רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 7.5 אלף צפיות
שלום לכולם אני מעוניין לשלם מחר בכרטיס אשראי את חידוש רשיון הרכב שלי ושל אישתי. האים צריך להמתין עכשיו שבועיים עד אישור תשלום? או שאפשר למחרת לגשת? איך זה מתנהל?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- 5 תגובות
- 979 צפיות
אחרי מתיחת פנים חיצונית ועדכון תא הנוסעים, מגיע טויוטה ראב 4 המחודש לישראל. בנוסף, יתחיל שיווק הגרסה ההיברידית. המחירים יתחילו ב-170 אלף שקלים לדגם הרגיל בעל ההנעה הכפולה ועד 190 אלף להיברידי הנעה קדמית. עוד פרטים כאן
הודעה אחרונה מאת SHAI-SPORTWAGON, -
הסיפור שאספר לכם עכשיו, ארע בזמן בחינת הסקודה L&K, הוא לא מופיע בכתבה כי מה שארע, לא קשור כלל לרכב, הוא קשור לבקרת מהירות אקטיבית, רצה המקרה, וזה קרה לי ברכב הזה שלמרבה הצער (במקרה הספציפי הזה) סובל מתאוצות בינים מסחררות. אז מה שהיה הוא שאני נוסע בכביש המהיר, כביש של 100 קמ"ש, מחליט לשחק בבקרת המהירות האקטיבית. נוהג בנתיב הימני, מאחורי איזה רכב שנוסע 100-110 ובוחן את המערכת, הוא מאט, האוטו מאט, הוא מאיץ, הרכב מאיץ, מה יש להגיד, באמת תענוג. מגיעים לצומת מרומזר, כשהכביש החוצה הוא כביש סואן מאוד וגם כן מהיר (כביש 4) ממרחק של כ 300 מטרים אני רואה שהרמזור בדיוק מתחלף לאדום והקו הלבן נקי לחלוטין מרכבים כך שאני אומר, אשאר מאחורי הרכב שאני מאחוריו ואראה איך המ…
הודעה אחרונה מאת borsood, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שוב מחקר שמוכיח שמצלמות המהירות גורמות לעליה בתאונות הדרכים במקום לצמצם ושוב מדינת ישראל ממשיכה להציב עוד ועוד מצלמות. אי אפשר לשנות את רוע הגזירה? הרי לאור הנתונים זה ממש פגיעה במודע בציבור שלא לצורך. http://www.nrg.co.il/online/90/ART2/752/183.html
הודעה אחרונה מאת mikush1, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 811 צפיות
שלא תקפצו לסוף: רכב מצוין ומומלץ ביותר. חסרונות: תא מטען קטן יחסית. הרכב נקנה חדש ביולי 2012 בנתניה מוסך הגורן. תקלות: קלץ רועד ב 30000 - אני מזדחל הרבה בפקקים בגביש החוף. הבחנתי בכך ב 28 ומשכתי עד לטיפול, תוקן במסגרת אחריות ללא תשלום. עובד תקין מאז עם רעידות במקרים מיוחדים פה ושם, כנראה מאפיין של הגיר שאפשר לחיות איתו. רעש תיקתוק באזור תא הכפפות - הבנתי שזה בעיה אופינית ותוקנה ללא תשלום. הוחלפה נורת פנס ערפל עגול ב 65000, יש נורת בקרה לנורות שרופות בלוח השעונים - מאד שימושי. זהו, תם תחום התקלות שהיה סביר בהחלט. נסיעה: רכב מהנה מאד לנהיגה עם החלפות הילוכים מהירות כברק למעלה למטה. מעולם לא הרגשתי חוסר כח אקוטי, זה לא רכב ספורט אכל הוא נוסע נהד…
הודעה אחרונה מאת audiR8, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אהלן, איזה רכב נחשב יותר בטוח הS60 בגרסת הkinetic או הpassat/superb מבחינה אקטיבית ופאסיבית ברור לי ששניהם רכבים מאוד בטיחותיים, אבל איזה רכב הוא יותר בטוח? תודה!
