Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא הצעתי כלום, אמרתי "אנשים".

 

אל תיתמם.

זה לא מוציא אותך טוב.

 

זה הוסבר לך ולחבריך כבר, ברחל בתך הקטנה.

אין להציע שירותי טיפולים פיראטים בפורום.

השירותים שאתה מציע הם בניגוד לחוק.

אתה לא מוסמך, אתה לא מטפל במקום מוסמך, אתה לא לוקח אחריות חוקית על מה שאתה עושה (ביטוח מקצועי?), ואין לך תיעוד מסודר ומוסמך לתת לבעל הרכב - ואתה גם לא עושה גלוי נאות בעניין.

 

איכות הטיפול שאתה נותן - לא ידועה ולא רלוונטית.

 

בכל מקרה, אם אצלנו יש חוק מסויים שאוסר משהו, אבל במדינה אחרת הוא מותר והכל עובד ואין עם זה בעיות, אז החוק מטופש.

 

 

סבבה, אז אתה מוזמן להציע למכור מריחואנה בפורום למי שאתה רוצה וגם למכור לו נשק חופשי.

את זה אני מאפשר לך.

להציע את שירותי המכונאות הלא מקצועיים, לא מבוטחים ולא חוקיים, שלך, בפורום - אתה לא יכול.

 

הנה.

ענית לי וקיבלת עוד קצת "פרסומת".

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

להציע את שירותי המכונאות הלא מקצועיים, לא מבוטחים ולא חוקיים, שלך.

 

מבלי להתקשקש בפעם המליון על חוקיות או אי חוקיות סיבוב ברגים בתנאים ביתיים, אף אחד לא הציע ולא מדובר בשירות כי לא נגבה עליו תשלום. ופרסומת ממש לא נדרשת, גם ככה אנחנו לא מצליחים למצוא זמן פנוי לכל בקשות העזרה שמגיעות אלינו.

 

אם אתה מוכן להצהיר קבל עם ועדה שאסור בתכלית האיסור להציע בפורום הזה עזרה לחברי פורום אז לדעתי אפשר לסגור ושהאחרון יכבה את האור. כי מדובר בפלטפורמה מסורבלת מידי בשביל להוות פרסומת לבעלי מקצוע או גלריה לרכבים חדשים וטו לא.

עצוב שיש אנשים כלכך צרי מחשבה..

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

פורסם
אני השבוע עשיתי בדיוק את זה.

 

קניתי לפני שנתיים וחצי קליאו ושילמתי 1300 לחודש.

 

לא היו תקלות להתמודד איתן ורק עשיתי טיפולים שוטפים בזמן.

 

בינתיים ירידת הערך שווה בערך להלוואה אז אני מוסר את האוטו לקרסו לטרייד אין ולוקח חדש.

 

בגלל שהערך של הקודם כבר יותר גבוה מההלוואה, אני אתחיל לשלם טיפה פחות כל חודש, וככה אפשר למשך שנים.

 

יותר זול מליסינג.

 

תראה לי רכב ישן שגם יהיה חסכוני (18 לליטר בפועל), גם אמין וגם ייסע 30000 לשנה בלי שום בעיה.

 

בגלל זה אולי כדאי להשתדרג (שוב, הכל תלוי בתקציב של הבן אדם. אם יש איך לכסות את כל זה במזומן בצד, זה הכי טוב).

 

1. האוטו שלי עם 285000 ק"מ על מד הנסועה. נוסע בפועל בשנים שהוא אצלי 28,000 ק"מ לשנה.

 

אמינות מופלגת וירידת ערך אפסית.

 

אני משלם על בלאי עשירית ממה שאתה משלם ירידת ערך.

פולו קלאסיק 2001 Sdi

צריכת דלק יותר טובה משלך.

 

ב. האוטו של אבא שלי עם 290,000 ק"מ.

מעולם לא נתקע.

אין ירידת ערך.

מתניע ונוסע.

אימפרזה 99 ידני.

 

 

אני לא אומר שזה כולל את כל הרכבים בעולם.

אבל בגדול, רכב ישן אך מטופל לפי הספר, יעלה בשקלול של תקלות / בלאי / ירידת ערך, הרבה פחות מהקליאו שלך או הפנדה של ד"ר סובארו [תחליף כבר את השם של היוזר!!!]

