (נערך)
אם זה היה רכב חדש יותר היא לא הייתה משלמת כלום, כי ברכבים בני 3 וגם ברכבים בני 7, לא רואים תקלות כאלה.

מה אתה מקשקש סתם כאן ! מה לא רואים - טיפול 10000 ,החלפות כל הרצועות כולל טיימינג,תושבות מנוע ,צינורות,גומיות בשסתומים ולא שסתומים,תקלות מיזוג..

עריכה אחרונה על ידי alechko01
פורסם
החישובים שלך מטעים ואינם נכונים .

טיפולים לרכב הם דבר שבשגרה ,וגם ברכב בן 4 שנים יכול מדחס או כל רכיב אחר להחזיר את נשמתו לבורא .

אם נקח בחשבון עלויות ריבית על לקיחת הלוואה ל -5 שנים ,בתוספת של ירידת ערך בכל שנה של רכב חדיש יותר ,בתוספת עלות של צורך בביטוח יקר יותר (מקיף ) ,זה יעבור את אותם 4500 שקלים שהושקעו ברכב .

לא ברור בכמה נרכש הרכב ובלי שום קשר , כל רכב אחר שירכש יצטרך לעבור יישור קו למען השקט הנפשי.

כל עוד לא מדובר ברכיבים קריטיים כמו מנוע ו/או גיר , אני אמליץ להשאר עם הרכב ,אלא אם כן ,יש לפותחת השרשור כסף נזיל ,ללא לקיחת הלוואות ,לרכישת רכב אחר ,כשיש לקחת בחשבון עלויות יקרות יותר של ביטוח מקיף לדוגמה .

 

בברכה

מוטי

 

חברים ,גברת אל תתייחסו לקישקושים ,תתקני מיזוג ותמשיכי לנסוע,זה רכב די אמין,נפל לפרק הזמן שלך וגיל של רכב טיפולים גדולים וזה לא בדיוק תקלות ומיזוג זה מזל..

פורסם
כי כפי שכתבתי למעלה, אני כבר בטראומה מהרכב הזה. אני לא בטוחה שלא יהיו עוד טיפולים נחוצים. אני צריכה להתפלל. והמחשבה היא אולי לקנות רכב אמין יותר, שמור יותר :/. אני מבינה את מה שאתה אומר אבל איפה ששמים את הגבול ואומרים די?

תראי את זה ככה - גם אם כל שנה תוציאי 1500 ש"ח על מאייד מזגן חדש, זה עדיין יהיה לך יותר זול מלהחליף אוטו.

 

אם תקני רכב ברמה של יונדאי אקסנט, בן 3-4 שנים ב40-50 אש"ח, תוך 4 שנים הוא יהיה שווה 15 אלף בלחץ, אז זאת גם הוצאה שלא תחזור.

 

אני מציע, אם הפרמטרים האחרים מספקים אותך, להישאר עם האוטו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
יש פה לא מעט אנשים שיישמחו לעזור לך לתחזק את הרכב ולהקל עלייך מבחינת הוצאות, אם רק תגידי מהיכן את בארץ.

 

אתה לא רשאי להציע שירותי תחזוקת רכב פיראטיים על גבי הפורום.

מה שאתה עושה בזמנך הפרטי, זה עניינך, אבל חוקי מדינת ישראל לא מרשים טיפול ברכב שלא במוסך מורשה ע"י אנשים מוסמכים.

 

הכללים ברורים והוסברו יותר מפעם אחת.

פעם אחרונה שאנחנו נכנסים לפינה הזו!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא הצעתי כלום, אמרתי "אנשים".

 

בכל מקרה, אם אצלנו יש חוק מסויים שאוסר משהו, אבל במדינה אחרת הוא מותר והכל עובד ואין עם זה בעיות, אז החוק מטופש.

 

כמו מריחואנה בהולנד, כמו נשיאת נשק בארה"ב.

 

בארה"ב למשל אין בעיה עם טיפולים עצמאיים ולהפך, שם זה מאוד נפוץ וכל אחד שיש לו גאראג' עושה זאת בעצמו.

 

בכל מקרה, אתה הבוס, ככה שאין לי הרבה מה לעשות חוץ מלהגיד רות היישר.

Stay Dirty

פורסם
סלח לי אבל אתה טועה ומטעה.

 

אתה בטוח שיותר זול להחזיק רכב חדש מהניילונים על פני מכונית בת 10?

 

 

 

אבל לומר שחדש מהניילונים יוצא זול יותר מיישן?

 

נו באמת.

 

 

אני חושב שאתה צריך קורס מזורז בהבנת הנקרא. או משקפיים.

איפה כתוב "רכב חדש"? איפה כתוב "חדש מהניילונים"?

תחפש, לא תמצא - כי לא אמרתי את זה.

 

כתבתי "רכב חדש בהרבה", שזה אומר רכב בן שנה,שנתיים,שלוש.

 

מה לעשות, זה משתלם בהרבה מרכב ישן, שמאכיל אותך מרור.

 

לגבי הפנדה - קניתי אותה ב-40, מכרתי אחרי שנה וחצי ב-29. במקביל שילמתי בהלוואה 9000 ש"ח - דהיינו אתה משלם פלוס מינוס את ירידת הערך של הרכב. כשאתה מוכר, אתה מקבל כמה גרושים, ומוסיף שוב את ההלוואה מחדש.

 

בינתיים כמובן שלא שילמתי אגורה על תקלות מטומטמות, לא נתקעתי בצד הדרך, לא בזבזתי זמן במוסכים (כאשר כל שעה שלי שווה כסף, ואת זה גם צריך להכניס לתמחור של עלות הרכב הישן) - והכי חשוב - לא נסעתי בגרוטאה בת 10 שאי אפשר לדעת מתי תתקלקל. נסעתי ברכב אמין ונעים, שידעתי שיתניע מדי בוקר ויגיע לכל נקודה בארץ.

 

כנ"ל הייתה הפונטו שקדמה לה, וכנ"ל הלנצ'יה שיש לי היום שעליה אני נוסע כבר שנה וחצי.

פורסם

אני השבוע עשיתי בדיוק את זה.

 

קניתי לפני שנתיים וחצי קליאו ושילמתי 1300 לחודש.

 

לא היו תקלות להתמודד איתן ורק עשיתי טיפולים שוטפים בזמן.

 

בינתיים ירידת הערך שווה בערך להלוואה אז אני מוסר את האוטו לקרסו לטרייד אין ולוקח חדש.

 

בגלל שהערך של הקודם כבר יותר גבוה מההלוואה, אני אתחיל לשלם טיפה פחות כל חודש, וככה אפשר למשך שנים.

 

יותר זול מליסינג.

 

תראה לי רכב ישן שגם יהיה חסכוני (18 לליטר בפועל), גם אמין וגם ייסע 30000 לשנה בלי שום בעיה.

 

בגלל זה אולי כדאי להשתדרג (שוב, הכל תלוי בתקציב של הבן אדם. אם יש איך לכסות את כל זה במזומן בצד, זה הכי טוב).


×
×
  • תוכן חדש...