הודעה אחרונה מאת Gor, -
-
- 0 תגובות
- 637 צפיות
שלום רב, האם יש מישהו בפורום שהזמין את הטיבולי בליסינג תפעולי?
הודעה אחרונה מאת Lich, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לשננו יש סוזוקי SX4 שלי SEDAN GLX ושלו 5 דלתות GLX. שננו 2010. לי עולה טסט 1415 שח. לו 1195 שח. אשמח להסבר בבקשה?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הודעה אחרונה מאת edan82, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 912 צפיות
שלום רב, אשמח לקבל מידע לגבי זכויות בדבר יבוא רכב בתור עולה חדש/תושב חוזר מבחינת מיסוי (גובה המיסוי וכו'). תודה מראש,
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי חברים, אתמול קיבלתי את האיביזה החדשה שלי, הנה תמונה: יש בה כמה דברים שמעצבנים אותי: 1. הצבע, הייתי מוגבל בבחירה, לצערי לא היה אפור כהה מטאלי או שחור שרציתי והלכתי על הכחול מבין ירוק, טורקיז, כחול, לבן וחום. הכחול הייתה הבחירה הכי טובה אבל הוא לא יושב לי טוב בעין. 2. הג׳אנט, חשבתי שהוא ייראה אחרת עם הצבע, אבל לא בדיוק קיבלתי את האפקט שחיפשתי. יכלתי לבחור רק בין 2 סוגים פשוטים של ג׳אנט, הראשון היה כסוף בנאלי ומשעמם והשני שהיה הוא השחור הנ״ל שהורכב לי על הרכב. 3. מערכת המולטימדיה: לא תומכת באנשי קשר בעברית בממשק הדיבורית ולא כוללת ניווט, שאם רציתי להוסיף היה עולה לי משהו כמו 5,000 ש״ח לאחר הנחה עם חיישנים ומצלמת רברס. מתסכל אותי מאוד שאנחנו משקיע…
הודעה אחרונה מאת kissos, -
-
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 627 צפיות
מודעת פרסום ברשת (עם הדומיין של אתר קארספורום) העלתה ש"גולשי קארספורום" זכאים להנחה של 6000 ש"ח על הפיג'ו. האם מדובר על ההנחה הסטנדרטית שמקבלים בסוכנות או שיש הטבה ייחודית יותר? תודה
הודעה אחרונה מאת door2005, -
- 30 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
שברולט חשפה את הקמארו החדשה - דור שישי למכונית הספורט. הפעם יהיה מבחר מנועים שיכלול גם יחידת 4 צילינדרים (2.0 ליטר טורבו, 275 כ"ס). בפסגת ההיצע - V8 בנפח 6.2 ליטר עם 455 כ"ס. המשקל העצמי הופחת בעד 90 ק"ג. בדומה לדורות הקודמים, עדיין לא ידוע על תוכניות שיווק לקמארו בישראל .
הודעה אחרונה מאת airsof, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 29 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
היום עשיתי הזמנה, הצפי הוא רק בסוף פברואר ויכול להיות גם במרץ. מתי לפרסם את האוטו, מתי למכור, איך למכור? אני בדילמה רצינית. הייתי מעדיף שיבוא קונה וישלם את הכסף ביום אחד לפני האחרון.... אבל ניסים לא קורים כל יום, אז מה כולם עושים באמת?
הודעה אחרונה מאת outlander, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
ראיתי באינטרנט שיטה לחיסכון בדלק http://lead.foxweb.co.il/minisite/noco/mobile.php הם מתחייבים לחיסכון של 15-20%. עלות של הרכיב עולה 880, וההתקנה 100 שח. טבעת עם "כנפיים" שמתחברת אל תוך הצינור אוויר. מה דעתכם? מישהו בדק?