 

 

זה שאתה נסעת באיזו יונשאי חבוטה אם אני זוכר טוב והד"ר היקר אכל אותה עם קסרה קשישה, לא אומר שאתם צריכים להמליץ לבעלת יונדאי מודל 2006 להחליף רכב.

 

 

בהצלחה

וברוח טובה

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
מבלי להתקשקש בפעם המליון על חוקיות או אי חוקיות סיבוב ברגים בתנאים ביתיים\

 

אנחנו לא "מתקשקשים", יש עובדות.

השירות שאתה מסרסר (שירות הוא לא רק בתשלום) הוא לא חוקי.

זה לא נתון לפרשנות - הוא לא חוקי.

אסור לך לטפל ברכב ומי שבוחר בך לטפל ברכבו, הוא עבריין בעצמו, וחשוף לתביעות פליליות ואזרחיות על עצם זה שהוא נותן לך להתעסק לו ברכב, ועל כל תאונה שעלולה לקרות בשל כך, למטפלים ו/או לרכב ו/או לסביבה.

 

הובהר לך ולחבריך מספר רב של פעמים - אסור לכם להציע שירותי מוסך על גבי הפורום.

 

אני חושב שאי אפשר להיות יותר ברור מזה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

שאלת תם - איך פרקטית אפשר למנוע מהם להציע עזרה?

הרי יש חתימות, יש לוגו, יש שרשור תודה ענק, יש עשרות (מאות?) הודעות תודה בטכני למאור ואסף עוד לפני שזה היה "רשמי כזה", תמחקו את כל זה? תחסמו את המשתמשים?

הדבר הזה התפשט כמו אש בשדה קוצים ואנשים בעצמם פונים לחבר'ה בהודעות פרטיות - איך תמנע את זה?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
שאלת תם - איך פרקטית אפשר למנוע מהם להציע עזרה?

הרי יש חתימות, יש לוגו, יש שרשור תודה ענק, יש עשרות (מאות?) הודעות תודה בטכני למאור ואסף עוד לפני שזה היה "רשמי כזה", תמחקו את כל זה? תחסמו את המשתמשים?

הדבר הזה התפשט כמו אש בשדה קוצים ואנשים בעצמם פונים לחבר'ה בהודעות פרטיות - איך תמנע את זה?

 

בפרטי, שיעשו מה שהם רוצים.

כל אחד אחראי לעצמו.

 

במרחב הציבורי, הם לא רשאים להציע את השירותים שלהם, בגלל שמדובר בעבירה פלילית, ובגלל שמי שלוקח את השירותים שלהם לא תמיד מודע לרמת הסיכון שהוא לוקח על עצמו.

 

אתה רוצה לספר שעישנת גראס - חופשי.

זבש"ך.

אבל דילר לא יכול להכנס לפורום ולהציע גראס למכירה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הבנתי, מקבל את ההסבר

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
1. האוטו שלי עם 285000 ק"מ על מד הנסועה. נוסע בפועל בשנים שהוא אצלי 28,000 ק"מ לשנה.

אמינות מופלגת וירידת ערך אפסית.

אני לא אומר שזה כולל את כל הרכבים בעולם.

אבל בגדול, רכב ישן אך מטופל לפי הספר, יעלה בשקלול של תקלות / בלאי / ירידת ערך, הרבה פחות מהקליאו שלך או הפנדה של ד"ר סובארו [תחליף כבר את השם של היוזר!!!]

זה שאתה נסעת באיזו יונשאי חבוטה אם אני זוכר טוב והד"ר היקר אכל אותה עם קסרה קשישה, לא אומר שאתם צריכים להמליץ לבעלת יונדאי מודל 2006 להחליף רכב.

 

 

בהצלחה

וברוח טובה

 

 

 

 

אני מסכים איתך !! תשובה יפה !!

:mm_yeah:

פורסם
1. האוטו שלי עם 285000 ק"מ על מד הנסועה. נוסע בפועל בשנים שהוא אצלי 28,000 ק"מ לשנה.

אמינות מופלגת וירידת ערך אפסית.

