לפני מספר שבועות הבחנתי באתר לא מגודר בשכונת הר חומה בירושלים שהעיירה אוספת אליו רכבים נטושים מרחבי השכונה (בדרך כלל אחרי תאונה) וכאשר מתאסף מספיק מלאי מגיעה משאית גדולה עם מנוף צבתות, מועכת את המכונית ומפנה אותם.
זהו המיקום: https://goo.gl/maps/sMuXg5cLjEM2 כעשר מטר אחרי הפניה לרחוב זרח ורהפטיג.
ראיתי מספר אנשים שעוצרים עם הרכב ליד המגרש ומפרקים חלקים. האם גם אני יכול להצטרף לחגיגה האם זה חוקי?