הודעה אחרונה מאת לאון, -
-
שלום לכולם, ברצוני לשתף אתכם בתחקיר שערכתי בשנה וחצי האחרונים באתר יד 2. איך הכל התחיל: לפני כשנה וחצי החלטתי שאני מעוניין לקנות רכב, לאחר שמכרתי את הרכב שלי, מיני קופר יד ראושנה עם 55,000 קילומטר בצבע שמנת עם גג ומושבי עור. את הרכב שלי מכרתי מעט מתחת למחירון ואחר יממה אחת בלבד הרכב פורסם 18 אלף מעל המחירון! ביום שפרסמתי את הרכב קבלתי מעל 25 שיחות, שמתוכם 18 איש סוחרים. הסוחר שרכש ממני את הרכב אמר שהוא רוכש את הרכב לאשתו האהובה כאות מתנה ליום ההולדת, וכמובן האמנתי לו, הוא ביקש מספר פעמים והתעקש שאוריד לו במחיר למרות שלא היה על מה וטען שאני אגרום להגשמת חלום לאשתו. יום למחרת נכנסתי לאתר ולפתע ראיתי את המודעה והרגשתי שרימו אותי. הייתי בטוח שמכ…
הודעה אחרונה מאת outlander, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
משענת היד במיקרה לא ממש נוחה לי, ראיתי ב EBAY משענת יד מותאמת שנכנסת בין המושבים . האם מכירים מישהו שרכש משענת יד כזו או דומה לה למיקרה ? האם יש המלצה על חנות בארץ שניתן להזמין דרכה או מתמחה בחלפים מסוג זה לרכבים ?
הודעה אחרונה מאת er12, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אמש נסעתי בכביש החוף באמצע הליל, הWAZE היה דלוק לכן נסעתי רגוע יחסית במהירות מופרזת. היה עוד רכב איתי, שקילומטר או שניים לפני מה שעומד להתרחש הוריד מהירות במעט כך שאני הייתי קדימה. הייתה גם משאית אך כנראה הייתה הרבה יותר מאחורה, כאשר אני קולט, מאוחר מדי, רכב עומד בשטח הפרדה של המחלף, עם הפגוש הקדמי ממש קרוב לכביש המהיר עצמו. האטתי מאוחר מדי. שום זכר בWAZE. 1. למה הWAZEלא התריע? (נראה לי שאני יודע הסיבה אך שואל ליתר בטחון). 2. האם עצם הימצאות רכב נוסף אשר היה מאחורי אך בנתיב האמצעי, יכולה לשמור אותי מהמתרחש? עצרה אותי שוטרת יפה, ניסיתי להכחיש כמו שאחי לימד אבל היא שלפה מיד את מכמונת המהירות המצביעה על 131 קמש. היא שאלה אם יש לי משהו להגיד ואמרתי שאין. אבי טוען שאם…
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, יש לי פורד פוקוס 2008 ואני רוצה להתקין וו גרירה כדי להרכיב מתקן אופניים. המתקן צריך לסחוב לפחות 4 זוגות. אין לי נסיון בזה, רשמח לטיפים ועצות. ספציפית יש לי כמה שאלות: האם יש סוגים שונים של ווי גרירה? ואם כן מה היתרונות וחסרונות של כל אחד מהם ומה מומלץ? אשמח להמלצה למקום שמתקין את הוו באיזור רמת-גן / בני ברק / פתח תקווה / דרום תל אביב תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Juilius Sneezer, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
כמה שאלות באותו נושא: 1. אילו רכבי שטח קצינים מקבלים מהצבא - דוגמאת מיצובישי פג'רו, אילו עוד? 2. האם הצביעה לצבע הצה"לי מתבצעת בארץ או על ידי היצרן לפני הגעתו ארצה? 3. האם יש רכבים כאלו לא בשירות הצבא? 4. איזה רכב ניתן לדמות לרכב צבאי מהסגנון הזה? תודה רבה לעונים.