אני משלם על בלאי עשירית ממה שאתה משלם ירידת ערך.

פולו קלאסיק 2001 Sdi

צריכת דלק יותר טובה משלך.

 

עשית יישור קו כשקנית? אני מניח שהוא היה די רציני ועלה כמה וכמה אלפים.

תשקלל את זה ואת העלות של הטיפולים.

למעשה, תחשוב על כמה קשה יהיה לך למצוא חלקים כיום אם משהו יתקלקל.

יש לך כריות אוויר שעובדות? לא.

יש לך 5 כוכבי בטיחות? לא

האוטו נראה טוב? לא

האוטו שקט? לא

וצריכת הדלק האמיתית של 1:18 שיש לי היא לא משהו סתם.

זה כמו להגיד "אני קונה קורנפלקס של תלמה כי הוא עולה חצי מהקורנפלקס של קלוגס. כן, אבל הוא טעים בערך בחצי.

 

ב. האוטו של אבא שלי עם 290,000 ק"מ.

מעולם לא נתקע.

אין ירידת ערך.

מתניע ונוסע.

אימפרזה 99 ידני.

 

שוב, הוא בטח אצלו מההתחלה וטופל כמו שצריך.

וגם אם לא, זה רכב די בסיסי שכולם יודעים לתקן.

אם אתה קונה כזה היום אתה לא יודע איך טיפלו בו ומה תהיה התקלה הבאה.

כשקניתי לגאסי הייתי צריך לעשות תיקונים בכל מקרה, למרות שהמצב הכללי היה בסדר. מתיחת והחלפת רצועות, תיקון מיכל מים לוישרים, אטימת פנס, החלפת פילטר אוויר למזגן ומדחס... בקיצור, אם אתה רוצה שהאוטו שלך יהיה במצב באמת טוב, זה יעלה לך המון כסף.

זה שהוא לא עושה בעיות זה אחלה.

זה לא אומר שנעים לנהוג עליו.

 

אני לא אומר שזה כולל את כל הרכבים בעולם.

אבל בגדול, רכב ישן אך מטופל לפי הספר, יעלה בשקלול של תקלות / בלאי / ירידת ערך, הרבה פחות מהקליאו שלך או הפנדה של ד"ר סובארו [תחליף כבר את השם של היוזר!!!]

 

הבעיה היא שאתה יכול לתחזק כזה אם הוא היה אצלך כל התקופה אבל אם אתה קונה חדש, רוב הסיכויים שהוא יעשה לך בעיות.

 

זה שאתה נסעת באיזו יונשאי חבוטה אם אני זוכר טוב והד"ר היקר אכל אותה עם קסרה קשישה, לא אומר שאתם צריכים להמליץ לבעלת יונדאי מודל 2006 להחליף רכב.

 

בהצלחה

וברוח טובה

 

זה החלק שהכי כאב לי :(

איך אתה יכול לרמוז שהייתה לי יונדאי?

פורסם

סליחה נזכרתי

 

רנו טווינגו :lol:

 

 

 

א. עשיתי יישור קו שעלותו באה בחשבון במחיר הקניה.

ב. כל שאר הדברים שכתבת הם נכונים[החלקם לפחות], אבל זה לא נוגע לעניין.

אני דיברתי על עלות כספית נטו. כמובן שיש שיקולים רבים חשובים יותר [בטיחות] ופחות [נראה טוב? מעניין לי ת'קדחת. האוטו שלי שלם ונקי ולא חבוט ומקרקש. מי החליט שקליאו נראית יותר טוב? אני דוקא יותר אוהב את הצורה של הרכב שלי מאשר הצעצועים שמסתובבים היום בכבישים ונראים יותר כמו משהו שנקנה בפיראט האדום או כפר השעשועים].

אבל כן יש abs וכריות אוויר והתקן איזופיקס לכסא של הילדה. מערכת דרבל דין עם רמקולים איכותיים [הבעלים הקודם שם] כולל דיבורית בלוטוס מובנית Gps וחיבור לאייפד.

מזגן מצויין.

מושבים נוחים [לפחות בשבילי. בטח יותר נוחים מהכסא של הפנדה].

