Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

קניתי לפני כשנה פלוס רכב מסוג יונדאי אקסנט 2006. השקעתי ברכב לפחות 4500 אלף על בלאי (צינורות, שסתומים , רצועת טיימינג, רצועה שמאלית משהו, עוד חלק למניעת נקישות ימין ושמאל, טיפול 10000 ועוד...) ואפילו 2 תושבות מקוריות !!! שהיו שחוקות. אחרי שנשמתי מעט לרווחה, המזגן שבק חיים!!! הלכתי למוסך מומלץ ומורשה למיזוג אוויר שטען שהאייד משהו כזה (רדיאטור פנימי שקשור למזגן) התפוצץ!!! עלות הסיפור 1500 שח פחות או יותר!!! מתלבטת מה לעשות, אני הוצאתי המון על הרכב שהוא מאוד ישן 2006 , וכל הזמן אני מוצאת את עצמי ממשיכה להוציא על בלאי טבעי. השאלה היא אם למכור את הרכב לחברת טרייד אין (שוק פרטי יהיה בעייתי למכור ויקח זמן במיוחד שכרגע המזגן נדפק), או לתקן את הנזק ולהתפלל שזאת ההוצאה האחרונה שלי לפחות בשנה , שנתיים הקרובות? Helpppp

עריכה אחרונה על ידי ליהיא1122
  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בלאי טבעי יש לכל רכב.

 

אבל לפי איך שזה נשמע, הטרנטה שלך עושה יותר מדי בעיות קריטיות בזמן קצר.

 

אם יש כסף תחליפי רכב. אם אין , תישארי עם מה שיש ותתקני את מה שחשוב וניתן.

 

בכל אופן זו דעתי האישית בלבד. בהצלחה.

פורסם

באופן כללי רכב ישן עולה הרבה כסף. כמעט כמו רכב חדש בהרבה.

 

יש לך רכב בן 10, סביר להניח שיש בו המון מכלולים רקובים. כרגע חובה לתקן את המזגן כי אחרת אי אפשר למכור את הרכב.

 

אני גם הייתי במצבך עד לפני 6 שנים, נסעתי ברכבים ישנים ושחוקים, רק זזתי ממוסך למוסך. חישוב זריז העלה כי אני מוציא בממוצע 500 שקל בחודש.

 

לקחתי הלוואה שההחזר החודשי שלה הוא 500 ש"ח, והוספתי עוד מעט כסף ורכשתי רכב אחר.

 

במקרה שלך, האקסנט שווה בערך 10K. רכבים דומים בני 3 מחברות השכרה נמכרים סביבות 50K. תעשי את החשבון שלך ותראי שהרבה יותר משתלם להחזיק רכב חדיש יותר בהחזר חודשי קבוע למשך 5 שנים - מאשר להחזיק רכב קשיש ומתפורר, ולממן את המוסכים תוך תסכול מתמשך ובזבוז שעות עבודה יקרות בכל פעם שמופיעה תקלה.

פורסם

לפי דעתי שווה לתקן ,צריך לחפש מקום זול לתקן או מפירוק הבעיה שיש עבודה לא קלה.

טיפולים יש בכל רכב וגם בחדש ,חלקים לרכב שלך הם זולים ובנוסף החלפת המון ושילמת יחסית לא הרבה.אם זה היה רכב חדש יותר על רשימה דברים שכתבת היית משלמת פי2-3

עם תקלה של מזגן לא ניתן למכור בקלות או שתפסידי המון כסף במחירה או שדרוג.

פורסם
זה היה רכב חדש יותר על רשימה דברים שכתבת היית משלמת פי2-3

.

 

אם זה היה רכב חדש יותר היא לא הייתה משלמת כלום, כי ברכבים בני 3 וגם ברכבים בני 7, לא רואים תקלות כאלה.

פורסם

לו היה לי כסף הייתי בהחלט משדרגת. העניין הוא ששנתון זה, זה מה שאני יכולה להרשות לעצמי כרגע. לקחתי את הרכב למוסך לתקן את עניין המזגן. האם שווה לי אחרי התיקון למכור את הרכב ולקנות רכב בשנתון 2006-7 דגם אחר?

פורסם

אתה טועה, הערך של הרכב גדול יותר. לפי לוי יצחק 17,100 וברור שלא אקבל סכום כזה אבל כן, אחרי טיפולי בלאי נרחבים והוצאה כספית גדולה על הרכב, טסט וטיפול 10000 , אצפה לפחות ל14,500 , 15,000. אל תשכח שהרכב סביר להניח במצב של להניע ולנסוע - יש לי את כל הקבלות של הטיפולים. אני פשוט כבר בטראומה ממנו, לצערי.

אגב אני מאמינה שאפילו יש אחריות על טיפולים.

 

ואני מודעת שאפילו אם אצליח למכור את הרכב ב15000 (הלוואי) , הוסיף מעט כסף ואקנה דגם אחר. השאלה היא איזה דגם נחשב אמין יותר מיונדאי באזור השנתון 2006 /7 ?

 

את לא תמצאי דגם שמור 2007 במחיר במחיר של 10 אלף.
פורסם

אני חושב שכבר עשית אחלה יישור קו, וכל הברדק הגדול מאחורייך. לכן תשמרי את הרכב אצלך.