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
הבוקר היה בוקר ממש טוב. זה התחיל משמיים נקיים שבישרו על התחלה של יום שימשי, טמפ' קרירה שדאגה שגם המנוע יהנה, וחבר שפגשתי בדרך אל נקודת המפגש בדיוק בתחילת קטע הכביש המהנה שיוביל אל נקודת המפגש. החברה יודע לנהוג, אוהב לנהוג חזק וגם מצוייד ברכב המתאים- 1M. המפגש האקראי הזה הוביל לסשן טכני כל כך חזק שנגמר בתוך פחות מ-10 דקות עם הגעתנו לנקודת המפגש עם יתר החברים כשהבלמים שלנו כבר מעשנים... ואז יצאנו לנהיגה.... נקודת המפגש לפני היציאה לנהיגה, אני אגיע בהמשך לאותה בנטלי קונטיננטל GT.. בוקר עמוס בנקודת המפגש בגמר הנהיגה הלוחית די הולמת את הרכב.... …
הודעה אחרונה מאת Shmelov, -
-
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם, הרכב לאחר תאונה, הנהג הפוגע לא מתחמק מאחריות וחברת הביטוח שלו צריכה לשפות אותי. הרכב כאמור טוטל לוס, אם כי אני יכול למצוא שמאי ופחח שכן יאפשרו לתקן ולהחזירו לכביש. הפגיעה לא כוללת שלדה, קצה שלדה או פגיעה במכלולים, רק פחחות, טמבון, פנסים. כדי לקבל החלטה במה לבחור, הייתי רוצה להעריך כמה באמת אקבל מחברת הביטוח עבור טוטל לוס. 1.אני יד 3, הרכב היה בליסינג ביד הראשונה (נהג יחיד) אך לא מופיע ברשיון כל אזכור לליסינג/השכרה/החכר. האם חברת הביטוח יכולה לדעת מי היד הראשונה אם לא מצויין כלום ברשיון (כנראה שלא היה נהוג לרשום ברשיון במילניום הקודם) ? במידה וכן, אני צריך להוכיח כי היה צמוד לנהג יחיד ? חברת הליסינג תיתן לי אישור כזה לרכב שהם מכרו לפני כמעט 15 שני…
הודעה אחרונה מאת ישה, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
חברת "מאיר" יבואנית וולוו לישראל הודיעה היום על תחילת שיווק הגרסה החדשה של מנועי T4 מסדרת ה-DRIVE-E שלה. הנפח של מנוע הבנזין מוגדש הטורבו עולה מ-1.6 ליטר ל-2.0 ליטרים, כמו כן מוחלפת תיבת הפאוורשיפט הרובוטית כפולת המצמד בפלנטרית, גם היא שישה הילוכים של חברת אייסין היפנית. עוד פרטים כאן
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 912 צפיות
הביטוח נגמר בסוף שנת 2015, והטסט עומד להיגמר עוד שבוע, רכב שכור לשנה אצלי דרך העבודה, השאלה אם הם כבר חידשו את הביטוח כי זאת חברה ''מסודרת''?(כי לא בדקתי חייב שיהיה לי העתק ברכב של הביטוח חובה לפי חוק? או שמספיק שיש ביטוח בחברת השכרה אבל התעודה לא אצלי?) ומה לגבי טסט אם אני לא ידבר הם לא יבאו?(אני רוצה לבדוק אותם) איך זה עובד הם באים לקחת את הרכב לטסט או שאני צריך? כי טיפולים הם שלחו אותי, אגב טיפולים במוסך רגיל, חלפים סינים, לא חלקים מקוריים קאיה. המנהל שלי אומר לי הכל פיקס המפתחות בפנים סע, אני לא יכול לפנות אליהם בכלום, לא אמרתי למנהל שעומד להיגמר הטסט. אני רוצה לראות הם הם יגיעו למצב, שלא מודעים שצריך לעשות לרכב טסט, ואני נוהג על רכב בלי טסט, אני עושה להם סוף. מ…
הודעה אחרונה מאת armagedon, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
הגעתי מכיוון המרכז המסחרי של רמת ישי לכיוון אלונים לאחר הירידות יש מצלמה (צומת רמת ישי) הייתי על 110 לפי הספידומטר התקרבתי לצומת נהפך לצהוב מהבהב בניסיון להאט ננעל הabs ומצאתי שאני גולש לצומת דיי מהר ולא מאט כלכך לבסוף עברתי את הצומת ב95 קמש בערך אולי לאט יותר. כשנכנסתי לצומת בדיוק התחלף מצהוב לאדום (ממש שבריר שניה) האם צפוי לקבל קנס? ועל כמה עומד הקנס? המצלמה פעילה מכיר מישהו שנתפס לפני כמה חודשים.