 

 

שורה תחתונה, אני מאמין שאם היתה לי היכולת הייתי גם מתנייד ברכב חדש, אפילו מהניילונים, אבל הסיבה לזה ממש לא תהיה כלכלית אלא נפשית.

 

זהו.

 

כל מה שכתבתי לטובת רכב משומש היה כלכלי נטו.

 

אתה בעצמך ציינת שהפסדת על הרכב שלך כמעט 1300 ש"ח בחודש

זה יותר מ15,000 בשנה רק ירידת ערך, לא כולל טיפול, וביטוח מקיף [אצלי נחסך].

 

שוב, ממש לא אמליץ לחברים שלי לקנות גרוטאה. אבל בהנחה ומוצאים משהו שמור מאיזה חולה [המחלה שלהם - הרווח שלי], מבחינה כלכלית זה המהלך הכי משתלם בעולם.

 

לא תאמין, אבל אחי היה צריך רכב "זמני", ולא היה כדאי לקנות משהו יפה ונקי כי הוא גר בשכונה בבניה מלא בורות וכלים כבדים וכו'.

מצאתי לו מיצובישי לנסר 92 יד ראשונה טופלה במורשה מיצובישי כל חייה!

ב2500 ש"ח!

 

הוא לא רוצה להפרד מהאוטו. נסע בערך 25,000 בשנה שהאוטו אצלו.

הדבר היחיד שהתקלקל היו גומיות לציריות [150 ש"ח] ומצבר.

 

שוב, זו דוגמא קיצונית, אבל זה מה שאומר שהכי טוב אי שם באמצע.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
זה החלק שהכי כאב לי :(

איך אתה יכול לרמוז שהייתה לי יונדאי?

 

אתה טוען בהתחלה שמה שאתה עושה הכי כלכלי בעולם.

אבל כל הטיעונים שלך הם לא כלכליים.

זכותך להנות מהרכב ולשלם על זה, אבל לטעון שלהחליף לרכב חדש כל שנתיים-שלוש זה הדבר הכי משתלם כלכלית, זה פשוט לא נכון.

פורסם

זה כי את הטיעונים הכלכליים כבר מיציתי בשרשורים אחרים באותו נושא.

 

כלכלית, עדיף לך להוריד כמה שאפשר את אלמנט אי הוודאות.

 

כשברור לך כמה יהיה התשלום החודשי ואתה יודע כמה יעלו הביטוחים והטיפולים וגם ירידת הערך ידועה, אתה יכול לתכנן את ההוצאות בצורה נכונה ולמנוע הפתעות (עד כמה שאפשר).

 

אז לי היה נוח להשאיר את ההוצאה החודשית ל1300 וזהו, בנוסף לביטוחים, אגרה וטיפולים (תשלום אחד פעם בשנה).

זה אומר שאני יכול לנסוע על רכב חדש ואמין ולהחליף אותו מתי שבא לי.

מן הסתם כמה שהאוטו יותר זול, ככה זה יותר הגיוני.

 

אם אני רוצה אני מחליף אותו עכשיו והוא שווה קצת יותר מהחוב, או שאני מחכה עוד 3 שנים ואז לא יהיה חוב אבל כן יהיה רכב ששווה 25000-30000 ש"ח.

בשקלול של 3 שנים "הפסדתי" 12000 ש"ח בשנה בירידת מחיר.

בשקלול של 6 שנים זה 9000 ש"ח בשנה, שלא הוצאתי על תחזוקת שבר.

וזה מוריד לי את הסיכויים לתקלה רצינית בהרבה.

 

רכב חדש זה לא רק אמינות אלא גם תדמית מול לקוחות והורדת הסיכוי לתקלה שתבזבז לך זמן יקר.

 

אם אני אגיע ללקוח ברכב חבוט בן 12 זה ממש לא יעשה עליו רושם טוב שאני מקצועי ומצליח.

מבחינתי זה גם שווה כסף.

פורסם
זה כי את הטיעונים הכלכליים כבר מיציתי בשרשורים אחרים באותו נושא.

 

כלכלית, עדיף לך להוריד כמה שאפשר את אלמנט אי הוודאות.

 

ממש לא.

 

קח את ה1300 האלה בחודש, שים אותם בצד.

משם תשלם את התקלות ברכב הישן שלך.

