רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 994 צפיות
אין מיאטה, אבל יש בסיס להשוואת מחירים.
הודעה אחרונה מאת motizkn, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 782 צפיות
אין פיאסטה ST...
הודעה אחרונה מאת ArikB, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 4 אלף צפיות
יואב יוצא לפרויקט חדש וניסיוני - "סובב מותג". בכל פעם ייבחר מותג ובו נבצע סדרה של נהיגות קצרות בהן נדגום כמה שיותר מדגמי היצרן שבהיצע. הראשונה להשתתף היא פיג'ו והפעם עם ה-308 המשפחתית הקומפקטית עם מנוע ה-1.2 ליטר טורבו שלושה צילינדרים. הסקירה כאן
הודעה אחרונה מאת ady270, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
הי חברים, הגיע הזמן לטיפול, ואני מחפש מוסך פורד מורשה יבואן מומלץ בירושלים. לגבי "הבירה" - לא מרוצה בעליל עקב טיפול חובבני ביותר. הגעתי לתקן את מפשיר האדים במראה צד נהג אשר לא עבד, מנהל המוסך בתגובה - "אין בדגם הזה מפשירי אדים במראות", לאחר שהראיתי לו את המפרט של הדגם + סרטון שצילמתי בזמן אמת בו רואים את המראה הימנית מפשירה אדים והשמאלית לא, קרא למכונאי אחר שיטפל בי. הזוי. אז.. מחפש מוסך מומלץ (הרכב עדיין באחריות עד סוף מרץ). לצורך העניין, יש חוות דעת על מוסך "אדיב"?
הודעה אחרונה מאת omricn, -
שבת שלום לכולם! לאחר לבטים רבים כאחד שרוצה לקנות סופר מיני, וכאחד שעשה נסיעת מבחן על הרבה רכבים בקטגוריה דוגמת מזדה 2, יונדאי I20, אופל אדם, סיאט איביזה 1.0 TSI, סקודה פאביה 1.2 TSI, ופולו 1.2 TSI, נשארתי על 3 רכבים - איביזה, פביה, ופולו - הסיבה שאלו נשארו זה שהם נתנו לי את התחושה של יותר איכות ובטח יותר כוח זמין מורגש!! ושוב התחלתי לסנן... לגבי האיביזה התחושה הייתה מאוד מהנה לנהיגה, זריזה מאוד למרות המנוע הקטן אבל "יודעי דבר" יעצו לי לא למהר לקנות אותה כי המנוע יחסית חדש ולא יודעים את רמת האמינות שלו וגם הוא מגיע עם 3 צילינדרים מה שחלק טענו שבק"מ גבוהה יגרום לרעידות - הפחידו אותי וירדתי ממנה, לי אישית מה שהפריע באיביזה זה המסך הקטן מידי (אבל נוח) ומנגד מחיר מפתה…
הודעה אחרונה מאת amiger, -
- 11 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
כמו שרוב הקוראים בפורום בטח יודעים, לאחר שהוחלט שייבוא פורשה לישראל יעזוב את ידיהם של מכשירי תנועה, צ'מפיון נכנסו לתמונה ורצו את הזיכיון לעצמם, אך פורשה התנגדה והזיכיון עבר לידי גיא מיוחס, בעלים של מספר סוכנויות פורשה ברחבי העולם. השבוע הושקה הסוכנות החדשה בהרצליה, תחת השם "אורכיד ספורטס קארס". אגב, נראה כי אין להם עדיין אתר אינטרנט, מה שמעניין באמת, זה שמחירי הרכבים ירדו בעד כ-20%. למשל, הקאיין יתחיל ב586 אלף ש"ח, שזה הפרש ממש קטן לעומת גרסאות הכניסה ב-ב.מ.וו ומרצדס. אני מאמין שלא מעט אנשים לכל הפחות יכניסו אותו לרשימת הרכבים שכדאי לבדוק כאשר רוצים לרכוש ג'יפ מסגמנט היוקרה וחלקם אף ירכשו אותו במקום את ה-ב.מ.וו והמרצדס. לדעתי, אנחנו נראה יותר פורשה …
הודעה אחרונה מאת Avia, -
- 3 עוקבים
- 12 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
קניתי בוסטר לרכב כאשר המצבר מת והרכב לא מניע בבוקר ואני בשיא הלחץ NOCO GB30 http://www.ebay.com/itm/161953541063?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT כפי שראיתי ביוטיוב המוצר יכול להניע את הרכב גם את מוציאים לגמרי את המצבר וכך בדקתי אותו הוצאתי את המצבר לחלוטין (ניתוק לגמרי של המצבר) חיבור הבוסטר לכבלי הפלוס והמינוס של הרכב , הפעלת הבוסטר סיבוב של הסואיץ והרכב מניע! לדעתי באותו מחיר של המוצרים הסינים הפשוטים קיבלתי מוצר אמריקאי איכותי ואפילו בטוח שאפשר לחבר את שני "התנינים" אחד בשני ולא יקרה שום נזק או חלילה פיצוץ המחיר 330 שקלים בארצות הברית פלוס משלוח לדעתי שווה את הכסף.
