Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ושאלה לבעלי הפולו בפרט ולכל בעל רכב בכלל:

כבר אדם שני שאומר לי שכדאי להוציא את האנטנה שיושבת על הגג כי יגנבו לי אותה מהר אבל קצת קשה לי לוותר עליה כי היא חלק מהמראה של הרכב ובלי זה משהו מרגיש לי חסר, מה אתם עושים/מציעים?? מישהו שמע או נתקל בתופעה??

פורסם

תתחדש,

 

אני קצת מסכים לגבי העובדה שהמחיר קצת גבוהה ביחס לתמורה(יצא לי לעשות מספר נהיגות קצרות על פולו ויש לי מהליסינג איביזה שתיהן עם אותו מנוע - לא שווה את ההפרש לדעתי).

 

לגבי האנטנות אצלי ברחוב היה מכה של זה גנבו לכל המכוניות את האנטנות תקופה מסויימת, לאחים שלי נמאס ובאיסוזו איפון שלהם(מדובר לפני 14 שנה לערך) הם לקחו חתיכת ברזל פשוטה ותקעו במקום האנטנה - וגם אותה גנבו.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם (נערך)
ושאלה לבעלי הפולו בפרט ולכל בעל רכב בכלל:

כבר אדם שני שאומר לי שכדאי להוציא את האנטנה שיושבת על הגג כי יגנבו לי אותה מהר אבל קצת קשה לי לוותר עליה כי היא חלק מהמראה של הרכב ובלי זה משהו מרגיש לי חסר, מה אתם עושים/מציעים?? מישהו שמע או נתקל בתופעה??

 

לגבי השטיפה שציינת מקודם, האופציה הזולה והבטוחה היא לשטוף לבד וגם ליישם אוטם פעם במס' חודשים, אם לא אפשרי אז אתה יכול לשקול לפנות לדטיילר ולצפות בציפוי אופטיקוט וכד', אמור לעלות בסביבות ה1700 ש"ח ולהחזיק מס' שנים, נותן הגנה כמו שוקסים ואוטמים נותנים רק קבועה (שטיפה קלה יותר, שמירה על הצבע, ברק, הגנה קקי של ציפורים וכאלה).

שום דבר ממה שציינתי לא יגן על שריטות כמו הפילם שציינת אבל המחיר בהתאם.

 

לגבי האנטנה, תן לי לנחש הבחור מצ'מפיון ירושלים שמסר לך את הרכב אמר לך את זה?

גם אני דאגתי בעניין בעיקר בגללו ואף פתחתי נושא פה בפורום למציאת תחליף, כי גם בלעדיה אין בעיות קליטה.

חיפשתי דרך לחסום את הפתח ממים והציעו פה מס' הצעות כגון ברגים מפלסטיק ואנטנת כריש.

בסוף ירדתי מיזה וטפו טפו טפו היא עדיין שם.

 

אני רואה שיש הבדלים בשטיחים,יש לי גומי בשילוב בד מקדימה ורק בד מאחורה WHAT?

ויותר הזוי הוא, שהשטיח של המושב הקדמי הימני עם חורים לא מתאימים לתושבות שיש ברצפת הרכב, רק חור אחד נכנס בול והשני פשוט תקוע באמצע השטיח.

יש לי תחושה שהייתה שם איזה קומבינה הזויה.. והשטיחים נלקחו בכלל מרכב לא מתאים.

אבל זה לא משהו ששמים לב אליו, והשירות של צ'מפיון כל כך מאכזב ומתיש שלא שווה לי לפנות אליהם בעניין הזה.

 

 

אם כבר יש פה כמה בעלי פולו,

מצרף פה קטלוג לכל מיני אביזרים מקוריים עם מק"ט מקורי של VW למקרה ותרצו להזמין משהו מחו"ל, עזר לי בכמה מצבים.

http://www.volkswagen-accessories.com/content/medialib/vwd4/de_vw_zubehoer/polo-special/polo-accessories/_jcr_content/renditions/rendition.download_attachment.file/accessories-for-the-polo.pdf

עריכה אחרונה על ידי באטרף
פורסם
ושאלה לבעלי הפולו בפרט ולכל בעל רכב בכלל:

כבר אדם שני שאומר לי שכדאי להוציא את האנטנה שיושבת על הגג כי יגנבו לי אותה מהר אבל קצת קשה לי לוותר עליה כי היא חלק מהמראה של הרכב ובלי זה משהו מרגיש לי חסר, מה אתם עושים/מציעים?? מישהו שמע או נתקל בתופעה??

האנטנה שלי פורקה בדיוק כשסיימתי את הנסיעה הראשונה שלי מהסוכנות הביתה והיא נחה מאז בתא המטען. החור נסתם ע"י מעט איזולירבנד שחור - אין נזילות מים ואין בעיות קליטה.

פורסם

לגבי ציפוי או אוטם לצבע אולי שיתפנה קצת כסף אעשה.

לגבי האנטנה - הראשון שאמר לי את זה הבחור מצ'מפיון אבל קשה לי לראות את הרכב בלי אנטנה אז אם יגנבו שיהיה להם לבריאות..

(מה שכן קניתי סט ברגים לג'אנטים נגד גניבה מצ'מפיון ב 250 ש"ח)

ול"באטרף"- עניין השטיחים שאמרת ממש מוזר - לדעתי אל תוותר תלך לסוכנות והם חייבים לספק לך מוצר מתאים לרכב ואין סיבה שיעשו לך בעיות ואין לי בעיה לשלוח לך תמונות של השטיחים שקיבלתי מה שמתאים לרכב.

פורסם

תתחדש נראית ממש טוב, לא מוצא סיבה להעדיף אותה על איביזה ב83K מנוע 1.0

מנסיעה קצרה על הדגם הרכב הזה עם מומנט מצוין ואיכות החומרים לטעמי לא נחותה בהרבה מזה של הפולו ( בטח לא בהפרש של 30K ש"ח )

פורסם
תתחדש, אוטו ממש יפה :)

זה GTI? כי הג'נטים שונים ממה שיש לי

הג'אנטים של GTI רכשתי בנפרד,השחרתי את החלונות, זה דגם קומפורליין 90 כ"ס

פורסם
האנטנה שלי פורקה בדיוק כשסיימתי את הנסיעה הראשונה שלי מהסוכנות הביתה והיא נחה מאז בתא המטען. החור נסתם ע"י מעט איזולירבנד שחור - אין נזילות מים ואין בעיות קליטה.

מצטער לא קראתי את כול האשכול אבל למה לפרק ולאחסן את האנטנה בתא המטען ?

בבעיות קליטה בוודאי שתתקל תלוי באיזה איזור אתה נוסע.

איזה כייף לי :)

פורסם

1. אין בעיות קליטה ואני נוסע בכל מיני חורים.

2. אני לא רוצה שיגנבו אותה.

3. אני מכסה את הרכב ולכן היא מפריעה לי, אין לי כוח להסיר ולהחזיר אותה בכל פעם (בפאביה ניתן להשכיב אותה על הגג, בפולו לא).


×
×
  • תוכן חדש...