 

כיסית את אי הוודאות? כן

נשאר לך ה-מ-ו-ן כסף בקופה? בטח

 

לכן, לא כלכלי לרכוש רכב חדש [בטח לא להחליף כל 3 שנים. לקנות רכב ולהחזיק אותו 15 שנה זה כבר סיפור אחר לגמרי]

 

שאר הטיעונים שלך לא כלכליים, ואין טעם לדוש בזה שוב.

 

בשיקול כלכלי טהור רכב בן 3-6 יהיה האופציה המועדפת. בגדול.

 

כשברור לך כמה יהיה התשלום החודשי ואתה יודע כמה יעלו הביטוחים והטיפולים וגם ירידת הערך ידועה, אתה יכול לתכנן את ההוצאות בצורה נכונה ולמנוע הפתעות (עד כמה שאפשר).

 

כאמור, אם נורא חשובה לך הוודאות זה יותר דבר נפשי מאשר כלכלי. עיין מה שכתבתי לעיל.

אז לי היה נוח להשאיר את ההוצאה החודשית ל1300 וזהו, בנוסף לביטוחים, אגרה וטיפולים (תשלום אחד פעם בשנה).

 

ואם מישהו דפק לך את הרכב וברח במחיר שלא שווה להפעיל ביטוח?

ואם דפקת לעצמך את הרכב כ"ל?

ואם יש תקלה, ויש גם ברכבים חדשים, לא תבלה במוסך?

 

 

זה אומר שאני יכול לנסוע על רכב חדש ואמין ולהחליף אותו מתי שבא לי.

מן הסתם כמה שהאוטו יותר זול, ככה זה יותר הגיוני.

 

אם אני רוצה אני מחליף אותו עכשיו והוא שווה קצת יותר מהחוב, או שאני מחכה עוד 3 שנים ואז לא יהיה חוב אבל כן יהיה רכב ששווה 25000-30000 ש"ח.

בשקלול של 3 שנים "הפסדתי" 12000 ש"ח בשנה בירידת מחיר.

בשקלול של 6 שנים זה 9000 ש"ח בשנה, שלא הוצאתי על תחזוקת שבר.

וזה מוריד לי את הסיכויים לתקלה רצינית בהרבה.

 

רכב חדש זה לא רק אמינות אלא גם תדמית מול לקוחות והורדת הסיכוי לתקלה שתבזבז לך זמן יקר.

 

אף אחד לא אמר לך לחזור לטווינגו שבאמת נראה מגוחך בעיני לקחות.

אבל בגלל זה לרכוש רכב חדש?

אחד החברים הכי טובים שלי שעובד כמהנדס בתחום של עיבוד אותות ומרוויח יותר מח"כ, מתנייד להנאתו במזדה 3 2008.

ויש לו 4 דירות.

אם אני אגיע ללקוח ברכב חבוט בן 12 זה ממש לא יעשה עליו רושם טוב שאני מקצועי ומצליח.

מבחינתי זה גם שווה כסף.

 

נראה לי שאנחנו כבר מתחילים סיבוב שני ואף אחד לא זז מדעתו.

 

אז בא נסכם:

כלכלית - רכב משומש

יש מגוון שיקולים אחרים לרכישת רכב חדש, חלקם אמיתיים וחלקם מגוחכים.

 

כל אחד שיעשה את השיקול שלו, אבל שלא יטעה אחרים.

 

 

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

לא אמרתי את זה.

אני לא זה ששופט פה.

 

אבל כשאני מגיע אל לקוח הוא מסתכל איך הגעתי.

אם אני נוסע ברכב ששווה 5000 ש"ח הוא יגיד לעצמו "הבחור הזה כנראה לא מרוויח טוב כי אין לו כסף לנסוע על רכב טוב יותר".

 

מצד שני אם אני אגיע במרצדס זו גם תהיה תדמית לא נכונה.

 

אני עצמאי וצריך שהלקוח יידע שכשהוא משלם על השירותים שלי הוא יקבל את הטוב ביותר.

 

אבל כן, אם היית מגיע עם הרכב שלך לראיון עבודה סביר להניח שלא הייתי מקבל אותך.


×
×
  • תוכן חדש...