הודעה אחרונה מאת PsyOr, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הדרך המהירה או הקצרה?
הודעה אחרונה מאת פינדר, -
-
- 0 תגובות
- 609 צפיות
שלום. לאור ריבוי הגנבות החלטתי לנסות לפחות למגן את הרכב שלי. ראיתי את מערכת iTrack מישהו מכיר את המערכת? למישהו יש אולי מותקנת ברכב ויודע לספר על עלויות ויעילות? תודה יוסי
הודעה אחרונה מאת yosi277, -
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם, האם ידוע לכם אם נפתרה הבעיה בקרוסאובר אשר בגינה עוכבו המסירות? כזכור, היתה הנחיה של היצרן לעכב מסירות בערבות בעיה בריפוד המכסה את הכריות הצידיות
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אז לאחר 21 שנה שהרכב שירת נאמנה את המשפחה בלי יותר מידי תקלות החל הרכב החל להתחמם לאחרונה ולאחר פעמיים ביקור במוסך לא נראה שמצאו את התקלה, לדעתם כנראה יהיה צריך להחליף רדיאטור. מכיוון שהרדיאטור עולה כנראה יותר מהרכב הגיע הזמן להחליפו. איך מתבצע תהליך ההשבתה של הרכב? איך נפטרים ממנו? למי מוכרים? פירוק? ברזל?
הודעה אחרונה מאת darki, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, רציתי לשאול את בעלי סובארו xv 1.6 אוטומטית מה הצריכת דלק בכביש עירוני ובין עירוני? תודה
הודעה אחרונה מאת ravidp18, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אמרתם שבדיה אמרתם וולוו וגם איקאה - אבל יש לשני המותגים האלו נקודת השקה מאוד בולטת - מכוניות סטיישן. תפוחות ישבן וקלות לניצול - לא פלא שהן התחבבו על מיליוני לקוחות בכל העולם. לגל הצגת גרסת הסטיישן של S90 החדשה ה-V90 - חוזר היסטוריון הפורום חן פרחי לשורשים של מכוניות הסטיישם של וולוו. הכתבה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, אני מחפש אחר המלצה לדיבורית BT (כזו שאינה קבועה ברכב). תקציב בסיסי (אני לא שם טווח מחירים במכוון, ראיתי שהתחום רחב מאוד) אפשרי להזמין מחול (ebay, ali, gearbeast וכו'). אודה להמלצות ולקישור. אם השרשור נפתח בפורום שאינו נכון, אנא עדכנו בהתאם. בברכה.
הודעה אחרונה מאת d30DK, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שימו לב לממצא ארכיאולוגי זה - דפי הכנה לתיאוריה משנות החמישים שילוב של עברית ואנגלית משעשעים... זה מה שפעם למדו.