 

יש פה לא מעט אנשים שיישמחו לעזור לך לתחזק את הרכב ולהקל עלייך מבחינת הוצאות, אם רק תגידי מהיכן את בארץ.

Stay Dirty

פורסם

כפר סבא :)

 

אני חושב שכבר עשית אחלה יישור קו, וכל הברדק הגדול מאחורייך. לכן תשמרי את הרכב אצלך.

 

יש פה לא מעט אנשים שיישמחו לעזור לך לתחזק את הרכב ולהקל עלייך מבחינת הוצאות, אם רק תגידי מהיכן את בארץ.

פורסם

למה לך למכור את הרכב אחרי שכבר עשית לו את כל הטיפולים הנחוצים, ובעצם הבאת אותו למצב שישרת אותך לעוד כמה שנים טובות בלי תקלות משמעותיות.

 

אני חושב שאחרי כל ההשקעה על הרכב, זה יהיה ממש מעשה שגוי למכור אותו עכשיו.

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם

יש הבדל ביו הוצאות על תקלות והוצאות על בלאי.

אם היה מדובר על תקלות אז כנראה היה מדובר בלימון והמלצתי הייתה להיפטר מהנבלה.

היות ומדובר בבלאי הייתי ממליץ להחזיק ברכב עוד שנה ולראות האם הבלאי ממשיך, אם כן, אז תמכרי ואם לא אז כנראה שהרע מאחורייך

פורסם

כי כפי שכתבתי למעלה, אני כבר בטראומה מהרכב הזה. אני לא בטוחה שלא יהיו עוד טיפולים נחוצים. אני צריכה להתפלל. והמחשבה היא אולי לקנות רכב אמין יותר, שמור יותר :/. אני מבינה את מה שאתה אומר אבל איפה ששמים את הגבול ואומרים די?

 

למה לך למכור את הרכב אחרי שכבר עשית לו את כל הטיפולים הנחוצים, ובעצם הבאת אותו למצב שישרת אותך לעוד כמה שנים טובות בלי תקלות משמעותיות.

 

אני חושב שאחרי כל ההשקעה על הרכב, זה יהיה ממש מעשה שגוי למכור אותו עכשיו.

פורסם

נק' למחשבה.

 

יש הבדל ביו הוצאות על תקלות והוצאות על בלאי.

אם היה מדובר על תקלות אז כנראה היה מדובר בלימון והמלצתי הייתה להיפטר מהנבלה.

היות ומדובר בבלאי הייתי ממליץ להחזיק ברכב עוד שנה ולראות האם הבלאי ממשיך, אם כן, אז תמכרי ואם לא אז כנראה שהרע מאחורייך

פורסם
באופן כללי רכב ישן עולה הרבה כסף. כמעט כמו רכב חדש בהרבה.

 

יש לך רכב בן 10, סביר להניח שיש בו המון מכלולים רקובים. כרגע חובה לתקן את המזגן כי אחרת אי אפשר למכור את הרכב.

 

אני גם הייתי במצבך עד לפני 6 שנים, נסעתי ברכבים ישנים ושחוקים, רק זזתי ממוסך למוסך. חישוב זריז העלה כי אני מוציא בממוצע 500 שקל בחודש.

 

לקחתי הלוואה שההחזר החודשי שלה הוא 500 ש"ח, והוספתי עוד מעט כסף ורכשתי רכב אחר.

 

במקרה שלך, האקסנט שווה בערך 10K. רכבים דומים בני 3 מחברות השכרה נמכרים סביבות 50K. תעשי את החשבון שלך ותראי שהרבה יותר משתלם להחזיק רכב חדיש יותר בהחזר חודשי קבוע למשך 5 שנים - מאשר להחזיק רכב קשיש ומתפורר, ולממן את המוסכים תוך תסכול מתמשך ובזבוז שעות עבודה יקרות בכל פעם שמופיעה תקלה.

 

 

סלח לי אבל אתה טועה ומטעה.

 

אתה בטוח שיותר זול להחזיק רכב חדש מהניילונים על פני מכונית בת 10?

 

הצגת מקרה קיצון, בו אתה משלם בשנה 6000 ש"ח רק על תקלות.

קורה, אבל ממש לא מייצג.

 

שכחת רק להזכיר שהחזקת מכונית זה לא רק תקלות, אלא גם טיפולים שוטפים, שעל פי רוב העלות לרכב חדש תהיה גבוהה מרכב יישן [ולו רק מהסיבה הפשוטה שבמכונית חדשה מטפלים בד"כ במורשה היבואן ובמכונית יישנה אצל מכונאי טוב שסומכים עליו].

 

והדבר הקריטי ביותר הוא ירידת הערך, שברור שבשנים הראשונות היא גבוהה מה500 ש"ח בחודש שהצגת.

 

תזכיר לנו בכמה קנית / מכרת את הפנדה?

תזכיר לי כמה הפסיד הבעלים הקודם של הרכב הנוכחי שלך?

 

מכונית ישנה ואמינה תעלה בשורה התחתונה פחות ממכונית חדשה מהניילנים.

 

מסתבר שרכב בן 3 יהיה התמורה הטובה ביותר לכסף.

 

אבל לומר שחדש מהניילונים יוצא זול יותר מיישן?

 

נו באמת.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 


×
×
  • תוכן חדש...