הודעה אחרונה מאת stio, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 45 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
שלום רב לכולם. רציתי לשאולכם, מה מיוחד ברכבכם? מה נוח ומשפר את השהות שלכם ברכב? אני רוצה לשמוע על רעיונות במה שיפרתם את רכבכם. אני מתכוונת לשיפורי יופי, שיפורי איכות, תוספות שמקלות ומנעימות את הנסיעה. בתור בעלת ניסאן מיקרה, נכנסתי לאיביי, ויש שמה המון אפטר מרקט לרכב. החל משיפורי יופי וקוסמטיקה, ועד לשיפורי ותוספי מכניקה וטיפוח. אשמח גם לרעיונות לרכב שלי ובכלל. תודה!
הודעה אחרונה מאת Eddard, -
-
שלום לכולם, תוכנית ספיישל בת שלושה פרקים של ג'יימס מאי (מנחה טופ גיר). פרק ראשון שודר ב 10.08.2014 לינק לצפייה ישירה , ++++ http://www.dailymotion.com/video/x23b4ha_james-may-s-cars-of-the-people-episode-1_shortfilms
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
קמו באיזור מגוריי המון תחנות זולות, בסדר גודל של 5.28-38, בעוד שבחברות המוכרות הרבה יותר כמו פז זה 5.73 (95), הבדל משמעותי. אך אותן תחנות הן לא תחנות סופר מוכרות (למעט סונול במתחם קוקה קולה), "דלק חוצות המפרץ" או "לב המפרץ" או "דיסקאונט", האם מעצם היותן קטנות ואולי פרטיות הופך את הסיכון לגדול יותר? עדיף לתדלק ביקר יותר בשביל ההרגשה הבטוחה שהדלק הוא אכן דלק ולא דלק מדולל במים?
הודעה אחרונה מאת Step, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אהלן יש לי איביזה 2010 DSG7 שאיבדתי את השלט והמפתח הקפיצי שלה. יש לי מפתח ספייר והוא עובד בסדר גמור, הבעיה שלי זה שרוצים מחירים לא הגיוניים בשביל שלט ומפתח. המחירים נעים בין 700-1200 למקורי. חשבתי פשוט לקנות בחו"ל שלט ומפתח ריק, ולהביא כדי שיעשו את העבודה, ככה אני אחסוך כסף (או שלא?). הבעיה שלי זה האם זה בכלל אפשרי? מכירים מישהו טוב ולא יקר בירושלים? ולבעלי האיביזה מהדגם הזה, אשמח לקבל את הדגם המדויק של השלט שלך כדי שאזמין כמוהו!
הודעה אחרונה מאת Evyatar Shtern, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
תהייה שעלתה במוחי. לפני שבועיים נדלקה הנורה באוטו ובלי לשים לב תידלקתי 98 במקום 95. לא ייחסתי לזה חשיבות ורק היום בדקתי במחשב הרכב ושמתי לב במקום 8:100 קיבלתי 7:100 (ליטר לקילומטר). ייתכן שאוקטן 98 מקטין את צריכת הדלק או שמדובר באגדה אורבנית? במידה וכן האם יתכן שעדיף לתדלק ב98 במקום 95 מבחינה כלכלית?
הודעה אחרונה מאת Or05230, -
-
מי מחובר 8 משתמשים רשומים, 3 אנונימיים, 438 אורחים (הצג רשימה מלאה)