הודעה אחרונה מאת ZiggyMan, -
-
- 7 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
היי לכולם, ראשית כל, 2 דברים ברשותכם. יש רכב שאני מעוניין בו אך הוא נמצא כרגע אצל מורה נהיגה. -לכן לפני שנעביר בעלות אני צריך להוריד לו את הדוושות בצד הנוסע. כמה יכול להעלות לי סיפור זה והאם מישהו יכול להמליץ לי על מוסך באשקלון שיכול לבצע את העבודה? דבר שני אני רוצה לעשות לרכב בדיקה, שמעתי על קומפיטסט ועל בועז, מישהו מכיר אותם? (אשקלון) -אצל מי משני אלו כדאי לעשות את הבדיקה? (שמעתי שבקומפיטסט קורעים את המנוע) ובועז הוא יותר עדין אם הרכב... תודה רבה על תגובתכם.
הודעה אחרונה מאת Achtung, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אהלן, אני מחפש טיול ג'יפים בתשלום שבו אני יוכל לנהוג. אני רוצה לנסוע עם החברה בשבת, אני מאזור אשדוד אבל מוכן להתרחק לכיוון ה 120-150 קילומטר במידה וקיים מקום שכזה. עד עכשיו נתקלתי באינטרנט בטיולים שמאורגנים כשכל אחד מביא רכב משלו, וזה לא הכיוון.. יש מישהו שיכול לעזור? לפרסם בפרטי אתרים ומקומות / טלפונים? תודה ושבת שלום
הודעה אחרונה מאת alechko01, -
-
מחיר מצויין לפי דעתי. תמורה מלאה למי שמחפש רכב שלוש דלתות ידני, חזק ומאובזר. זאת הייתה יכולה להיות אופציה מצוינת עבורי אבל אשתי חייבת אוטומט [emoji17]
הודעה אחרונה מאת mogo, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 807 צפיות
לפני מספר שבועות הבחנתי באתר לא מגודר בשכונת הר חומה בירושלים שהעיירה אוספת אליו רכבים נטושים מרחבי השכונה (בדרך כלל אחרי תאונה) וכאשר מתאסף מספיק מלאי מגיעה משאית גדולה עם מנוף צבתות, מועכת את המכונית ומפנה אותם. זהו המיקום: https://goo.gl/maps/sMuXg5cLjEM2 כעשר מטר אחרי הפניה לרחוב זרח ורהפטיג. ראיתי מספר אנשים שעוצרים עם הרכב ליד המגרש ומפרקים חלקים. האם גם אני יכול להצטרף לחגיגה האם זה חוקי?
הודעה אחרונה מאת _DownLoaD_, -
הרכב כבר בן 18 אבל נהדר וללא תקלות, הדבר היחיד שמצאו בטסט - 2 צמיגים ולוחית רישוי קדמית. צמיגים אכן היו כבר גבוליים החלפתי בלי להתווכח אבל הלוחית הקדמית ? נקייה, ישרה, המספר נראה בבירור ומחזירה יפה את האור. כבר בכניסה למכון יש סל גדול ובו לוחיות רישוי גזורות ואפשר לראות די ברור שחלק גדול מהן במצב מצויין. חזרתי אחרי החלפת הצמיגים והבוחן מסתכל בלוחית הקידמית ושולח אותי למקום במכון לקנות לוחית חדשה, ואז שלפתי את האס - אין בעייה אני אחתום לך ואחליף תוך יומיים, קצת לא ידע מה לעשות עם עצמו ואז שלח אותי לבעל הבית "רק הוא יכול לאשר לך" , אין בעייה נכנסתי למשרד עם הטפסים, הפקידה מסתכלת במחשב ואומרת לי - לא עברת עמדה 1, לך תחליף לוחית. אני אומר לה אין בעייה, אני אחתום שתו…
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שאלה שעלתה - מדוע מרצדס / במוו / לקסוס לא משווקות את הקטנות שלהן בארה"ב (A-CLASS, סדרה 1, CT)? אפילו אאודי לא מוכרת שם את הA3 האצ'בק (שלא לדבר על ה-A1). אני זוכר שלפחות בהתחלת השיווק, -A-CLASS שווק גם הארה"ב - אז מה הסיבה לשינוי? חשש מפחיתות המותג? שוק אמריקאי שדורש רכבים גדולים?
