Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הג'אנטים של GTI רכשתי בנפרד,השחרתי את החלונות, זה דגם קומפורליין 90 כ"ס

 

כמה עלו הג'נטים? זה מקורי? ומאיפה קנית?

עשית עבודה ממש יפה..

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

את הג'אנטים קניתי אצל המאסטרו בצומת וולקן,הם עלו 1600 כולל התקנה ואיזון,השחרת חלונות עשיתי אצל שי סבג בצומת קרית אתא,הוא עושה עבודה מעולה ומשתמש רק בחומר איכותי,היום אני לוקח את הרכב לשטיפה ואז העלה עוד תמונות.

אני לא כל כך טוב בסקירות,אבל אני כן יכול להוסיף שכל פעם שאני נכנס לפולו שלי,אני מעלה חיוך מאוזן לאוזן,מבחינתי היא שווה כל שקל,האיביזה נחמדה;אבל זה לא זה,בכל מה שקשור לפאביה,אני לא התחברתי לעיצוב היותר מידי מרובע,זה כאילו הם מנסים לחכות את העיצוב השמרני של פולקסוואגן,אבל זה יוצא להם כאילו הם לקחו מעצב שגר מעבר לחומה במזרח ברלין.

לצרפתיות תמיד תשאר פינה חמה בליבי,אבל עם כל השיפור והעיצוב היפה,ובאמת כמעט רכשתי את ה 208,אני חייב לומר שהשם שלהם די נהרס ללא תקנה,קשה לי להאמין שהם יחזרו למה שהם היו פעם,קשה להתנער מסטיגמה שלילית אצלנו בארץ,ולכן אין ברצוני שוב לשלוח צרפתיה לשחיטה לאחר שנתיים או שלוש.

פורסם

אני כבר כמה חודשים טובים עם האוטו הזה. מצטרף בחום להמלצות. זריז, נוח, חסכוני ומאובזר. וכן, לבן זה הצבע הנכון.

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

פורסם
את הג'אנטים קניתי אצל המאסטרו בצומת וולקן,הם עלו 1600 כולל התקנה ואיזון,השחרת חלונות עשיתי אצל שי סבג בצומת קרית אתא,הוא עושה עבודה מעולה ומשתמש רק בחומר איכותי,היום אני לוקח את הרכב לשטיפה ואז העלה עוד תמונות.

אני לא כל כך טוב בסקירות,אבל אני כן יכול להוסיף שכל פעם שאני נכנס לפולו שלי,אני מעלה חיוך מאוזן לאוזן,מבחינתי היא שווה כל שקל,האיביזה נחמדה;אבל זה לא זה,בכל מה שקשור לפאביה,אני לא התחברתי לעיצוב היותר מידי מרובע,זה כאילו הם מנסים לחכות את העיצוב השמרני של פולקסוואגן,אבל זה יוצא להם כאילו הם לקחו מעצב שגר מעבר לחומה במזרח ברלין.

לצרפתיות תמיד תשאר פינה חמה בליבי,אבל עם כל השיפור והעיצוב היפה,ובאמת כמעט רכשתי את ה 208,אני חייב לומר שהשם שלהם די נהרס ללא תקנה,קשה לי להאמין שהם יחזרו למה שהם היו פעם,קשה להתנער מסטיגמה שלילית אצלנו בארץ,ולכן אין ברצוני שוב לשלוח צרפתיה לשחיטה לאחר שנתיים או שלוש.

 

האמת שנתת לי חשק להחליף ג'נטים לכמו שלך - 1600 ש"ח לא רע בכלל לסט אבל הלב אומר להחליף והשכל אומר שכבר יש לך ג'נטים נחמדים וחדשים מה עושים? :)

 

ושמתי לב שהצבע הלבן נקרא "לבן טהור" ולא מטאלי - לא הצלחתי להבין אם זה יתרון או חיסרון??

 

מישהו מכיר שטיפה בירושלים שמעריכה רכבים ולא שורטת אותם?

ממתין לתמונות


×
×
  • תוכן חדש...