הודעה אחרונה מאת lolmit, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 9 אלף צפיות
אני מרגיש שזה פוסט קצת שטותי, אבל חיפשתי רבות בפורום ובגוגל ואיני מוצא. מה המהירות המותרת בכביש החוף בחלקו הדרומי, מתל אביב עד זכרון? היכול להיות שבעורק מרכזי זה מהירות הנסיעה המותרת היא רק 90 ולא 100?
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 886 צפיות
אני לא לגמרי בטוח שזה לפה ולא לאוף-טופיק (אם כן, כמובן אין בעיה להזיז), פשוט קיוויתי שכאן ידעו יותר לזהות את סוג הרכב: מדובר בגלגל שנתקלתי בו באזור המסגר בתל אביב לפני מספר חודשים, וכששאלתי את האיש המבוגר במוסך של איזה רכב זה, הוא טען שזה של אלפינה , ועוד טרח לטעון בהתנשאות שזה הרבה לפני שנולדתי ושאני בטח לא מכיר... רק לצורך הבהרה, זו האלפינה (או יותר נכון אלפיין כמובן), והגלגל שלה לא בדיוק נראה דומה: מפה לשם - מישהו יכול להגיד של איזה רכב זה באמת? כי זה נראה כמו של איזה רכב דראג גדול ומפחיד במיוחד. תודה מראש לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת JMG, -
- 4 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
כידוע, לפני מספר שנים אימצה מדינת ישראל את התקינה האירופית במלואה והתאימה אליה את דרגות רישיון הנהיגה. דרגה E, כהגדרתה בסעיף 183 הינה: רישיון נהיגה דרגה C+E תק' (מס' 3) תשס"ה-2005 183. רישיון נהיגה דרגה C+E הוא רישיון לנהוג ברכב מנועי מסחרי וברכב עבודה – (1) שמשקלו הכולל המותר לפי רישיונו עולה על 3,500 ק"ג, גם אם צמוד אליו גרור או נתמך; (2) ברכב כאמור בתקנה 182; (3) בציוד חריג, אם ניתן היתר מאת רשות הרישוי ובהתאם לתנאי ההיתר. כלומר: דרגה E לעולם לא תבוא לבדה, אלא תמיד בצירוף לדרגה אחרת. בישראל, הדרגה היחידה שיכולה לקבל דרגה E היא C (רכב משא מעל 12,000 ק"ג, כלומר: רכב משא כבד). בשיטוט מקרי ברשת גיליתי שבאירופה ניתן להוסיף את דרגה E גם לדר…
הודעה אחרונה מאת guya72, -
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שכרתי לזמן קצר יונדאי I10 אוטומטית בת חצי שנה עם כ - 12,000 ק"מ. מדובר בחברת השכרה רצינית וגדולה ולא באחת הקיקיוניות. למחרת בבוקר, כשהרכב קר ומפולס, סתם מסקרנות בדקתי מפלס שמן מנוע ונוזל קירור. הופתעתי לגלות מפלס שמן על קו המינימום, ואולי מ"מ פחות ומפלס נוזל קירור ירוק מתחת לקו המינימום במיכל העיבוי. כשהחזרתי את הרכב באותו יום נשאלתי על ידי הנציג מקבל הרכב שביצע בדיקת החזרה- "איך היה הרכב? הכל היה בסדר?" סיפרתי לו שהרכב נסע היטב אך הופתעתי לגלות מפלס שמן מנוע ונוזל קירור על המינימום ואפילו מתחת לו. הנציג הגיב : בכלל לא היית אמור לבדוק משהו באוטו. חוץ מזה זה לא יכול להיות, מדובר באוטו חדש." אמרתי - "חדש או לא זה המצב." הנציג, שהיה דווקא חביב, התעקש: "אין…
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 16.6 אלף צפיות
נסועה: נקנתה חדשה ב-1 ינואר 2012 ומאז ועד היום (פברואר 2016, 50 חודשים) צברה 52,000 ק"מ, מרביתם (אני מעריך כ- 90%) בדרכים עירוניות באיזור השרון. טיפולים: עברה 4 טיפולים במוסך מורשה ברשת היבואן בעלות הכוללת של 3,570 ש"ח. צמיגים: בתום השנה הרביעית קיבלה 4 צמיגים חדשים (מישלן). בנוסף, בכל שנה העברת גלגלים קדימה-אחורה + איזונים של כל הגלגלים. סה"כ עלות 2,100 ש"ח. מצברים: בתום השנה הרביעית הוחלף ביוזמתי המצבר "הקטן" (מצבר עופרת 12 וולט שמזין את מחשבי הרכב ואת הפנסים) וזאת לפני שהוא גומר את חייו ומשבית את הרכב. המצבר "הגדול" (מצבר המתח הגבוה שמניע את המנע החשמלי) תקין ללא שום בעיה. בלמים: הדיסקים והרפידות נראים כמו חדשים, וזאת בזכות הבלימה ההדרגתית והמתונה שסיגלתי ל…
הודעה אחרונה מאת עץ השדה, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 21 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
שלום רב, אני רוצה להמליץ על סוכן ביטוח בועז מקציר סונכות לביטוח, בועז מקצועי ונותן שירות מכל הלב, עזר לי מאוד במחיר הביטוח כל החברות ביטוח, הביטוח הישיר וAIG דרשו איתוראן, לא רציתי לשים איתוראן חיפשתי בגוגל והגעתי אלי וביום שישי ב 12:00 בצהריים וקיבלתי שירות מהיר ומקצועי ותשובה לכל שאלה שהייתה לי, הוצאתי רכב מהסוכנות בשעה ב 14:00 בצהריים והוא עשה לי את הביטוח במקום בלי שום בעיות וגם בלי מיגונים. ממליץ עליו בחום! תנסו אותו ותופתעו: http://shukabit.co.il/ביטוח-רכב
הודעה אחרונה מאת איילצבי, -
-
- 3 תגובות
- 930 צפיות
רנו הכריזה על דגם חדש לדגם הסניק, זהו יהיה "סניק 4". רנו הוציאה את דגם הסניק, לראשונה בשנות ה-90 והמציאה קטגוריה חדשה שנקראת "מיניוואן קופמקטי", ועד היום הקטגוריה הזו נחשבת מאוד מצליחה אצל רנו. כרגע אין נתונים טכניים על הרכב, חוץ מגלגלים גדולים, 20 אינץ' ועיצוב שנראה כמו סוג של ג'יפון. כמו כן מדובר, אולי, על גרסת GT בנוסף, אולי גרסה חמה?. לארץ הסניק עתידה להגיע בתחילת רבעון 2017 או רבעון שני, כרגע אין מחיר לרכב. לפי מאמרים, כנראה שהיא תגענה עם יחידת מנוע 1.2 טורבו בנזין או לחילופין 1.5 טורבו דיזל. **דעה אישית. עיצוב מאוד מסקרן של הרנו, חלק מן העיצוב לקוח מהקאפצ'ור החדשה כמו כן, מדווחים על הגבהה של הרכב, לכן הימור שלי על סוג של ג'יפון. הערכה …
הודעה אחרונה מאת ariel000, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום רב, אני מחפש אנשים אשר תדלקו סולר במקום בנזין שלא באשמתם, דהיינו תדלקו בנזין ובפועל תודלק סולר כתואצה מבעיה טכנית בתחנת הדלק. אשמח שיגוללו את המקרה ואת ההתנהלות אל מול האשמים, האם קיבלו פיצוי? האם הייתה התערבות משפטית בנושא? וכו'... תודה רבה מראש!
הודעה אחרונה מאת shvutpini123, -
-
- 0 תגובות
- 780 צפיות
כוח שריון של המארינס מתרגל נסיעה מהירה בטנקים על שלג, מהר מאוד העסק הופך לחגיגת דריפטים ובלט במשקל כבד על הקרח... קצת אכילת ראש וכמובן הוידאו כאן
הודעה אחרונה מאת פבל,
-
מי מחובר 25 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 491 אורחים (הצג רשימה מלאה)
